Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Satti2006-07-11 12:25:32 // 12398
Valószínű volt,hogy sem így sem úgy sem maradt volna jövőre a Mekinél,ez csak elősegítette a dőntést,mert Alonso mellé valószínűleg új versenyző megy jövőre.
Satti2006-07-11 12:23:38 // 12397
Ez mindenesetre érdekes,de lehet,hogy így dőntött a legjobban,márminthogy nem indul a hátralévő 8 futamon,hanem pihenget egy kicsit Miamiban a családjával,Pedro meg örülhet,hogy versenyezhet a többi futamon.Azért gondolom,a Dodge nem rossz pénzt kínált neki.
Whiteskull2006-07-11 12:18:33 // 12396
De nem haragudtak rá egy kicsit sem Amerikában. :))))) Sőt még azt is mondták, hogy egy sima versenybaleset volt. Aztán véletlenül el sem indulhat többet a mercivel. :))))
Inner Circle2006-07-11 12:16:06 // 12395
És ennyi! amit tagadtak az mégis valóság. Montoya helyét már Franciaországban de la Rosa veszi át! "Team McLaren Mercedes and Juan Pablo Montoya have mutually agreed for him to step down in the forthcoming races of this year's Formula 1 World Championship. The team has decided that Pedro de la Rosa will join Kimi Raikkonen in the race driver line-up. Juan Pablo has been an energetic member of the team since 2005, but will now spend the next few months based in Miami with his family and wife Connie who is expecting their second child in September. Following his agreement with Chip Ganassi Racing for next year, Juan Pablo will also be making initial preparations for his debut in a Chrysler Dodge NASCAR. Pedro will make his second race appearance for the team following a thrilling points scoring debut in the 2005 Bahrain Grand Prix. Ron Dennis, CEO and Chairman of the McLaren Group "Juan Pablo is an exciting driver and immensely likeable character who will undoubtedly make a successful transition to the NASCAR scene. We have agreed that with so many things happening in Juan Pablo's life right now, he should take some time out of the car and prepare professionally and personally for the future." Norbert Haug, Vice President, Mercedes-Benz Motorsport "We believe that Juan Pablo's decision to move to NASCAR is very important for him professionally and we will give him every support to ensure that it is a successful transition." Juan Pablo Montoya "I know that it will be a tough transition but I'm really excited about the opportunity to move into the NASCAR championship. I have enjoyed most of my time in Formula 1 and I'm grateful for this opportunity to settle my personal life and concentrate on my future career." Pedro de la Rosa "I'm of course extremely thrilled to have this opportunity to race the MP4-21 – a car in which I'm really comfortable. I know the MP4-21 better than anyone else and I'm confident that I can achieve important World Championship points for the team.""
Inner Circle2006-07-11 11:47:16 // 12394
A Totalcar Mercedes SLR-es cikke szerint az SLR-tulajoknak többek közt David Coulthard is oktatja majd a szupersportkocsik vezetésének csínját-bínját. Eszerint nincs harag DC és a Merci között azért, mert lecserélték egy zúzós kolumbiaira?
mesa2006-07-10 12:29:59 // 12393
Áll. a csapat honlapján is rajta van ...
Inner Circle2006-07-10 12:19:32 // 12392
http://f1.racing-live.com/f1/en/index.shtml
Satti2006-07-10 12:05:37 // 12391
Ott azért sokszor írnak marhaságokat,akkor hiszem majd el,ha hivatalosan bejelentik,mint Kimi jövő évi helyét,amiről már szintén lehet mindenfélét hallani.
Inner Circle2006-07-10 12:00:22 // 12390
http://autosport.com/
Satti2006-07-10 11:58:54 // 12389
Ezt hol olvastad?
mesa2006-07-10 11:51:51 // 12388
Ez tök lesújtó ! NASCAR ? Soha nem fog elérni semmit a kasznis szériában, a hatalmas volán mögött... Ennyi volt a Montoya sztori.
Inner Circle2006-07-09 18:50:05 // 12387
Újabb be nem váltott ígérettől búcsúzunk: Montoya jövőre a NASCAR-ban folytatja.
Xixo2006-07-09 15:34:19 // 12386
Ezek tények! Kár vitatkozni... Biztos megint ellepte az agyatokat a vörös köd!! :-))))))))
Sanyi2006-07-09 07:14:02 // 12385
hehe!!! marha vicces volt!!
Xixo2006-07-09 02:55:38 // 12382
Xixo2006-07-09 02:51:01 // 12381
Xixo2006-07-08 23:16:08 // 12375
Akkor biztos azért nyertek, mert elcsalta ezt is!! :-)))))))))))
Sanyi2006-07-08 22:30:29 // 12374
gecc Schumi kint van a meccsen!!
Inner Circle2006-07-07 19:24:39 // 12373
Sokszor beszélnek többesszám első személyben egy autóról. A kanadai győzelem után is többesszámban beszélt: "These last races haven’t been easy for us, but we are developing the car and the results keep on coming. We had a new package for Canada that worked really well, and we have more coming. That is the best defence we can do, to keep attacking and winning races." És Fisichellára ugye speciel nem igaz, hogy "keep winning races" :D
mesa2006-07-07 16:25:36 // 12372
"a hétvége első napján látszott, hogy nem vagyunk elég gyorsak ahhoz, hogy a dobogóra kerüljünk" Kíváncsi vagyok az eredti szövegre.. Vajon abban is többesszámban beszélt ? Hiszen Fisico ugyanazzal a csapattal a dobogón végzett .... :O
Inner Circle2006-07-07 13:28:37 // 12371
Na majd rájön, hogy a McLarennél nem a latinos temperamentumú csapatvezető ölelgetése lesz a fő feladata :D
Grando2006-07-07 11:34:15 // 12370
Na ja, mit mondjon? "Szar a meki, de egy rahedli lóvét kapok, úgyhogy lexarom"? :DD
Whiteskull2006-07-07 11:16:45 // 12369
Inner Circle2006-07-06 15:52:25 // 12368
Sir Frank is beszállt a "Tippeljük meg, hova megy Kimi!" népijátékba. Lassan maga Kimi is a közönség segítségét fogja kérni (Ferrari: 44%, Renault: 32%, marad a McLarennél: 13%, legközelebbi kocsma: 11%, "Melyik mellett döntsek Vágó úr?") :D "Ferrari set for Schu-Kimi lineup - 06 July 2006 Ferrari are heading towards a dream driver lineup pairing Michael Schumacher alongside Kimi Räikkönen for 2007. That's the opinion of rival team principal Sir Frank Williams, who scoffed at his counterpart's constant pleas for cost cuts in F1. 'Ferrari have a massive budget and probably a $60m driver bill next year - that's the way it looks,' Williams told Speed TV. Hinting at Schumacher-Räikkönen, despite rumours linking the latter Finn with Renault, he added: 'You know what I'm talking about; the two drivers.' Williams' sneer at Ferrari's finances follows Jean Todt's caution at Indianapolis in signing off an otherwise unanimous agreement to soften the cost-slashing engine 'freeze' rules for 2008. 'They're saying we must save money, we must save money,' Sir Frank, 64, continued. 'I fell out of my chair when (Todt) said that.' Ferrari chief Todt admits that Ferrari is holding a full deck of cards in terms of commercial sponsorship for 2007, but commented: 'It doesn't mean that we have to spend money for the pleasure of spending money.' Williams also suggested that McLaren's Vodafone sponsorship, to commence in 2007, tips the scales at $55 million." Szóval Sir Frank a Ferrarira tippel. Aszongya, MS és KR együtt 60 millió dollárt kasszíroznak.
Xixo2006-07-06 03:37:40 // 12367
Hát akiknek az alliansz a főszponzora, annak nem számít a töréskár!! :-)))))
Grando2006-07-05 17:14:57 // 12366
Kimi lehet, hogy megint rossz helyre ment?
Inner Circle2006-07-05 16:39:43 // 12365
Nem a5.hu, nem F1hirek.hu és nem is valami hasonlóan lúzer forrás :D A legújabb hír: "Japanese company Bridgestone will exclusively supply tyres for the Formula One World Championship from 2008 to 2010, World Motorsport's governing body FIFA said on Wednesday. Bridgestone had been the favourites to win the deal since French tyre manufacturer Michelin refused to participate after FIA asked for offers. FIA's aim has been to lower the astronomical costs for teams. At present both Michelin and Bridgestone provide tyres to the 11 teams. The French manufacturer supplies Renault, McLaren, Honda, Red Bull, BMW Sauber and Toro Rosso, and the Japanese company supplies Ferrari, Williams, Toyota, Midland and Super Aguri. Michelin reacted in a statement by saying: "The change of Formula One rules bringing about a monopoly in tyres is completely contrary to principles. "Formula One should be a place were advanced technologies compete as a means of improving motor sport."" Nem nagy újdonság, de most már hivatalos.
Whiteskull2006-07-05 15:40:04 // 12364
Hát azért kullognia nem kell, de ha van jobb nála, akkor ideje átadni a helyét. :)
mesa2006-07-05 15:32:44 // 12363
Némileg cáfolja ezeket a -szerintem- légbőlkapott híreket, hogy a Renaultok lassúak voltak, a kanyargós részeken is, láygabb keverékkel pedig gyorsabbnak kellett volna lenniük. Valamin, hogy a Meklárenek is lassúak voltak, a keményebb(?) gumival is. Azt elképzelhetőnek tartom, hogy tavalyi specifikációjú Bridgestone gumikat is vittek -Michelint nem. A fehér vonal pedig hatalmas kamu. Senki nem húzódott volna le a sáv alá, presztízsből :))) Ez ugye a Blikknek az autosportos mellékújsága ? :D
Mike.2006-07-05 15:29:38 // 12362
Én Ferrari és MS párti vagyok, de tetszene ha látnám küzdeni egy azonos autóval egy másik jó pilótával szemben. Igaz, hogy ez kockázatos mert vagy a mennybe emelik, ha jobb nála, vagy mehet kullogva nyugdíjba. :-)
SKrisz2006-07-05 15:24:27 // 12361
Ezt nem tudhatom (én nagyon örülnék neki)... :)
Whiteskull2006-07-05 15:23:13 // 12360
Hmmm... Én benne lennék. :))
Mike.2006-07-05 15:22:38 // 12359
Ha ezt megcsinálnák és oda hoznák MS mellé Kimit akkor ezzel rengeteg rajongót húznának magukhoz. :-)
Whiteskull2006-07-05 15:22:36 // 12358
Ez nagyon jó! A kollégám furcsán nézett át, amikor felröhögtem. :)))
SKrisz2006-07-05 15:21:52 // 12357
Williams? Jobban járt volna (mindkét fél), ha szépen visszabalag a Cartba...
SKrisz2006-07-05 15:20:57 // 12356
Ezt is nyilatkozták már, hogy biztos lenne egy olyan évad, amikor a Ferrarinal, hallgatólagosan sem lenne csapatsorrend... Az tutti érdekes szezon lenne!:))
Mike.2006-07-05 15:20:48 // 12355
Biztos sok a pót kasztni náluk és lehet törni, nem számít semmi. :-)))
Mike.2006-07-05 15:18:57 // 12354
Na ez lenne csak az érdekes! Nekem nagyon tetszene főleg, ha hagynák őket versenyezni. Egyik sem vállalná be a másod pilóta szerepét.
Inner Circle2006-07-05 15:16:39 // 12353
Végül: olasz hírek szerint Montoya már alá is írt a Williams-hez. A Williams nem kívánta kommentálni a dolgot. Lesz itt még nemulass!...
SKrisz2006-07-05 15:15:24 // 12352
Szép hírek... Kapaszkodósáv az F1-ben... LOL...
Inner Circle2006-07-05 15:14:05 // 12351
Ez a nemmindegy, emberek!!! "Michelin only narrowly avoided a disastrous repeat of the 2005-style 'Indy-saga' at the venue last weekend. Auto Motor Und Sport in Germany reports that, although it was kept impressively quiet, the French supplier noticed damage on its 2006-spec tyres after free practice sessions at Indianapolis. Last year, the marque had to order all seven Michelin-clad teams to retire their cars after the US GP formation lap. In 2006, to prevent a repeat, Michelin reportedly told five of its six partner teams - all except McLaren - to use the 'soft' option, after the hard tyre showed some signs of damage. This could explain Renault's uncharacteristic lack of pace; Fernando Alonso reportedly wanted to use the hard tyre but was ordered not to. Auto Motor Und Sport also reveals that Bridgestone were wary of tyre damage at Indianapolis and - as a back-up plan - brought its 2005-spec tyres to America. The FIA, too, had an emergency plan; if Michelin had found itself in strife this year, the governing body would have painted a line on the troublesome Indy banking, with one 'lane' for fast cars and one for cars restricted to a 250kph limit". Három érdekes hír egymásután: 1. a 2006-os Michelinek is szakadoztak a szabadedzésen, ezért a Michelin megmondta a csapatoknak hogy bizonyos fajta gumikat nem használhatnak (talán ezért volt dög lassú a Renault) 2. a Bridgestone is félt a terheléstől, ezért elhozták a 2005-ös gumikat is, szükség esetére 3. a FIA-nak is volt vész-forgatókönyve: ha a michelinesek megint gondban lettek volna, akkor felfestettek volna egy sávot a döntött kanyarban, és a veszélyeztetett autók csak a "kapaszkodósávban" mehettek volna max. 250-nel... na az lett volna az igazán szép!
Whiteskull2006-07-05 14:49:59 // 12350
Meg azt is mondta régebben, hogy milyen jó itt a merdzsónál. Ennek ellenére nekem tetszene, ha mindketten ott lennének. :))
SKrisz2006-07-05 14:49:44 // 12349
Na ugye! Ezt mondták mások is!:)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak