VZalan2007-10-03 14:36:20 // 47653
Sziasztok! Egy kérdés 3ikban alcson fordultrol való gyorsitásnál remeg a váltó a kezembe! De magasabb fordulaton már tökéletes! Mi lehet? De amugy minden renbe vele nem kerreg és szépen vesz minden fokozatot!!
admirális2007-10-03 13:55:18 // 47652
Egy kipuffogóshoz érdemes. Van rá esély, hogy a katalizátorod esett össze, de ezt a műhelyben tudják csak biztosan megmondani. Nem tudom, te hol laksz, de hozzám a Fogarasi út- Mickolci út kereszteződésnél lévő benzinkút mögötti Kipuffongó Klinika van legközelebb. Eddig nekem jól dolgoztak, ezért oda vinném.
Poseidon2007-10-03 02:55:54 // 47651
Még valami amiben segítségre szorulnék... az autó egy 98-as 156-os 2.0L Twin Spark.
Az egész kipufogó elején (tehát ahol alábukik az alváz alá, van egy szilentes rögzítése. Na olyan kellene nekem, illetve annak a cikkszáma, ha valaki ebben tudna segíteni akinél van felrakott ePER a gépén. Az se lenne egy hátrány ha valakinek lenne ilyen, mert azt a szerelőm azzal, hogy "úgyis szar" kompletten le is szedte :((
heeeeelp!
Az egész kipufogó elején (tehát ahol alábukik az alváz alá, van egy szilentes rögzítése. Na olyan kellene nekem, illetve annak a cikkszáma, ha valaki ebben tudna segíteni akinél van felrakott ePER a gépén. Az se lenne egy hátrány ha valakinek lenne ilyen, mert azt a szerelőm azzal, hogy "úgyis szar" kompletten le is szedte :((
heeeeelp!
Poseidon2007-10-03 02:46:03 // 47650
Jóreggelt cartársak! Tanács kellene azügyben, hogy hová vigyem az én kicsikémet, hogy megmondják nekem mi a frász zörög és csörög a kipufogóban valahol?
Egyre rettenetesebb a hangja és borzasztó idegesítő. Olyan mintha idegen test(ek) zörögnének benne.
Szóval szerintetek hová vigyem, egyelőre egy diagnosztikára???
Valaki?
Egyre rettenetesebb a hangja és borzasztó idegesítő. Olyan mintha idegen test(ek) zörögnének benne.
Szóval szerintetek hová vigyem, egyelőre egy diagnosztikára???
Valaki?
Mogyoró2007-10-02 21:58:36 // 47648
Tényleg a jobb első is le van takarítva mert 3 hete cseréltem a kerékcsapágyat (előtte is ez volt vele) Van, hogy 500 km-t is elmegyek vele hibakód nélkül.
Mogyoró2007-10-02 21:56:09 // 47647
Én is erre gondolok mivel a kanyarokkal van összefüggésben a dolog de már átnéztem a vezetékeket végig és mindenütt rögzítettek és épek.
Mogyoró2007-10-02 21:54:07 // 47646
A jeladókat (hátsókat csak az igaz)kivettem és ki illetve letakarítottam. A számítógépes kiolvasás nem mutatott hibát ezen kívül milyen számítógépes megoldás van még?
Ferke2007-10-02 21:53:50 // 47645
tuti, hogy a krekeknél lesz valami. Lehet, hogy valamelyik jeladó tönrement. Rá kéne kötni máshol is a gépre.
Ferke2007-10-02 21:50:56 // 47644
Üdv közöttünk! Húú de sajnálom, rossz ilyet látni. És mind a 2 elem.:(
Gábor802007-10-02 21:50:25 // 47643
Szia! Egyik ismerős 156-nak fedélzetije egy időben folyamatosan menetstabilizátor hibáját jelezte. Neki is működött, és nem volt valós a hiba. ezt szervízben számítógéppel orvosolták.
Ferke2007-10-02 21:48:18 // 47642
Nem jártál sokat poros úton? A jeladóknál le szokott rakódni a cucc, és meghülyül. Soprano 147-ese is ezt csinálta tegnapelőtt.
