Fórum >> Típusok >> 156

VersionX2006-08-21 21:58:26 // 17542
Én kérdeztem a DCS-eket ez ügyben annó és nem nagyon támogatták az ötletet. Meg megoldják ha ragaszkodsz hozzá, de max pár lovat add pluszban.
Trombozis2006-08-21 21:55:08 // 17541
Nekem is csepeg az olaj...mindegy a 7végéig kibírja. Ezek a csavarhiányok érdekesek. eddig ahány helyen volt valami mindig hiányzott a kocsimból. A legjobb a szélvédőcserénél volt. pedig ott fel is írta, hogy mi nincs vagy van a kocsin, nehogy valamit tegyenek +ba bele. :-DDD De most majd megyek vissza egy új szélvédőért ismét. :-/ A lehőzós, kontárokról meg írhatnék könyvet. Csak nem tudom mennyien vennék meg. :-PPP
Poló2006-08-21 21:53:32 // 17540
Házilag cseréltük ki az olajat a kocsimban. Mindenből a régit tettük vissza, nincs semmi gond, nem csöpög.
Nyirkos2006-08-21 21:43:58 // 17539
A lehúzásról: Tatabánya Fiat szervíz, olajcsere. Nem voltak képesek normálisan visszatekerni, vagy lecserélni a tömítést az olajteknőn a leengedő csavarnak. Csepeg. Meghúzni nem lehet rendesen, mert 3 db aluminium alátét van alatta. Ma vettem észre lambdaszonda cserekor. Jófejek. Soha többet semmit náluk, ha még egy egyszerű olajcserét sem tudnak szakszerűen megcsinálni. Ja, meg a műanyag pajzsról is hiányzott egy csavar bal hátul. Mondtam nekik dobjanak már bele egyet. Azt mondták, oké, persze megcsinálták. :) Ma mégsem találtam. Mekkora szemetek. :(
Karakot2006-08-21 21:43:49 // 17538
Gratula az eredményeidhez, nem tudom, hogy láttad-e, de csápoltunk Neked az öcsémmel! :) Észrevettem az adatok között egy érdekes dolgot, amit nehéz megmagyarázni: a 2. és a 3. futamaidat hasonlítottam össze, és a 2.-ban 201 méteren 1 ezreddel jobb voltál, mint a 3.-ban, DE végül 402 méteren már a 3.-ban mentél jobb időt. Ez még OK, a második szektorban jobban mentél a 3. futamodon, mint a 2.-on. Akkor hogy lehet, hogy a végsebességed mégis kisebb a 3. futam végén, mint a másodikban? :) Töröm a fejem, de úgy tűnik, hogy ez eg X-file. :) Biztos van ésszerű magyarázat, de most túl fáradt vagyok, hogy rájöjjek. :)
Trombozis2006-08-21 21:36:27 // 17537
Én is szeretem. Csak ez van. :-))) Ja azért leállni nem áll le. Csak le akar. :-)))))) Azért olyan rosszba nem vagyunk, hogy ne induljon el. Több, mint egy éve van nálam és már sok mindent tanultam tőle. Jah és sok mindenen keresztül mentem. Lassan nyitok egy műhelyt ahol le fogok húzni mindenkit. :-PPPPP
Nyirkos2006-08-21 21:33:59 // 17536
Ezt a nem indulok dolgot nekem is majdnem minden reggel csinálja. Ma éppen sikerült kis gázzal életet lehelnem bele, és nem állt le, de ez ritka eset. Reggel álltalában csak másodikra indul :( Na, azért szeretem! :)
Trombozis2006-08-21 21:30:56 // 17535
Nekem most volt ennek baja. Csak annyi különbséggel, hogy idővel leállt az autó és nem indult el csak kb 30 perc múlva. Addig meg nem lehetett indítani és a piros szervíz pilács világított folyamatosan. De nem lehet az, hogy kula a benzin? Nekem pl. indítás után a 95-sel nem veszi fel z alapjáratot és le akar állni. Ezt nem hiszi el senki, de meg is mutattam sok havernak. A többi brenyától (már, ha jó helyen tankolok) nagyon jól indul. De a múltkor, amikor eldugott helyen tankoltam, mert nem tudtam hol vagyok azután feszt leállt a kocsim. Szóval érdekes...
