Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Automata vs kézi váltó

GEORGE2007-03-26 08:50:36 // 6523
Tudnék:-((( De most öszintén! Nem idegesítő, hogy ezek szarnak be sorba és csináljk az embernek a gyomorgörcsöt, hogy megint és megint és megint....de még ha fillérekbe kerülne akkor legyintene is rá az ember, de nem! olyan ára van mintha arany is lenne benne. Mondjon le az összes fosch mérnők!
csocsi2007-03-26 08:47:14 // 6522
Akkor úgy tűnik meg van a probléma forrása. Köszi, hogy megosztottad velünk is. Ezekről az alkatrészekről George barátom is tudna nyilatkozni :))))
GEORGE2007-03-26 08:45:56 // 6521
Szívesen :-)
GEORGE2007-03-26 08:45:35 // 6520
A jó kis német technika:-((((
csocsi2007-03-26 08:44:40 // 6519
Köszi :))
mesa2007-03-26 08:43:16 // 6518
Üdv Urak! Tegnapi fejlemények - beszámoló. Apóssal átnéztük a gépet. - Az ajtónyitásra megkapja a vezérlő jelet mindig, gond nélkül. - Szivattyú (elsőre) jónak tűnik. Sajnos a tüzetesebb vizsgálatához le kel venni a kereket, meg a sárvédő betétet, úgyhogy ezt most kihagytuk az idő rövidsége miatt (~du 5 óra). - a szaki tapasztalatára alapozva a hibát máshol kerestük. Kivettük az összes relét, és kontakt spary-vel kezelés után visszadugtuk, mindegyiket, kivéve a nagynyomású szivattyúét. A műszerfalon -miután kifolyt a tárolótartályból a nedű, ez kb. 3-4 mp-, rögtön fel is tűnt a hibajelző ikon, és villogással jelezte, hogy biztonsági üzemmódba kapcsol. Majd még abban a gyújtáskulcs állásban visszehelyezve a relét, elaludt a kontroll lámpa, a szivattyú pedig bekapcsolt és tette a dolgát. Mikor indultunk haza, ismét jelzett a kontroll lámpa. Apósom az ujjával rákoppintott a relére és hopp, megint jó lett a kocsi. A következtetést mindenki vonja le maga :) Én pedig megnézem mi ennek a FOSCH relének a száma, s veszek egy újat a Kellénél...
GEORGE2007-03-26 07:13:45 // 6517
Azért jó, hogy van ez a funkció, különben hetekig úgy járkálna az ember hogy ki van égve valamelyik izzó.
csocsi2007-03-26 07:10:31 // 6516
Remélem ez már nem is fog változni :)) Nem tudom, én Pirivel cseréltettem ki, elmondott pár miatyánkot :)))) Hát elég sok cartárs írta az ilyen jellegű problémáit és van aki már többet is cserélt.
GEORGE2007-03-25 19:43:05 // 6515
Nálatok megbeszéltük, hogy 63 ember lett regisztrálva és kb 40 autó, Pontosabbat most sem tudok.
RB2007-03-25 19:41:05 // 6514
Akkor te a szerencse fia vagy!:-) Hál' Istennek a baloldali asszem könnyebben cserélhető!:-) Nyitni kellene egy izzócserélő szakszervizet a mai autókhoz!:-)
csocsi2007-03-25 19:38:17 // 6513
Akkor ez még nem volt nagy gond. Nekem eddig egyszer ment ki a balos helyzetjelzőm meg a rendszámtábla világítás. Azóta minden rendben.
RB2007-03-25 19:35:55 // 6512
Mint kiderült az én olajam nem is volt kiapadva,de azért egy picit töltöttünk hozzá! No a másik felesleges elektromos kütyü az az izzóhiba visszajelző!:-)) Megnyiffant a jobboldali helyzetjelző,amit nagy nehezen szakértő segítségével kicseréltünk.Ezután elindultam haza és pár száz méter után a szeretett kis ikon megint bejelentkezett,gondolom hogy ne felejtsem el hogy ilyen is van!:-)) NO otthon mikor megálltam megnézetem most ki a bűnös.A változatosság kedvéért most a bal oldali helyzetjelző illant el!:-))
csocsi2007-03-25 19:30:31 // 6511
Egyszerűbb esetben. Szeva :))
RB2007-03-25 19:28:53 // 6510
Egyébként üdv mindenkinek!:-)
RB2007-03-25 19:28:24 // 6509
No ez mán egy jó hír,neked a leginkább de asszem nekünk is!:-))) Tehát:ha világít az ikon akkor keressünk egy jó döcögős utat és kész a javítás!:-)))
csocsi2007-03-25 19:27:27 // 6508
Akkor azért valamit számítasz a családban :)) További szép estét :))
selespeed2007-03-25 19:26:25 // 6507
Azért is vagyok elégedett!:-) Mennem kell egy kicsit!Ismét én vagyok a"valaki"!:-)) További jó szórakozást!:-)
csocsi2007-03-25 19:25:26 // 6506
Hány autó és hány fő volt, speciel kezdésnek ez megteszi :))))
GEORGE2007-03-25 19:24:19 // 6505
Milyen adatok kellenek, mond :-)
csocsi2007-03-25 19:17:01 // 6504
Szerintem a 9l már jó. Nem is lehet csodát várni, ha az ember tempósan közlekedik akkor 8l fogyasztás sosem fog kijönni, bár a hosszú táv valamennyit hoz rajta :))
selespeed2007-03-25 19:15:21 // 6503
Engem is kellemessen meglepett! Pedig nem vonalogtam Pksra menet sem!.-) Nekem ez azt jelenti,hogy még"egyben" van a gépem.Mert nem azt akarom állítani,hogy hü de keveset fogyaszt.Ugysem azért vettem,hogy takarékos legyek:-))))
csocsi2007-03-25 19:05:42 // 6502
Ez nem rossz, nekem ritkán adatik meg az ilyesmi :)))))))) Ez ha jól számoltam 8,9l. Nekem egyszer sikerült 8,4l kihozni a gépből, de 9 alatt nem igazán van nekem :))))
selespeed2007-03-25 18:56:14 // 6501
:-)) 6478hsz
csocsi2007-03-25 18:53:21 // 6500
Ennek ellenére biztos készültek képek a tokodiak jóvoltából :)) Hol kellett volna látnom?
selespeed2007-03-25 18:51:00 // 6499
Vagy úgy??!!:-))) A-ha!Értem!:-) Láttad a fogyasztásomat?Már az autóét?:-))
csocsi2007-03-25 18:47:43 // 6498
Az nem lett dokumentálva :) Georgénál vannak az adatok már felvetettem már neki de még nem szólt. Biztos adatok hiányában nem akarom megírni :)))
selespeed2007-03-25 18:41:01 // 6497
Jók!Nem is volt"veszélyes helyzet"!:-)))) Beszámoló erről a taliról nem lesz?Mennyien voltunk?
csocsi2007-03-25 18:28:03 // 6496
klikkk Például itt, délelőtt fejeztem be a feltöltést, mert sokszor kidobott a háló.
selespeed2007-03-25 18:22:16 // 6495
Tudomásul véve!:-)) Hol lehet megnézni a szombati képeket?
csocsi2007-03-25 18:19:44 // 6494
A rosé mindkettőnknek jobban bejön, a vörös kicsit száraz volt.
selespeed2007-03-25 18:18:51 // 6493
Ez a beszéd!:-))
csocsi2007-03-25 18:18:32 // 6492
A talival van valami fejlemény, nagyon felcsigáztatok bennünket :)))
csocsi2007-03-25 18:14:39 // 6491
Megyek csapra ütöm a másikat is :)))))
selespeed2007-03-25 18:12:35 // 6490
Egészségtekre!:-) Ha meg lesz az összehasonlítás jelezz!:-)
csocsi2007-03-25 18:07:26 // 6489
Na, a rosé volt elől azt csapra ütöttem. Mindegyikünknek nagyon ízlett :)
selespeed2007-03-25 18:04:16 // 6488
Azért mondom!:-)) Nehogy már elromolyon!;-)))
csocsi2007-03-25 18:01:15 // 6487
Nem ám költségbe vered magad :))) Na akkor megyek az egyiket megbontom .))
selespeed2007-03-25 18:00:17 // 6486
Akkor gyorsan!Honnét tudjam,hogy milyet vigyek Egomba?
csocsi2007-03-25 17:55:17 // 6485
Őszinte vagyok egyenlőre bekerültek a vitrinbe, aztán majd eldöntöm melyikkel kezdem a sort :))))))))) Majd rátok gondolva fogjuk meginni :))))
selespeed2007-03-25 17:54:15 // 6484
Annyira azért talán mégsem!;-))) Találkozásunk óta elfelejtettem kérdezni,hogy melyik bor tetszett?
csocsi2007-03-25 17:51:48 // 6483
Azért ne bízd el magad :))
selespeed2007-03-25 17:50:44 // 6482
Perzse!Csak jól esik hallani;-)))
csocsi2007-03-25 17:47:45 // 6481
Tudod mire értettem :)))) Sokan vagyunk az igaz, de nem mindenki cseveg :)
selespeed2007-03-25 17:47:11 // 6480
Elég sokan vannak,ha nem tévedek.-)))
csocsi2007-03-25 17:44:27 // 6479
Hát pár percenként, hogy van-e valaki vagy húzzak el :))
selespeed2007-03-25 17:41:26 // 6478
Hellóka!:-) Milyen sürün nézegeted a listát?:-))))
selespeed2007-03-25 17:40:18 // 6477
Akkor még jobb a helyzet;-))
csocsi2007-03-25 17:31:16 // 6476
Szevasz barátom :))
csocsi2007-03-25 15:08:42 // 6475
Remélem ennél gázosabb nem lesz :))) Akkor tényleg lehetséges a kontakt hiba. Mindenesetre elég érdekes dolog ez. Lehet, hogy szerencse a mosás utáni kiállás. Ha átnézte a szaki majd oszd meg velünk mit tapasztaltatok.
mesa2007-03-25 15:01:43 // 6474
Sziasztok! Nos, működik a szivattyú ajtónyitásra. Viszont a hibajelző ikon továbbra is világított. Bánatomban lemostam a kocsit, és gondoltam kiállok vele a Napra. Ahogy hajtottam át a kertkapu 'küszöbén', döccent egyet az autó, és abban a minutumban el is aludt a hibajelző!!! Rögtön mentem is egy kört az autóval, teljesen normálisan működött, minden üzemmódban! Délután lenézek az autóvillamossági szaki apósomhoz, és széthúzogatjuk a csatikat, megpucoljuk őket. A másik dolog, hogy amint alánéztem a Selespeed takaró műanyaglemeznek a sárvédő belső oldalán, láttam, hogy szivárgás lehet, mert olyan ragacsos anyagba száradt a por. Nem vészes, de valahol a csőveket összeszorító (nem ABA) bilincsek nem láthatják el már jól a feleadatukat. Szerencsétlen megoldás, hogy alatta van egy elektromos csatlakozó. Esetleg az is lehetséges, hogy a MIN környékére lefogyhatott a folyadék, és a ház melletti állásban úgy tűnt az érzékelőnek, hogy túl kevés, és ezért kapcsolt biztonsági üzemmódba. Minden esetre veszek egy flakon Tutela CS Speed-ed. Ha tisztogatás és feltöltés után is jelentkezik ez a hiba, akkor a csövek/bilincsek cseréje következhet, de remélem az már ráér Egom után :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak