Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Tommi2010-03-19 10:12:33 // 81992
Ez a video nagyon kész :) Remélem egész évben lesznek ilyenek mindegyik futamról :)))
Tommi2010-03-19 10:07:21 // 81991
Akkor az... :)
pb_2010-03-19 09:18:34 // 81990
Én valami kRékvető flexLésre Mléxem péntek éjjL.D
pb_2010-03-19 09:16:30 // 81989
A börni féle szabályoknak is.)))
Ferko2010-03-19 08:52:02 // 81988
Dízel motor kelene bele.:-DDDDDD
mesa2010-03-19 08:50:31 // 81987
Ha többet fogyaszt, hamarabb lesz könnyű! :)))

Egyébként sokan mondták a futam után, hogy HA Vettelnek nem döglődik a kocsija, Alonso nem nyer. Mint tudjuk, nincsen HA, de még HA így is lett volna, a nyilatkozatból kiderül, hogy 9,8 másodperces előnnyel kellett volna Sebastiannek Fernando előtt száguldoznia, ehhez képest a spanyol végig 2 mp-en belül autózott, tehát igen valószínű az a feltételezés, hogy a kevésbé kopó hátsó gumijaival az utolsó körben megelőzhette volna Vettelt
TSiga ( I am the TSIG)2010-03-19 06:59:01 // 81986
Még csak az kéne!!!!
Aztán meg jönnének a dízelek? Pumpedüse Ferrari....
Xixo2010-03-19 01:32:02 // 81985
Xixo2010-03-19 01:19:06 // 81984
Egységes motorok esetén jöhet a fócvágen

Hát én ennek se látom túl sok pozitív vonzatát...
(A WTCC-WRC-s dologról se hallottam még.)
Xixo2010-03-19 01:11:39 // 81983
Tommi2010-03-19 00:34:54 // 81982
Azt csak halkan jegyzem meg, hogy a Hungaroring átalakítási munkái mögött nemcsak az volt, hogy "megfeleljenek a szabályoknak és biztonsági előírásoknak" :)

Ismerjük Börze Börni mentalitását, ha nem az van, amit ő akar, egy pillanat alatt elviszi máshová a futamot. Több olyan pálya is volt, amelyiknek mondta, hogy ezt meg azt át kell alakítani így megy úgy és bizony nem mindenki vállalta be, meg is lett az eredmény (lásd pl Zeltweg, stb...). Mi magyarok pedig kézzel-lábbal kapaszkodunk a nagydíjunkba és Ecclestone kb bármit mondhat és bármit megcsináltathat velünk, minden szavára ugrani fogunk és ha pénteken éjjel kell aszfaltozni, azt is megcsináljuk (volt rá példa pár éve). Vagy egyszerűbben fogalmazva csicskáztat minket és mi pedig úgy ugrálunk, ahogy ő fütyül, csak azért, hogy legyen versenyünk.

És ez nem saját vélemény, a Ringen dolgozóktól hallottam :)
Xixo2010-03-18 23:55:08 // 81981
Ááá, soseleszVB... :)))
Meg különben is tök unszimpatikus, hogy ilyen szorgalmas meg nem arcoskodik... :)
Cro1662010-03-18 22:50:56 // 81980
Büszkék lehetünk a magyar orvosokra. (Massa meg hálás)
Grando2010-03-18 22:47:55 // 81979
Vigyáznak rá odaföntről. ;)))
mesa2010-03-18 22:27:14 // 81978
Most, hogy elolvastam, döbbentem rá, hogy nem fordítottunk kellő figyelmet rá, hogy ez az ember tényleg majdnem a túlvilágról, a soron következő versenyén majdnem pole-ból indult, és dobogón végzett!
Ez fantasztikus!!!

Igaza van Vettelnek: respect. Mindenki örül, hogy újra a "régi"
Grando2010-03-18 22:11:43 // 81977
pb_2010-03-18 21:22:28 // 81976
Rre próbáltam rávilágítani.)
mesa2010-03-18 19:46:06 // 81975
Látens ? :)
Iniezione2010-03-18 18:54:28 // 81974
Jól eltolta az ziher:))
Kazes☻2010-03-18 17:55:38 // 81973
Valóban nem sok, de történt! :)))
Selmak2010-03-18 16:33:34 // 81972
Érdekes nekem a homoerotikus tartalom nem jött át belőlle, lehet mert nem vagyok rá fogékony?
pb_2010-03-18 15:34:25 // 81971
2002 Jelenleg
Pálya hossza 3971,8 méter 4381,08 méter
Kanyarok száma 14 14
Legkisebb ívsugár: 20 méter 20 méter
Legnagyobb ívsugár: 400 méter 400 méter
Szintkülönbség: 36 méter 36 méter
Célegyenes hossza: 586,29 méter 788,9 méter
Legnagyobb emelkedő: 6,2 % 6,2 %
Legnagyobb esés: 7,0 % 7,0 %

Mint látszik, nM sok változás törTnt. Átalakult, ahogy a szabályok +kívánták. NNy.)
mesa2010-03-18 13:45:19 // 81970
Mansell úgy ment el Sennának mint ha az ált volna.
Nem lehetne magyarul értekezni???

Ezt a palik-féle homoerotikus nyelvezetet én annyira nem szeretem. De látom van aki fogékony rá :D
Kazes☻2010-03-18 13:41:48 // 81969
ITT meg nagyban! :)
Kazes☻2010-03-18 13:32:34 // 81967
"A versenypálya teljes hossza az 1986-os átadáskor 4013,786 méter volt. Az 1989-es évben kisebb korrekciót hajtottunk végre. Az azévi Forma 1-es versenyre, egy kanyarkombináció átvágásával, ezáltal egy járulékos előzési lehetőség biztosításával, a versenypálya gyorsabb lett, hossza azonban 3968 méterre csökkent. Az 1997. évi átalakítások során a versenypálya hossza, a célegyenes áthelyezése miatt, 3971,8 méterre módosult.

A legkisebb ívsugár 20, míg a legnagyobb 400 méter. A célegyenes teljes hossza 788,9 méter, itt az elérhető legnagyobb sebesség megközelítőleg 320 km/h. A versenypálya szélessége a célegyenesben 15 méter, a többi szakaszon, az elérhető legnagyobb sebesség függvényében 10, illetve 11 méterre csökken.

A burkolat szerkezete: 20 centiméter vastag kavicságyazaton és 20 centiméter vastag sovány betonlapon háromrétegű, egyenként 5 centiméter vastag aszfalt. A versenypálya legalacsonyabban és legmagasabban fekvő pontja között a relatív szintkülönbség 36 méter. A legnagyobb emelkedő 6,2 százalékos, míg a legnagyobb esés eléri a 7 százalékot.

A Hungaroring versenypálya a legmagasabb szintű technikai követelményeknek is eleget tesz, ezáltal a világ egyik legbiztonságosabb versenypályájává vált. A Hungaroring versenypálya 2003. évi átalakítása kapcsán, amely az FIA-val (Fédération Internationale de l'Automobile), a FOM-mal (Formula One Management Ltd.), valamint a helyi sporthatósággal, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetséggel egyeztetett, a célegyenes 202 méterrel hosszabbodott, a versenypálya hossza 4381,08 méterre növekedett." - ennyi. :)
Vikking 3112010-03-18 13:04:48 // 81966
Háomszázmilliohm?!
pb_2010-03-18 12:41:00 // 81965
Az.
pb_2010-03-18 12:33:01 // 81964
A 2003as átPítés mibN befolyásolta a vRsNYek kimNetLét? NM lehet, hogy inKbb a szabályok változása miatt kLlett átPítNi?
Ferko2010-03-18 12:22:18 // 81963
Elég baj ez. :-/
Selmak2010-03-18 12:20:16 // 81962
2003-ig gyakorlatilag 1 kanyarátvágás történt mint nyomvonal változtatás.
pb_2010-03-18 12:14:12 // 81961
Köszi, nM szükségS.) De aZrt kíváncsl lNnék, hogy a 2003as átPítés mNNYibN változtatta + a pálya karaktRisztikáját? Ha gondolod, hagyunk időt a válasz kidolgozására.)))
pb_2010-03-18 12:11:18 // 81960
Alapjaiban, nM igN változott 89 óta.
Blade2010-03-18 11:37:17 // 81959
Most hagyj időt neki..:)) Nincs lemaradva csak 7 évvel:)))
Kazes☻2010-03-18 11:29:36 // 81958
Nyilván a kisebb-nagyobb átépítésre gondolt, tehát ami előtte volt, az a régi. Mint vonalvezetés. :)
pb_2010-03-18 11:17:08 // 81957
Miért, most új a Hring?
Selmak2010-03-18 10:37:46 // 81956
Baromi egyszerű a megoldás. Tavaly év végén be kellett volna tiltani a dupla diffúzort. A régi hungaroringen ahol köztudottan nem lehet előzni, Mansell úgy ment el Sennának mint ha az ált volna.
raga2010-03-18 10:25:54 // 81955
Ferke2010-03-18 08:22:51 // 81954
Na, akkojóvan!:))))))))
Ferko2010-03-18 08:12:14 // 81953
OKés, rendben van.:-)
pb_2010-03-18 07:53:34 // 81952
Mindig is tudtam, hogy TS párti vagy.DD
pb_2010-03-18 07:52:09 // 81951
Ha ez kLl, hát ez kLl.)))
Ferke2010-03-18 07:25:44 // 81950
Hűááát, amennyiben van....nem hinném, hogy valaki fizetne érte annyit...annál kevesebbért meg nem adnám el:))
Ferke2010-03-18 07:22:39 // 81949
Mert rájöttem, hogy elavult techn.:))
GT Ɨ|ѯ2010-03-18 05:36:54 // 81948
majd meglátjuk év végén:-))
Xixo2010-03-18 00:30:00 // 81947
Biztos, de ez kell a népnek, mert amiket én linkeltem, azokra nem nagyon érkezett észrevétel... igaz azok kevésbé voltak bulvár jellegűek...
pb_2010-03-17 23:56:47 // 81946
Khm, khm.))))
pb_2010-03-17 23:55:23 // 81945
A fLadat adott.)))
pb_2010-03-17 23:51:33 // 81944
Majd most lSZ bLőle 15.D
pb_2010-03-17 23:50:28 // 81943
Beadta a zúzdába, mRt rájött, hogy nM ért hozzá.DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak