Hardy2008-11-02 18:22:45 // 80493
Ismerem azt a kutat, szoktam arra járni, ha megyek a Húgomékhoz, Veszprémbe, vagy Tapolcára Öcsémékhez, vagy Apuhoz. Most megpróbálom egy darabig a V-Power Racing-ot, vagy az ÖMW hasonló kategóriás benzinét. Kíváncsi leszek rá.
Poló2008-11-02 18:17:16 // 80491
Ha közel jársz az osztrák határhoz (Győrről van tapasztalatom), akkor próbáld meg OMV-n a sima 95-öst. Megpróbálhatod Veszprémben is, ott is szoktam tankolni, de azzal néha-néha csinálja. Ha Fehérvár felől beérsz Veszprémbe, akkor lesz egy OMV kút jobb kéz felől ahogy közeledsz a centrum felé. Ráadásul itt pár Ft-tal olcsóbb is az üzemanyag, mint máshol.
Poló2008-11-02 18:14:25 // 80490
Nálunk olyan 800-850 az alapjárat. Ez nem V6 :(
Hardy2008-11-02 18:09:24 // 80489
Akarom mondani zöld rovátka, vagy csík.
Hardy2008-11-02 18:07:58 // 80488
Azt tudom, hogy hidegen 1100 az alapjárat, csak nekem úgy indult néha hidegen és melegen egyaránt, mintha indítás közbe nyomtam volna egy gázfröccsöt. Most ez a gázfröccs megszűnt. Hidegen egyből 1100 melegen meg 800, illetve az első hosszú fehér rovátka vége.
Dévid2008-11-02 18:00:21 // 80487
Nem kell valakinek 4 millerért lépcsőshátú 156 SW? Lásd. Adok-Veszek rovat...
Karakot2008-11-02 17:58:31 // 80486
Pedig hidegen így kell indulnia. Automata gázfröccs, 1100 alapjárat, majd ahogy melegszik a motor, akkor áll be kb.700-ra.
Zsifi2008-11-02 17:32:32 // 80485
Megnyugtatlak, h sima rizsszem való bele!:)
Hardy2008-11-02 17:29:35 // 80484
Ugyan azok mint neked. Simább egyenletesebb alapjárat, ami néha ugrált, most teljesen megszűnt, meg indításkor kis gázzal indult mintha adtam volna neki egy gázfröccsöt, és utána állt be. Az most a nincsen. Pontosan 800 az alapjárat indításkor.
Liquid2008-11-02 16:51:55 // 80483
a dízelhang az bizony vezmód csere
elvben semmi baj nem származik belőle, ha így marad. Idegesítő a hangja, és esetleg nem megy úgy ahogy kéne.
35e körül van asszem maga a vezmód, plusz a szerelés, ami nem eccerű mert a vezértengelyen van. szal ha a közeljövőben tervezel vezérlés cserét, akkor célszerű azzal együtt megcsinálni
elvben semmi baj nem származik belőle, ha így marad. Idegesítő a hangja, és esetleg nem megy úgy ahogy kéne.
35e körül van asszem maga a vezmód, plusz a szerelés, ami nem eccerű mert a vezértengelyen van. szal ha a közeljövőben tervezel vezérlés cserét, akkor célszerű azzal együtt megcsinálni
Dévid2008-11-02 16:34:25 // 80482
Volt kitől tanulnom, régen volt a baráti körömben pár díszpéldány. :)
Krisztián1562008-11-02 16:26:23 // 80481
Lenne még egy kérdésem:D
Az indításkor dízeles hang=vez.módosító csere? De az tul.képp mi? Gondolom nem csak a hangja lessz más indításkor ha kicserélrm. Mert így nem akarok vele sokáig szaladgálni! Mennyi egy ilyen kütyü cserével eggyütt?
Az indításkor dízeles hang=vez.módosító csere? De az tul.képp mi? Gondolom nem csak a hangja lessz más indításkor ha kicserélrm. Mert így nem akarok vele sokáig szaladgálni! Mennyi egy ilyen kütyü cserével eggyütt?
Liquid2008-11-02 16:04:56 // 80480
egész jól nyomod a szőkéset:DDDD
Dévid2008-11-02 15:40:05 // 80479
Várjál, játszom egy kis szőkéset... :DDDDD
Az AC nem az automatikus klíma, csak ángliusul? :DDDDD
Az AC nem az automatikus klíma, csak ángliusul? :DDDDD
Liquid2008-11-02 15:35:35 // 80478
a tankban van, közvetlen az AC-nál
Dévid2008-11-02 15:30:21 // 80477
Én 98-ast tankolok egy maszek kúton, általában OMV benzint vesznek, de van hogy máshonnan szerzik be. Panaszom nincs vele, bár mostanában nem mindig indul pöccre a kicsike, de nem hiszem hogy az üzemanyag miatt. Valaki azt mondta, injektor probléma, vagy koszos üzemanyagszűrő, de azt sem tudom van-e a kocsimban olyan alkatrész. :)
Hardy2008-11-02 15:13:06 // 80476
Ami benne van az kissebb. De azt ki lehet forrasztani és rizsszemet berakni. Mi azt tettünk a 147-be, és a haverom 156-jába is. Led az szerintem nem jó. Én azt a hamutartó alá tettem hogy megvilágítsa a váltó előtt lévő kis tároló rekeszt mert sötétbe sose láttam ami ott van,csak ha a belső világítást felkapcsoltam. De a fénye elég irányított, viszont oda ezért jó.
Poló2008-11-02 14:48:50 // 80475
Párszor tankoltam prémiumbenzint. A Shell V-Power és az OMV 95 Carrera semmivel nem tud többet a sima 95-től, legalábbis nem vettem észre semmit. A V-Power Racing és az OMV Carrera 100 viszont jobbnak tűnik. Fogyasztásban nem vettem észre semmi javulást, mindegyikkel 8-9 között eszik a gép, de lehet jobban is nyomtam, mikor 99-es vagy 100-as volt benne. Viszont már a kútról elindulva lehet tapasztalni, hogy sokkal finomabban jár a motor, könnyebben elindul az autó, nincs annyi rázkódás. Gyorsulásban nem éreztem különbséget, de szerintem nem is ad a prémiumbenzin annyi többletteljesítményt, hogy észre lehessen venni, esetleg padon lehetne kimérni 1-2 lóerő többletet.
Érdekes, hogy ha magyar benzint tankolok, akkor hidegen indítás után a fordulatszámom le-fel ugrál kb. 400 és 800 között. Viszont ha Győrben tankolok OMV-nél (ez állítólag osztrák), vagy Shellnél V-Power Racinget (ez meg állítólag német), akkor ez a probléma teljesen megszűnik. MOL-nál nem szoktam tankolni, úgyhogy az ottani prémiumbenzinről nem tudok mondani semmit.
Neked milyen tünetek szűntek meg?
Érdekes, hogy ha magyar benzint tankolok, akkor hidegen indítás után a fordulatszámom le-fel ugrál kb. 400 és 800 között. Viszont ha Győrben tankolok OMV-nél (ez állítólag osztrák), vagy Shellnél V-Power Racinget (ez meg állítólag német), akkor ez a probléma teljesen megszűnik. MOL-nál nem szoktam tankolni, úgyhogy az ottani prémiumbenzinről nem tudok mondani semmit.
Neked milyen tünetek szűntek meg?
Liquid2008-11-02 14:26:10 // 80474
az UNO műszerfaát szereltem át ledesre. hát van vele munka, mert a led ugye egyáltalán nem szórja a fényt, csak egy irányba világít. emiatt kell hekkelni vele. Nemtudom hogy ott hogy nézne ki.
Krisztián1562008-11-02 14:15:32 // 80473
Kösssz!
Már kiszedtem egyet! De lehet érdemesebb lenne tenni bele fehér ledet! Nekem már a hőfokmérő piros figyelmeztetője hejénn az van beforasztva, mert azért a led "örök életű" igaz drágább is meg nem tudom mennyire adna szort fényt? valaki nem próbálta már esetleg?
Már kiszedtem egyet! De lehet érdemesebb lenne tenni bele fehér ledet! Nekem már a hőfokmérő piros figyelmeztetője hejénn az van beforasztva, mert azért a led "örök életű" igaz drágább is meg nem tudom mennyire adna szort fényt? valaki nem próbálta már esetleg?
Liquid2008-11-02 13:55:30 // 80472
a középkonzolba nem sima rizsszemizzó való. Foglalatostól nagyon drága (1200-1800ft), de ki lehet szerelni a foglalatból és beletenni sima izzót, ami kb. 150-200ft.
Szerelj ki egyet és azzal menj el egy üzletbe, mert hasból valszeg nem tudnak odavalót adni.
Szerelj ki egyet és azzal menj el egy üzletbe, mert hasból valszeg nem tudnak odavalót adni.
Hardy2008-11-02 13:47:52 // 80471
Sima rízsszem izzó. 80-150 Ft. Attól függ hol veszed.
Hardy2008-11-02 13:46:53 // 80470
Érdeklődnék, hogy ti milyen üzemanyagot használtok az autóhoz? Mármint benzinesek, illetve hivatalosan milyen kellene, 95 vagy 98 ? Most párszor megpróbáltam prémium benzint tankolni, Shell V-Powe Racing, illetve Mol Evo és az eddig néha tapasztalt kellemetlen tünetek teljesen megszüntek, meg egy hangyányit kevesebbet is eszik.
Krisztián1562008-11-02 13:42:36 // 80469
Üdv!
Nem tudja valaki mennyibe kerülnek a 3 óránál lévő háttérvilágítás égői?
Nem tudja valaki mennyibe kerülnek a 3 óránál lévő háttérvilágítás égői?
csocsi2008-11-02 11:52:34 // 80468
De nem olyan rossz azért :))
csocsi2008-11-02 11:51:48 // 80467
Valahogy nem ilyen lenne az ideális számomra.
Seriff2008-11-02 11:43:40 // 80466
Szegény kicsit nyomott, de érdekes a címer rajta


Seriff2008-11-02 11:41:35 // 80465
Azért ez a legszebb közülük (talán):


Seriff2008-11-02 11:40:29 // 80464
Kevésbé custom színekkel:




Seriff2008-11-02 11:38:44 // 80463



Seriff2008-11-02 11:38:08 // 80462
Erre nem kap, ez művészet:D
Attie2008-11-02 11:36:46 // 80461
Erre hol kap javítófestéket? :))))
Seriff2008-11-02 11:34:15 // 80460
Dali-fan:D


Adrián2008-11-02 01:03:47 // 80459
Volt szerencsém kipróbálni eme példányt hát ja ......... elég meggyőzőet produkált!;)
Dévid2008-11-02 00:08:02 // 80458
Egy képpé van összefűzve... :)
Liquid2008-11-02 00:05:29 // 80457
most hogy így mondod, mindkettő az én képem, nem? :)
engedély megadava :))
engedély megadava :))
Tinamu2008-11-01 23:43:48 // 80456
Bár igazad lenne, de a valóság és a számok sajna azt mutatják 520d-vel van pariba a 2,4 m jet... legalábbis a 2004-es... mind lóerő, mind nyomaték, mind gyári gyorsulás tekintetében... egyébként az újabb mjetek jobbak, de azok meg nehéz vasban vannak, szóval nem jobb összeállítás, mint a régibb motor de könnyebb kasztni... azaz egy159 2,4 mjet, de még egy brera is 520d szint reálisan... azaz 10 próbából többször nyerne, mint veszt... de majd meglássuk...
Dévid2008-11-01 23:42:44 // 80455
Jah, bocsi, de felhasználtam az egyik fotódat, utólagosan is engedelmedet kérném hozzá. :)
Liquid2008-11-01 23:38:43 // 80454
ezt konkrétan eddig nem közölted :)
Dévid2008-11-01 23:33:35 // 80453
Konkrétan én a Ferodo DS 2000 tárcsa+betéttel kapcsolatos tapasztalataira voltam kíváncsi, de kösz a tippet. :)
Liquid2008-11-01 23:31:45 // 80452
Zimmermann tárcsa + ATE betét, teljesen jó.
Dévid2008-11-01 23:04:33 // 80451
Fékekkel 156on mi a tapasztalat? Én is tárcsa+betét csere előtt állok, azért érdekelne. :)
Ferke2008-11-01 23:02:12 // 80450
Naja, biztos sokba került átmatricázni, ezért ennyi!:)
Ferke2008-11-01 22:52:03 // 80448
Szerintem ez egy sima fényes lakk. Nem hiszem, hogy bármiben is különbözne tőle.:)
Ferke2008-11-01 22:49:43 // 80447
Mi a fene? Olyan sokáig cserélted a légszűrőt, hogy közben tanyát vert a madár a házban?!???:)))
Amikor meg raktad be az új szűrőt, nem vetted észre, hogy ott ül, és agyonnyomtad. Nincs itt semmiféle rejtély, csak így kerülhetett oda!:)))
Amikor meg raktad be az új szűrőt, nem vetted észre, hogy ott ül, és agyonnyomtad. Nincs itt semmiféle rejtély, csak így kerülhetett oda!:)))
Mike.2008-11-01 21:13:41 // 80446
A sárvédőn és a szűrőházon keresztül?
Áááá, azt már extrém csoda 1,6-os sem tudja.:-))
Áááá, azt már extrém csoda 1,6-os sem tudja.:-))
Dévid2008-11-01 21:09:39 // 80445
250-nél az 1.6 is beszippanthatja. :DDDDD
Mike.2008-11-01 21:03:35 // 80444
A 156 eredeti légcsövén sem repül be. A JTD vagy a V6 csövén esetleg, de ott is inkább bemászhatna mint repülne. :-)