Fórum >> Találkozók, események >> Drive-In 2019. 09. 21.

G-MANN2019-09-23 11:58:15 // 73
:-):-) igen mi is örültünk a találkozásnak :-)
Gyapi Ɨ|ѯ2019-09-22 22:19:39 // 72
Köszi mindent a szervezőknek!
Remekül éreztük magunkat, imádtuk az autós mozit!
AlfaWatch2019-09-22 19:23:33 // 71
Valóban tetszett nekünk is! Jövőre ugyanitt:)
Sikerült G-Mannal, tdemeterrel, Halesszal és Bazsival is összefutnunk.
Tommi2019-09-22 19:01:01 // 70
Csatlakozom az előttem szólókhoz, szerintem nagyon jól sikerült nap volt, jó helyszín, jó idő, jó társaság, nekem tetszett ez az egész Drive In ötlet, abszolút támogatom, hogy jövőre legyen megint :) Este az autósmozi meg már csak hab volt a tortán :)))
Giuntini2019-09-22 18:03:02 // 69
Végtelenül sajnálom, hogy nem lehettem veletek! Az autóm nem engedte....
emGéza2019-09-22 17:53:14 // 68
Köszi mindent, remek ötlet volt az autós mozi.
Fornitore2019-09-22 13:19:00 // 67
Köszi a szervezèst , jó volt egy kicsit kikapcsolódni alfás társaságban.
HaNGyA2019-09-21 23:11:50 // 66
Nagyon köszönjük a szervezőknek ezt a "hagyományteremtő" összeröffenést!
Itt az idő, hogy Hollywood olyan filmet is hegesszen, amiben Alfákkal furikáznak a figurák. :-)



Részemről jövőre, Veletek, ugyanitt!
GT Ɨ|ѯ2019-09-21 21:04:38 // 64
Köszönjük a mai napot, mi jól éreztük magunkat:-)

Lecsó forever
tdemeter2019-09-17 17:04:12 // 63
Valóban necces, de akkor meg kell próbálni egy másik pályát keresni jövőre... Hátha
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Halesz2019-09-17 16:22:27 // 61
Szia!

Az eddigi hozzászólásokból az tűnik ki, hogy pont az lenne a lényeg, hogy mozgásban legyenek az autók. Az aztán más kérdés, hogy hányan élnének a lehetőséggel...

Szóval inkább egy egyedi, mondjuk 2-3 órás felhajtási lehetőségre kellene ajánlat. Hogy tisztábban lássuk. Mármint ne csak gurulhassunk, hanem lehessen nyomni is neki, mint egy trackdayen.
Egy olyanra már jobban rá tudnánk szervezni egy 2020-as Drive-Int, amikor mondjuk délután 15 és 17 között ott a lehetőség a Hungaroringen körözni párat.

Bár én szkeptikus vagyok, hogy ki tudjuk-e gazdálkozdi, hiszen egy sima hétköznapi pályanapon is 10 ezer forint 20 perc a pályán.

Írok Neked üzit.
Tommi2019-09-17 15:44:34 // 60
Halesz!

Fussak egy kört a Hungaroringgel, hátha tudnak valami kedvező konstrukciót adni nekünk egy pályanapozáshoz, vagy ahhoz, hogy mondjuk nem feltétlenül megyünk a pályán, de a paddock és a kiszolgáló területen tarthassunk egy találkozót? Vagy mondjuk mittomén, a célegyenesben kétoldalt parkolnánk a pályacsíkon :) Akkor nem kell ezer pályabíró, tűzoltó, mentő, akármi, ami a költségek jelentős részét adja. Tudom nyilván az lenne a lényeg, hogy fel lehessen menni a pályára csapatni, de ha "csak" a feeling a fontos, hogy milyen helyszínen vagyunk, akkor olcsóbban meg lehetne úszni a dolgot.

Tudják, hogy nagy alfás vagyok, talán kicsit másképp állnak a dologhoz, ha én próbálkozok náluk :)))
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Halesz2019-09-17 10:28:39 // 58
12-től 15 óráig tart majd a verseny!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Public Enemy2019-09-16 14:39:40 // 56
Simán megoldható lenne pl. az Euroringen!!!
tdemeter2019-09-16 12:05:21 // 55
Én szívesen mennék vmi külföldi talira valamikor. Ha ilyet terveztek, hívjatok el :)
Ahogy nézem a legtöbb országnak megvan a saját kis találkozója.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
tdemeter2019-09-16 09:23:27 // 53
Ezen volt valaki esetleg? Ahogy nézem itt volt egy igen komoly pályázási lehetőség is.
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-15 12:55:42 // 48
Minden évben van nyílt nap, jövőre el is megyek pár Alfás barátom is jönne 2x20 perc 19e...
GT Ɨ|ѯ2019-09-15 11:43:34 // 47
Mivel jössz jövő 7-en?:-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Halesz2019-09-07 04:04:30 // 45
Srácok, mindent lehet, de az Amore is csak néhány emberből áll, nem mi szervezzük az összes magyarországi alfás találkozót :) Nekünk kettő fér bele egy évbe (+ az apróbb projektek, mint a pókerverseny, vagy most a vezetéstechnikai tréning). Jövőre én személy szerint egy tavaszit szeretnék még csinálni (akár ez lehetne majd a gyorsulás), de háromnál többet nem fogunk tudni megszervezni és lebonyolítani. AlfaCity szinte egész éves meló már (munka mellett), nagyjából ennyire van kapacitásunk.

Pogányt tervezem megnézni, aztán meglátjuk. Ezt légyszi ne vegyétek ígéretnek, de mint írtam már korábban, nem teljesen dobtuk el magunktól a gyorsulási versenyt, csak erre az évre. De abban is biztos leszek, hogy ha esetleg más országrészben találnánk csak megfelelő helyszínt rá, akkor abból is lenne balhé... nem?

Most kicsit hosszabb leszek, mert van időm. Aztán vagy elolvassátok, vagy nem. Bár nem a Drive-In témához tartozik, de mindegy, itt beszélgettek róla, akkor ide írom le.

KUL-nak megvolt az a diszkrét bája is még a korábbi években, hogy azt csinálhattunk, amit akarunk, nem zavart ebben semmi. Egy komolyabb reptéren nem biztos, hogy ugyanígy, kötetlenül tudunk majd gyorsulni...

Sajnálom, hogy KUL-lal ez így alakult, tényleg, de 15 év helyszíni tapasztalattal nekem személy szerint óriási csalódás volt a tavalyi év, amikor semmi sem úgy lett, ahogy elterveztük. Még akkor is, ha az eddigi legnagyobb létszámú KUL lett belőle.

Nem láttak minket szívesen, ezt rendesen éreztették is velünk, semmi nem úgy volt, ahogy megbeszéltük. Például a korábban megszokottól eltérő irányban használhattuk csak a betont, de azon kellett visszafelé is közeledni, nem lehetett körbemenni a szervizúton. Ez például azért teremtett is némi veszélyt, örüljünk, hogy nem lett belőle baleset.

Mondták előre, hogy ne aggódjunk, a reptér másik felén is van WC, csak azt felejtették el közölni, hogy az mennyire lepukkant és hogy mindössze 2 darab. 600 emberre. Köszi... Nekem volt ciki az egész.

Én úgy érzem, hogy néha azt nem értik/látják sokan, hogy mennyi munka van egy ilyen rendezvényben, még akkor is, ha csak egy kötetlen gyorsulásos, piknikes rendezvényről van szó. Ennek ellenére KUL-t is próbáltuk évről-évre fejleszteni, ezért hívtunk jobb büfést, ezért lett végre komolyabb színpadunk és hangosításunk. Aztán ott állunk a pálya végén egy béna hangár előtt, ahol veszekszik velem a tulaj, hogy oda nem állíthatjuk a színpadot, mert jönni fog egy repülő napközben. Miközben a másik tulaj meg odarakott minket... és még csomó ilyen apróság, például nem lehetett a megszokott helyen a főzőverseny, amit kijelöltek végül, az meg minősíthetetlenül szar hangulatú volt. Persze, együtt Veletek kihoztuk ebből is a legjobbat, soha ennyit nem nevettünk még :)

Bocs, de én nem visszafejlődni akarok egy ilyen rendezvénnyel, meg beégni előttetek, hanem egyre jobbat csinálni.

Szóval amikor ez leülepedett, és közben AlfaCity-n is túlestünk, akkor mondtuk, hogy ok, engedjük el KUL-t, a csúcson kell abbahagyni. Valahol ez is benne volt, AlfaCity. Csinálsz egy világsztár rendezvényt, megdöntesz minden rekordot, mindenki elégedett,... akkor nem biztos, hogy utána van kedved egy lepukkant KUL-lal folytatni az évet...

Beszéltünk pár másik helyszínnel - bár ezt is leírtam már -, és amikor röpködtek a sokszáz ezer forintok (Kunmadaras esetén pedig a milliók), akkor feladtuk. Tény, bevallom, nem jártuk végig Magyarország összes repterét, de néha matekozni is kell.
És amikor azt látod, hogy ha pl. Kunmadarasra akarnánk menni, de kb. háromszorosára kellene emelni a belépőt, hogy ki tudjuk gazdálkodni, akkor azért elgondolkozol. Mert lehet, hogy ha háromszorásra emeled a belépőt, akkor nem fog eljönni 250 autó? Akkor miből fizetjük ki?

Szóval valahogy így volt. Aztán jött az ötlet, hogy csináljuk meg helyette a Drive-Int (és akkor most végre ontopic leszek) van benne kihívás, amúgy is akartunk valami újat már. Ennek is hatalmas kockázata van, mert lehet, hogy nem lesztek annyian kíváncsiak rá, de max tanulunk belőle, hogy nincs rá szükség. Amúgy egy szimpla esti alfás autósmoziból indult az ötlet, aztán gondoltuk, legyen inkább egész napos, és erősítsünk rá a programokra, hogy minél többen jól érezzék magukat.

1/100-as versenyt például még alfásoknak nem szervezett senki, pedig tök izgi, majd meglátjátok. Az idővel kell versenyezni, és bebizonyítani, hogy mennyire érzed az autódat :) Jó lesz! :)

A főzőversenynek olyan vadregényes helye lesz, hogy szerintem a csapatok imádni fogják, a többi program meg csak hab a tortán, a többség úgyis megint csak azért jön, hogy együtt legyünk.

Ha sikeres lesz a Drive-In, akkor jövőre tényleg össze lehet kötni azzal, hogy a Hungaroringre is felmehessünk mondjuk 1 órára, vagy például a vezetéstechnikai képzés 2-3 órás kiegészítő programját is ugyanerre a napra rakhatjuk majd, ha már az is ott van szinte a szomszédban.

Szóval remélem azért tetszeni fog Nektek! :)
Mirkó2019-08-30 20:25:17 // 44
Egyet értek! Az szerintem is jó lenne!
ystuc2019-08-10 11:30:55 // 43
Én úgy gondolom, hogy esetleg nagy, olasz autós banzájnak lenne értelme, az sok embert vonzana, Fiat, Lancia és a többi is lehetne Alfa mellett. Pár éve, ha nem is nagy, de volt egy Kakucson, szerintem az nagyon jól sikerült. Talán érdemes lenne...
nidi2019-08-08 14:56:01 // 42
Már boccs de, akkor ezek szerint a gyorsulás nem volt a legjobb elemek közt mert azt valahogy nem találom a programok közt!! Amúgy tényleg lehet, hogy lett vólna esély a Pogányi reptéren bár ezt nem tudom biztosan. Viszont szomorú, hogy már minden komolyabb Alfa találkozó az északi országrészben van!! Eddig volt KUL amihez elég vólt 1 órát utazni tőlünk de már az sincs szóval megint jöhet a 2-3-4 órás út!! Nem lehetne, hogy kicsit el legyenek osztva kicsit a nagyobb rendezvények, hogy mindenkinek kicsit 1xübb legyen oda jutni 1-1 találkozóra???
Gabesz012019-08-01 06:25:45 // 41
Én is sajnálom,h nem lesz KUL, szerintem is sokan várták. Pogányi repteret kérdezték a szervezők ?
6 db csevegős hozzászólás elrejtve
Roll19832019-07-30 20:12:42 // 34
Gyújtás levétel után vissza lehet kapcsolni a rádiót?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Roll19832019-07-30 14:41:02 // 32
Sziasztok!

Nektek át van kötve a rádiótok állandó 12V-ra? Nálam gyújtás nélkül nincs rádiózás. Gondolom azon kéne hallgatni a mozit. :)
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2019-07-28 20:53:19 // 26
lehet pont azért, mert ott is úgy jelent meg már péntek este :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.