Fórum >> Típusok >> 155

András bácsi2006-12-11 12:01:15 // 15123
De csak egy kicsit.
András bácsi2006-12-11 12:00:43 // 15122
Kösz. Veszek. :)
Marklar1552006-12-11 11:58:51 // 15121
Milyen regisztrációról maradtam le?
FRC2006-12-11 11:57:45 // 15120
Pffff. igazábol nekem csak ennek a 2pár kábelnek a bekötése érdekene.... de komplett kábel is jó, ha addig nem találok rá magyarázazot... SOS
Yoyo2006-12-11 11:57:25 // 15119
De valamicskét értesz hozzá:)))))))
norbee2006-12-11 11:56:57 // 15118
Megelőlegeztük, hogy veszel egyet. :)
András bácsi2006-12-11 11:55:22 // 15117
Ha nem lett belőle színesfém... Megnézem megvan-e még.
FRC2006-12-11 11:53:51 // 15116
Igen nagyonis, persze ha ugyanaz, mert van 1 másik a régi motoré de az nem egyezik meg.
András bácsi2006-12-11 11:53:12 // 15115
Én is regisztráltam, bár kérdés, hogy elfogadnak-e. Ugyanis nincs 155-ösöm. :)
FRC2006-12-11 11:52:43 // 15114
164 ről van szó ahogy tudom a 155 ben is ugyanaz a szív dobog.... Bosh 0 261 200 659
András bácsi2006-12-11 11:48:52 // 15113
Szerinted segítene egy komplett kábelkorbács a bajodon?
Yoyo2006-12-11 11:45:11 // 15112
Jó oldal, regisztráltam:)))
süsnye2006-12-11 11:31:24 // 15111
LOOL :D
Fairlane2006-12-11 11:27:46 // 15110
Hát nehéz... Nemtom ilyesmi van-é a manuálban. Esetleg - ha szabikának nincs róla fotója - megpróbálom pár napon belül lefényképezni az én computerem csatlakozóját, ha ez segít... Pontosan milyen évjáratú / motorkódú 155ről van szó? lehet, hogy ezek közt is van eltérés.... Esetleg írd meg a computered BOSCH-számát...
Marklar1552006-12-11 11:25:41 // 15109
Nahh ezt hívják szívásnak! Ebben így az én emberem sem tudna segíteni:(
FRC2006-12-11 11:23:06 // 15108
sinben van az újam, elvan törve :-( jó kifogás sose rossz
Fairlane2006-12-11 11:22:29 // 15107
nám lehet eztet megunni :))
norbee2006-12-11 11:22:18 // 15106
Nem, 98-assal mosva. :)
FRC2006-12-11 11:22:13 // 15105
8V akarom mondani
mszabika2006-12-11 11:20:42 // 15104
de megint elírtad :)))))))))))))))))
süsnye2006-12-11 11:20:37 // 15103
Azt pár hete megnéztem. Az arra csatlakozó egyik sarut kellett kicserélni, mert szens volt és izzott rendesen, amikor megkapta a ménküt. :D Kivettem a lapot is és megnéztem az ellenállást (bár akkor nem mértem), de nem látszott semmi probléma rajta szemmel. norbee köszi a linket, megvan nekem is amnual, már megtaláltam a 26-os fejezetet épp most bújom... :D Egyébként emmeg mien oldal? Új?
FRC2006-12-11 11:18:21 // 15102
sajnos csak V8, peddig figyeltem hogy ne írjam el, de a tudat allatti :-)
FRC2006-12-11 11:17:00 // 15101
Az a gondom, hogy el lett vágva a computre kábel és nem tudom őket összekötni, mert van amiből dupla van és nemugyanoda megy a vége. van 6db fekete ez még talán nem is gond mert gondolom, hogy test.. de van 2 fehér és narancs/fehér amit nem akarok elkötni a többi 60 különbötő szinü azokkal nem volt gond
norbee2006-12-11 11:16:46 // 15100
süsnye Manual 26-os fejezet, vagy itt http://www.alfaromeo155.hu/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=7&Itemid=34
Marklar1552006-12-11 11:13:09 // 15098
Aztán szép lassan kicseréled 16V-s alkatrészekkel és lesz egy 16V-sed... ;PPP
süsnye2006-12-11 11:12:48 // 15097
Arra gondolsz, ami a ventitől jobb-felül van egy talpra szerelve és két saru csatlakozik bele?
Yoyo2006-12-11 11:09:32 // 15096
Na ez még könnyen előfordulhat:)))
Marklar1552006-12-11 11:04:25 // 15095
Ez el is kerűlte a figyelmem! ;) A másikat meg már unod mi? ;))
Marklar1552006-12-11 11:03:21 // 15094
Mielött méricskénél csavard le azt az ellenállást ami a venti tartójára van szerelve. (Szabinak biztos van róla képe is ;-) ) Ha nem néz ki ellenállásnak, hanem rozsdás sünnek ,akkor szerezz kb 7000ft ot és vegyél egyet... ;) Pénteken épp láttam ilyet az Elaforgban a polcon. Bontottal nem éri meg kisérletezni, mert ügye a legfiatalabb is 10 éves már lassan.
süsnye2006-12-11 11:01:30 // 15093
Igen, már én is megszoptam, októberben felforrt és kinyomta a sapkánál. Azóta kipucoltuk a tartályt, mert tele vót vízkővel (de azóta megint lett rajta, gondolom a rendszerben még van rendesen). Meg kicseréltem az egyik sarut, amit az 1. fokozat körében van, mert szépen elszenesedett (ezt korábban írtam), de sajna úgy tűnik, hogy a ventivel lesz a baj. Hol találom azt a fokozat kapcsolót?
Fairlane2006-12-11 10:58:58 // 15092
V8 vagy 8V ? ;)) előbbivel szivesen mennék egy karikát...
süsnye2006-12-11 10:58:15 // 15091
Ja, már értem. :D A ventit is felnyomtam, és azért volt hatása... De a hűtőventivel valóban vannak gondok, mert mintha, csak az 1. fokozat működne a 2. nem. Majd kimérem... :D :D
Fairlane2006-12-11 10:57:53 // 15090
izé az én gépemben manuális klima van, a tiedben gondolom digitpaneles... nempontosan tudom, hogy a tiedféle hogy működik... csak klímával lehet fűteni, vagy anélkül is? lényegaz, hogy vizforráskor fűteni kell, hogy meleget vonj el a motorból... Azért ha ilyen hidegben forr a vized, annak sürgében járj utána szerintem, mert milesz, ha melegebb lesz? Én már beszoptam evvel: a megállt hűtőventi miatt forró víz gőze összeoxidált egy drautot, és félig KO-ra tette a computeremet.... Drága vót....
Fairlane2006-12-11 10:54:19 // 15089
wááááááááááááááááááá :DDD
Marklar1552006-12-11 10:49:17 // 15088
Mi a gond vele? Nekem már 2in1 van benne, mert egyszer már javították. De szeríntem ő is csak mabnuál cvsinálta... (mint a nagyok) ;)
Marklar1552006-12-11 10:46:49 // 15087
A fűtésventit is hi-re kell nyomnod. Aztán imádkozni, hogy ne melegedjen tovább...;) Valószinű, hogy azért melegedett fel a vized, mert nem kapcsolt be a hűtőventilátorod. Próbáld kézzel megforgatni álló motornál... Amúgy ez igen kellemetlen, mert nekem a 2005 ös esztergomi talin csinálta ezt. Pont a parkolóba vonulásom elött. ;)Ráadásúl még 3db 50A es biztosítékot is hazavágott... Jah azt a biztit is nézd meg. Az aksi környékén keresd, jó nagy...
FRC2006-12-11 10:14:55 // 15086
Hi! 155 2.0TS V8 hoz van valakinek computer leírása?
mszabika2006-12-11 10:14:54 // 15085
köszi, nem :))
süsnye2006-12-11 10:11:03 // 15084
Nem teljesen vok még képben a klímával... hogy érted, hogy fel kellett volna nyomni a fűtést? Mit tudok még csinálni azon kívül, h felnyomom Hi-re, vagyis a legmelegebb fokozatra?
norbee2006-12-11 10:06:28 // 15083
Esetleg a melegtől megfőttek a manók akik forgatják az indítómotor tengelyét. Ez reális? :)
Yoyo2006-12-11 10:00:49 // 15082
Jól tudod, nem klímázni kell hanem fűteni ezerrel:)))) Sztem sincs összefüggés a víz és a nem indulás között.
Fairlane2006-12-11 09:53:45 // 15081
Ha engem kérdezel nincs köze a kettőnek egymáshoz. Az, hogy elinditottad a klímát, szerintem nem volt jó ötlet, mivel a légkondi a belső térből vonja el a meleget, ergo a motortérbe tovább fűti a vizedet... Ilyenkor a fűtést kéne benyomni, nem? Vagy én gondolom rosszul az egészet? :D A neminduláshoz: Esetleg puculd meg az akkusarukat, szedd le és tedd vissza őket... Illetve még talán az indítómotor hibájára utalhat :( Meg persze vezetéxakadás, kontakthiba, csillagok rossz állása....
süsnye2006-12-11 09:42:43 // 15080
Jó napot az Uraknak! :D A hvégén Győrbe mentem és a városba a dugó miatt megint megmelegedett a vizem a mutató szerint (a 130 előtti vonalnál volt). Leparkoltam, felnyomtam Hi-re a klímát és járattam egy kicsit a motort, had hűljün egy kicsit a víz, majd leállítottam. Aztán mikor megjött kedvesem, beültünk, hogy indulunk. Kulcs be, gyújtás rá, immo ki, aztán kulcs elfordít és semmi. Ezt még 3x próbáltam és uaz. Meg sem moccant semmi. Majd negyedszerre beröffent. 1x már csinált ilyet, de akkor másodikra elindult. Amikor az immo-t deaktíválom, akkor megjön minden hang ami szokott (asszem akkor indul a benya szivattyú) csak a külcs elfordításnál nem indul el. Mi lehet a baj? Lehet köze ehhez a víz melegedésnek közvetetten?
GEORGE2006-12-11 04:51:43 // 15079
Szeva. 2002-ben lett kicserélve az összes szervócső rajta.
Thomika2006-12-10 23:28:19 // 15078
:))))))
Marklar1552006-12-10 21:35:31 // 15077
Van 2db 16V-s. Nem kell? :)
Rumi2006-12-10 21:24:44 // 15076
ja, jobban elfog pattogni ;)
Marklar1552006-12-10 21:16:09 // 15075
Megmeg...:)))
Beryq42006-12-10 20:24:14 // 15074
Köszönöm a tippeket spoiler ügyben!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak