Fórum >> Típusok >> 164-166

Csumez2007-06-23 09:42:01 // 29679
Egyszer mindenki megválik tőle előbb vagy utóbb. Most megint így gondolom ahogy egy évvel ezelőtt. Csak most már remélem nem fertőzödöm meg megint a 166-ra.
Grando2007-06-23 09:32:47 // 29678
Nézem, köszi! ;)))
Satti2007-06-23 09:17:38 // 29677
Írtam az autóvásárlásba!
Grando2007-06-23 09:16:35 // 29676
Csabááááán?????? Vazze! Na ott az életbe nem fog elmenni! :DDD :(((
Grando2007-06-23 09:14:16 // 29675
Ugye? Elég leharcolt példányok vannak a hasznátótón is... :(
Satti2007-06-23 09:13:39 // 29674
Mondjuk Donunknak inkább ez lenne való! Húú basszus,nagyon király! Klikk.
Satti2007-06-23 09:12:39 // 29673
Az nehéz ügy,már nem nagyon van belőle szép.Nem olyan régen én is kerestem ilyesmit,egy haver fiának,de normálisat nem sikerűlt találni sajnos.
Grando2007-06-23 09:10:48 // 29672
Télleg, Satti bácsi! Nem tudsz vmi 90 utáni (faceliftes) benyás 33-ast eladót? Egy haveromat érdekelne egy ilyen. ;))
Satti2007-06-23 09:08:23 // 29671
Ez pont jó is lenne:-) Klikk!
Satti2007-06-23 09:06:25 // 29670
Ez a quattroporte nagyon tetszik neked,mert soxor emlegeted!:-)
El is tudnálak benne képzelni!:-))
Don Gombóc2007-06-23 08:08:01 // 29669
Csumez!!!! Áruló lettél, vagy összejött a pénz a Quatropotera? :)
Smith2007-06-22 22:33:47 // 29668
Ehhh megin megkaptam h ezzel a döggel mennyi baj van, csak viszi a pénzt... jajjdeutálom ezt.
Smith2007-06-22 19:07:17 // 29667
jah juteszembe, kerékcsavarom. Félreértettem a telefonban a dolgot, mert nem berohadva van a csavar, hanem pörög körbe és nem indul kifelé :) De már kiszedtük, nincs menet a csavaron, úgyhogy most 4 csavarral járok. Szerencsére az agyban még megvannak a menetek.
Smith2007-06-22 19:04:53 // 29666
Én úgy gondolom hogy mivel az ECU is és a lambda is bosch, hogy a halálba nem bírják összehozni hogy együttműködjenek???? Hát 2007-ben vagyunk nem??? Alább kellett volna venni az ECU-val a minimum jelszintet, hogy beleférjen a lambda szórása, és csá. Biztos nem ilyen egyszerű, de én igy csináltam volna :)
Grando2007-06-22 18:45:33 // 29665
Ja, igen:
Nyilván tisztában vagyok vele, hogy létezik olyan fogalom, mint kötelező minőségellenőrzés.
Olyan viszont nem nagyon létezik, hogy ha vmi jó, akkor arra Alfa feliratot rakunk, ha pedig nem akkor meg mittoménmilyet. (A boschnál amúgy sem hiszem, hogy a hűdejó bizgentyűket nekünk válogatnák ki, ha lenne ilyen.) Egy cuccnak a megadott paramétereket kell produkálnia, vagy megy a kukába. Elvileg. De semmiképpen sem pl. a fiathoz megy, vagy a jó ég tudja hová. Mert akkor itt is xar lesz, meg ott is. Akkor meg megy vissza gariba, azt bumm.
Grando2007-06-22 18:39:42 // 29664
Na, így már tisztább a kép, mert az első hsz.-ed úgy volt érthető, hogy csak szép kalligrafikus Alfa feliratos, jó drága szonda lenne jó...
De egyébként nem kell ezt túlagyalni, megoldjuk a Maestroval. Benne maradéktalanul megbízom! De azért köszi a tanácsot! Lehet, hogy megméretem majd a cuccot a műtét után. ;))
De azért ennyire nem gondolom, hogy kozmikus, intergalaktikus dolgok lennének ezek. ;)))
Arno1662007-06-22 18:00:33 // 29663
Thx....ezt a tamagocsis világot. Mindent agyon kell "izélni" hogy haladjon... :)

Izé, lehet félreértettél.
Nem azt mondom hogy akármilyen bosch lambda nem jó az alfába.
Hanem ha egyazon tipusbol fogsz 100-at, akkor nem fog mind a 100-al rendesen muzsikalni. Gyartasi szoras miatt lesz valamennyi amelyik kicsi jelszintet ad a ... bosch ECU-nak, es az eredmenye meg az hogy zoldkartyan jol megbuksz, mert a lambdad maszkal ide-oda alapjarat korul, magasabb fordulaton meg a HC nincs rendben teljesen.

Amit en csinalnak a helyedben:
LMM csere.
Majd egy kornyezetvedelmi meres.
Autoklubnal megvan fillerekből a XI kerben pl.
Ha minden oké, akkor hagyni rá.
Ha nem akkor csere.
Ha tovabbra sem jo, akkor nem motorgeneral :) hanem pl kolcson lambda valahonnan amirol tudni lehet hogy tuti. Ha jó, akkor az előző lambda a bosch fejéhez vágás, uj kérés gariba.

A.
Arno1662007-06-22 17:50:21 // 29662
Mé, szted hogy csinalnak egy szenzort?
Összelapátolják, oszt gyí a dobozba, majd a bótba.
Ezt nincs az a gyártó aki meg meri kockáztatni.
Még a bosch sem. :)
Be vannak ezek mérve boltbakerülés előtt valamilyen szinten.
A jelszint paramétert nem feltetlen csak ugy lehet merni hogy becsavarjak egy 166 kipuffba, hanem ezer mas dolog arulkodhat rola, az adott lambda adott fűtéssel
mekkora jelszintet lesz képes adni. Siman lehet egyszerűen csak a fűtés áramfelvétele megmondja 12V-on. (Egyebkent a valosagban is van összefüggés a fűtés árama, és a jelszint/gyorsaság között...szóval akár lehet ez is valoban.)

Csak érdekességképp:
Egyszerűbb nyomtatott áramköröknél (nem PC alaplap, hanem mondjuk gázkazán vezerles stb)+gépi beültetésnél a kihozatal 95% körüli.
Pedig ez azon technologiak egyike, aminél nem sok dologból csinalnak többet a világon.

Olyan cégek mint pl a Flextronics 5-10% selejttel dolgozik.
Azaz 100 összerakott áramkörböl 5-10 megy a kukába.
(Nem buziznak vele, KUKA egyszeruen)
Bosch aszondja a gyartas utani tesztnél - a jó lambda megy az alfaba - ha van rendelésük épp.
A kevesbe jó, meg jó lesz máshova.

Amugy nem a lamda szar, hanem ez a komputer....
(Ekkora szorast el kene tudni viselnie. Más ECU-k el is viselik.. )

A.
Grando2007-06-22 17:48:33 // 29661
Az eseményeknél nem jelentkeztél... még... ;)))
Arno1662007-06-22 17:40:24 // 29660
Hogynemennék!

Feliratkoztam, gondoltam annyi elég első körben.
Szállás van, Robival osztozkodunk. Lemaradtam valamiről????????
Szoljatok! :)

Kukázást köszi előre is :), hálás lennék ha kiderülne mibaja...

A
Grando2007-06-22 17:39:41 // 29659
Kapnak egy nagy kazallal, és egyenként kimérik őket? Ne viccelj már! :DDDD
Grando2007-06-22 17:33:03 // 29658
Ez nam azért van véletlenül, mert 3 tartományban nyomulnak?
Arno1662007-06-22 17:28:22 // 29657
Lambdával ovatosan.
Eleg nagy a szorasuk, van amelyik nem ad akkora jelszintet amit az ECU fel tud rendesen dolgozni.
Hiába TÖK ugyan az a tipus mint az eredeti, hiába BOSCH. Az a jó csak 100%-ban, amit az alfa ad maga. (Gyanitom valogatjak...)

A.
FRC2007-06-22 10:33:12 // 29656
Próbáld picit még ráhúzni aztán vissza.... esetleg kalapács rásegítéssel.... de csak kicsiket üss
Tibcsi1662007-06-22 10:28:03 // 29655
Hi Arno, Éppen múlt 7végén cseréltem első betéteket. A régit kidobtam, de talán még megtalálom a kukában. Eléggé le van gyalulva, de pár ezret még talán tudsz vele menni. Nálam még szuperül ment. Ha megvan szólok. Hogyhogy nem jössz Szolnokra ?
FRob2007-06-22 09:23:43 // 29654
a klímáról jut eszembe
kedden letekertem a járgánynal közel 600km-t és meglepődve talapsztaltam, hogy bár húzni nem úgy húzott klímával mint annélkül, de a fogyasztás 0.3 -el lett nagyobb csak
azért is érdekes, mert odafela ahova mentem kicsit tapostam, akkor 5.7 visszafele meg kicsit ovatosan (már voltak a kocsiban rajtam kívül) úgy meg 5.9
jó mi? :)
Smith2007-06-22 08:55:31 // 29653
Na tegnap megvolt lengőkar csere, végre nem nyikog :)

Hazafelé úton azt hittem felrobbanok, bebugzott a klíma... hát mondom mindjá megállok és belököm az árokba az egész autót... azt csinálta, hogy 3 mp-enként kapcsolgatta a kompresszort ki-be. Mivel most volt a riasztó is beszerelve, felhivtam szerelőt hogy ugyan mi lehet, de nem tudott mit mondani, csak hogy vigyem vissza és megnézi. Na reggel utolsó reménysugárként csináltam egy akku saru levételt, és utána megjavult. Voltam szerelőnél, azt mondja hogy gyujtás elvétele után 1 perccel zárja le a klima cuccait, és az lehetett hogy mikor a riasztót szerelte, nem telt el 1 perc és széthúzott valami stekkert középen, aztán utána behülyült a cucc, és az akku levételkor csinál néhány öntesztet, meg pár beállítást. Úgyhogy vaklárma volt, csak azért irom nehogy valaki igy járjon mint én, és álmatlan éjszakája legyen, mint nekem volt :)
Grando2007-06-21 22:49:09 // 29652
Áhhháá! Hát igen. Nem rossz! De azért várok némi javulást a szirszarok cseréjétől. Majd Szolnokon azért lehet, hogy elkérném egy körre a gépedet, mégiscsak jó lenne némi viszonyítási alap! ;))))

Jut eszembe: Jövő szombaton találkozó esetleg az Üllői út vége fele a molkúton, ahol a penny is van? Dógom lenne arra reggel. És ugyis arra visz az utunk. Benne vagy? ;)))
Charlie 1662007-06-21 22:38:07 // 29651
V6 feeling
Grando2007-06-21 22:35:26 // 29650
Mármint mit? :)))
Charlie 1662007-06-21 22:26:46 // 29649
Én ezt már régen tudom :):):)
Grando2007-06-21 22:24:43 // 29648
Köszi, megoldjuk Hari mesterrel. ;))) Az LMM-ben a betétet cseréljük (műanyagcső nem kell 30 rongyér). Lambdaszondát meg nézünk olyat, amit nem az Alfához adnak, de ugyanaz, csak nem kérnek a feliratért lóvét. (147-hez van ilyen! ;))) )

Ezért is fostam egyébként az új típustól, mert olvasom mindig, hogy miket írkálnak a cartársak a qrva elektronikákról. Az LMM-lambda páros fel is tűnt már régebben is. Hát igen... A jó öreg VM dízel a mechanikus adagolóval, meg pl. a gázbovdennel... De írtam is anno a Viharsarokban, hogy csábít a kényelem, az új dizány, na meg a V6. És hát akkor már úgy voltam vele, hogy ha lehetőségem van rá, akkor valóra váltom az álmomat, és benevezek egy 166 V6-ra. Most meg itt van! De egyáltalán nem bánom, sőt! ;))))
Charlie 1662007-06-21 22:10:17 // 29647
Amúgy az LMM a 166 ban meg a bosch elektronikásban alap.
Nem az a kérdés hogy kell.e hanem az hogy milyen gyakran
Charlie 1662007-06-21 22:09:36 // 29646
No akkor hajrá, ha tudok segyteni, szólj !
Grando2007-06-21 22:04:47 // 29645
Még a vezérműszíjcserét is. De a légmennyiségmérőt nem mondtad amúgy, csak hogy vmi nem stimmt, nem árt átnézni. De nem panaszkodtam, vagy úgy tűnt? :))
Itt az ideje, megöregedett, azt kidobjuk. Nem mondom, hogy örülök neki, de a pakliban simán benne volt. Azt már ti is észrevettétek, hogy a km le van csalva. Aztán a veműszíj, meg a kocsiban hagyott minkalapok alapján is kikalkuláltuk, hogy valóban kb. 20-30 ezer az az annyi. Úgyhogy itt az idő, boxkiállás, aztán hajrá tovább! :DD
Charlie 1662007-06-21 21:52:00 // 29644
Azt én mondtam előre hogy kásásan megy, nem kalkuláltad előre bele ?
Grando2007-06-21 21:49:37 // 29643
Háááát.... LMM + valszeg lambdaszonda betegséget diagnosztizáltunk. Júli elején műtét! De azért így sem rossz... annyira... :DDDD
Satti2007-06-21 21:48:11 // 29642
Én jól megyek vazze,de két s-el kell írni a nevem,Vass!:-))
Charlie 1662007-06-21 21:45:28 // 29641
Hogy megy a vas ?
Charlie 1662007-06-21 21:45:18 // 29640
Vagyok mint állat :):)
Semmi gáz, majd Szolnokon mesélek
Grando2007-06-21 21:44:38 // 29639
Jó nagyot Charlie bácsi!! Hogysmint? :)))
Charlie 1662007-06-21 21:40:51 // 29638
Na ez nem fűnyíró :):)
Don Gombóc2007-06-21 16:58:34 // 29637
Különben is az Angolok csinálták fel ilyenre he! :) ótódelta. :)
Don Gombóc2007-06-21 16:57:22 // 29636
Jó az speer difivel. Különben is vezetni kell csak megtanulni a gépet, mert van akit a hátsó hajtás is odabasz ilyen teljesítménynél. A súlyához nem is olyan erős. :))))
Suttogó2007-06-21 15:39:26 // 29635
Néha úgy érzem nem normálisok a digók. Egy kis autóba ilyen motort belepakolni már gyilkosságnak számít.
itt
Grando2007-06-21 15:14:47 // 29633
Há minimum! :))
Satti2007-06-21 15:13:46 // 29632
Jó pap is holtig tanul!:-))
Grando2007-06-21 15:07:11 // 29631
Vazzee!! :DD Utánalestem, és valóban úgy van, ahogy mondod. Én abban a hitben voltam, hogy a túrósok is 24 szeleppel muzsikálnak. (Biztosan azért, mert feltételeztem, hogy a 166-ban az van, és úgy kérdeztem rá, hogy a 164-esből a mocit át lehet-e műteni. A válasz az volt, hogy igen.) Akkor mostmár ezt is tudom.... Mik vannak! :DDD ;)))
András bácsi2007-06-21 14:56:29 // 29630
Milyen 24 szelepes V6Tb létezik?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak