Most erre mit írjak?:))) Az első bekezdésben mintha engem idéztél volna pár sorral lejjebbről, a másodikkal meg nem értek egyet, mert volt vagy 4-5 kör, amíg Button beleerősített, de ott is inkább azt mondanám, hogy kicsit próbált gyorsabb lenni, miközben a két Ferrari pár tizeddel pont akkor lassabb köröket futott.
Most is tartom magam ahhoz, hogy ha Alonso rendesen rajtol, akkor Massanak nem kell a rajtnál elvennie a gázt, és talán-talán elmegy Button mellett.
Érdemes megnézni a rajtot...rajt
Ferke2010-09-13 16:26:11 // 89392
Satti2010-09-13 15:46:15 // 89391
Gratula a Ferrarinak a győzelemhez, most a szerencse is melléjük szegődött, bár ezt most kötelezően nagyon hozniuk kellett, hogy jobb legyen az általános hangulat a csapat és a szurkolók körében. Button is megérdemli most a dícséretet sztem. mert tényleg, csak hajszálon és a boxkiálláson múlott, hogy éppen becsússzant elé Alonso. Egyébként eléggé unalmas futam volt, az elején még volt egy kis csihipuhi, Hamilton nagyon elcseszte, akárcsak tavaly is ugyanitt, csak most az első körben, míg tavaly az utolsó előttiben, bár a végeredmény szempontjából mindegy. Az izgalmat egyedül Vettel kicentizett taktikája okozta a vége felé, de nagy húzás volt, szépen megtartotta így a 4. helyet. Összetettben most jó szoros lett, 3-an közvetlenül egymás mögött vannak, pár ponttal, de jó is ez így, legalább izgalmas lesz az év végéig.
Selmak2010-09-13 15:11:55 // 89390
Alonsonak baromi nagy mákja volt. Ha nem Button ellen csinálja azt a manővert hanem, Webber, Vettel, Hamilton vagy Kubica ellen akkor most Massa győzelmet ünnepelhetnének a Ferrarisok, meg -25pont Alonsonak, mert az előbb említett pilótákkal nagy eséllyel összecsattant volna.
Lemaradás: Amikor Button diktálta a tempót akkor Alonso tudott csak vele menni, Massa egyre jobban lemaradt. Button visszavett, így Massa is fel tudott zárkózni. A kerékcserék után meg Massanak esélye nem volt. Ez hétvége Alonso, Button párharc volt már az időmérőn is.
Lemaradás: Amikor Button diktálta a tempót akkor Alonso tudott csak vele menni, Massa egyre jobban lemaradt. Button visszavett, így Massa is fel tudott zárkózni. A kerékcserék után meg Massanak esélye nem volt. Ez hétvége Alonso, Button párharc volt már az időmérőn is.
Ferke2010-09-13 15:03:29 // 89389
Elég nagy a különbség a "nem tudta tartani az iramot" és a "meg tudta-e előzni" között. Kvára nem ugyanaz. Ezek szerint Alonso is lemaradt, mert ő sem tudta megelőzni Buttont?
Áh, nem hinném, hogy ezt a dialógust folytatnom kéne:)
Áh, nem hinném, hogy ezt a dialógust folytatnom kéne:)
Selmak2010-09-13 14:45:45 // 89388
Meg tudta előzni? NEM. Akkor meg nincs miről beszélni. Ha McLaren nem cseszi el a taktikát akkor Alonso 1. helyének, se lehetett volna örülni.
Ferke2010-09-13 14:06:47 // 89387
Te melyik futamot nézted?:)) Mennyire marad le, 3mp? A 4. hely (Vettelt most nem nézve) hány mp-re volt?
Xixo2010-09-13 14:02:09 // 89386
De ez az Alonzó is tiszta hülye, mert nem maradéktalanul boldog és tudja, hogy csak a box kiállásnak köszönheti a győzelmet...
Fernando Alonso Nagyon stresszes volt a rajt. Nem tudtam nagyon mit tenni. Nem volt rossz a rajtom, de Jenson Button sokkal jobban kapta el azt. Próbáltam védeni a pozíciómat, de ez nem volt lehetséges. Próbáltam magam mögött tartani, de már késő volt. Button már az első kanyarban nagyon helyzetben volt. Megpróbáltam későn fékezni, de Button már ott volt mellettem. A kanyar kijáratánál megérintettem Jenson autójának hátsó részét, és be is szitált az autó. Amikor ismét magamhoz térhettem, már a csapattársam volt mellettem Ez további nyomást jelentett rám nézve. Az első 10 másodperc valóban nagyon stresszes volt. Azt hittem, hogy ebből sokkal nagyobb baj is lehet. Nem akartam várni a bokszkiállásig, ezért folyamatosan támadtam Button autóját. Meg akartam előzni, a lehető leghamarabb, és visszavenni az első helyemet. Tudtam, hogy az egyenesekben gyorsabb vagyok nála, és ezt az extra sebességet ki akartam használni. Végig támadtam, de Button valóban remekül ment és nem volt nagy lehetőségem arra, hogy megelőzzem a bokszkiállásig. A bokszban a csapat hatalmas munkát végzett. Hihetetlen gyorsak voltak, amin még én is meglepődtem. Minden rendben ment. Azonnal a gázra léptem, és nagyon keményen nyomtam. Hihetetlen és nagyon érzelmes hétvége volt ez. Még a legvadabb álmaiban sem gondoltam ezt. Fantasztikus munkát végzett a csapat, és Felipe Massa is remek versenyt futott. Mindenki dicséretet érdemel, azonban nem szabad megfeledkeznünk arról a tényről, hogy nem mi vagyunk az élen, és öt futam még mindig hátravan a szezonból. Nem tudom, hogy ezen futamokon mi vár ránk, mivel láthattuk, hogy Németországban milyen versenyképesek voltunk, míg Magyarországon és főként Belgiumban, már kevésbé. Most Monzában ismét mi voltunk a leggyorsabbak, így nagyon nehéz megmondani, hogy milyen lesz az erősorrend.
Fernando Alonso Nagyon stresszes volt a rajt. Nem tudtam nagyon mit tenni. Nem volt rossz a rajtom, de Jenson Button sokkal jobban kapta el azt. Próbáltam védeni a pozíciómat, de ez nem volt lehetséges. Próbáltam magam mögött tartani, de már késő volt. Button már az első kanyarban nagyon helyzetben volt. Megpróbáltam későn fékezni, de Button már ott volt mellettem. A kanyar kijáratánál megérintettem Jenson autójának hátsó részét, és be is szitált az autó. Amikor ismét magamhoz térhettem, már a csapattársam volt mellettem Ez további nyomást jelentett rám nézve. Az első 10 másodperc valóban nagyon stresszes volt. Azt hittem, hogy ebből sokkal nagyobb baj is lehet. Nem akartam várni a bokszkiállásig, ezért folyamatosan támadtam Button autóját. Meg akartam előzni, a lehető leghamarabb, és visszavenni az első helyemet. Tudtam, hogy az egyenesekben gyorsabb vagyok nála, és ezt az extra sebességet ki akartam használni. Végig támadtam, de Button valóban remekül ment és nem volt nagy lehetőségem arra, hogy megelőzzem a bokszkiállásig. A bokszban a csapat hatalmas munkát végzett. Hihetetlen gyorsak voltak, amin még én is meglepődtem. Minden rendben ment. Azonnal a gázra léptem, és nagyon keményen nyomtam. Hihetetlen és nagyon érzelmes hétvége volt ez. Még a legvadabb álmaiban sem gondoltam ezt. Fantasztikus munkát végzett a csapat, és Felipe Massa is remek versenyt futott. Mindenki dicséretet érdemel, azonban nem szabad megfeledkeznünk arról a tényről, hogy nem mi vagyunk az élen, és öt futam még mindig hátravan a szezonból. Nem tudom, hogy ezen futamokon mi vár ránk, mivel láthattuk, hogy Németországban milyen versenyképesek voltunk, míg Magyarországon és főként Belgiumban, már kevésbé. Most Monzában ismét mi voltunk a leggyorsabbak, így nagyon nehéz megmondani, hogy milyen lesz az erősorrend.
Xixo2010-09-13 13:53:35 // 89385
Köszi a személyeskedést ismét.
Alo is kezd már Rájkőneni magasságokba emelkedni, bármit csinál az tökéletes, aki meg mást mond az kötekedő nevetséges ember....
Gratula!
Alo is kezd már Rájkőneni magasságokba emelkedni, bármit csinál az tökéletes, aki meg mást mond az kötekedő nevetséges ember....
Gratula!
Selmak2010-09-13 13:51:17 // 89384
Massa nem tudta tartani az iramot se Buttonnal, se Alonsoval, akkor meg mit vánfánkúlózik?
Kazes☻2010-09-13 13:12:03 // 89382
/és a legjobb volt hozzá a helyszín! :)/
Tom122010-09-13 13:10:03 // 89381
..de, ha még jobb lesz, az ellen sincs kifogásom...:-))
/Nagyon kellett ez már, hogy a csapat visszakapja az önbizalmát - szerintem./
/Nagyon kellett ez már, hogy a csapat visszakapja az önbizalmát - szerintem./
Tom122010-09-13 13:08:20 // 89380
Nagyon úgy néz ki, hogy jobb lesz. Ma reggel átfutottam a híreket és sok helyen írták, hogy a többi csapat szerint is most nagyon erős a Ferrari...;-)
Ferke2010-09-13 13:00:40 // 89379
Így van, sose legyen rosszabb:)
Grando2010-09-13 13:00:31 // 89378
Kicsit átírtam.
...az lenne az ideális, ha a duó mindig az 1-2. helyet hozná hibátlan rajttal, boxtaktikával és sebességgel. Mindenen, ami ez alatt van, javítani kell.
Így stimmt, Maestro? ;)))
...az lenne az ideális, ha a duó mindig az 1-2. helyet hozná hibátlan rajttal, boxtaktikával és sebességgel. Mindenen, ami ez alatt van, javítani kell.
Így stimmt, Maestro? ;)))
Ferke2010-09-13 13:00:22 // 89377
Ne idegesítsd magad. Soprano is elég rég óta Ferrari-mezben alszik, és csak arra próbáltunk rávilágítani, hogy minden rohadt pontot meg kell szerezni a hátralévő időben.
Egyébként csak hogy lásd, nem a levegőbe beszélünk, épp most távozott egy ügyfél, olyan 50 körüli, olasz, és nemkicsit tifosi. Beszélgettünk a futamról, és rögtön vaffankúlózni kezdett Massa elsszalasztott 2. helye miatt, mivel meglátása szerint is nagyságrendekkel jobbak voltak a Ferrarik, mint a Mekik:) Ő személy szerint lexarja egyébként Alonsot és az egyéni kupát (ezen vitatkoztunk is kicsit), mert nálunk a csapat vb számít csak. (ezzel most őt idéztem)
Tehát pl egy tifosi már biztos, hogy szintén így látja...vagy még ígyebb:)
Nem kell egymást szerintem nevetségesnek nevezni, ez most nem az a helyzet, amikor mindenáron egymásnak kell esni, örülni kell az első helynek, és bízni abban, hogy még jobb lesz a köv. futam, ennyi.
Egyébként csak hogy lásd, nem a levegőbe beszélünk, épp most távozott egy ügyfél, olyan 50 körüli, olasz, és nemkicsit tifosi. Beszélgettünk a futamról, és rögtön vaffankúlózni kezdett Massa elsszalasztott 2. helye miatt, mivel meglátása szerint is nagyságrendekkel jobbak voltak a Ferrarik, mint a Mekik:) Ő személy szerint lexarja egyébként Alonsot és az egyéni kupát (ezen vitatkoztunk is kicsit), mert nálunk a csapat vb számít csak. (ezzel most őt idéztem)
Tehát pl egy tifosi már biztos, hogy szintén így látja...vagy még ígyebb:)
Nem kell egymást szerintem nevetségesnek nevezni, ez most nem az a helyzet, amikor mindenáron egymásnak kell esni, örülni kell az első helynek, és bízni abban, hogy még jobb lesz a köv. futam, ennyi.
Tom122010-09-13 13:00:22 // 89376
Az lett volna, de így is "elmegy valahogy".:-))
Tom122010-09-13 12:55:54 // 89375
Áááá, dehogy, szerintem csak túlságosan el voltak kényeztetve a szurkolók a Todt / Brawn / Schumacher éra alatt és még mindig nem szoktak hozzá, hogy a "kevésnek" is tudni kell örülni...;-)
Egyébként ezen dolgozik évek óta a F1 vezetősége, mert az már "unalmas" volt.:-))
Egyébként ezen dolgozik évek óta a F1 vezetősége, mert az már "unalmas" volt.:-))
Ferke2010-09-13 12:51:41 // 89374
Látom, próbálsz a a végletek emberének látszódni, de igazából én tudom, hogy Te tudod, miről beszélek:)))))
Tom122010-09-13 12:47:36 // 89373
OK, ezt most én kaptam a Ferrari helyett, nem vagyok hivatalos képviselőjük, de bavállaltam...;-)
...majd valahogy üzenek Montinak, hogy csak akkor csápoljon, ha meg van a VB cím.:-))
...majd valahogy üzenek Montinak, hogy csak akkor csápoljon, ha meg van a VB cím.:-))
Tommi2010-09-13 12:17:59 // 89372
Nincs több kérdés...
Akkor a Te logikád szerint az lenne a normál, ha a duó mindig az 1-2. helyet hozná hibátlan rajttal, boxtaktikával és sebességgel. Minden, ami ez alatt van, az szar és rögtön fikázni kell őket. Tipikus magyar mentalitás, semmi nem elég jó...
Akkor a Te logikád szerint az lenne a normál, ha a duó mindig az 1-2. helyet hozná hibátlan rajttal, boxtaktikával és sebességgel. Minden, ami ez alatt van, az szar és rögtön fikázni kell őket. Tipikus magyar mentalitás, semmi nem elég jó...
Tommi2010-09-13 12:16:29 // 89371
Jaja, persze, én csak kéthetente délután 2 és 4 között foglalkozok a Forma-1-el és mindent megkajálok, amit Palik meg Gyulám mond.
Nevetséges vagy, komolyan...
Nevetséges vagy, komolyan...
pb_2010-09-13 11:54:30 // 89370
NM rajta múlik, hogy ott áll, ahol. Amúgy + montezuzmó akkor is mehetne csápolni a közönségnek, mikor jól Lbaxák a vRSNYt a faxa taktiKval.)
Ferke2010-09-13 11:46:51 // 89369
Pedig ha jól jön ki a rajt Alonsonak, akkor ez mosolygós lett volna:))
Tom122010-09-13 10:28:51 // 89368
Inkább álljon legalább így a Ferrari "béna rajtokkal", mint ahogy M.S. a "f@sza rajtjaival" - pár ponttal...
Tom122010-09-13 09:57:08 // 89366
Sokra ment vele...:-))
pb_2010-09-13 09:53:28 // 89365
EbbN a szezonban, pl MS.
Tom122010-09-13 09:52:49 // 89363
+ minden győzelemhez kell egy kis mázli is, olyan sincs az utóbbi időben, aki mosolyogva ver mindenkit...
mesa2010-09-13 09:41:45 // 89362
Uraim!

Ennyi.

Ennyi.
Grando2010-09-13 09:37:34 // 89361
Az egyik oka az idei nehézségeknek pontosan az, hogy a lehetőségeket nem használják ki maximálisan. Erre láthattunk ismét egy apróbb példát a rajtnál. Talán nem baj, ha ezt megemlítjük, és nem verjük a seggünket a földhöz örömünkben. ;))
Főleg, hogy a csapat másik pilótája meg éppen emiatt szívott. Oké, tudjuk, hogy ez alonzónál egyike a fokozott prioritást élvező elérendő céloknak, bár ezúttal nem volt szándékos genyáskodás, hanem csak épp így jött ki. Szerencsére persze a webberi mélységektől még messze van a rajtolás terén. :DD
A versenyt viszont már szépen teljesítették. Ez valóban örömre ad okot. :))
A RedBull gyenkélkedése pedig némi kárörömre. :D
Főleg, hogy a csapat másik pilótája meg éppen emiatt szívott. Oké, tudjuk, hogy ez alonzónál egyike a fokozott prioritást élvező elérendő céloknak, bár ezúttal nem volt szándékos genyáskodás, hanem csak épp így jött ki. Szerencsére persze a webberi mélységektől még messze van a rajtolás terén. :DD
A versenyt viszont már szépen teljesítették. Ez valóban örömre ad okot. :))
A RedBull gyenkélkedése pedig némi kárörömre. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 09:30:35 // 89360
azért nem jutott mert Vetel 19-re húzott és bejött neki idén láttunk pár defektet mert valaki sokáig húzta a kerékcserét....utólag könnyű okosnak lenni
Ferke2010-09-13 09:21:38 // 89359
Én csak annyit mondtam, hogy nemigen lehet már hibázni, ha vb-t akarunk:) Most túl sok múlt a szerencsén ahhoz képest, hogy mennyivel jobb autónk volt mindenkinél:)
Andy2010-09-13 09:01:52 // 89358
Néha úgy érzem, hogy néhányunknak a szar sem elég büdös! :)) Nagyon nehéz szezonunk van, illene felhőtlenül örülni a tegnapi eredménynek. Mutassatok nekem olyan F1 pilótát aki mindig minden rajtot hibátlanul teljesít.
Ferke2010-09-13 08:46:08 // 89357
A legtöbb embert nem dicsérgetik a munkahelyén, ha jól végzi a melót, mert ezért adják a fizetést:)))
Viszont ha valami nem 100%-os, akkor azt nem árt átbeszélni.Nyilván egyébként a Ferrari vezetősége sem a saját vállát veregeti feltétlen, hanem arra koncentrálnak, hogy a következő 5 versenyen esetleg jobban rajtoljanak, ezáltal hátvédkedni tudjon Massa pont úgy, ahogy most esélye se volt.....
Viszont ha valami nem 100%-os, akkor azt nem árt átbeszélni.Nyilván egyébként a Ferrari vezetősége sem a saját vállát veregeti feltétlen, hanem arra koncentrálnak, hogy a következő 5 versenyen esetleg jobban rajtoljanak, ezáltal hátvédkedni tudjon Massa pont úgy, ahogy most esélye se volt.....
Ferke2010-09-13 08:41:30 // 89356
Nem savanyú, csak a későbbiekre vetítve zavaró azért, ha bénázunk. Most már nemigen fér bele semmilyen hiba, és azért valljuk be, ehhez kvanagy mázli is kellett.
A csapat szempontjából meg igencsak számít most minden pont, szóval igenis legyünk csak maximalisták.
Ahogy Te írtad, úgy elég lett volna a 3-4 hely is, mert matematikailag úgy is életben lenne még a vb esély, nem?:)))))))
A csapat szempontjából meg igencsak számít most minden pont, szóval igenis legyünk csak maximalisták.
Ahogy Te írtad, úgy elég lett volna a 3-4 hely is, mert matematikailag úgy is életben lenne még a vb esély, nem?:)))))))
Buksi2010-09-13 03:49:34 // 89355
Úgy nézem a nyalókás hibája volt, nem Yamamoto-é! A szerelő még ott volt az autó mellett, amikor a nyalókás már felemelte a táblát!
Xixo2010-09-13 03:07:41 // 89354
Ahhoz legalább egy olyan jó kerékcsere is kellett volna, mint Alonzóé, meg ugyi azt se felejtsük el, hogy ő legjobb esetben is két másodperccel lett volna lemaradva Bátönhöz képest, ami pont kétszer annyi, mint Aloé. Ha meg több kört marad kint, akkor sem tud már annyit hozni a bemelegedett keményebb, de új keverékű gumikon futó briten.
Xixo2010-09-13 03:02:48 // 89353
Én is örülök, csak belátom, hogy ma is kellett egy jóadag mázli a győzelemhez.
Egyrészt, hogy a mekinek nem volt olyan taktikai érzéke mint a Redbullnak, másrészt mert nem voltak olyan fürge szerelőik, mint Alonzónak. (boxidők)
De aztán az is lehet, hogy már túl komolyan veszem a dolgot azzal, hogy nem csak kéthetente nézem meg a futamokat és iszom a kommentátorok szavait, hanem picit utána is próbálok olvasgatni a dolgoknak és elgondolkozni, hogy ki-mi-mikor-hogyan-miért-mit csinált-történt... :)
Egyrészt, hogy a mekinek nem volt olyan taktikai érzéke mint a Redbullnak, másrészt mert nem voltak olyan fürge szerelőik, mint Alonzónak. (boxidők)
De aztán az is lehet, hogy már túl komolyan veszem a dolgot azzal, hogy nem csak kéthetente nézem meg a futamokat és iszom a kommentátorok szavait, hanem picit utána is próbálok olvasgatni a dolgoknak és elgondolkozni, hogy ki-mi-mikor-hogyan-miért-mit csinált-történt... :)
Kazes☻2010-09-13 00:52:35 // 89352
Másodszor meg akkor, amikor megcsúszott és jócskán lemaradt a többiektől. Képzeld el, ha az nincs, akkor megeszi Butit Ő is. :) De utána is csodásan ment, le a kalappal, ezért egyáltalán nem akarom bántani Massat, nagyon jól teljesített. :)
Tommi2010-09-13 00:42:42 // 89351
Nem fáj. Egyszerűen feltettem egy kérdést, ennyi.
Lett ma egy első és egy harmadik helyünk, erre Te arról írsz, hogy szar volt a rajt, Massa ott bukta el a második helyet, meg hogy mi lett volna, ha a Meki így meg úgy, akkor Alonso is bukja a győzelmet. De azt nem olvastam Tőled, hogy "szép volt, gratula a Ferrarinak".
Tudod, ez olyan, mint a pohár: félig üres, félig teli, vagy a szükségesnél kétszer nagyobb. Nálam félig teli, örülök a mai eredménynek és nem a hibákat keresem.
Lett ma egy első és egy harmadik helyünk, erre Te arról írsz, hogy szar volt a rajt, Massa ott bukta el a második helyet, meg hogy mi lett volna, ha a Meki így meg úgy, akkor Alonso is bukja a győzelmet. De azt nem olvastam Tőled, hogy "szép volt, gratula a Ferrarinak".
Tudod, ez olyan, mint a pohár: félig üres, félig teli, vagy a szükségesnél kétszer nagyobb. Nálam félig teli, örülök a mai eredménynek és nem a hibákat keresem.
Xixo2010-09-13 00:10:00 // 89350
Megint fáj az objektivitás???
Azért nem kevés múlott a rajton. Massa ott bukta a második helyet és ha a meki húz egy olyan okosat, mint Vettel, akkor Alo is bebukja a győzelmet. Így mondjuk nem is volt kérdés, hogy megelőzi, ha Bátön kimegy előle, szal nem is értem miért nem jutott eszébe ez a megoldás. Főleg úgy, hogy állítólag Bátön az aki hűdekíméletes a gumikkal...
No meg persze azért nem ártana a konstruktőri címre is ráhajtani, nem hiszem, hogy a Ferrarinál ezt leszarnák.
A közvetítés pedig ma is hozta a megszokott "szintet". Ez az új srác se egy olyan hűdemájer. Amikor Massa már gyorsabban autózott, mint az eleje és a 3,8-as hátrányát 2,5-re faragta vissza, akkor mondták, hogy kezd lemaradni... (pl.)
Azért nem kevés múlott a rajton. Massa ott bukta a második helyet és ha a meki húz egy olyan okosat, mint Vettel, akkor Alo is bebukja a győzelmet. Így mondjuk nem is volt kérdés, hogy megelőzi, ha Bátön kimegy előle, szal nem is értem miért nem jutott eszébe ez a megoldás. Főleg úgy, hogy állítólag Bátön az aki hűdekíméletes a gumikkal...
No meg persze azért nem ártana a konstruktőri címre is ráhajtani, nem hiszem, hogy a Ferrarinál ezt leszarnák.
A közvetítés pedig ma is hozta a megszokott "szintet". Ez az új srác se egy olyan hűdemájer. Amikor Massa már gyorsabban autózott, mint az eleje és a 3,8-as hátrányát 2,5-re faragta vissza, akkor mondták, hogy kezd lemaradni... (pl.)
Kazes☻2010-09-13 00:00:02 // 89349
Akkor a sima 5-nek tessék örülni! :)))
Tom122010-09-12 23:51:34 // 89347
Miért is sejthettem ezt? ;-)))
Tommi2010-09-12 23:50:38 // 89346
Hálás is vagyok érte neki :)))))) És természetesen az én gyerekem is így fog nevelődni :)))
Tom122010-09-12 23:48:16 // 89345
Ez is a nevelés része...;-))
Tommi2010-09-12 23:37:40 // 89344
Jaja, ma már nagyon kényelmes dolgunk van :)
Nem emlékszem én hány éves lehettem, mikor Édesapám mellé először leültem futamot nézni. De azt nagyon gyorsan megjegyeztem, hogy a piros színű autóknak kell drukkolni, mert ezt Apa "párszor" elmondta a gyereknevelés keretében :)
Nem emlékszem én hány éves lehettem, mikor Édesapám mellé először leültem futamot nézni. De azt nagyon gyorsan megjegyeztem, hogy a piros színű autóknak kell drukkolni, mert ezt Apa "párszor" elmondta a gyereknevelés keretében :)
Tom122010-09-12 23:31:15 // 89343
Nem azért, csak úgy belegondoltam...:-))
Maradjunk annyiban, hogy "nagycsoportos" óvodás koromtól...:-)
Az volt a feeling, fekete - fehérben, "akvárium" TV-n, se internet, se más "alap", azt sem tudtam, mikor lesz futam, csak minden vasárnap 14.00-kor "lefoglaltam" a TV-t, soha nem lehet tudni alapon, je és, ha volt is, akkor is csak az ORF2 közvetítette, ami igazából "tiltott" gyümölcs volt...:-) Azért egy két kivétellel mindig elcsíptem még a japán, meg az amerikai /Watkins Glen, később Long Beach, Mosport Park - Kanada, stb/ futamokat is /éjjel/.:-)
Aztán, mikor már megjelent év elején valamelyik sport újságban a versenynaptár, akkor már "nyert ügyem volt"...:-))
Maradjunk annyiban, hogy "nagycsoportos" óvodás koromtól...:-)
Az volt a feeling, fekete - fehérben, "akvárium" TV-n, se internet, se más "alap", azt sem tudtam, mikor lesz futam, csak minden vasárnap 14.00-kor "lefoglaltam" a TV-t, soha nem lehet tudni alapon, je és, ha volt is, akkor is csak az ORF2 közvetítette, ami igazából "tiltott" gyümölcs volt...:-) Azért egy két kivétellel mindig elcsíptem még a japán, meg az amerikai /Watkins Glen, később Long Beach, Mosport Park - Kanada, stb/ futamokat is /éjjel/.:-)
Aztán, mikor már megjelent év elején valamelyik sport újságban a versenynaptár, akkor már "nyert ügyem volt"...:-))