gradvolttomi2015-10-16 17:05:04 // 77487
Uraim, köszönöm a segítséget!
Kimis1112015-10-16 16:29:20 // 77486
Ha nem vagy biztos valamiben akkor hívj fel...
Kimis1112015-10-16 16:28:30 // 77485
utastér felől,a kuplungpedál fölött van. le kell venni a láb feletti burkolatot.
A táp csövet el kell szorítani,mert a tartályból tele folyik az autó olajjal...
Olajos kézzel véletlen se fogdosd össze a kárpitot,főleg a váltó körüli festett burkolatot,mert lemarja.
A táp csövet el kell szorítani,mert a tartályból tele folyik az autó olajjal...
Olajos kézzel véletlen se fogdosd össze a kárpitot,főleg a váltó körüli festett burkolatot,mert lemarja.
Kimis1112015-10-16 16:24:25 // 77484
Nekem is így kezdte a kuplungfőhenger.Viszont nézd meg,hogy hol szökik a folyadék. A kuplung pedál fölött van a főhenger,annak szokott csöpögni a vége. a munkahenger a váltón van fent,azt nézd meg hogy olajos e.
A légtelenítőcsavar szintén a váltó fölötti munkahengeren van. Úgy légtelenítsd mintha fék lenne. Felpumpál...kienged...
Eleinte kézzel vissza kell húzni a pedált. (Vagy lábbal).
Ha sokáig üresen jár és nem kapja fel,akkor menj el kávézni fél órára. Utána kezd újra :)
A légtelenítőcsavar szintén a váltó fölötti munkahengeren van. Úgy légtelenítsd mintha fék lenne. Felpumpál...kienged...
Eleinte kézzel vissza kell húzni a pedált. (Vagy lábbal).
Ha sokáig üresen jár és nem kapja fel,akkor menj el kávézni fél órára. Utána kezd újra :)
gradvolttomi2015-10-16 16:18:39 // 77483
Illetve még egy: főhenger motortér felől cserélendő/hozzáférhető, avagy utastér felől?
gradvolttomi2015-10-16 16:14:24 // 77482
Köszönöm. Még egy kérdés: kuplungot hogyan légtelenítek?
KisP2015-10-16 13:20:44 // 77481
Valahol ereszti a fékfolyadékot. Vagy a főhengernél vagy a munkahengernél.
Olvasgatom a Novoth Tibor féle cikkeket, (amik egyébként nagyon jók, sok mindent tanultam belőlük), olvasok erről a szívószelep kokszosodásról, ami a modern motorok nagy hibája benzinesnél és dízelnél is egyaránt.
Elgondolkodtam azon, hogy a mi 2.4 jétédénk mennyire hajlamos ilyesmire, mit tudtok róla?
Olvasgatom a Novoth Tibor féle cikkeket, (amik egyébként nagyon jók, sok mindent tanultam belőlük), olvasok erről a szívószelep kokszosodásról, ami a modern motorok nagy hibája benzinesnél és dízelnél is egyaránt.
Elgondolkodtam azon, hogy a mi 2.4 jétédénk mennyire hajlamos ilyesmire, mit tudtok róla?
gradvolttomi2015-10-16 13:08:55 // 77480
A jelenség: reggel normális kuplung, majd folyamatosan ragadni kezdett. Melóba érkezésnél belenéztem a fékfolyadék tartályba, gyakorlatilag üres, fékek rendben. Ebédszünetben feltöltöttem. Ugyanúgy főhenger, vagy merre keressem a hibát??
gecsa2015-10-16 09:39:14 // 77479
Most húztam ki onnan! Nem látod, hogy milyen szépen lemosta a sodrás? :D
W.2015-10-16 08:37:31 // 77478
Ismét bebizonyosodott, hogy az olcsó nem mindig az ha 166 V6-ról van szó.... Zé-nél tudnak mesélni!
Kimis1112015-10-16 07:48:48 // 77477
Simán belöki. Az Alfa olyan,hogy úszik is a vízen :)
Andy2015-10-16 06:00:21 // 77476
Belököd a folyóba? ;) :D
gecsa2015-10-15 23:00:04 // 77475
Bandie2015-10-15 22:31:15 // 77474
Megrendeltem, köszi!
gecsa2015-10-15 21:55:52 // 77473
én a laptophoz is elm327-et vennék, ha edc16-ot kell olvasni..
KisP2015-10-15 20:33:41 // 77472
Bandie2015-10-15 20:29:36 // 77471
Kollégák! Diag kábelt vennék, mire figyeljek, milyen a tuti nekem: 166-os, facelift, 2004.11 hó, 2.4 Jtd 10v? Nagyon köszi a tanácsot!
Kimis1112015-10-15 20:27:59 // 77470
Bizony hogy jó!
Bandie2015-10-15 20:24:27 // 77469
Jó kis cipő ez :)
gecsa2015-10-15 20:21:16 // 77468
Üdv a JMH rendszámú fekete jtd tulajának innen is, meg a waldkraiburgi kauflend parkolójából is. :)
Kimis1112015-10-15 20:07:16 // 77467
Akkor egy cipőben járunk :)
Bandie2015-10-15 20:04:21 // 77466
Sorry...2.4 JTD, 10 szelep
Kimis1112015-10-15 18:59:28 // 77465
Nem sok. Kicsit kacifántos hozzá férni. A légtelenítés szívatós dolog,mert nehezen veszi fel az olajat.
gradvolttomi2015-10-15 18:41:24 // 77464
Köszönöm a gyors választ. Pedáloknál keressem? Mekkora mutatvány a csere?
Kimis1112015-10-15 18:28:14 // 77463
Cseréld ki a kuplungfőhengert. Ez a baj
gradvolttomi2015-10-15 18:13:51 // 77462
Sziasztok,
Ma melóból hazafelé, mintha "ragadna" a kuplungom (de csak néha) és nehezen veszi a fokozatot. Van ott valami rugó, mintha nem jött volna "ki" vissza a kuplung, lábbal húztam. Már ha érthető... Essek pánikba?
Előre is köszönöm a segítséget
Ma melóból hazafelé, mintha "ragadna" a kuplungom (de csak néha) és nehezen veszi a fokozatot. Van ott valami rugó, mintha nem jött volna "ki" vissza a kuplung, lábbal húztam. Már ha érthető... Essek pánikba?
Előre is köszönöm a segítséget
vologya[kendács mester]2015-10-15 16:14:33 // 77461
Köszönöm a választ. Nekem mind 3 fehér színű. Keresgettem a Net-en hátha megtalálom mi a különbség, de eddig nem sok sikerrel. Gondoltam ha van fűtés nélküli szélvédő, akkor a szélvédő fűtés azoknál a felszereltségeknél felesleges és elvileg nincs (vagy nincs bekötve a) kapcsolója, ezáltal kevesebb csatlakozó stb. De nem hinném, hogy ez lenne az oka. Majd valaki úgyis megírja a tutit :-)
Smith2015-10-15 12:50:39 // 77460
Két féle van, az egyik egy kisebb, szűkebb csatlakozó, fekete színű. A másik pedig egy fehér nagyobb kivitel.
Én akkor találkoztam ezzel amikor a DSP kábelt beépítettem. Szerencsére cseréltem az ICS-t is, ugyanabból a bontott autóból vettük ki mint amiből a DSP felszerelést, így nem volt gond a komplett klímavezérlő gombsor cseréje.
Jah és sem az enyém, sem az amiből kivettük, nem facelift volt. Igaz az enyém diesel, az pedig benzines volt.
Én akkor találkoztam ezzel amikor a DSP kábelt beépítettem. Szerencsére cseréltem az ICS-t is, ugyanabból a bontott autóból vettük ki mint amiből a DSP felszerelést, így nem volt gond a komplett klímavezérlő gombsor cseréje.
Jah és sem az enyém, sem az amiből kivettük, nem facelift volt. Igaz az enyém diesel, az pedig benzines volt.
vologya[kendács mester]2015-10-15 12:42:21 // 77459
Újabb kompatibilitási érdekesség.
A szerelőm küldött utánam egy nagyvad tulajt (törött orrú 2002-es 2.4 diesel, feceliftezve), mert elment néhány gombja a ICS klímavezérlő panelján (ablakfűtés, belső keringetés). Persze volt nekem, de a fickó mondta, hogy már vette egyet egy 2001-egyesből, de nem passzol a csatlakozás. El is hozta, megnéztük és az enyém is olyan volt mint amit beszerzett, de az nem passzol a kocsijába.
Kérdés: létezik más vezérlőpanel csatlakozás vagy esetleg a Dieselé más lenne? Nekem 3 benzinesből van ICS és mind egyforma (1999,2x2001).
A szerelőm küldött utánam egy nagyvad tulajt (törött orrú 2002-es 2.4 diesel, feceliftezve), mert elment néhány gombja a ICS klímavezérlő panelján (ablakfűtés, belső keringetés). Persze volt nekem, de a fickó mondta, hogy már vette egyet egy 2001-egyesből, de nem passzol a csatlakozás. El is hozta, megnéztük és az enyém is olyan volt mint amit beszerzett, de az nem passzol a kocsijába.
Kérdés: létezik más vezérlőpanel csatlakozás vagy esetleg a Dieselé más lenne? Nekem 3 benzinesből van ICS és mind egyforma (1999,2x2001).
vm2015-10-15 12:05:13 // 77458
Dehogy ritkaság. Olaszországban pl. szinte mindenki... :)
KisP2015-10-15 11:28:20 // 77457
Ok. Elhiszem. Na az jó, ritkaságszámba megy egy olaszul értő ember úgy általában. :)
Kimis1112015-10-15 11:14:02 // 77456
22-es már teher méret.... :)
17-es nyugodt légy.
Ha olaszul értek,hogy másképp ? :)
17-es nyugodt légy.
Ha olaszul értek,hogy másképp ? :)
KisP2015-10-15 11:10:41 // 77455
Csak 17? 22 van ha jól emlékszem a 145-ösömön..
Olaszul nyomod az ICS-t?:)
Olaszul nyomod az ICS-t?:)
Kimis1112015-10-15 10:50:37 // 77454
Kimis1112015-10-15 10:27:49 // 77453
Motorra gondoltam....
Kimis1112015-10-15 10:24:42 // 77452
A kerékanya 17-es. Sima crova befér.
Bandie2015-10-15 09:24:38 // 77451
Köszi! Hát milyen lenne?...vigyor a képemen valahányszor beülök :) Tágas, kényelmes, finom rugózás, egy erőgép, pöpec hifi, fűtött ülés, esőérzékelős törlők, stb,stb :) Hát ilyen. Közelebb áll hozzám a 166 karaktere, mint a 156. Az is egy nagyon jó kis gép, 166-hoz képest pörgősebb-gokartosabb.
Most még rendbe kell pár dolgot hozni, előző gazdi nem volt valami gondos vele. Pedig ez a gép, ha rendben van tartva az valami szépséges tud lenni!
Most még rendbe kell pár dolgot hozni, előző gazdi nem volt valami gondos vele. Pedig ez a gép, ha rendben van tartva az valami szépséges tud lenni!
KisP2015-10-15 09:17:30 // 77450
Üdv,
Pont ilyen az enyém is. Csak a szín más.:)
Valaki megtudná mondani mekkora a kerékanya átmérője? Vékony falú dugókulcs kell vagy elég a normál?
Pont ilyen az enyém is. Csak a szín más.:)
Valaki megtudná mondani mekkora a kerékanya átmérője? Vékony falú dugókulcs kell vagy elég a normál?
Kimis1112015-10-15 07:28:58 // 77449
Üdv! És milyen a vas?
Bandie2015-10-14 20:49:59 // 77447
Sziasztok Cartársak! Ezennel felvételért folyamodok a Nagyvad topicba :) Eddig 156-ban utaztunk párommal, most feljebb léptünk egy kategóriával. Eddig nagyon tetszik a 166, remélem így is marad, mert bizalmat szavaztunk a gépnek. Eddigi történések benne a blogban. Van még néhány helyrehoznivaló a gépen, ezeket fokozatosan megtesszük majd.
A 156 is megvan még, ő eladó sorba került. Üdv minden kedves topiclakónak. Bálint.
A 156 is megvan még, ő eladó sorba került. Üdv minden kedves topiclakónak. Bálint.
Kimis1112015-10-14 18:55:56 // 77446

Nekem ez Budapest-Szolno-Kondoros-Budapest vonalon állt össze. A vége durván 500 km volt,de a fogyi nem változott. tehát ez valóban vegyes. Város,pálya tempó,országút.
Az összesített átlagom jelenleg 6.1 literen áll. Ez durván 8500 km átlaga,nincs lenullázva. Majd erről is teszek képet ha lemegyek az autóhoz. Budapesten lakom és itt dolgozom,minden nap ezzel az autóval járok. Tehát ez minimum 60 százalék Budapest.
Ehhez képest azt tapasztaltam,hogy a valós fogyi 3-5 decivel több a ICS-hez képest
De érdekes módon nem mindig,van,hogy decire megegyezik a tankolás mennyiségével.
Szerintem függ az eltérés attól is,hogy ki milyen gumival jár
KisP2015-10-14 13:33:16 // 77445
3.3? Ez igen!
Tudom én is, hogy nem valós, csak jó nézni .:)))
Amúgy a 5-5.5L/100km nálam kijön. Ebben 95% autópálya és országút 90-110 közötti tartományban. 10V kevesebbet eszik, ez tény.
forrasr: Annyit nem, de múltkor 1200 km-ert mentem vele,plusz valamennyi biztosan volt benne még, de ezt nem tudom megsaccolni sem, mert a mutató a skála alján már össze-vissza ugrál.
Tudom én is, hogy nem valós, csak jó nézni .:)))
Amúgy a 5-5.5L/100km nálam kijön. Ebben 95% autópálya és országút 90-110 közötti tartományban. 10V kevesebbet eszik, ez tény.
forrasr: Annyit nem, de múltkor 1200 km-ert mentem vele,plusz valamennyi biztosan volt benne még, de ezt nem tudom megsaccolni sem, mert a mutató a skála alján már össze-vissza ugrál.
forrasr2015-10-14 13:29:25 // 77444
like! nálam is ez a realitás,akkor nem romlott el az autóm
mreni2015-10-14 13:20:56 // 77443
Csibcsa2015-10-14 13:14:48 // 77442
Az enyém is szokott ilyen adatot írni csak van előtte egy 1 es ;-)
forrasr2015-10-14 13:06:26 // 77441
akkor kb 1700km-t mész egy tankkal?
mreni2015-10-14 13:03:31 // 77440
nekem is szokott hasonlót irni,ha ekkor 1.4 litert rászámolsz, megkapod a pontos értéket :D az enyém legalábbis ilyen.
KisP2015-10-14 11:30:27 // 77438
70 km-en keresztül lefelé? :)
Mindennap megteszem,félig autópálya félig országút. Nem vagyok sietős.
Mindennap megteszem,félig autópálya félig országút. Nem vagyok sietős.
Online tag
0
Vendég0
536
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV