Fórum >> Találkozók, események >> Autószalon (Frankfurt, Genf, Bp...)

Kau2005-10-24 18:12:31 // 98
Összességében megéri kimenni? Van sok látnivaló? A 4 éves fiammal mennék ki.
Seriff2005-10-24 18:08:10 // 97
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! MI AZ, HOGY A BUDAPESTI AUTÓSZALONON NINCS KINN AZ ALFA ROMEO???? Ma voltam kinn egy kedves barátommal, aki ugyan MÉG nem Alfa-rajongó, de ő is nagyon várta, hogy láthassa élőben a 159est, erre nincs kinn:-(( Érdekes egyébként, hogy a komplett Porsche konszern sem képviseltette magát, de ezt lesz@rom, hogy őszinte legyek, de hogy nincs Alfa?? Az Alfa Romeo Magyarországnak üzenem, hogy beleszerettem az új MX5ös Mazdába:-PPPPP
Tom2005-10-19 10:00:46 // 96
A mostani "Automobil 2005" kiállítás az most szakmai kiállítás lesz vagy autó kiállítás?
Halesz2005-10-06 23:35:27 // 95
És újra nyitunk majd, ha legalább két-három tagunknak lesz már 159-ese! :) Vagy esetleg a 156 topicot átkereszteljük 156-159 névre. Bár mivel 156-os tulajból nagyon sok van, igazán megérdemlik a saját topicot :)
Cselentano2005-10-05 17:20:14 // 94
volt már egy, de össze lett ömlesztve a többi új típussal most valami jővő alfái a neve, oda kukkancs be 159 infokért vagy keresd vipex-et
Zool2005-10-05 11:01:23 // 93
Nézegettem a topicokat, és egyre nehezebb nyomon követni a 159-es infókat. Nem kéne nyitni egy 159-es topicot? (Esetleg összeválogatva a korábbi releváns infókat a 3-4 topicból). Mivel nem vagyok rendszeres hozzászóló, gondoltam hogy valaki más lépje meg a topic nyitást, aki nagyobb rutinnal bír... Amúgy nem értem mi ez a nagy keménykedés a szalonokon. Én úgy 2 hete voltam a Luxembourgi bemutatón ami egész jól sikerült. Volt egy sátor egy 159-essel amibe be lehetett ülni (minden nyitva), plusz egy kint pódiumon, amibe szintén be lehetett ülni. El is vittek volna egy körre (egy harmadik 2.4JTD-vel), de ha nem vezethetek, nincs értelme. Talán egy-két hét. A szalonban már kint áll úgy két hete, de utoljára még nem volt tesztautó. A kocsiról annyit, hogy a látvány élőben sem gyenge. A belseje is nagyon ott volt, bár első látásra a belső formaterv szerintem nem tűnt kiemelkedőnek (annak idején a 156 szerintem eredetibb volt), a 3as BMW-t lenyomja, és elég eredeti ahhoz, hogy behódoljak. A tempomatot kivéve minden kézre esett, és az anyagában csíkos aluberakás minden eddigi élményemet felülmúlta (hideg, vastag, tényleg prémium). Lemondok a fautánzatú műanyagról... :), ja és 3 zónás klíma minimális felárért (250 euró a progressionnél). Miért csak most és miért csak az Alfa? Zseniális 5let, nevetséges hogy az X-type-nál csak egyzónás a klíma, a BMW meg vad felárat kér az autómatáért is. Ez vicc... Egyetlen nagy hiba szerintem csomagtartó. Lehet h nem ez a lényeg egy alfánál de amit nyílásként rátettek az egy vicc. Tudom hogy most ez a trend, sokan elkövették ezt a hülyeséget (törésteszt?). Januárban nálam ez adta meg a kegyelemdöfést a Volvo S40-nek. Igazából nekem a törésteszt mellett a csomagtartó lenne a legfőbb érv arra hogy átszálljak a 147-esemről. Amúgy igencsak elégedett lennék vele. Ami még szerintem releváns: a 159-es elég baráti áron szerepelt, 23500 euróért (bruttó, 14% Áfával) már használható és jól felszerelt dízelt kap az ember. Lehet hogy kicsivel olcsóbb a JTDm mint a 320d, de azzal hogy az olcsóbb modellel is azonnal kijöttek, belopták magukat a szívembe.
Tom2005-10-05 08:45:25 // 92
Én 29.-én megyek, most már biztos.
mszabika2005-10-04 14:54:36 // 91
húúú jó lenne!!! Visszatérve a kérdésedre, én szeretnék menni!
Gabriel2005-10-04 14:27:08 // 90
az már megér 1500 Ft-ot :-)))))))))))))))))
Gabriel2005-10-04 14:26:43 // 89
Felnőttjegy 1500 Ft Szlovákián 6500 Ft volt. (nem zavar mert ha valami érdekel befizetek, csak összehasonlításképp Magyarország egy drága palce)
Csöri2005-10-04 14:15:56 // 88
Állítólag lesz, de a Brera nem biztos.
mszabika2005-10-04 12:52:42 // 87
THX!!!!!! :)))))))))))
Tom2005-10-04 12:51:34 // 86
1.-én meg mondom. :))))))
mszabika2005-10-04 12:50:35 // 85
Lesz 159-es Pesten?!
Tom2005-10-04 12:44:57 // 84
ha felmegyek, akkor a 29-30.-ai hétvégén fogok menni. kiváncsi lezek egy két autóra.
Halesz2005-10-04 12:28:07 // 83
Kérdés, hogy érdemes lesz-e kimenni....
Csöri2005-10-04 09:16:05 // 82
Akkor nem tévedtem sokat.:)
Csöri2005-10-04 08:40:59 // 80
Honap végén. Okt 21-30-ig ha jól tudom. Lényeg az, hogy 2 hétvége is beleesik.
Tom2005-10-04 08:38:26 // 79
mikor lesz?
2005-10-04 08:36:53 // 78
Igen. :)
Csöri2005-10-04 08:34:31 // 77
Jön valaki a Budapesti autószalonra?
Halesz2005-10-04 08:28:23 // 76
Képek a szlovákiai autószalonról, ahol bemutatkozott az Alfa 159-es! Tessék csekkolni a főoldalt :)
vipex2005-03-20 19:33:58 // 75
Skrisz, ejej lusta vagy végigolvasni a beszámolómat :-PP Szerintem, ha egy mondatban kéne összegeznem, szebbek mint a képeken. Sokkal jobba érzékelhető, hogy a Brera laposabb mint a 159 és az üléspozíció is lentebb van, a Brera fényképeken néha megdöbbenek a C oszlop nem tűnik ennyire markánsnak mint a képeken, sajna nincs igazán jó 50 obim amivel arányos le tudtam volna kapni arányosan. A beltér is sokkal jobb mint a képeken, mert jobban érzékelhető, hogy az egész a sofőr felé dől ( elenben a (3er és A4 el) . A kormány még most sem tetsz ki kel dobni :-)) ez legyen a legnagyobb baj. Hátul nem sokkal több a hely mint eddig :-( a hosszabb ülések miatt ( azért még így is jobb mint a 3 as de szűkösebb mint az A4) A motorokat tényleg műanyag borítja :-( remélem e teljesítményük és hangjuk majd ad kárpótlást. Amúgy nagyon ígényesnek és összerakottnak néznek ki. Igazából a technikai oldalról vannak megdöbentő adatok, kíványcsi leszek a tesztekre pld fékút 36m pld az M5 BMW-nek ennyi szóal dúrva. Lányok meg olyan bénák voltak, élen az Alfával :-((( , hogy nem volt érdemes pazarolni a képeket, a Lancia és Ferrari és Fiat kivételével szinte sehol egy normális nem volt. Azért a ferkós két csaj nagyon ott volt és még kedvesek is voltak :-))) Seles, a fogyasztások is kint voltak de pont azt nem, fotóztam le :-)))) nem tudom miért amúgy asszem a 3.2JTS-re írtak 10,5 átlagot.
SKrisz2005-03-20 08:49:59 // 74
Vipex! Nagyon királyak a képek! (A csajos egy kicsit kevés:PPP) Maximalis irigység ON. Egyébként élőben milyen volt a Brera - 159 páros?
Halesz2005-03-19 19:46:03 // 73
Felkerültek Vipex képei is a Genfi Autószalonról!!! Elérhető a főoldalról!!!
vipex2005-03-18 10:51:27 // 72
Elküldtem Halesznak a képeket, mostmár csak rajta múlik mikor kesz fent ;-)
vipex2005-03-17 22:22:24 // 71
Elvileg itt majd csak még nem vittem el Halesznak, hogy felrakja, sajna be kell pótolnom a kimaradt munkát mert az sajna megvárt :-) de ígérem holnap elviszem
2005-03-17 13:32:49 // 70
A fogyasztásról nem írtál. :))
Ollah2005-03-17 13:29:31 // 69
Igen, igen, képeket is! A beszámoló nagyon jó volt, olvasmányos. Bár nyilván az Opel-ről nem ovastam volna ilyen figyelemmel és izgalommal. :)))
Szilárd2005-03-17 12:29:34 // 68
Hol lehetne megnézni a képeidet???
vipex2005-03-13 23:08:01 // 67
Halesz,

nem volt sajna :-) még az alfás lányokon sem volt. De megkérdeztem, majd itt lehet kapni Hydrogen

egyébkébt erről jut eszembe, nem értem miért voltak ilyen idétlen huzentrogeres béna ruhában az amúgy sem túl szép Alfás lányok :-( pedig eben mindig nagyon erősek szoktak lenni, bezzeg a többi olasznoknál egész més volt a helyzet

Halesz2005-03-13 23:00:44 // 66
Én végigolvastam :))) Föleg az öv visszajelzös dolog lepett meg... :) Kardigánt nem kaptál? :)))
vipex2005-03-13 22:31:18 // 65
Na megjöttem, akkor Joe stílusában egy kis beszámoló:-)

Délelőtt 11: 20-kor indult a repülőm, kb 10: 30 kiértem a reptérre, megreggeliztem utoljára becsekkoltam, így elsőnek szálltam a gépbe, aki már ment fapadossal tudja miért :-)
1 óra múlva leszálltam a Genfbe ahol szép napsütés fogadott, tíz perc vonatocskázás és 5 perc séta után már a szálláson voltam olyan 2 óra körül ;-P így még aznap turistáskodtam egy kicsit. Másnap fél 9-re már ott voltam, azt hittem 9-kor nyit a szalon. Tévedtem, de így legalább megtaláltam a legjobb bejáratot, ahol egyrészt senki nem volt, másrész pont az 5-ös csarnokba jutottam, ahol az Alfa Romeo is székelt. Mire a tömeg odaért már pár képet tudtam készíteni és alaposabb mustra alá vettem a gépjárműveket. Miután a tömegtől lehetetlenné vált a további mustra elmentem a további olaszautó standra, ahol szintén nagy tömeg volt de azért nem akkora. Jót mulattam Mr. Bean műsoron a Fiatnál, megcsodáltam a lányokat a Lanciánál, megpróbáltam a Ferrarit és a Maseratit majd feladtam és rájöttem, hogy ide akkor jövök, ha a német munkásosztály kiszórakozta magát :-). Ezután a kisebb karosszériaműhelyeket csodáltam meg ahol, jellemzően a látogatórétegre senki nem volt (Bizzarini, Sbarro, Pininfarina, Italdesign, Fioravanti, Spyker, Lavaki, stb ). Később megvizsgáltam a legnagyobb konkurenciákat. A nagy német gyárak nem sajnálták a pénzt a megjelenésre az biztos egyenként akkora helyet béreltek és autót állítottak ki mint a egész olasz autógyártás együttvéve. Viszont a gépeiket kevésbé féltve mindenbe lehetet nyomkodni a gombokat, váltogatni a váltót és próbálni, hogy kiszakad-e a bőr a már említett francia és német munkásosztály képviselőinek. Persze én nem vártam, perceket, hogy beüljek egy Audi A3-ba vagy Mercedes A osztályba.
Az északi autók is elég szép számba képviselték magukat, ahhoz képest, hogy nem sokan voltak rájuk kíváncsiak, pedig itt legalább még a gombnyomkodásnak értelme is volt, mert minden funkció elérhető volt. A leleményesebbek még a kabriókat és ki-be nyitogathatták. Az amerikai autók között a látogatók között a minél nagyobb annál népszerűbb elv volt érvénybe így azokat teljesen kihagytam. Vége felé átszaladtam a japán autógyártás csodáit és csúnyaságait, a Hondánál és a Subarunál egy kicsit elidőztem, mert elég jól képviseltették a sportban betöltött szerepüket és a technikát, sajnos jobban, mint a mi olasz márkánk. És persze jó érzéssel töltött el, hogy a Suzuki mi autónk nem titkolta, hanem büszkén hirdette, hogy ez biz magyar (Toyota picivel)
Legutoljára hagytam a Francia autógyártást, ahol igazán remek darabok mellett (C6) inkább a tucatárukra mentek rá. Valamint a Renault, az összes F1 márka között a legjobban képviseltette magát. Ekkor szóltak, hogy nemsokára bezár a bazár, én pedig rájöttem, hogy már nem érzem a lábam, de még erőt vettem magamon és visszamentem az Alfa standra és „embertelenül” kipróbáltam mindent aláfeküdtem, nyomkodtam, kapcsoltam húztam vontam a következtetéseket is :-))). Aztán még két napot mint turista eltöltöttem, megcsodáltam a város szépségeit és kultúráját, és persze éjszakai életét :-)).

Most a lényegről az új Alfák:

Először a száraz tények ( persze marketing, amit majd a tesztek vagy bizonyítanak vagy sem): 100-0 fékút < 36m már az alapmodellnél is, oldalgyorsulás az új Q4-nél nagyon mint 1G, a legnagyobb eddigi sávelhagyási sebesség az autógyártásban > 135 km/h, új préselt lapított aluminium felfüggesztés, csupa hárombetű ASR, MSR,CBC, ABS,VDC, AWS, HBA, BRP, HILL holder (a felét sem tudom mi), Torziós merevség 180.000 dNm/rad (BMW 3 140.000), kétrétegű rezgéselnyelő karoszéria merevítések, első saját frekvencia 46Hz (minél kisebb annál kevesebb kütyü rezek majd be az utastérben), dinamikus lengéscsillapítás, középső Torsen C differenciál először tömeggyártásban, hátsó aktív differenciál, stb.

Amit láttam:

A gépsárkányok sokkal jobban néznek ki élőben, nem jönnek át képen annyira az arányok, az anyagok minősége tényleg jobb, bár nekem eddig sem volt bajom. A fém az most már fém, a műanyagok keményebbek, mint eddig, de valahogy jobban néznek ki, az ülések nagyobbak lettek a combnál sokkal hosszabbak, mint eddig, viszont emiatt hátul nem nagyon nőtt a hely. A csomagtartó jóval nagyobb, de a nyílása továbbra is nagyon szűk és magas (akinek ez számít). Az összeszerelés minősége sokkal jobbnak tűnik, de azért még így is vannak hibák (sorjás műanyagok illesztési hibák stb. lefényképeztem). De mindenhol látszódik, hogy nem spóroltak, pld az ajtó vasalatok brutálisak, gyárilag van toronymerevítés, stb. A műszerfal és a konzol viszont sokkal jobban néz ki, a képeken nem látszódik, hogy menyire a vezető felé van döntve. A kormányon lévő gombok élőben sem szebbek viszont, megértettem a koncepciót. Az egész úgy van kitalálva, hogy mindent lehessen a kormányról kezelni, a gombok és a bajuszkapcsolók is tartalmaznak gombokat a navigációs rendszerről és a fedélzeti számítógépről. Tehát nagyon jól használható, és tényleg ott a kéz mindig a kormány közelében. A külső design brutálisan jó, pláne a Brera-nál jön elő. A motorokról már mindent tudtok bár asszem a nyomatékok még nem voltak publikálva 3.2JTS 340Nm 2.4 JTDm 400Nm. Pár érdekesség: most már északi mintára felül van a biztonsági öv visszajelző, hogy a rendőrök is jól láthassák. Ugyanott van a csomagtartó és a tanksapka nyitó :-) most már a 159-ben is lehet nyomogatni az üléseket és állítgatni, nem tudom szvsz eddig ezt nem lehetett. A másik érdekesség, hogy a zárórakor 3 BMW mérnökkel teszteltem az autót elég jól megvizslatták, talán nem véletlenül. Sokat beszélgettünk, nekik is tetszett azt mondták viccesen „one step closer to BMW”, bár sok összeszerelési problémát ők mutattak, de szerintük ez még nem egy sorozatgyártott darab náluk a 3-as már a futószalagról jött (azért ehhez tartózik, hogy szinte ugyan azokat a hibákat találtam a 3-nál is: műanyag sorja, illesztési pontatlanág). A motorokra nagyon kíváncsiak, hogy mit tudnak az életben, főleg az alacsony fordulaton lévő nyomatékra kíváncsiak, szerintük ez a legfontosabb. És a végére a legnagyobb durranás a váltó, ha ilyen lesz tényleg az nem lesz gyenge, tényleg meg kelett néznem, hogy nem mikrokapcsolókat kapcsolgatok szóval ennyi.
Más a legnagyobb dobás a Fiat Croma lesz szerintem, hihetetlen sokan érdeklődtek utána, nagyon nagy, nagyon jól össze van rakva (a kiállított modellek jobban mint az Alfák bár szvsz ez már teljesen kész autók voltak) sokkal több is volt legalább 5-6. Egyébként a 159 és Brera-val pont az volt a baj (de az Alfával is), hogy alig volt kint ez a 2-1 nemigen volt elég pld 3-as bömös legalább 6-volt szintúgy asszem 6 Audi A4. És nem volt olyan amit lehetett volna igazán fényképezni, mindet baszkurálták.
Na most ennyi aztán majd szóban a többit, ezt úgy sem olvasta el senki :-)))))





Halesz2005-03-12 12:51:14 // 64
Akkor ma este már lesznek infók :)
Leon2005-03-10 22:28:28 // 63
Dejóó egy kis nosztalgia! De most már látod, hogy miért nem vállaltam be idén újra. Nagyon jó volt a 166-al is az út, de 14 óra azért kicsit mégis sok. Hazafelé majdnem rendben volt minden, kivéve azt a 2 órát, mikor hátráltatott a technika, igaz Csele???? :))))))
147seles2005-03-10 22:03:54 // 62
Vipex 12-en jon haza...
Halesz2005-03-08 20:53:19 // 61
Nemtom, most így hirtelen arra sem emlékszem, hogy mikor ment :) Mintha azt írta volna hogy 2 napra megy... de nincs kedvem visszakeresni :)
Szilárd2005-03-08 20:46:17 // 60
Gondolod,hogy még mindig kint van???
Halesz2005-03-08 18:13:17 // 59
Hát szerintem még haza sem jött :)
Szilárd2005-03-08 17:56:05 // 58
Vipex fotói mikor és hol lesznek láthatóak??
joe752005-03-07 19:28:42 // 57
Halesz. Átküldtem közel 40 képet, azt hiszem ennyi elég is lesz. viszont azoknak akik kevésbé fanatikusak, vagy megnéznék más nemzet autóit is azoknak ajánlom látogassanak ide: http://kep.tar.hu/joe156/50027492#2
joe752005-03-07 16:18:01 // 56
e-mail küldése feolyamatban, már vagy 10 perce mennek a bitek rendületlenül. Csak olasz gépeket küldök át, abból is összejött épp elég kép. Cselentano. hidd el a 159 belseje is elég meggyőző. Én kb. 1 mp alatt megszoktam. :)) A Brera belseje szinte ugyan olyan, már ami a műszerfalat illeti.
Cselentano2005-03-07 15:14:28 // 55
Üdv itthon! ezek szerint neked sem jött be a svájci rész, kocsikázás gyanánt :-) tavaly így jártunk mi is + kifogtuk a péntek du. dugót gps tényleg király, anélkül mi is meghaltunk volna genfben a parkolással nekünk szerencsénk volt, találtunk egy hirodaházat egy hátsó zsákutcában 5 perc sétára abejárattól, természetesen nem ingyen sput kollega kapni fog :-) direkte kérdeztem, hogy mennek-é ki repcsivel na mindegy... várjuk a képeket! részemről főleg a 159-ről, annak is a belseje érdekel igazából a külseje már meggyőzőtt :-)))
Tommi2005-03-07 14:59:13 // 54
Joe! A kis malőröktől eltekintve királyságos út lehetett :))) Egy kis info a Spykerről :)
Halesz2005-03-07 14:55:25 // 53
Huhh, hát nem irígyellek az autózásért, de a kiállításért viszont annál inkább :)))) Ha küldesz képeket nekem akkor minimum 1024x768-ban küldd majd! Köszi :) És lehetőleg Alfa centrikus legyen, de ne hagyd ki a többi olasz csodát, meg a többi érdekességet se :)) Szerintem 40-50 kép elég, annál többet nem hiszem, hogy átnyálaznak a tagok.
beeep1462005-03-07 14:47:50 // 52
Gratula a sikeres úthoz, várjuk nagyon a képeket!! Szerintem... :-))
2005-03-07 14:27:24 // 51
Csak úgy kikerültél 300 liter gázolajat?
joe752005-03-07 14:20:33 // 50
Jelentem megjöttem. Itt egy kis szöszenet, utibeszámoló, hosszú ezért bocsi. Csütörtök reggel fél 7-kor indúltunk, úgy gondoltam este 6-7 fele oda is érhetünk. Az útvonal Kiskunhalas- Budapest-Bécs-München-Zürich-Genf. Az első szívás még itthon ért, mivel az M0-t lezárták reggel valami taharautó felborult, kifolyt 300 liter gázolaj, stb. Így be kellett mennem Bp.re meg mindenki másnak aki az M0 bevezetőjénél szembesült azzal hogy nem lehet felhajtani. Totális dugó. Az M5-ről az M1-hez másfél órás tötyörgés alatt értünk át. Innen sima volt az út, Mosonmagyaróvárnál KV, WC, osztrák autópálya matrica, Tankolás és tűz. Elég jól lehetett haladni átlagosan 160-180-as tempóval végig Ausztrián. Összesen 3 alkalommal az Salburgi autópályán volt pályaépítés így ott 10-20 km-es szakaszokon 80-100 km/h sebességgel totyogtunk. Átérve Németországba eljött a száguldás ideje. Ará is kényszerítettek a Németek, mert vagy min.180-al haladtam vagy még az egyterü Opel Zafira is ott lihegett a nyakamban. Szóval a Németeknél nem volt kecmec inkább 200 fölött mint alatt hajtottam ahol csak lehetett. Aztán München után újabb pihenő, újra tankolás igaz még volt 25 liter a tankban, de ha már meg kellett állni, akkor tankoljunk. Utána tűz tovább. A Német Osztrák Sváci határ találkozásnál, hirtelen nem mindig tudtam hol is vagyunk. Egy Bregenz nevű településbe irányított a GPS ott aztán a település egyik kis utcájában meg lett a Sváci határ. Kb. 2 perc elllenőrzéssel, és autópályam matrica vétellel, gyorsan megvolt. A határőr kérdi hova megyünk mondom " Genéve", meghúzza a száját, félrebiccenti a fejét és jó utat kíván. OK. bár nem tudtam hova tenni e gesztusát, végül is alig 400 km van már csak hátra ez akár hogy is vesszük max. 3 óra alatt megvan. De a határőr tudta amit én nem. Tudta hogy a honfitársai nem egy kapkodó idegbetegek a sztrádán. Végül is nem is tudom mennyi ott a speed limit, nem is nagyon érdekelt, de mindenki 120-al ment. Mindegy hogy külső -belső vagy ahol volt épp középső sáv nekik a 120 az 120. Néha egy-egy felizgult és felgyorsított 123-ra ekkor épp előzött de minek. Én meg idegbaszást kaptam, nem haladtunk sehova, az idő meg csak haladt. Ez egészen Bern-ig volt így. Oda úgy este fél 6-ra értünk. Bern után csillapodott a fogalom, kiürült ill. gyér lett a forgalom, és visszamászhattam a magam 150-160-as tempójára. Jobban nem mertem nyomni, nem tudom a Svájci rendőrök kedélyállapotát, nem mertem bevállalni nagyobb sebességet. Közben úgy 50-60 km-re Genftől besötétedett, és elkezdett szakadni a hó. De olyan hóesés, hogy ilyet én még nem láttam. A forgalom fokozatosan lassúlt, Genf bekötőjénél már jó volt ha 60-al lehetett menni. 8-ra értünk a szállodához, hála a GPS-nek. Ha az nincs, még tutira most is a szállodát keresem. Genf közlekedése, egy szóval jellemezhető. Undorító! Ott bántam meg eösször hogy nem repülővel mentem. Millió egyirányú utca, semmi centrikusság minden utca mint az ökörhugyozás, és lehetetlen pakolni. Végül tök szabálytalanul sikerült, de akkor már beleszartam, nem érdekelt. Kérdeztem a szálloda portást hogy mi fog történni, elviszik-e a kocsit vagy kerékbilincs, vagy mi lesz, de mondta hogy nem max. kapok egy csekket úgy 120 CHF értékben, de ez sem tuti. Megúsztam. Pénteken irány az EXPO. Parkolási gondjaimat miután 3x kerültem meg az expo területét, és mindenhol közüölték nincs hely, egy idegenbe szakadt hazánk fia oldotta meg, aki felajánlotta privát parkolóját. Hála neki, meg a magyar összetertásnak. Az expo pazar volt, csináltam úgy 200 képet majd megpróbálom feltölteni a tar.hu-ra, az érdekesebbeket meg elküldöm Halesznak emilben.. Sok csodát láttam olyanokat amikről nem is tudtam hogy léteznek. A leginkéább egy Spyker nevű csoda fogott meg. Nekem azok tetszettek a legjobban. Klassz volt az új 159 és a Brera is. Az elöbbibe bele is ültem, mihelyt Sput kiszállt belőle, mert hogy vele ott sikerült összefutni. Legalább nem kell gondolkoznom hogy milyen lesz a következő autóm. :) 10-17-ig elég is volt az expoból, minden meg tudtam nézni, és még időnk is maradt levillanni a Genfi tóhoz. Aztán este kis séta a városban. Másnap terveztük hogy megnézzük a Mont Blancot, de olyan hóesésre ébredtünk, hogy elment a kedvünk tőle. Így is ajándék vásárlás, ás fél 12-kor irány haza. A Savájci közlekedést hazafele sem kedveltem meg. Bern-ig sima volt, aztán Bern-Zürich totál araszolás, állás, araszolás, több mint 2 órát baszkolódtunk el. Utána hazáig sima volt megint két megállóval éjjel fél 1-re értünk haza. Az úton oda 119 km/h átlaggal hazafele 123 km/h átlaggal tudtam jönni. Az átlagfogyasztásom 5,7-6.2 liter között alakult. Jó túra volt, de Svájc tulsó felére legközelebb csak repülővel megyek, vagy az Olasz-francia határtól támadok! :)
Szilárd2005-02-28 13:15:07 // 49
Engem esetleg érdekel a dolog...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak