Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Tom122010-04-15 09:56:30 // 83842
egyx = egy :-)
Tom122010-04-15 09:54:46 // 83841
Igaza van a saját szempontjából.:-) A paddock-ból nézve egyx egész más világ, mint a TV-ben...;-)
Grando2010-04-15 09:13:26 // 83839
Satti2010-04-14 12:24:22 // 83838
Nem konkrétan csak arra gondoltam, hanem úgy általában összességét tekintve. :-))
Részegen bárhonnan leesek, csak ne üssem meg nagyon magam. :-))
Iniezione2010-04-14 11:30:38 // 83837
sejtettem:))
Tom122010-04-14 11:15:09 // 83836
...de ment, úgy gondoltam a "jó" autót.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-14 10:55:57 // 83835
mit részegen leesni egy yachtról? ahhoz nem kell sok zsé de megnéznélek :DDDD
Iniezione2010-04-14 10:55:54 // 83834
jó autót:))))ez erős túlzás volt:))(egy rakás tré volt)!!!
Satti2010-04-14 10:38:31 // 83833
Azt tenném én is, ha lenne rá zsé. :-)
Tom122010-04-14 10:03:25 // 83832
Rossz autót széthajtani, meg jó autót falnak csapni... Ugye, érezhető a különbség...;-)))

/csak, a vicc kedvéért - nem kell vérig sértődni a Raj-ongóknak ;-)/
Xixo2010-04-14 02:44:48 // 83830
mesa2010-04-13 21:41:22 // 83829
Akkor mégsem olyan különleges! Inkább csak átlagos? :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-13 21:36:42 // 83828
Kimi is ezt teszi :DDD
Satti2010-04-13 21:22:28 // 83827
Ezért is van a mondás, hogy élj úgy mindennap, mintha az lenne az utolsó napod, mert az egyik az lesz. :-)
Satti2010-04-13 21:20:50 // 83826
A világvége az csak 2012-ben lesz, az ami a biztos, állítólag. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-13 13:34:31 // 83824
na jó de ez akkor is tény marad nem csak lehetőség csak a dátum cink :D
mesa2010-04-13 13:31:12 // 83823
Különben is, még nem múlt el 2012, addig már jó párszor elő lehet venni a majákat, meg a jóslataikat, ha már Nostradamus megbukott :)
mesa2010-04-13 13:30:08 // 83822
Valószínűleg tényleg így gondolják és azért kerül elő mindig ez a téma, nem gondolod ? :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-13 13:27:29 // 83821
minden nap megírhatnák hogy holnap világ vége 1x bejön vagy 1 év vagy 100 vagy 1000 vagy 100000 stb stb :P
mesa2010-04-13 13:17:19 // 83820
mert másnap már senki sem venné meg
ezért írják meg előtte, tök logikus, nem ? :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-13 13:11:50 // 83819
hülye hasonlat mert egyszer lesz világ vége csak azt nem írja meg másnap a Blikk :P
mesa2010-04-13 12:58:51 // 83818
Ezek is ugyanolyan "tények", mint amit eddig annak hittél

Nézd, ezt az Auto Motor und Sport firkászának becslése, ugyanolyan egzakt, mint Wéber Gábor üzemanyag tankolási-stratégia előrejelzése :D

Az hogy valami a nyomtatott vagy elektronikus sajtóban megjelenik, még nem jelenti azt, hogy az tény

Különben már rég világvége lett volna, hisz azt is már többször megírta Blikk
Xixo2010-04-13 12:02:28 // 83817
Legyen egy kis blikk is! :))

Már csak Massa aláírása hiányzik az újabb 3 éves szerződésről

Mégsem biztos Massa helye

Ezek is megalapozott, tényszerű hírek! :)))))))))))))
Xixo2010-04-13 11:57:52 // 83816
Mi ez a nagy csend itt?
Semmi csámcsognivaló??? :)))

Ez is csak rendes hír: A Ferrari a bachreini motorokat fogja használni Kínában
Xixo2010-04-11 11:49:20 // 83815
Ja, hogy ő a kivétel, aki erősíti a szabályt? :))
Iniezione2010-04-11 11:41:21 // 83814
Lehet Kubit nem lehet olyan könnyen körbeautózni mint Massát!
Satti2010-04-11 10:34:13 // 83813
Miért ne? :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-11 08:31:26 // 83812
mert jobb de olcsóbb :P
Xixo2010-04-10 23:22:17 // 83811
Ezt a gondolatmenetet folytatva nem is csoda, hogy lecserélték Rajt Alora, azonban nem értem, hogy akkor Massát miért is cserélnék le Kubira? :))))
Satti2010-04-10 21:32:51 // 83810
Nocsak, MS akkor mégsem annyira aprópénzért versenyez újra, mint ahogyan azt korábban rebesgették? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-10 21:30:53 // 83809
átfutottam de semmi újat nem írtak le :P
ezek is tények ...tényleg a fizut nem a tudás alapján határozzák meg?
"Az Auto Motor und Sport 2010-es fizetési listája

1. Fernando Alonso (25 millió euró)
2. Michael Schumacher (21 millió euró)
3. Kimi Räikkönen (17 millió euró)
4. Lewis Hamilton (13 millió euró)
5. Sebastian Vettel (12 millió euró)
6. Felipe Massa (12 millió euró)
7. Robert Kubica (9 millió euró)
8. Jenson Button (7 millió euró)
9. Nico Rosberg (7 millió euró)
10. Mark Webber (7 millió euró)
11. Rubens Barrichello (5 millió euró)
12. Jarno Trulli (2.5 millió euró)
13. Timo Glock (2.5 millió euró)"
Xixo2010-04-10 01:20:09 // 83808
Ez mitől tény???
Ti nem ismeritek ennek a szónak a jelentését???
Fussátok át, hasznos lehet!


Amit Te írsz, az feltételezés! Ennyi erővel, ha Bahreinben nem rontja el Massa a rajtot vagy nincsenek technikai problémái, akkor ő lehetett volna előrébb...
(De ez se tény, csak feltételezés.)
Xixo2010-04-10 01:14:13 // 83807
Félreértetted!!! Nem a "tények" szót kell megkeresni!!! :)

Pont a legszubjektívebb részt sikerült belinkelned...
Xixo2010-04-10 01:09:02 // 83806
Hát én azt olvastam valahol, hogy a Santander lesz jövőre a Citroeny WRC-s főszponzora....... :)))
Tom122010-04-09 21:04:58 // 83804
Hajrá FEKETE LÓ!! ;-))
mesa2010-04-09 15:31:14 // 83803
Látod, csomó mindenben egyet értünk! :-)
Satti2010-04-09 15:24:17 // 83802
Megmagyarázni mindent meg lehet. :-)
mesa2010-04-09 15:23:53 // 83801
Igazad van Raikkönnen is nagyon szerencsés, hogy 2007-ben az utolsó futamon lecsúszott az első kanyarról Csoki... Különben sosem lett volna világbajnok

Ez egy ilyen dolog, kell hozzá a szerencse is! :))

Bocs, csak rossz gombot nyomtam, ez abszolút témába vág ;-)
mesa2010-04-09 15:23:08 // 83800
Igazad van Raikkönnen is nagyon szerencsés, hogy 2007-ben az utolsó futamon lecsúszott az első kanyarról Csoki... Különben sosem lett volna világbajnok

Ez egy ilyen dolog, kell hozzá a szerencse is! :))
Satti2010-04-09 15:07:41 // 83799
Azért némi igazság is van benne, mert Ausztráliában valóban a szerencsének is köszönhető Massa eredménye, mert Alonso nem mögötte végzett volna, a megpördülése nélkűl, mint ahogyan Sepangban is Alonso lehetett volna előrébb a technikai hiba nélkűl. Na, ezek a tények. :-)
mesa2010-04-09 15:06:46 // 83798
Itt a forrás, ez hivatalos ...
mesa2010-04-09 15:05:26 // 83797
Bahreinnel kapcsolatban az ún. IFOR tényekhez kapcsolódó apró momemntumok egyike:

"We had to manage the temperatures on the car and, for around thirty laps, I was not able to push as hard as I could." - Felipe Massa

"Because of the high temperatures, we were not able to run the race we wanted, but especially with Felipe, we had to adopt a very conservative approach" - Chris Dyer


Nem lényeges, hogy amit ír, azok csak az állításai, nem pedig tények
Sehol sincs megjelölve a forrás, amire alapoz :P
mesa2010-04-09 14:59:14 // 83796
Nem hazudott 20 soron keresztül ? Az egész hazugságokra, alaptalan vádaskodásokra alapul :D
De könnyen lehet, hogy igazad van, és csak 19 sor
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-09 14:48:09 // 83795
nem hazudott 20 soron keresztül és teljesen alaptalan dolgokat írt le :P amit leírt azzal teljesen egyet értek...mit ragozzam még? :P
mesa2010-04-09 14:36:54 // 83794
ja értem, azzal győzött meg téged, hogy leírta azt a kifejezést, hogy tények :P
Nincs több kérdésem, köszönöm szépen! :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-09 14:34:39 // 83793
"A szezonnyitó Bahreini Nagydíjon Massa annak köszönhetően végzett előrébb csapattársánál a kvalifikáción, hogy a spanyol a Q3-ban teljesítendő leggyorsabb körén hibázott, azonban még ez sem volt elegendő ahhoz, hogy a futamon is Alonso előtt hajtson keresztül a célvonalon – akkor csak a spanyol mögött, a második pozícióban látta meg a kockás zászlót. Az ausztrál futamon aztán egyebek mellett a szerencse is közrejátszott abban, hogy Massa Alonso előtt végzett, hiszen a rajtot követően Jenson Button megpördítette Alonso F10-esét, aki a mezőny végéről volt kénytelen egyre feljebb küzdeni magát. A spanyol igen attraktív erőkifejtésének végül pont Massa vetett véget, akivel Alonso már nem bírt (vagy nem akart bírni) és mögötte vonatozva tudott csak célba érni a negyedik helyen. A futamot követően egyébként Alonso úgy nyilatkozott, hogy amennyiben nem ragad be csapattársa mögé, előkelőbb pozícióban is végezhetett volna az Albert Park-beli futamon. Malajziában aztán ismét Massa felé küldte mosolyát Fortuna (már ami a csapattársával folytatott harcot illeti), Alonso autójában ugyanis már a verseny felvezető körében meghibásodott a váltóberendezés, és így a kétszeres világbajnoknak ezzel a nem kis problémával kellett megküzdenie a verseny folyamán. Massa ekkor hetedikként zárta a futamot, míg Alonso a 13. helyen zárt az elfüstölt motorja miatt.

Ezen tények alapján pedig ki lehet jelenteni, hogy Massa idei teljesítményét bár jónak igen, kiválónak korántsem lehet értékelni, ezért a továbbiakban – amennyiben még több lehetőséget szeretne kapni a Ferraritól – mindent meg kell tennie, hogy amennyire csak lehetséges, megközelítse Alonso tempóját"
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak