pb_2008-06-10 10:30:35 // 45571
Ahogy nézem, sztem teljesen.))))
Dekka2008-06-10 10:15:16 // 45570
biztos csak kiégett a neon :D
Scott2008-06-10 10:12:53 // 45569
Hát te? Valami új ember vagy erre?
Dekka2008-06-10 10:09:28 // 45568
köszönöm jólvagyok,mindössze znáá :)
Ferke2008-06-10 10:02:52 // 45567
Az a baja, hogy nem iszik rendesen.:)
Scott2008-06-10 10:02:13 // 45566
Na mi a baj, rosszul vagy? :)
Dekka2008-06-10 09:54:22 // 45565
khrrlhrrlhrr.pöfpöfpöf ZNÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D
Scott2008-06-09 22:24:09 // 45563
Megittam egy üveg bort... Megártott...Megyek is aludni.. Znááá :))
Scott2008-06-09 22:17:43 // 45561
Znáááááááááááááááááááááááááááá
Znáááááááááááááááááááááááááááá
Znááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Znáááááááááááááááááááááááááááá
Znááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Gróf2008-06-09 13:42:00 // 45560
Tényleg olyan, erre ennyit lehet mondani: "hipp hopp pedál kopp"
pb_2008-06-09 13:38:28 // 45559
A szívőcső keresztmetszete sztem ugyanakkora, vagy, ha van is különbség, akkor az Lhanyagol6ó. Nézd + a nyomatékgörbéket, arról kiderül minden.
pb_2008-06-09 13:31:52 // 45558
Ezért olyan a 33, mint 1 versenyautó.))
Erősebbre kéne Tserélni azt a rugót!))))
Erősebbre kéne Tserélni azt a rugót!))))
Gróf2008-06-09 13:30:48 // 45557
Nem értem miért lehetne jobban nyorsítani mondjuk 1.7 8V vel mitn 16 al. Nem azért találták ki hogy könyebb lesz a gázáramlás és igy kevesebb energia veszik el a szívás/kipufogás alatt a nyagyobb keresztmetszet miatt?
Gróf2008-06-09 13:26:38 // 45556
Olyan nincs!!! Ha már öltönycipő van rajtam akkro Lőfordul hogy 1 lábbal nyomom a kuplungot meg a féket véletlenül... :D merthát olyan közel vannak a pedálok egymáshoz.
De amire most te gondoltál ugy modanám szakszerűen: " a folytószelep rugója túl kis ellenállást fejt ki a pedállal szemben"
De amire most te gondoltál ugy modanám szakszerűen: " a folytószelep rugója túl kis ellenállást fejt ki a pedállal szemben"
pb_2008-06-09 13:18:43 // 45554
Papíron 132 LE/151 Nm, aztán, hogy a valóságban mennyi, azt senki sem tudja, lehet jó, ha +van 110 ló.) Lassításnál, természetesen vissza kell váltani. A 8vvel is simán lehet gyorsítani, talán, még 1 fokkal jobban is, mint a 16vvel.
Gróf2008-06-09 13:01:05 // 45553
Jameg ha visszatettem 4 be akkro kis gázadásra is rámászott az előttem levőre..
Gróf2008-06-09 13:00:03 // 45552
Ó dehát mekkora is a ménes? 134LE? hány Nm? nekem összesen 90 paci van bátorsággal pótolva. :D Amugy még elbírta az 50 et 5 ben, de már kapcsolni is kelett bármi lassítás is van.
pb_2008-06-09 12:54:46 // 45551
Ja, azt a részt nem is néztem.)) Vagyis a gyári váltó ment vissza. Én 50nél simán tolom az 5.ket, sőt nem 1x így is gyorsítok. Ha nagyon kell, akkor vissza 3, lehetne 2 is, csak azt nem szereti a váltó, de néha azt is kell.)) Akkor lehet, hogy a másik váltóval ennél a résznél is baj volt. Nem.) Úgy értem, hogy a kapcsolóvillát ne nyomja le a helyéről, vagy ne törjön a kapcsolóvilla.
Gróf2008-06-09 12:26:08 // 45550
A kép csak hiretelen felindulásból került fel révén hogy 33 vendég 33 tag. Ami most belement az az eredeti 1.5 karbis váltó. Ugye +néztem a szerelés kézikönyvben hogy a sebességek ugyan olyan kiosztásúak, csak a difi áttételezése más. A kipörgést azért írtam, mert eddig a közel 1 év alatt sosem pörgött ki a bal eső kerék, és most majd nem egyszerre forognak ki erős gázra. Lehet hogy nem a váltó volt a kiváltó ok ( eddig mindig a felemás lengéscsillapítókat okoltam ugyanis a bal oldal 2 cm el alacsonyabban ül mint a jobb, és a keménysége is más). A muknahengeres dolgot ugy érted hogy nehogy kitolja a nyomás a házából a dugatyút? Hát nem tudom, igy elméletileg kevesebbet tud mozogni, mivel a munkahengert a kuplunglemezzel öszsekötő rudacska hoszabb, szóval csak valami deformációval érhetné el hogy ő onnan kiessen.
pb_2008-06-09 11:42:47 // 45549
A képet, mondjuk nem értem.) De most melyik váltót is raktad fel? Mivel, ezek nem sperres difik, így valamelyik kerék, mindig Lőbb kezd L forogni. Vigyázz, nehogy sokat mozduljon a munkahenger.
Gróf2008-06-09 11:22:57 // 45548
Nos, kijelenthetem teljesen más a kocsi ezzel a difivel. Sokkal jobban fekszik neki a város, nem kéri annyira az 5. Ez előtt mindig jáccani kellett a 4-5 között mert nem lehetett tartani vele a tempót rendesen. Igaz annyira nem harapós a kocsi kigyorsításnál, de az kárpótol hogy:
1, egyzserre forog ki mindkét kerék "gyorsstartnál", szóval nem ránt át a másik sávba (az Lőzőnél ez votl a probléma, mindig kiforgott a Je kerék és el kelett venni a gázt.)
2, lehet lassabban gyorsul, de az időm kb ugyan annyi mert nem kell várni míg be lehet tenni 2. ba.
Kuplung: ha padlóig lenyomom lehet érezni hogy teljesen kiemel, ugy mint pl a mondeóban. Szerintem nem ártott az a 3-4 mm +neki.
Dekka2008-06-09 10:31:05 // 45547
Gyerekek szánjon meg valaki egy jo állapotú kockalámpás első lökhárítóval :D az árról meg megegyezünk :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-06-09 10:29:05 // 45546
Köszi a tanácsokat!
akkor a fojtószelep megbeszélve,gyertyákból szerintem kiszedem mindet , mondjuk
az egyenkénti azért jobb,mert ha lehűlne a motor a mérés miatt, gyorsan be lehet megint indítani, hogy a következő hengernél is kb. ugyanazon hőfokon mérjek...
ha lesz időm és eljutok a postára a csomagért,majd megejtem a témát!
A mérőt mindenesetre előkerestem! ;-)
akkor a fojtószelep megbeszélve,gyertyákból szerintem kiszedem mindet , mondjuk
az egyenkénti azért jobb,mert ha lehűlne a motor a mérés miatt, gyorsan be lehet megint indítani, hogy a következő hengernél is kb. ugyanazon hőfokon mérjek...
ha lesz időm és eljutok a postára a csomagért,majd megejtem a témát!
A mérőt mindenesetre előkerestem! ;-)
pb_2008-06-09 00:38:39 // 45545
Célszerű felmelegíteni a motort a mérés Lőtt. Tűzforró motornál is lehet mérni, csak sztem nem fogod tudni kitekerni a gyertyát, bár a 8vnél nem kell 50x hozzáérni a motorhoz, mint a 16vnél, mire kiveszed a gyertyát.)) Kiveheted mind a 4 gyertyát, de csinál6od úgyis, hogy mindig csak az aktuálisat veszed ki. A fojtoszelepeknek full nyitva kell lennie a méréskor, és addig kell hajtani az önindítót, míg a legmagasabb értéket L nem éri a mutató. A trafóról célszerű lehúzni az 1ik kábelt, hogy a szikra ne ugráljon mérés közben, vagy ne induljon be 3 hengerrel.) Ha nagyon alacsony értékek jönnek ki, akkor mérd + úgyis, hogy motorolajat öntesz a hengerekbe.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-06-09 00:14:52 // 45544
üdv, alfisti!
pénteken megjöttek az új gyertyáim, gondoltam a csere jó alkalom lenne egy kompresziómérésre , csak úgy tájékozódásilag...
valaki ismretetné a szabályos mérés peremfeltételeit, nekem a nyitott fojtószelepállás ugruk be, illetve az, hogy minden gyertyának kint kell lennie a méréskor?!
vagy ez hülyeség?! :-D
pénteken megjöttek az új gyertyáim, gondoltam a csere jó alkalom lenne egy kompresziómérésre , csak úgy tájékozódásilag...
valaki ismretetné a szabályos mérés peremfeltételeit, nekem a nyitott fojtószelepállás ugruk be, illetve az, hogy minden gyertyának kint kell lennie a méréskor?!
vagy ez hülyeség?! :-D
pb_2008-06-08 23:27:07 // 45543
A feltételeket én szabom, mert én vagyok az edzőbá.)))
Föckös2008-06-08 23:18:13 // 45542
ha majd edzőbá 150el fog szériázni fekve!
de ha gondolod vágok egy 3cm darabot:-)
de ha gondolod vágok egy 3cm darabot:-)
pb_2008-06-08 23:00:23 // 45541
pb_2008-06-08 21:41:42 // 45540
Ha kiMeled a motort, és a váltót, annyi, és sztem az a legtisztább +oldás.) A leMelésre való Lőkészítéshez, viszont sok, ám a 2 óra. :DD
pb_2008-06-08 21:35:47 // 45539
"Az 1.5 karbis változat vagy 95, vagy 105 ló"
A 84 kimaradt.
A 84 kimaradt.
pb_2008-06-08 21:26:42 // 45538
A vezműtengelyéknél leginkább a fedélnél szokta Ngedni az olajat, vagy Lől a szimmeringnél, ez a ritkább eset. Ezenkívül még a az olajteknőnél Ngedheti az olajat. A motornál nem árt +nézni a kartergázt sem, az is sokat Lárul6. A váltó a tipukus helyeken biztos, hogy Ngedni az olajat. Nálam nem megy L, hogy bármelyik fokozat is reccsenjen, dehát ezek ilyen szarok.) Az 1.5 karbis változat vagy 95, vagy 105 ló. 1iknek sem szabad fulladoznia alapjáraton, és gyorsításkor sem. A padlólemezt is nyugodtan a rohadásra hajlamos helyek közé lehet sorolni.
HátvédRomeo2008-06-08 21:16:21 // 45537
Próbaúton jó minőségű úton engedd el a kormányt hogy milyen a futása. Fékezz bele pár erősebbet és tartsd a kományon a kezed merre húz a verda. 33-aknak elég erősek a futómű alkatrészei pár patka neki szemből meg feltolatástól még semmi bajuk nem lesz. Erős vas.
Meg alapjáraton hallgatózni de nagyon alapjáraton meg emelt fordulaton is. Abból már sok kidrül.
Ja és ha lehet hidgen kéne elindítani és lesni a kipuffból jövő színeket.
Én ennyit tennék hozzá Gróf cartárs írásához. :)
Meg alapjáraton hallgatózni de nagyon alapjáraton meg emelt fordulaton is. Abból már sok kidrül.
Ja és ha lehet hidgen kéne elindítani és lesni a kipuffból jövő színeket.
Én ennyit tennék hozzá Gróf cartárs írásához. :)
pb_2008-06-08 21:14:29 // 45536
Tulképp mindenre. Kasztni szeret rohadni, főleg, a nagylámpások. Ha a motorra váltóra nem vigyáztak, akkor azok is könnyen lehet, hogy odavannak.
Scott2008-06-08 21:11:30 // 45535
7 óra?? Legutóbb a sajátomat egyedül 2 óra alatt előkészítettem a kiemelésre (leemelésre). Van mit gyakorolni :PPPP
Gróf2008-06-08 20:05:05 // 45534
Nézd+ hogy esetleg hol engedi az olajat (vezérműtengely, váltó és féltengely csatlakozások, vagy a váltó háta) Ezek helyreállítása főleg munkát igényel..
Figyeld hogy menet közben esetleg melyik sebességeket recsenti. A 2 es még elmegy, de ha már mondjuk a 4. is reccsen akkor nyúzott nagyon a váltó, vagy a kuplung nem emel ki rendesen.
Ha karburátoros, akkor figyeld az egyenletes járást, füst színét, a gázreakciót. (az 1.5 karburátorral 107Le szóval ehhez méltóan kell haladnia, fulladoznia nem szabad alapjáraton ). Befecsis rendszernél nézd + a kábelek, csatlakozók állapotát
A kasztni legfőképpen a köszöböknél kezd L rozsdásodni, illetve a hátsó kerékíveknél. ( a benzinbetöltő a legtöbbön már megindult, ha nem ilyen nézd + a festék szinét a betöltő környékén, mert ha kicsit is eltér akkro már javított vagy gittel, vagy szakszerűen javítóelemmel. )
Nekem kb igy gyorsban ez jut eszembe, persze ezek meleltt +kell nézni amit egy másik kocsin is megnéz az ember.
Figyeld hogy menet közben esetleg melyik sebességeket recsenti. A 2 es még elmegy, de ha már mondjuk a 4. is reccsen akkor nyúzott nagyon a váltó, vagy a kuplung nem emel ki rendesen.
Ha karburátoros, akkor figyeld az egyenletes járást, füst színét, a gázreakciót. (az 1.5 karburátorral 107Le szóval ehhez méltóan kell haladnia, fulladoznia nem szabad alapjáraton ). Befecsis rendszernél nézd + a kábelek, csatlakozók állapotát
A kasztni legfőképpen a köszöböknél kezd L rozsdásodni, illetve a hátsó kerékíveknél. ( a benzinbetöltő a legtöbbön már megindult, ha nem ilyen nézd + a festék szinét a betöltő környékén, mert ha kicsit is eltér akkro már javított vagy gittel, vagy szakszerűen javítóelemmel. )
Nekem kb igy gyorsban ez jut eszembe, persze ezek meleltt +kell nézni amit egy másik kocsin is megnéz az ember.
"Száguldosrác"2008-06-08 19:42:27 // 45533
Sziasztok skacok nekem egy kérdésem lenne most akarok venni egy 33-as 1.5-ös bokszert.
Mire figyeljek oda milyen hibákra kel figyelni esetleg tanács mindent szívesen veszek mert bokszerem még nem volt és asszonykának szeretném.Nem akarok befürödni vele.Segítsetek nekem köszi
Mire figyeljek oda milyen hibákra kel figyelni esetleg tanács mindent szívesen veszek mert bokszerem még nem volt és asszonykának szeretném.Nem akarok befürödni vele.Segítsetek nekem köszi
pb_2008-06-08 17:31:06 // 45532
Mikor hozol belőle nekünk, természetesen ingyé'?))))
Föckös2008-06-08 17:11:44 // 45531
Föckös2008-06-08 17:07:54 // 45530
keress meg ajánlok kárpitost
(most 59et tudok így országszerte, de ez a szám még nőni fog)
(most 59et tudok így országszerte, de ez a szám még nőni fog)
pb_2008-06-08 16:53:23 // 45529
A 1,5 milláson is kellene bőven dolgozni.
pb_2008-06-08 16:51:14 // 45528
Nem tud6tad, hogy miért nem fűt, kevesen tudják.))
Érdekes a dolog, lehet, hogy tényleg szar volt a szimmering, manapság, már ezt sem lehet kizárni.( Nem volt az, de 1 jót röhögtünk rajta. Úgy nem mondta senki, hogy az olasz autó, így, + úgy, de ,ha mondták is volna, különösebben nem 6ott volna +. Mosolyogtam, + helyeseltem volna azt kész. Ha ilyen van, mindig szmbe jut 1 történet, amit kedves barátom mesélt: Ment bs2 alját mosatni, de mikor be akart állni a mosó aknájára látta, hogy nem fog menni az ültetés miatt. Rre az ott dolgozó csinovnyikok Lkezdték szídni az ARt, + milyen szarok az olasz verdák, stb. Nagy nehezen sikerült aknára állni, lementek a gyerekek az aknába, aztán 1ből leesett az álluk, összkerekes bazze! Aztán + nézték még jobban a verdát, Recaro van benne, a qrvaanyját. Kedves barátom csak mosolygott, és ennyit mondott magában, olasz kishülyék.)
Én, csak akkor akartam lerúgni a bakról, ezt a szutykot, mikor eltört a jobb 1. keréknél a fékcső. 1 élmény volt behúzni az újat, az utcán.
Jaja sok hulladékot árulnak.
Érdekes a dolog, lehet, hogy tényleg szar volt a szimmering, manapság, már ezt sem lehet kizárni.( Nem volt az, de 1 jót röhögtünk rajta. Úgy nem mondta senki, hogy az olasz autó, így, + úgy, de ,ha mondták is volna, különösebben nem 6ott volna +. Mosolyogtam, + helyeseltem volna azt kész. Ha ilyen van, mindig szmbe jut 1 történet, amit kedves barátom mesélt: Ment bs2 alját mosatni, de mikor be akart állni a mosó aknájára látta, hogy nem fog menni az ültetés miatt. Rre az ott dolgozó csinovnyikok Lkezdték szídni az ARt, + milyen szarok az olasz verdák, stb. Nagy nehezen sikerült aknára állni, lementek a gyerekek az aknába, aztán 1ből leesett az álluk, összkerekes bazze! Aztán + nézték még jobban a verdát, Recaro van benne, a qrvaanyját. Kedves barátom csak mosolygott, és ennyit mondott magában, olasz kishülyék.)
Én, csak akkor akartam lerúgni a bakról, ezt a szutykot, mikor eltört a jobb 1. keréknél a fékcső. 1 élmény volt behúzni az újat, az utcán.
Jaja sok hulladékot árulnak.
Gábor332008-06-08 16:47:29 // 45527
Azért jo érzés,hogy nem vagyok egyedül ezzel a gondolattal. Nekem is unalmas lenne az életem ha nem kellene néha szerelni a kocsit. Meg ugye itt van az is hogyha kérdezik akkor mondhatom hogy én csináltam és nem igy vettem! Nekem ami anyagilag elérhetö lenne (kb 500.000ft-ig)azon mind dolgozni kellene egy csomot,meg ugye nem látsz bele nem tudod milyen volt az "elöélete". Most egy 93-96-os kocsi is lehet szar csak szép a "csomagolása" és arra megint csak lehet költeni rendesen. Ráadásul akkor már el is lehet felejteni az "otthon megcsinálom" dolgokat,mert javarészt házilag nemigen lehet mit kezdeni velük. Szoval nekem még egy darabig marad a 33,lehet hogy kellene venem mégegyet és akkor valamelyik mindig üzemképes lenne. Ezen már többször gondolkodtam komolyan. Van aki a bélyeget gyüjti van aki az ALFA-kat.....
HátvédRomeo2008-06-08 16:18:37 // 45526
Én is buszoztam 1 évet meg bicajoztam tavaj előtt. Ezt is meg kell élni és mikor talpra áll a Verdád már nem is fogsz rágondolni, hogy mennyit szívsz az Alfa nélkül. :)
Ja és lesz egy tutti hálás nem mindennapi igazi autód. Nem egy stift meg Splash, meg Icon, meg tököm rudja milyen kisbabákról elnevezett: "cSEPP SZEBB, JOBB STB," kerékbilincset se rá, JÁJJ Ezek a reklámok. :-)
Ja és lesz egy tutti hálás nem mindennapi igazi autód. Nem egy stift meg Splash, meg Icon, meg tököm rudja milyen kisbabákról elnevezett: "cSEPP SZEBB, JOBB STB," kerékbilincset se rá, JÁJJ Ezek a reklámok. :-)
HátvédRomeo2008-06-08 16:14:59 // 45525
Tőlem is ezt kérdik. Mér nem veszek új autót??
- Me se pénzem rá
- Se kedvem,
- Nem is én lennék ha új OFF-os szarral járnék
- Az értékrendem meg Alfa Romeo; vessző ÉS RETRO Alfa Romeo. Vagyis 33, 75, Alfetta, GTV6, SUD stb.
- Me se pénzem rá
- Se kedvem,
- Nem is én lennék ha új OFF-os szarral járnék
- Az értékrendem meg Alfa Romeo; vessző ÉS RETRO Alfa Romeo. Vagyis 33, 75, Alfetta, GTV6, SUD stb.
Gábor332008-06-08 16:09:44 // 45524
Hali! Bocsi PB,azt hittem ezért nem füt a tied! Nekem még a régi müszerfalam van,sokkal rosszab szerelni,mint az ujab fajtát. Már én is rengetegszer végig gondoltam,hogy miért fordulhatott ki a szimmering a másiknak sem kellet volna sok. Néztem a házat is ahová a szimmering megy,de semmi szemel láthato sérülés nincsen rajta. Összesen talán kb 2-orát ment a motor a beállitással együtt,igaz párszor huztam neki kicsit durvább gázt is,hogy lássam hogyan veszi a fordulatot. Ezt az 1,7 motornál is igy csináltuk,zokszo nélkül viselte. Ha a motorban ettöl nyomás keletkezik,akkor már ott elszállt volna a szimmering. Szerelési hibát azért zártam ki,mert akkor már az elsö perctöl kezdve engedte volna az olajat. Szoval kizárásos alapon csak erre tudok tippelni,hogy nem megfelelö a szimmering. Mindenesetre holnap fémházasat rendelek és egyszerre 4db-ot,mert akkor lesz tartalék. Persze van már csomo tartalék alkatrészem,ami valoszinüleg sosem kell majd,de volt hogy ilyen alkatrész "életet menthet" vasárnap vagy késön este. Azért az önindito szerelés sem lehetett gyenge mutatvány! Gondolom jöttek a gunyos megjegyzések utánna. Én amikor a ház mögött a parkoloban levettem a tankot sötétbe és szakado esöbe akkor tényleg komolyan gondoltam rá,hogy beteszem a tankot a kaszniba és bedobok neki egy gyufát! Még sem tettem mert tudom,hogy nincs másik kocsim vagy ezzel élek együtt vagy marad a tömegközlekedés. Amugy most néztem a HASZNÁLT AUTO .HU-n mit árulnak. Legnagyobb megdöbenésemre javarészt hulladékokat,legalábbis ami számomra még elérhetö lenne anyagilag. Akkor inkább megtartom és ameddig lehet rá müszakit intézni használom.
pb_2008-06-08 13:50:22 // 45523
Sztem is az a legtisztább, ha a motort a váltóval 1ütt veszed ki. Ezt a néhány napot, csak kibírod.) Én is sokx +kaptam már, hogy ez nem autó, + stb, de ezek a vélemények nem 6ottak igazán +.) Néhányx én is felgyújt6tam volna, vagy szétverhettem volna már, de mégsem tettem, ki tudja lehet 1x majd ez is bekövetkezik.))
pb_2008-06-08 13:45:36 // 45522
Kb 7 óra alatt már nekünk is sikerült keszedni a motort-váltót, kupluntárcsát TSerélni, majd visszatenni a motort a helyére, apróbb momentumok nincsnek benne. Még 1 dolgot nem szabad Lfelejteni az injektrorosnál több vezetéket kell le-és visszatenni, ill a kiemelésnél/visszarakásnál, jobban kell figyelni ezekre a kábelekre. Aki tudja, hogy, hova kell nyúlni, és szerencséje is van, annak gyorsan mennek az ilyen mókák.)
1 érdekes szerelést mi is végrehajtottunk 1x bs2ön, munkahelyem mellett, szép ruhában, önindítót Tseréltünk 25-30 perc alatt, tűzforró motornál.
1 érdekes szerelést mi is végrehajtottunk 1x bs2ön, munkahelyem mellett, szép ruhában, önindítót Tseréltünk 25-30 perc alatt, tűzforró motornál.
Online tag
0
Vendég0
655