Fairlane2006-12-14 10:03:35 // 15207
;)
Ma megpróbálom lefénygépelni ez enyémeket is ...
Fairlane2006-12-14 10:02:41 // 15206
norbee2006-12-14 09:56:50 // 15205
Értelmeset meg szólni nem tudunk? :) Meg regelgetünk ész nélkül? :)
süsnye2006-12-14 09:53:32 // 15202
No igen, de
1. a 130 fok előtti vonás az már nem 100 fok szvsz :D
2. mivel egyszer már kiforrt a vizem októberben, valsz jól mér az óra is (csak akkor nem figyeltem :D), de megpróbálom, amit mondtál, ha tudok beszerzni ilyen eszközt.
Yoyo2006-12-14 09:52:59 // 15201
Paco mester hű tanítványa szólt:))))
norbee2006-12-14 09:50:24 // 15200
Alufelni ON. Meglássuk, meglássuk.
norbee2006-12-14 09:49:36 // 15199
Ja, és ne az órával mérd, hanem szerezz egy digitmétert, ami hőt is tud mérni (+/-3 fok általában). Belenyomod a tartályba, azt meglátod, mikor ki hová kapcsol.
norbee2006-12-14 09:48:11 // 15198
süsnye
A 2. fokozat mindig keveset pörög. Az első is. Ha nem megy 100 fok fölé dugóban a víz, ne aggódj. És ne iktass ki semmit, az első kör pont azért van, hogy ne hagyja nagyon megmelegedni a wasser-t.
süsnye2006-12-14 09:45:45 // 15197
Igen. :D NEm szeretném megkapni megint azt az (egyébként jogos) megjegyzést, hogy 3x kérdezek meg mindent. :D :D :P
süsnye2006-12-14 09:44:31 // 15196
Lehet, ez kellene nekem is. Tudod pontosan mint kapcsol az a kapcsoló (hova van kötve)?
Yoyo2006-12-14 09:40:00 // 15195
Elég szépen visszaolvastál utána:)))))
süsnye2006-12-14 09:39:05 // 15194
Emléxem még rá, melyik relé az, hol van pontosan?
Yoyo2006-12-14 08:18:17 // 15193
Azt hittem neked magassági kormányod van:)))
mszabika2006-12-14 08:14:57 // 15192
azóta is svédkulccsal kormányzok :D
Yoyo2006-12-14 07:04:55 // 15191
Nekem tetszik az eredeti is, meg félnék, hogy megeszi a szú a fakormányomat:DDDDD
Buksi2006-12-14 00:15:23 // 15190
Igen, nekem is rendes fakormányom van! ;-))
Addig örülj, amíg ezt mondják a csajok! :-))))
Marklar1552006-12-13 23:55:39 // 15189
Azt hittem, hogy csak nekem van rendes fakormányom...
Erre!? ;-)
Amúgy nekem sem probléma az indexelés, habár a csajok szerínt extra méretűek az ujjaim... ;-PPP
Marklar1552006-12-13 23:52:18 // 15188
Nem próbáltam ezt a hibakeresési módot. Nekem első ránézésre is full szar volt, így nem méricskéltem... ;)))
SD2006-12-13 20:47:59 // 15187
de nem 4000-nél hanem 3000-nél kapcsol az utánégető nem? Még a hangja is más lesz akkor:) Csak 4000-nél segberúg mégegyszer hogy eszedbe ne juson levenni a gázról a lábad:D
Buksi2006-12-13 18:54:47 // 15186
Ebben tökéletesen igazad van! :-))
Ha arról lenne szó, nyújtózkodnék én nagyobbat is! :-))))))))
Gabesz1552006-12-13 18:52:51 // 15185
De megéri az a kis nyújtózkodás,ha cserébe ilyen gyönyörű kormány van a vasban!:)))
süsnye2006-12-13 18:48:13 // 15184
Nos, mértünk itthon Faterral egy kicsit... :D
A következő e helyzet. A motorhűtő venti mindkét fokozata működőképes, mind2-t rövidre zártuk, ahogy írtm nemrég és ment a venti, valóban két külön fokazaton.
Eztán megmértük a hőkapcsolót is, az is jó, mert kapcsolja mind az 1. mind a 2. fokozatot is, szal zár amikor kell.
A 2. fokozatot viszont csak akkor lehet működésre bírni, normál helyzetben (tehát, amikor minden csati a helyén van), ha az első fokozat ki van iktatva. Meg plusz érdekes, hogy mind2 fokzatban elég keveset pörög a venti.
És miközben tképpen csak az első fokozat megy, a víz szépne melgeszik, és olyan hőmérsékletet elér az óra szerint, ahol szinte biztos, hogy a 2. fokozatnak kéne kapcsolnia.
A kérdésem az lenne, h lehetséges-e az, hogy a hőkapcsoló még zár (akármely fokozatban), de vmi más eszköz megszakítja a kört ennek ellenére? Vagy "csak" az az ok, hogy az óra érzékelője és a hőkapcsoló nem egy helyen van?
Károsíthatok-e vmit, ha az első körből kiiktatom az ellenállást ezzel csinálva az elsőből is akkor fordulatszámot, mint a 2. fokozatban? vagy inkább szakítsam meg az 1-es kört és csak a másodikat hagyjam működni?
Buksi2006-12-13 18:44:00 // 15183
Kézre nekem is kézre áll, csak egy picit kell nyújtóztatnom az ujjaimat! :-))))
Gabesz1552006-12-13 18:41:38 // 15182
Nekem tökéletesen kézre áll az index,pedig fakormányos a machina.Bár igy vettem,ugyh nincs viszonyítási alapom.
Buksi2006-12-13 14:38:40 // 15181
Egyébként ezt én is tapasztaltam! A gyári kormánnyal simán elértem a kapcsolókat, de most, hogy betettem mszabika fakormányát tényleg messzebb kerültek! De nem vészes, meglehet szokni! :-))
Jah, és azóta nincs kormány a Szabika autójában! :-DDDDDDD
Yoyo2006-12-13 11:30:10 // 15180
Az index kapcsoló a fakormány miatt került messzebbre, Ari barátom kapcsolója is kényelmesen kapcsolható volt, feltett egy 155 super fakormányt és azóta valóban kényelmetlen indexelni messzebb van.
Buksi2006-12-13 10:53:42 // 15179
Bratyó nem figyelsz? Halesz ezt már belinkelte! :-))))))))))
Fairlane2006-12-13 09:51:20 // 15178
Jól gondolkoztál, ugyvélem ;)
De inkább először kösd össze a csatikat, és aztán adjál gyujtást...
perdix1552006-12-13 09:36:24 // 15177
Jólvanna ne bántsd már...mindenki tévedhet..:-))))))))hehehehehehehehehe
süsnye2006-12-13 09:36:13 // 15176
:D OK!
Aztán egy kicsit visszatérnék a hűtőventis problémára... :D
Átnyálaztam az "Electrical diagnosis" erre vonatkozó fejezetét (26), és a hibakeresésnél (nem kapcsol be a venti magas vízhőmérsékletnél) ír ott ugyebár egy két mérést, amit el kell végezni. Az első, hogy azt a hőkapcsolót csekkoljam, hogy a 3 láb közül zár-e a megadott lábakon, az adott hőmérsékleteknél. Aztán meg utána szakadás ellenőrzés meg stb.
Azon gondolkoztam, hogy mivel ez a kapcsoló ugyebár azt csinálja, hogy adott hőmérsékletnél zárja az adott áramkört, mi lenne ha lehúznám a kapcsolóról a csatikat és én manulisan rövidre zárnám az adott áramköröket járó motornál, így ellenőrizve, hogy műxik-e mind2 kör?
Ezt meg merjem csinálni, vagy van benne veszély az autóra nézve (lehet-e vmi belső ellenállása a kapcsolónak, amit nemtok így reprodukálni)???
süsnye2006-12-13 09:29:38 // 15175
:D :D :D: :D
Ajánlom figyelmedbe a 15152 hsz-t! :D :D
GEORGE2006-12-13 07:02:55 // 15174
Aki még nem fedezte volna fel. van egy nagyon korrekt teszt egy HASZNÁLT 155 2,0 TS 8V furcsa is volt olvasni mennyi jót ír róla.....
SD2006-12-13 05:21:31 // 15173
ugyanez:) utálom a 120-130 at:)
vagy 110 vagy 150+
mert ha nem "vezérlés-módosítok" 110-ig akkor takarék címen el lehet gurulgatni, de ha ráadom az után-égetőt akkot már tök mindegy úgy se lesz rekord fogy a 150környékén még beéri egy 10-es átlaggal:)
de a hajam az égnek áll ha látom a ford. szám mérőt hogy ott tekereg pont a 3000 fölött:) l
egyen alatta, vagy akkor meg ne filléreskedjünk:) onnantól csak az autó egésszségének megörzése ami leszabályoz:) meg asszony:)
Marklar1552006-12-13 00:51:51 // 15172
Minek azt állítgatni? Nekem az első 2 hónapban állandóan alsó állásba esett. Aztán legfelső állásban jól meghúztam a csavart... Azóta nincs ilyen problémám;)
Marklar1552006-12-13 00:49:04 // 15171
189cm magas vagy? Azok a süsüs dolgok csak vicc volt... ;PPPPP
Marklar1552006-12-13 00:46:57 // 15170
Ez a hírlevél nekem is megjött;)
Whiteskull2006-12-12 22:36:24 // 15169
Köszi az Iwiw jelölést! Visszaigazolva. :DDD
Whiteskull2006-12-12 22:31:10 // 15168
Pedig én nem rá, hanem a 75-re szavaztam. :)))
perdix1552006-12-12 22:09:42 // 15167
Ez nagyszerű hír! 34 vokssal az élen!
Ádi_39002006-12-12 21:25:12 // 15166
Jelentem, a 155 még mindig vezeti a szavazást! :-))
Amúgy én majdnem a 75-re szavaztam, de aztán mégsem, hamár az orr-szavazáson nem szerepeltünk, nehogymá egyszer sem szavazok 155-re!
Ádi_39002006-12-12 21:22:45 // 15165
Nos, én 199 centi vagyok... A kormányt legfelülre állítom, és nem tudom mitől, talán a q4 ülések miatt, de én ebben a helyzetben minden egyes kijelzőt tökéletesen látok. Az összes számot, minden visszajelzőt, az egész műszerfalat. Nekem találták ki ezt a kocsit! :-) Nyilván az üléspozíció is számít, de nekem ebben nincs sok választásom, épp annyira döntöm hátra az ülést, hogy szépen elférjen a fejem, hogy ne érje a plafont; megoldható! Az index kar pedig annyira kézre esik, hogy gyakorlatilag mintha csak levegőt vennék, olyan természetesen tudom lökögetni; nem is marad el sosem a jelzés.
Ádi_39002006-12-12 21:19:17 // 15164
Nálam is hasonló jelenség uralkodik. 120-ig jó, de nekem még 140-nél is hangos, csak 150 körül lesz csendesebb. Valahogy tényleg úgy van, hogy a 10 és 140 közötti tartományban úgy rezonál a rendszer, hogy az felerősödik. Tök érdekes.
Gabesz1552006-12-12 20:38:11 // 15163
Jó kis cikk ez a 155-ről!Hiába egy ilyen autóról nem lehet elfogultság nélkül beszélni.szerintem az indexkapcs. tökéletesen kézre áll,akormán néha nekem is kitakar,afutóműrő nagyon jó,csak az úthibákat annyira nem tolerálja.most is kivan néhány lengőkarszilent a vasban.
perdix1552006-12-12 18:59:50 // 15162
Had nyomja:-))))))
Rumi2006-12-12 18:51:51 // 15161
ugyanmár, a 33mon legalsó állásban nem tudom bepakolni a lábam, most kcsivel felette van, de már 60tól nem látok semmit 140ig
ellenben a fordszámmérő szem előtt van ;)
András bácsi2006-12-12 18:34:11 // 15160
Na! :) 150-nél nincs motorzaj... Mert elnyomja a szélzaj. :DDD
Fisher2006-12-12 18:30:48 // 15159
Ááááááá..... még nem tudom, mi lesz vele! Csak a kényszer vinne rá, de lehet megtartom. (tudod, a virágtartó projekt) :-))))))
perdix1552006-12-12 16:51:11 // 15158
Szia! Nekem is 120-130 a legzajosabb...140 halkul..majd 150 az olyan 5.ben mintha nem is lenne motorzaj!
Ez az oka annak hogy vagy 90 el, vagy 140-160 körül megyegetek...120-130 körül ezért nem szeretek menni!