Mogyoró2007-10-02 21:37:37 // 47641
Szevasztok!
Csatlakoznék én is egy visszajelző problémával, illetve hibakód problémával.
Lassú városi kanyarokban (pláne ha bordák is vannak az úton, vagy körforgalom) az UDC (ASR)hibakódot beadja. Leállítás után eltűnik de hasonló szituációban beadja újra. A kiolvasás nem mutat valós hibát. A vezetékeket átnéztem a kerekeknél és nincsenek kidörzsölve. Már megőrjít teljesen. Írtam már ezt a problémát de senki nem írt vissza. Minden segítséget előre is köszönök mert kifogytam az ötletekből.
Csatlakoznék én is egy visszajelző problémával, illetve hibakód problémával.
Lassú városi kanyarokban (pláne ha bordák is vannak az úton, vagy körforgalom) az UDC (ASR)hibakódot beadja. Leállítás után eltűnik de hasonló szituációban beadja újra. A kiolvasás nem mutat valós hibát. A vezetékeket átnéztem a kerekeknél és nincsenek kidörzsölve. Már megőrjít teljesen. Írtam már ezt a problémát de senki nem írt vissza. Minden segítséget előre is köszönök mert kifogytam az ötletekből.
Johnnyblo2007-10-02 21:30:15 // 47640
Szia! Együttérzésem veled, biztos a mafla off el tátotta száját a szép vas láttán és el feledett fékezni.
steveboy21 Q42007-10-02 21:07:39 // 47639
Hali.
Téligumi 195/65R15-ös 95%-os Firestone van 8 db elado de inkább cserélhetö 4db 195/50 vagy 195/55R15-ös jo állapotu téligumira.
Ebböl a méretböl van még 4 db nyárim is amit esetleg grátiszba odaadnék 1-2 szezont még az is elfut.
Téligumi 195/65R15-ös 95%-os Firestone van 8 db elado de inkább cserélhetö 4db 195/50 vagy 195/55R15-ös jo állapotu téligumira.
Ebböl a méretböl van még 4 db nyárim is amit esetleg grátiszba odaadnék 1-2 szezont még az is elfut.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-02 21:06:09 // 47638
üdv itt...
én már karcosan vettem s milyen szép lett!
én már karcosan vettem s milyen szép lett!
GEORGE2007-10-02 21:05:03 // 47637
meg a kormánylégzsák csatija is gond szokott lenni.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-10-02 21:04:58 // 47636
szép jó estét mindenkinek!
Bonyesz féle házipáleszt (vegyigyümi) most áztattam be akácmézzel...kostolgatom nem lesz rossz :)))
nah mellé egy sör is elfér, mindjárt szólok az asszonynak hozzon egyett a hűtőből...
Bonyesz féle házipáleszt (vegyigyümi) most áztattam be akácmézzel...kostolgatom nem lesz rossz :)))
nah mellé egy sör is elfér, mindjárt szólok az asszonynak hozzon egyett a hűtőből...
Apoo2007-10-02 21:04:48 // 47635
Köszönöm mindenkinek az üdvözlést, és megfogadom a tanácsot!!!
GEORGE2007-10-02 21:04:07 // 47634
Gratula!!! És részvét, nincs is ennél nagyobb bosszuság....
ZOI2007-10-02 21:03:14 // 47633
A légzsák visszajelzőhöz: Én is hallottam valahol, hogy a vezetőülés alatt kell nézelődni ez ügyben. Persze ez csak tipp!
ZOI2007-10-02 21:01:26 // 47632
Üdv köztünk! És racevét egyben!
Don Vittorio2007-10-02 20:59:20 // 47631
Én is gratulálok a verdához! De azért igyál még vagy két metaxát!
☻SKULL☻2007-10-02 20:58:06 // 47630
Üdv Apoo!!! gratula a verdához és fogadd őszinte részvétem! Amúgy meg szerencse, hogy nem lett nagyobb kár.
Attie2007-10-02 20:53:53 // 47629
Gratulálok, és egyben részvét is!
Ez a méreg... rögtön első nap :(
Ez a méreg... rögtön első nap :(
Gábor802007-10-02 20:52:46 // 47628
Jaaaaaj, te szegény!!!!! Együttérzek veled! :((((
Apoo2007-10-02 20:49:53 // 47627
Sziasztok!
Örömmel üdvözlöm a 156-osok táborát, mint újdonsült 156-os tulaj! Régi vágyam teljesült így. Sajnos üröm is vegyült az örömbe, mivel, hogy elhoztam tegnap a kereskedésből, ma reggel munkába menet oldalról megtalált egy autó. Jelenleg metaxával kísért tonik segítségével, és a szebbnél szebb 156-osok nézegetésével próbálom elnyomni a bosszúságot. Előbb-utóbb sikerülni fog!


Örömmel üdvözlöm a 156-osok táborát, mint újdonsült 156-os tulaj! Régi vágyam teljesült így. Sajnos üröm is vegyült az örömbe, mivel, hogy elhoztam tegnap a kereskedésből, ma reggel munkába menet oldalról megtalált egy autó. Jelenleg metaxával kísért tonik segítségével, és a szebbnél szebb 156-osok nézegetésével próbálom elnyomni a bosszúságot. Előbb-utóbb sikerülni fog!


☻SKULL☻2007-10-02 20:45:54 // 47626
Attie2007-10-02 20:38:43 // 47624
Hát elég érzékeny kábelek futnak arra :(
Alfás 156 "hupikék"2007-10-02 20:31:55 // 47623
Van rajta egy kis meg szakito kapcsolo, annak az érintkezöjét kapargasd meg, az enyémnek az volt a baja
Zsolesz2007-10-02 20:12:31 // 47622
Na ha már ennyi világítás...
Nekem olyan gondom van hogy nem világít a kesztyűtartóban az izzó. Viszont kiszereltem és annak semmi baja. Mit nézzek át? Mit kell szétszedni?
Nekem olyan gondom van hogy nem világít a kesztyűtartóban az izzó. Viszont kiszereltem és annak semmi baja. Mit nézzek át? Mit kell szétszedni?
GEORGE2007-10-02 20:11:41 // 47621
Majd lövök róla képet.
GPti(V6)2007-10-02 20:09:56 // 47620
Hello mindenkinek.Autóváltás elött állok és szeretnék infot a JTS motorokról,hogy mik a tapasztalatok ha valakinek van ilyen.Jelenleg TS van érdekelne a különbség.Üdv.
Johnnyblo2007-10-02 20:08:37 // 47619
Szia! Tudom nem a segítséget mondom, de nekem egy belső ( bal első alatti) porszívózástól kapcsolt be a légzsák visszajelzője. Csak kiütni lehetett.
☻SKULL☻2007-10-02 20:06:27 // 47618
Ki kell deritenem mihez van csatlakozva ez a vezeték, és talán az okozza a melegedést.
☻SKULL☻2007-10-02 20:04:31 // 47617
A lampáknak a kesztyű tartó felett van egy reléje+ a kődlámpáknak is ott van a reléje.
GTPeti2007-10-02 20:02:00 // 47616
Ez kemény. Csodálom, hogy egy biztosíték sem égett ki...
GTPeti2007-10-02 20:00:53 // 47615
Az első lámpákat úgy emlékszem a kormányoszlopon lévő kapcsoló közvetlenül kapcsolja. (Ráadásul relé nélkül.) Tehát, legalább a lámpáknak működni kéne akkor is, ha a vez.egység elfüstöl.
☻SKULL☻2007-10-02 20:00:15 // 47614
Gabó2007-10-02 19:46:48 // 47613
Én úgy emlékszem ezeknek a cuccoknak a vezérlőegysége a kesztyűtartó mögött/felett van, annak a doboznak a csatlakozóját célszerű megnézni.
Volt aki úgy járt, hogy beázott az autó a szélvédőnél, erre a dobozra folyt a víz, így a panel a vezérlődobozban kicsit szarrá ment.
Volt aki úgy járt, hogy beázott az autó a szélvédőnél, erre a dobozra folyt a víz, így a panel a vezérlődobozban kicsit szarrá ment.
Attie2007-10-02 19:37:04 // 47612
Gyárilag dugózott? Még ilyet sem láttam :)
GTPeti2007-10-02 19:22:10 // 47611
Nincs most eLearn a közelemben, de a kapcsrajzról sztem egyértelműen kiderülne, meddig vannak közös + vezetéken a nevezett fogyasztók. Multiméterrel jól be lehetne határolni a helyet. (Esetleg gombostűt is lehet szúrni a vezetékbe, ha nincs a közelben csatlakozó.)
GEORGE2007-10-02 19:17:43 // 47610
olyanokat kéne kérdezni akik bontottak már 156-ot.
valószínű egy kábel adta meg magát vagy egy "jó helyen" lévő bizti..........hajrá barátom, nem irigyellek :-(
valószínű egy kábel adta meg magát vagy egy "jó helyen" lévő bizti..........hajrá barátom, nem irigyellek :-(
☻SKULL☻2007-10-02 19:14:14 // 47609
Köszi, de az összes bisztosítékot átnéztem, kezdve a motorház tető alatt, a kesztyűtartó felett is és a vezető felülieket is. Szerintem is valamilyen árommellátási hiba lehet, és jó ötlet átnézem még a csatlakozókat is.
GTPeti2007-10-02 19:04:58 // 47608
(Az előbb írtam választ, nem tudom hová lett.)
Szóval, checkold még1x a biztosítékokat!! Az akkun lévőket ne feledd. Esetenként lehetnek a kesztyűtartó felett is. Ezekhez igazából a kt. kiszerelésével lehet hozzáférni.
De! Kicsúszhatott egy csatlakozó a bizt. táblából is. Az tuti, hogy áramellátási hiba van. Ennyi dolog nem romlik el egyszerre.
(Kizárólag, ha nagyon túltölt a generátor, de ez eléggé valószínűtlen.)
Szóval, checkold még1x a biztosítékokat!! Az akkun lévőket ne feledd. Esetenként lehetnek a kesztyűtartó felett is. Ezekhez igazából a kt. kiszerelésével lehet hozzáférni.
De! Kicsúszhatott egy csatlakozó a bizt. táblából is. Az tuti, hogy áramellátási hiba van. Ennyi dolog nem romlik el egyszerre.
(Kizárólag, ha nagyon túltölt a generátor, de ez eléggé valószínűtlen.)
☻SKULL☻2007-10-02 18:46:46 // 47607
Üdv Car-társak !!! S.O.S
Ma induláskor a verdán behaltak a : tükör alitás, fűttés szabájzók+klíma kapcsoló, első lámpák, irány jelzők. Az öszes bisztosítékot átt néztem mind rendben volt. Nem értem a dolgot mert tegnap még minden rendben volt. Ha esetleg valameiktek már találkozott hasonló dologgal megköszönném a segétséget.
Ma induláskor a verdán behaltak a : tükör alitás, fűttés szabájzók+klíma kapcsoló, első lámpák, irány jelzők. Az öszes bisztosítékot átt néztem mind rendben volt. Nem értem a dolgot mert tegnap még minden rendben volt. Ha esetleg valameiktek már találkozott hasonló dologgal megköszönném a segétséget.
Poló2007-10-02 18:09:31 // 47606
2,2-2,3 körül írja a gépkönyv. 2,3-at teljes terhelésnél.
dg10172007-10-02 18:03:08 // 47605
ti mennyi atmosszal jártok
ahány gumis annyi félét mond
van aki csak kettöt javasol más meg a psi szerint pumpálja a kerekeket
ahány gumis annyi félét mond
van aki csak kettöt javasol más meg a psi szerint pumpálja a kerekeket
GTPeti2007-10-02 17:49:39 // 47604
zappali, a 156 és a Lancer egyes pontjainak hasonlósága kizárólag a véletlen műve... (A műszerfal is!!)