Piritu - 1.000.0002006-08-21 21:12:54 // 17534
Vagy "Made in Germany" - ez volt kuplung kinyomó munkahengeremre írva a 147-ben, ja és a feszítőgörgő/bordásszíj párosra is. (Mindkettő elszállt.)
Piritu - 1.000.0002006-08-21 21:10:31 // 17533
Alapjáratnál csinálja? A 146-osomnál a folytószelep volt elkoszolódva (150e km alatt felgyűlt egy kis fekete izé) és hamis levegőt kapott, ezt próbálta korrigálni az elektronika. Ki lett pucolva és jó lett.
Gabesz1562006-08-21 20:51:55 // 17532
Hát ha valami egy Alfán elromlik akkor az Bosch... Nálad pl. ez lehet a fordulatszám jeladó. Tavaly az enyémben is kidőlt a sorból :)
morfeus22006-08-21 20:38:48 // 17531
hello mindenkinek nem tud nekem valaki segiteni hogy milehet a verdámal pulzál a fordulatszám mérö fel le ugrál.
Piritu - 1.000.0002006-08-21 20:33:02 // 17530
Nekem is égett, aztán olajcserekor a szaxervíz megállapította, hogy a bal hátsó függönylégzsák csatlakozása kontaktsprére szorul. Spré, törlés, hibatörlés, azóta ok.
Trombozis2006-08-21 20:22:20 // 17529
Áh nem azt kell. Azokat a szerelőket kell, akik hozzányúlnak az Alfához és csak kókányolnak rajta.
MYSKHA2006-08-21 20:16:15 // 17528
Bekell perelni a kereskedelmi csatornát..=)
Trombozis2006-08-21 20:10:48 // 17527
Igen, de ez már nálam pánik. Valami fura hang a rádióban vagy akármi és már libabőrös vagyok. :-D
MYSKHA2006-08-21 20:07:17 // 17526
Addig "jó" mig felfigyelsz az iesmikre..és nem lesajnálod...=)
Trombozis2006-08-21 20:00:13 // 17525
Én folyamatosan hallok hangokat, de szerintem már hót hülye vagyok az a baj. Mert télleg semmi baja. Csak, hát én már parázok. :-))) Majd kinövöm.
MYSKHA2006-08-21 19:54:35 // 17524
Hát nemtom..Neciripeljen meg necsináljon semmit..jah de néha fogjon ha nyomom a féket =) köszi..
GEORGE2006-08-21 19:50:49 // 17523
A felső ha 13'000-től lefele találsz Nagyon jó áron van Alsó 36'000-tól lefele szintén!
Trombozis2006-08-21 19:49:10 // 17522
Nekem nagyon hangos volt. De lehet az elején nem. Már nem emlékszem rá. De nem is akarok, mert nagyon idegesített. Gondolom a tied csak ciripel egy picit. :-)
Trombozis2006-08-21 19:48:04 // 17521
Kezd nem tetszeni az ültető rugó az autóban. lehet ki fogom hajítani belőle. ezeken az utakon nagyon kula. Olyan mintha feszítené az egész kasztnit. :-/ Másnak van valami tapasztalata?
MYSKHA2006-08-21 19:47:25 // 17520
nemhangos..csk naon ritkán hallom eddig 2x..
Trombozis2006-08-21 19:45:38 // 17519
Nem a fékek azok? Hatalmas idegesítő hangja van. Szerintem egy betét csere és tárcsa szabályzás segít. Vagyis nekem segített elől, de utána a hátsót is kellett, mert az is elkezdte. De azóta király.
MYSKHA2006-08-21 19:42:42 // 17518
hello..megtudnátok nekem mondani ,hogy mi lehet az oka annak hogy néha nyikorog a jobbhátso kerekemnél valami..de ha 1 picit is érintem a fékpedált elmulik ha felengedem megint..ez a nagy essök óta van...választ előre is köszi
WenczMiki2006-08-21 19:12:22 // 17517
Nekem folyamatosan világított. Szakszervízbe vittem (Autó Atlasz, Üllő) , 15 perc egy kis kontakt sray és már jó is volt!
Satti2006-08-21 19:09:38 // 17516
Nagy gond nem lehet,egy hozzáértőnek meg kell nézni a csatlakozásokat,és esetleg ki kell nullázni.
csoky2006-08-21 19:06:02 // 17515
Sziasztok! valaki tudna segíteni?a légzsák visszajelző lámpám indításkor elalszik egy kis időre majd kigyullad és egyvégtében világít,egy nagyobb döcc óta.olvastam vmely topicban hogy az autó jobb hátsó felében van valamilyen érzékelő, jeladó. lehetséges ez ill. más tippek? előre is köszönöm!!!
Trombozis2006-08-21 18:07:06 // 17514
Akkor még a gyerek lóg. :-)))) De majd holnap.
Poló2006-08-21 18:05:05 // 17513
Tőlem is tavaly valami ilyesmit kértek. Összesen 7000 meg pár száz Ft.
Nyirkos2006-08-21 18:03:39 // 17512
Tőlem 6100-at kértek, meg 1180-at a papírért, és a plakettért asszem.
Trombozis2006-08-21 17:52:22 // 17511
:-DDDD Ja. Csak keresgetnem kellett. A zöldkártya mennyibe van, mert adtam egy tízest és azt mondta abból holnap ad vissza pénzt. Holnap megyek vissza a szerelőhöz. Még szabit is vettem ki. Nem 10 percre megyek be. Haver kérdezte, hogy ahhoz minek egy nap szabi? Hamar el lehet intézni. Na nem, én el is ásom...
Poló2006-08-21 17:49:35 // 17510
Na látod hogy nem kerül milliókba, mint a múltkor mondtad :-P
Trombozis2006-08-21 17:48:33 // 17509
Az akkor jó. Én is most mentem a papírért, de nem néztem mit írtak rá. plussz felragasztottuk a rendszámtáblára a matricát. Holnam műszaki. 9ezer valamennyi a vizsga 10ezer a tolópénz és 2ezer a titkárnőknek. Szóval mindenkit meg lehet venni.
Poló2006-08-21 17:41:10 // 17508
Meg volt az első gyorsulási versenyem. A döntőkig eljutottunk, ott viszont VZalán elvert a chipes 19 mJTD 16V 156-tal. Összesen 3 futamot mentem. A következő eredmények születtek: ......................1. futam.........2. futam........3. futam Reak.................0,527............0,577.............0,505 60 láb...............2,574.............2,455............2,453 201 m..............10,696...........10,520...........10,521 sebesség.........104,727.........105,649.........105,649 402 m..............16,751...........16,519...........16,480 sebesség.........132,050.........133,519.........133,457
Nyirkos2006-08-21 17:40:08 // 17507
Kicseréltem ma a lambdát, mert mindenki csak húzta a száját (szakszerviz is), hogy ki kell lehet melegíteni, meg hogy be van égve, meg ilynek. Kb. 10 perc volt, azzal együtt, hogy ki kellett fűzni vagy 8 helyről, aztán vissza. El is vittem gyorsan zödkártyáztatni, hogy mi a pálya. Ugarbugrálás 1-2-3-ban megszűnt, és a zöldkártyán a következő értékek jöttek ki: Alapjárat: Gyári Mért f/p: 750-950 893 CO: 0,5 0,002 CH 0 0 Emelt üresjárat: Gyári Mért f/p: 2500-2900 2757 CO: 0,3 0,002 CH: 0,97-1,03 1 Szal' teljesen jó, és tényleg csak a lambdaszonda volt a hibás. Meg is adták 2 évre.
ribipeti2006-08-21 14:45:42 // 17506
Én is ezt tudom az itthoni árra, ezért kérdem. MInőségben lehet még különbség...
mszabika2006-08-21 14:34:25 // 17505
az jó ár, ha jól tudom 30körül mozognak, ha nem több.
ribipeti2006-08-21 14:24:57 // 17504
Gyerekek, mi ára van manapság egy alsó lengőkarnak tartógömbfejjel együtt? Mert az ebayen 70juróért (azaz 20ropiért) már vannak. Esetleg ha valakinek kell még, akkor azzal együtt rendelhetünk... hacsak nem beszéltek le róla. :)
Trombozis2006-08-21 13:30:21 // 17503
Jah...azt mondja, hogy addig ne használjam a kocsit. Mert nála van minden papír. Hát mondom mit csináljak? Nem érdekel. Meg majd kérjek útvonalengedélyt rá. Hát persze nekem nem kell. Majd eccer.
Trombozis2006-08-21 13:28:58 // 17502
Most csinálják a zöldkártyát a kocsihoz. Meg a héten valamelyik este meg a műszakira megy. Srácnak sok minden nem tetszett: fólia, szélvédő be van repedve egy picit, ültetés, kis rendszám, meg kérdezte nincs-e nagyobb kerekem, mert lehet nem tudok beállni a padra. De azt mondta meg lesz. :-)))
GEORGE2006-08-21 06:50:32 // 17501
A motorok különböző súlya miatt ,és a különböző gumi és felni méretek miatt vannak az eltérő guminyomások.
GEORGE2006-08-21 06:41:53 // 17500
A Blackynek is most volt ilyesmi gondja! Tönkre ment a Novitec doboza! Kivette és újból ment a JTD. Aztán Novitec dobozcsere és mot újból minden okés.
Gabesz1562006-08-21 06:37:47 // 17499
OK! Köszi! Csak az a baj, hogy gáz van mert nem úgy ment az autó már 2 napja ahogy szokott (nincs nyomaték, csak magasabb fordulaton megy jól) és miközben próbálgattam be is jött a hibajelzés... Szóval nagyon úgy tűnik, hogy nem véletlenül világít nekem ott az a pilács :(( Remélem nincs köze a dolognak ahhoz, hogy 4,2 Liter helyett 5 liter motorolajjal jártam 3 napig...
156sw2006-08-20 22:37:04 // 17498
Bár ha menet közben villant be a pilács az nem jelent jót, az álmoskönyv szerint:-(((((((( de nem akarlak keseríteni... Párszor indítsd el, DE menj is vele!!!!! Csak UTÁNA!!!! szervíz ha nem múlik el!!!
156sw2006-08-20 22:34:49 // 17497
Ha nincs gáz ÖT indítás UTÁN kialszik!!!! HA DÍZEL!!!!!!!!!!!!! Addig ne vidd szervízbe!!! levesznek legalább 5 rugóra, és cska annyi derül ki hogy "eseti befecskendezési rendellenesség"
tipoatti2006-08-20 21:48:21 // 17496
Hát, nemtom... állítólag nagyon meg kell nézned, hogy kivel/hol csippeltetsz, az tuti. Jómagam is gondolkodtam/dom rajta, de elbizonytalanítottak. Állítólag a kikönyökölt motorú 156-ok majd' mindegyike csipes volt! ( Indexen volt téma nemrégen ). A lóerő nem egy nagy durranás, amit hozni tud, és hát a nyomatéknövekedés ( ami nekünk, TS tulajoknak a legfontosabb lenne ) sem egetverő. Mindenesetre DCS-ék 70K-ért csinálják. A lényege az, hogy a tiltás határ megmarad, így papíron nem lehet szétfingatni a macchinát. Blacky cartárs is lebeszélt ma róla!
Satti2006-08-20 21:45:50 // 17495
Azt tudom,hogy Ékszíjnak van chip,de az Ővé 1.8-as.
Piritu - 1.000.0002006-08-20 21:44:23 // 17494
Olyan dumát már hallottam, amivel el akarnak adni. A tapasztalltak érdekelnének. Nekem anno '95 az OFF aszmánál bejött...
Satti2006-08-20 21:41:01 // 17493
Sztem kérdezd meg a DCS csapatot,ők vágják ezt a témát.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak