Mármint 1000 lóerőre gondoltál, úgye? :-)
Már '79-ben volt az akkori csúcs gép, a Renault az 1500cm3-es twin turbo 1000 lovas motorral, abban az évben volt az emlékezetes csata Djon-ban Glles Vlleneuve és Renee Arnoux között, ahol sokan esélytelennek gondolták Glles-t a Ferrarival, mert abban szívó motor volt suemben Arnoux turbo motoros Renault-jával, de végül is hatalmas párviadalban, amit azóta is a Forma1 történetének legnygyobb meccsének neveznek, Villeneuve jött ki győztesként, pedig "csak" a 2. helyért küzdöttek.
Satti2009-01-18 17:27:35 // 57704
Mulder2009-01-18 16:43:41 // 57703
F1-ben is a '80-as évek volt a legdurvább, akárcsak rally. :)
1.5 littyós turbómocik 100Le körül rohangáltak, de ennél állítólag többet is tudtak.
Mondjuk nem 2 baros töltőnyomással........:)
1.5 littyós turbómocik 100Le körül rohangáltak, de ennél állítólag többet is tudtak.
Mondjuk nem 2 baros töltőnyomással........:)
GT Ɨ|ѯ2009-01-18 14:20:21 // 57701
Kovalainen idén a világbajnoki címért szeretne harcolni
van önbizalom:-DDDD
van önbizalom:-DDDD
Whiteskull2009-01-18 00:02:53 // 57700
Ez olyan tudományos magyarázat volt. :)))))))
Satti2009-01-17 23:52:05 // 57699
Hámecsak! :-)))
Whiteskull2009-01-17 23:50:42 // 57698
Miért ne? :)))))))))))
Satti2009-01-17 23:50:28 // 57697
Ezek a dolgok pont jól látszanak azon a dvd-én, ami az 1970-es évi szezonról készült, abban az évben is meghalt 3 versenyző is, többek között az az évi VB , Jochen Rindt és Bruce Mclaren is.
Whiteskull2009-01-17 23:50:12 // 57696
Tudom, hogy értetted, csak ezt a mai világban már nem lehetne eladni.
Én is sajnálom, de sajnálnám azokat az őrülteket is, akik emiatt meghalnának.
Én is sajnálom, de sajnálnám azokat az őrülteket is, akik emiatt meghalnának.
Tommi2009-01-17 23:48:00 // 57695
Való igaz, hogy sokkal veszélyesebb volt és gyakorlatilag évente meghalt 1-2 pilóta a hiányos biztonsági felszerelések miatt, ebben teljesen igazad van.
De itt előbb nem erre az aspektusra gondoltam, hanem az autó viselkedésére és a vezetéstechnikára. Sokkal-sokkal több múlott az emberen, nem volt számítógép meg mindenféle kütyü, aki ügyesebb és bevállalósabb volt, az ért oda. Így értettem...
De itt előbb nem erre az aspektusra gondoltam, hanem az autó viselkedésére és a vezetéstechnikára. Sokkal-sokkal több múlott az emberen, nem volt számítógép meg mindenféle kütyü, aki ügyesebb és bevállalósabb volt, az ért oda. Így értettem...
Satti2009-01-17 23:47:50 // 57694
Neszójjámánbevazze! :-))
Satti2009-01-17 23:47:16 // 57693
Tudod, mint az ÜT-ben, nehogy mán az legyen, amit a csaj akar, fasszom....! :-))
Whiteskull2009-01-17 23:45:44 // 57692
Nem maradt mára a viagrából? :DDDDDD
Tommi2009-01-17 23:45:29 // 57691
Jaaaaaaaj, a nagy duma :))))))))))))))))))))))))))
Whiteskull2009-01-17 23:44:51 // 57690
Sajnos az életben nem mindig lehet újrakezdeni mint a játékban. Valószínűleg ezért is jutott ide a forma1, mert a halál már nem elfogadható manapság.
Satti2009-01-17 23:43:58 // 57689
Ja, egyik még délelőtt mobilon hívott fel, a másik, akire most kicsit haragszom is, ezéert is akart kedveskedni sztem, az msn-en szólt még kora este.:-)
Satti2009-01-17 23:41:27 // 57688
Ezt akartam gyorsan msn-en mesélni.:-) Képzeld hívtak a csajok, ketten is, külön-külön, de most úgy voltam vele, majd akkor, amikor én akarom, tudod egy kis taktika, hadd hiányoljanak kicsit, most kénylemesen itthon maradtam.:-)
Tommi2009-01-17 23:38:52 // 57687
Amúgy meg Te hogyhogy a gép előtt ülsz szombat este? Semmi lazulás? :)
Satti2009-01-17 23:38:23 // 57686
Aha, értem én! :-))
Tommi2009-01-17 23:37:57 // 57685
Most nem jövök MSN-re, jobb esti programom lesz :)))))))))))))))))))))) Csak addig leszek itt, amíg asszonypajtás lezuhanyzik :)))))))))))))
Tommi2009-01-17 23:36:54 // 57684
Azért érdekes, hogy egyrészt nem angol gép nyert egy angol szavazáson, másrészt meg nem tudom, hogy a statisztikákat nézve és a kategóriákat meg szakágakat félretéve ez volt-e a legsikeresebb versenyautó.
Satti2009-01-17 23:36:06 // 57683
Természetesen, az az egyik fő erényem, a zsenialitásom mellett.:-))
MSN?
MSN?
Tommi2009-01-17 23:34:35 // 57681
Persze, meg szerény is, mi? :)))
Satti2009-01-17 23:34:01 // 57680
Az első Aston Martint is olasz tervezte, sőt a legendás Lotus Espritet is, Giugiaro.:-)
Satti2009-01-17 23:32:42 // 57679
Jó vagyok...ebben is! :-))
Tommi2009-01-17 23:28:29 // 57678
Tommi2009-01-17 23:27:46 // 57677
Jó játék, csak elég nehéz az irányítás a kocsi viselkedése miatt. Sokat kell gyakorolni, hogy jól tudj csapatni :)
Satti2009-01-17 17:42:51 // 57676
Az a játék van PS2-ön is, mndig gondolkoztam, hogy meg kéne venni, mert mostmár kicsi pénzért meg lehet kapni.
Tommi2009-01-17 17:38:11 // 57675
Az jutott eszembe az új szabályok kapcsán, hogy vissza kellene térni a gyökerekhez :) A szárnyakat 1968-ban vezették be, előtte nem nagyon foglalkoztak az aerodinamikával. Ültessék a srácokat megint "szivar" autókba és lássuk mire mennek :))) Ott tényleg nem az autó, hanem a pilóta játszotta a főszerepet.

Nem tudom ki emlékszik még a "Grand Prix Legends" című játékra, még Win98 alá íródott. Azt pontosan az 1967-es szezon alapján készítették el, amikor még nem voltak szárnyak. Elég nehéz volt irányítani az autókat és nagyon kellett figyelni. Elég volt egy kis hiba és rögtön vége lett a versenyednek.

Nem tudom ki emlékszik még a "Grand Prix Legends" című játékra, még Win98 alá íródott. Azt pontosan az 1967-es szezon alapján készítették el, amikor még nem voltak szárnyak. Elég nehéz volt irányítani az autókat és nagyon kellett figyelni. Elég volt egy kis hiba és rögtön vége lett a versenyednek.
Buksi2009-01-17 17:25:57 // 57674
Azért tud ő vigyorogni is! :-)))))
Satti2009-01-17 17:06:03 // 57673
Ez már faxa, teljesen rendben van, ahogy Kimi is! :-))
Mulder2009-01-17 17:00:48 // 57671
Ahogy beraktam, megjött a másik kép is:) Hmmm, mindegy:)
Satti2009-01-17 16:58:10 // 57670
Na, így már jó, már azt hittem, teljesen szőke vagyok! :-))
Trombozis2009-01-17 16:48:58 // 57668
Jobb klikk shópikcsör. Lehet 3x is meg kell játszani. :-)
Satti2009-01-17 16:46:23 // 57667
Akkor ez csak vmi X akták dolog lehet! :-)
Taxi33™2009-01-17 16:43:09 // 57666
Nem tom de nálam ott a kép. Sorry
Satti2009-01-17 16:29:40 // 57665
Fehér négyzetben egy kis piros x, ezmiez? :-))
Taxi33™2009-01-17 14:48:26 // 57664
Szilárd2009-01-17 12:21:15 // 57662
Tommi2009-01-17 11:16:36 // 57661
Hű, ennyire már nem emlékszem, lehet... :) Kicsit összefolyt az a 3 nap :)
Competizione2009-01-17 10:58:18 // 57659
Ezért holnaptól Martini helyett Cinzanot iszunk.
SKrisz2009-01-17 10:14:57 // 57658
Nagyon komoly!!! Maxima irigység ON!!!! :)
Buksi2009-01-17 09:47:22 // 57657
Fehérben sztem nem az igazi, de azért így is elfogadnám! ;-)))
Tom122009-01-17 09:21:20 // 57656
...és amerre jársz, ott mindenkinek tátva marad a szája...;-DDD
Tom122009-01-17 09:18:26 // 57655
Az sem rossz, de a Californiát sem száműzném a garázsból.:-))
Online tag
0
Vendég0
1206
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Tonale
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Spider
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
Ez most látszik?
