Ferke2007-10-04 11:56:13 // 47743
Előbb-utóbb minden Alfás eljut az útválasztóhoz. Vagy eladja az autót, és ír egy lehúzó értékelést a totalcaron, vagy keres egy nomális szerelőt, aki nem "szakszervíz". Ez utóbbi akár még önmaga az Alfás is lehet. :)
TI lliék2007-10-04 11:54:34 // 47742
Te hova hordod? :)
TI lliék2007-10-04 11:54:12 // 47741
:PPP :)))) Pont ezaz hogy sajna nem. :)
TI lliék2007-10-04 11:52:45 // 47740
Zsámbék, Kontakt.
TI lliék2007-10-04 11:52:10 // 47739
Pontosan ezért furrcsáltam én is , mert eddig mi is ennyiért szereztük be.
Ferke2007-10-04 11:51:39 // 47738
Na jó, de a 159 az egy luxusszemélygépkocsi.:))
TI lliék2007-10-04 11:51:34 // 47737
levegő: 7.150.- pollen: 3.850.- gaázolaj: 4.940.- olaj, 5 liter: 15.600.- olajszűrő: 4.140.-
András bácsi2007-10-04 11:45:28 // 47736
Egy átlag olajszűrő 1300-1500 HUF. A 159-be volt a gyári szűrőbetét 3e. Annak a gyári légszűrője 6100.
Ferke2007-10-04 11:44:46 // 47735
4k-ért már nem is tudom, hogy milyen olajszűrőt kapni....talán sport-direkt olajszűrőt?!:))
Ferke2007-10-04 11:44:00 // 47734
Ez melyik "szervíz"?:))
András bácsi2007-10-04 11:43:55 // 47733
Hát olyan egy órás meló az összes csere. Ahhoz képest sok. Mondjuk számít az, hogy milyen szűrőket kapott, mert azért ott is vannak horror áru cuccok.
Ferke2007-10-04 11:43:41 // 47732
Huuuh...meg sem merem kérdezni, hogy mennyi volt a többi..:(
Ferke2007-10-04 11:43:13 // 47731
Akinek jól megy...:))))
TI lliék2007-10-04 11:37:04 // 47730
Eddig mindig mi vettük meg az alkatrészeket meg az olajat és úgy vittük oda, de most mindent rájuk bíztunk. A tegnapi lista alapján amit kaptunk a szervízben: pl.: olajszűrő 4.140-ért számolták fel..........
TI lliék2007-10-04 11:34:58 // 47729
Na mert mi 40-et fizettünk munkadíjjal együtt. Nagyon sok?
András bácsi2007-10-04 11:34:00 // 47728
Olyan 20-25e az anyagköltsége.
TI lliék2007-10-04 11:32:51 // 47727
Mennyibe szokott Nektek kerülni az olaj ( Selenia WR diesel ) + szűrők( pollen, levegő, olaj, gázolaj) cseréje?
Ferke2007-10-04 11:22:55 // 47726
Én még sehol nem tapasztaltam, hogy gyilkolná.
mesa2007-10-04 11:21:31 // 47725
WD40 nem gyilkolja a gumit ?
mesa2007-10-04 11:19:08 // 47724
Soha nem tankolom tele.
Hallásból pedig nem tudfom megállapítani mennyi maradt még :P
Hallásból pedig nem tudfom megállapítani mennyi maradt még :P
Ferke2007-10-04 10:58:42 // 47723
Az is van, úgyhogy megoldjuk. Ez eszembe juthatott volna tegnap, és akkor már így lenne.:))
András bácsi2007-10-04 10:54:11 // 47722
Ha van rá lehetőség akkor egy kis csavarrövidítés is megteszi. Ha egy 5mm-rel rövidít rajta a szaki, akkor tökéletes. Jó ha van otthon eszterga. :)
Ferke2007-10-04 10:50:46 // 47721
Nah, ez mekkora ötlet!:)) Következ nyiszogáskor asszem megcsinálom ,köszi!:))
Ferke2007-10-04 10:41:43 // 47720
Attól nem lesz semmi baja (wd40-et is nyomathatsz rá kívülről) de ez max 1-2 napig megoldás, minvel az anyag nem jut be eléggé a fém és a gumi közé.
Ha egy olyan megoldást csináltak volna, mint pl a mercik segédkormányművénél, tehát a perselyben a gumi és a fém közé mondjuk tűgörgős csapágyat raktak volna, akkor nem volna semmi gond.
Érdemes szétszedni, így kb annyit bír majd, mintha újat venne az ember.
Ha egy olyan megoldást csináltak volna, mint pl a mercik segédkormányművénél, tehát a perselyben a gumi és a fém közé mondjuk tűgörgős csapágyat raktak volna, akkor nem volna semmi gond.
Érdemes szétszedni, így kb annyit bír majd, mintha újat venne az ember.
András bácsi2007-10-04 10:41:17 // 47719
Ha a felső lengőkar átmenő csavarját a másik irányból dugod be, mint ahogy gyárilag van, egy kb 3mm vastag alátéttel hézagolva simán elfér. Akkor elég a későbbiekben a dobbetétet kivenni egy lengőkar-levételhez.
Attie2007-10-04 10:35:11 // 47718
Hát nem hinném, mert itt a pedál nem egy bowdent huzogat, hanem egy potméter ad jeleket a motornak, hogy éppen hogy áll a pedál. Ha kiiktatom, akkor valszeg el sem indul :))
Seriff2007-10-04 10:29:27 // 47717
És nem lehet deaktiválni valahogy? Lehúzott csati, kivett biztosíték, rövidre zárás, oder etwas?
Attie2007-10-04 10:26:32 // 47716
Ezt megerősítem. Múlt héten voltam Szamosiéknál, és mondtam, hogy nézzék meg hogy mi nyiszog. És semminek nem volt baja. Még nekem laikusnak is látszik szemre, hogy tök újak a cuccok benne :) Szóval nem tom mitől nyiszog.
Ha szilikon spray-t befújok oda az árthat hosszú távon neki?
Ha szilikon spray-t befújok oda az árthat hosszú távon neki?
Ferke2007-10-04 10:16:25 // 47715
Szeva Alfistik! Felső lengőkar nyüszögés témához visszatérhetnénk, mert jön a reggeli nyirkos hideg időszak, és tök aktuális.
Nekem elkezdte. Szétszedtük, és a tapasztalat: ha semmi baja nincs a lengőkar szilentjeinek, akkor teljesen felesleges újat venni, mert az is pillanatokon belül nyiszogni kezd.
Nem nagy meló kiszedni: alsó lengőkarról le kell kötni a villát, felülről lekötni a lengőkar konzolját+a gátlót. Így már ki lehet buktatni. Hosszú csavart kivenni, fél doboz szilikonzsírt bele, a stabokat pedig kicsit ázni hagyni wd40-ben vagy valami hasonlóban.
Aztán mehet össze, és legalább addíg csöndbe marad, mintha újakat vennénk tizenezerért.
Csinálhatták volna valamilyen csapágyas megoldással ezeket a szilenteket, mert ez így nagyon gáz sajnos. :((
Nekem elkezdte. Szétszedtük, és a tapasztalat: ha semmi baja nincs a lengőkar szilentjeinek, akkor teljesen felesleges újat venni, mert az is pillanatokon belül nyiszogni kezd.
Nem nagy meló kiszedni: alsó lengőkarról le kell kötni a villát, felülről lekötni a lengőkar konzolját+a gátlót. Így már ki lehet buktatni. Hosszú csavart kivenni, fél doboz szilikonzsírt bele, a stabokat pedig kicsit ázni hagyni wd40-ben vagy valami hasonlóban.
Aztán mehet össze, és legalább addíg csöndbe marad, mintha újakat vennénk tizenezerért.
Csinálhatták volna valamilyen csapágyas megoldással ezeket a szilenteket, mert ez így nagyon gáz sajnos. :((
Attie2007-10-04 10:03:07 // 47714
Amúgy még arra gondolok, hogy ez a hülye elektronikus gázpedál lehet a ludas. Egyszer a Totalcaron azt írták, hogy akár félgáz állapotnál is tolhatja be az üzemanyagot úgy, mintha padlózva lenne, mert ő éppen úgy itéli meg :/
Attie2007-10-04 09:59:47 // 47713
Valami baj van a technikámmal biztosan :)
Seriff2007-10-04 09:47:46 // 47712
Tankolni azért csak szoktál?:P
mesa2007-10-04 09:47:18 // 47711
nekem nincs problémám a fogyasztással. Sosem tudom mennyi. Nincs kijelzése :)
Seriff2007-10-04 09:42:26 // 47710
Ja és az egy "öreg" benzines és nem egy korszerű olajkályha...
Seriff2007-10-04 09:41:52 // 47709
Apám az enyémmel 8 és felet fogyasztott városban, amikor hajtotta egy ideig:S
Azt mondta nem pörgette... mondom ööö...izé, ennyit is lehetne fogyasztani? Nekem a városi szinte mindig 10, de én szeretem a direktszűrő hangját;)
Azt mondta nem pörgette... mondom ööö...izé, ennyit is lehetne fogyasztani? Nekem a városi szinte mindig 10, de én szeretem a direktszűrő hangját;)
Attie2007-10-04 09:39:00 // 47708
Én is soknak érzem, de a 155 ilyenkor benyelte a 12-t.
A 8 literrel még megelégednék.
A 8 literrel még megelégednék.
Seriff2007-10-04 09:37:09 // 47707
A 8.9 nem sok egy kicsit ilyen "taxis" üzemmódban?
Attie2007-10-04 09:27:41 // 47706
Idáig nekem "csak" 2 litert csalt.
Attie2007-10-04 09:25:18 // 47705
Úgy értem, hogy addig is ritkán, de afölött sosem :)
tipoatti2007-10-04 09:22:27 // 47704
"sosincs pörgetve és az is csak ritkán. " Most akkó' hogy?? :) Igen, a fedcomp. nagyon jóindulatú velem is... nekem 7,8-at ad átlagfogyinak... :)))
Attie2007-10-04 09:11:35 // 47703
Reggelt!
Ismét fogyi téma :)
A fed komputer elszámolási csúcsot döntött... :/
Szerinte 5.8 volt a fogyim, de a valóságban 8.9. Szép.. lassan a felét fogja mutatni? :)
Vazz... a Bp-i közlekedés semmihez nem hasonlítható. És ez úgy jött ki, hogy 1800-2200 körül váltok., 3000-3200 fölé sosincs pörgetve és az is csak ritkán.
Ismét fogyi téma :)
A fed komputer elszámolási csúcsot döntött... :/
Szerinte 5.8 volt a fogyim, de a valóságban 8.9. Szép.. lassan a felét fogja mutatni? :)
Vazz... a Bp-i közlekedés semmihez nem hasonlítható. És ez úgy jött ki, hogy 1800-2200 körül váltok., 3000-3200 fölé sosincs pörgetve és az is csak ritkán.
mesa2007-10-04 09:11:25 // 47702
Gyújtásra téve villan egy párat a narancs -ha ki van kapcsolva az utasoldal-, utána kialszik
GEORGE2007-10-04 08:39:04 // 47701
Modósitok, friss a kép, csak egy tréleres leállás után leamortizálodott az első lökös, ezért van most csak egy gyári fenn.
GEORGE2007-10-04 07:03:01 // 47700
Ez egy régebbi kép lehet mert azóta már más az első spoiler rajta. pont most indulok hozzá majd mondom neki micsoda kép van róla .-)
csocsi2007-10-04 06:06:39 // 47699
Csatlakozom hozzád :))))
Karakot2007-10-04 00:41:28 // 47698
Karakot2007-10-03 23:41:34 // 47697
A lámpatest felső részén van egy csavar. Azzal tudod manuálisan állítani a magasságot.
.:Medve:.2007-10-03 23:36:47 // 47696
hi
most tettem be xenonokat tompitottba. állitani kéne rajt, mert ami a belső állitást illeti nem ér semmit, olyannyira kéne:) magam is tudok valamit tenni vagy mindenképpen szalon kell?
most tettem be xenonokat tompitottba. állitani kéne rajt, mert ami a belső állitást illeti nem ér semmit, olyannyira kéne:) magam is tudok valamit tenni vagy mindenképpen szalon kell?
Liquid2007-10-03 22:58:23 // 47695
részvétem, sajna mindenütt van néhány ilyen idióta, aki nemcsak parkolni nem tud, hanem még el is sunnyog...
Zsifi2007-10-03 22:55:35 // 47694
Holnap szemrevételezem tüzetesebben.:(((
Horpadást nem láttam rajta tegnap este csak fényhibát.:(((
Horpadást nem láttam rajta tegnap este csak fényhibát.:(((