Csak irigyelni lehet ilyen "mindenható sámánt", mint ez a Williams-es Sam Michael, aki egy futamból megmondja, hogy melyik autó mennyit fogyaszt, ki mennyit tankol futam előtt, melyik motor hatékonyabb, felállítja az erősorrendet... Bráááávóóóó, Michael, nem is értem, hogy miért nem folyamatosan a Williams a világbajnok...? :-DD
Pontosan, pedig ezen szinte mindenki "átsiklott", akinek természetes, hogy van használható agya, ami egyébként pótolhatatlan, nincs átültetés, stb., mint más szerveknél... Talán azoknak lehet némi elképzelésük róla, hogy min mehettett keresztül, akik hasonló cipőben jártak már. Tényleg nem kis csatát nyert!
Az első pont a baleset utáni ellátásért jár, utána, ahogy írják is, hatalmas akaraterő és optimizmus kell ahhoz, hogy pszichésen is "megeméssze" és tovább lépjen, ez talán a nehezebb része, mert ezt csak ő maga tudja megoldani. A pakliban még az is benne van, hogy ilyen mértékű fejsérülést, műtétet /ha az agy is sérült - nem kell hozzá nagy sérülés/ "utóhatások" is követhetnek, pl. epilepszia.
Mióta nekem is volt hasonló "élményem" én sem csak "kötelességből" megyek félre a mentőknek és mindig libabőrös vagyok, függetlenül attól, hogy kivel, miért, hová siet...
Ezt nem értem benne: A konfliktus feloldására a motorbefagyasztás feloldása lenne a legkézenfekvőbb megoldás, ennek azonban nemigen van realitása, mivel az önkéntes költségcsökkentési egyezményt kötő csapatok a jelenlegi gazdasági helyzetben valószínűleg nem akarnak újabb fejlesztési frontot nyitni. Az FIA 2008 májusában kérelmezte, hogy 2013-ról 2011-re előrehozzák a befagyasztás végét, de az istállók elutasították a javaslatot.
Ez csak egy feltételezés, aminek semmi alapja nincs, persze lehet mostmár bármit mondani, de amíg nem volt baj, Vettel ugyanazzal az előnnyel folyamatosan Alonso előtt haladt, nem nagyon valószínű, hogy meg tudta volna előzni AF, mert az egy dolog, ha beéri, de elmenni mellette nem olyan egyszerű. Persze valóban nincsen "ha", ezért kár is megmondani mi lett volna, de az előzés az nem volt kézenfekvő.
Hagyjuk már ezt a palik-féle homoerotikus nyelvezetet!
Persze nyilván tudjuk, hogy nem arról van szó, hogy Vettel guggol Massa előtt és húzogatja a himbálóját mindaddig, amíg neki is öröme nem lesz, de magyarul
Ha Massa jobban rajtol, és elmegy Vettel mellett ...
Az egészben csak az az érdekes, hogy egyrészről ez is csak találgatás, másrészről ha a Ferrari eszi a legtöbb anyagot, ám a merci motor a legerősebb, a mekinek csodaszárnyai vannak, ráadásul a redbull-ék készítik a legszuperebb karosszériát, akkor a Ferrarik mi a jó fenét keresnek folyton a mezőny legelején? :DD
s mennyire igaz :P
"A részvétel a fontos, nem a győzelem. A sport erre meg arra nevel. Az a kifejezés, hogy sportszerűség, az maga a hazugságok chimborazo-ja. Minden versenysportban a győzelem a fontos és más nem számít. Illetve mégsem, az élsportban a pénz, majd utána a győzelem. Aki a reklámért fizet, az a dobogó legfelső fokán akarja látni a reklámhordozót, a versenyzőt, mint világbajnok. A versenykerékpárban, a F1-ben megvan, ki az istálló favoritja, a másik versenyző neki van alárendelve, a szerepek le vannak osztva. A technikai sportok nem csak a versenyzőkről szólnak, hanem a mérnökökről. Szellemi párbajt vívnak, egymással és a szabályok megalkotóival. Mérnökök és jogászok egyben. Egyszer született egy szabály a NASCAR-ban vagy az IndyCar-ban, maximálták az üzemanyagtartály méretét, erre az üzemanyag vezetékek hossza nőtt meg elképesztő hosszúságra. Igen, tartályt csináltak a vezetékből. Sérti a szabályokat? Nem. Briliáns megoldás! Amelyik csapatnak először jutott eszében, annak a versenyzője győzött. Néha egészen tréfás megoldásokkal lehet előnyt kicsikarni."