Fórum >> Egyebek >> Forma-1

GT Ɨ|ѯ2011-06-05 11:26:54 // 96242
meglátjuk, Kanadában hogyan aktiválja..:-)
Gerion2011-06-05 11:24:34 // 96241
Egyébként nézzétek a képen a feliratot is: "ULTIM 'ORA" :) Massara felszerelték a csodafegyvert. :) :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Gerion2011-06-05 09:26:17 // 96239
Ez az, jó találat, köszönöm! :) Ijesztő, hogy mennyire nem látják a kocsit, és mennyire érzésből kell vezetni. A hátsó részt gondolom, még ennyire sem, a kis tükör túl sokat nem érhet, ha a G-erő dobálja a pilóta fejét.
Az a csoda, hogy csak ennyi az ütközés, meredek lenne elvárni rendszeresen a több autó párhuzamos bekanyarodását.


OFF: És ha már jó videok:

Ferrari V12 motor építése

Ajánlónak pár vicces komment hozzá a sok közül:
"Jesus christ....i just closed my porn tab
Waizu91
i don't find it hard to masturbate at this movie...:)
JordanianPride80
I imagine that going to the ferrari factory would be like something out of Charlie & the chocolate factory, with all these fantastic and wonderfull procceses going on with the craftsmen occasionally breaking into a song & dance, well breaking into song is just in my imagination at least.
Drinapropriatetouch"
Buksi2011-06-05 08:58:30 // 96238
Nem egyszerű feladat ez az f1-es verda vezetés! :-))
Grando2011-06-05 08:11:37 // 96237
Az igen! :)))
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Gerion2011-06-04 11:53:57 // 96234


Há ő tuggya, meg a ponzora, de engem egy arányaiban ekkora óra a hétköznapi életben is zavarna.
Tommi2011-06-04 11:39:06 // 96233
Biztos a 'ponzor miatt :PPP
Gerion2011-06-04 11:33:08 // 96232
Érdekes, hogy Massa (és nyilván a többiek is) miért visel vezetés közben egy ilyen böszmenagy (1:15 körül feltűnő különösen) órát a csuklóján. Ha valami csoda folytán arra kíváncsi, hogy mennyi a pontos idő, megkérdezhetné rádión is... :)
Gerion2011-06-04 11:29:57 // 96231
Jó a video! :) A kocsi orrának jelentős részét, a böhöm szárnyat így sem látja, ha pedig a kamera szemmagasság felett volt, akkor még ennyit sem.
Tommi2011-06-03 22:28:22 // 96230
Tommi2011-06-03 22:28:02 // 96229
India helyett lesz Bahrein október végén. Azt nem tudni mikorra teszik át az indiai futamot.

Klikk
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Grando2011-06-02 17:27:19 // 96227
Ezen a 2009-es videón van sisakkamerás felvétel. Ne kérdezd, hogy a sisakon pontosan hol helyezkdeik el... ;)))
Gerion2011-06-02 16:59:49 // 96226
Ebben teljesen igazad van! Viszont az is tény, hogy sosem voltak olyan hatalmas és sérülékeny első szárnyak a gépeken, mint az utóbbi 1-2 évben. Jó lenne tudni, hogy egy mai F1 autóból pontosan mennyire lehet kilátni különféle irányokba? Látja-e a pilóta a kocsi legelejét és a szárnyakat? Szerintem nem biztos.

(Nem az onboard kamerák képére gondolok, hanem arra, amit maga a pilóta lát)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
GT Ɨ|ѯ2011-06-02 15:05:37 // 96224
de jó lenne ilyeneket látni idén is.....:-)
Satti2011-06-02 13:06:08 // 96223
Ayrton Senna Top Gear tribute. Hihetetlen felvételek. klikk
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Satti2011-06-02 10:04:40 // 96219
Abban az alagútban az elmúlt sok-sok év alatt már páran "elvéreztek", nincs benne semmi extra. Nem csípom Hamiltont, de lényegesen gyorsabb volt, nyilvánvaló volt, hogy mindenáron le fogja nyomni.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Gerion2011-06-01 17:52:23 // 96217
Azért a Forma-1 sosem üssük-vágjuk roncsderbi volt. :) :) Aki arra kíváncsi, kapcsoljon másik csatornára.
Gerion2011-06-01 17:51:10 // 96216
Valószínűleg Massa is részben ezért kenődött végül a falra az alagútban.
Xixo2011-06-01 14:02:23 // 96215
Azért arra kíváncsi lennék, hogy pl. ezen a külső íven ki fog önszántából elfordulni?
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Gerion2011-06-01 00:11:58 // 96211
Én nem bánom, ha viaskodnak, mert látványos, és nem az én pénzemet törik..... :) A kocsik viszont drágák, ez tény, de ennél is nagyobb baj, hogy a hólapátszerű első szárnyak könnyen törnek, a javítás miatti időveszteség hatalmas. Az általad említett ausztrál V8 széria autói hagyományos, utcai kinézetű autók, törékeny szárnyak nélkül, sokkal könnyebb velük rizikózni, így nem szerencsés a hasonlat.

De a konkrét monacoi esethez. Én utcai autóval körözgettem sokat Monacoban a pálya hozzávetőleges nyomvonalán, és mondhatom, a Loews kanyar meglepően rosszabb élőben, mint amit a közvetítés sejtet, még utcai géppel is nagyon szűkös forduló, pedig az oda-visszás forgalomban a hosszabb, külső íven fordulhatok, belül jönnek szembe. Ott versenyben azt várni, hogy 2-3 kocsi fordulgasson egymás mellett, erősen irreális, de minimum nagy szerencse kell hozzá. Hamilton meg nem bízott semmit a szerencsére, durr bele alapon nyomta Massat.
Tommi2011-05-31 22:49:23 // 96210
Kiss Pál Tamás sokkal jobb arc és ügyesebb is, mint Zsóti, én drukkolok neki :)
zolee1452011-05-31 22:37:35 // 96209
Honnan tudjam, hogy ismerik-e? Minden esetre a lentebbi szabály nem saját találmány, másoltam. Lehet mendemondáknak hinni, Gyulámék kiagyalták, hogy az választ ívet aki elöl van, okés. Én inkább annak hiszek aminek utána járok.
Hogy miért nem szabálykönyv szerint járnak el az jó kérdés. Valahogy az F1-ben túlzottan védik az elöl haladót.
Meg úgy általában a gyorsabbat. Valahogy mindig abba az irányba mennek a dolgok, hogy a pályán az utolsó ezredig kijöjjenek a valós erőviszonyok. A legjobb példa az az ötlet amit aztán mégsem vezettek be, hogy a SC beküldésekor vezényszóra mindenki lelassul egy bizonyos sebességre, és így újrarajtnál is megmaradnak a SC előtti különbségek.
Ki tudja miért, de az F1 vezetői rettegnek attól, hogy két versenyző egymás közelébe menjen.

Amikor Hamilton bement Massa mellé Massa még nem volt Webber mellett. Maga a ráhúzás hozta azt, hogy bement Webber mellé. Ha hagy helyet akkor elfordul Webber mögött, azon az íven mint amit megkezdett Webber, csak a kanyar vége felé sem húzza be a kocsit.

Najó, mindegy. Ennek az egésznek semmi értelme, mert nagyon más oldalról közelítjük a dolgokat. Minden esetre belegondoltam, hogy ilyen mentalitás mellett hány előzés lenne Martinsville-ben...egy sem.:D

Részemről OFF.:)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
pb_2011-05-31 21:10:26 // 96206
AZrt kíváncsi lNnék, hogy kinek hova kLlett volna mNnie.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Andy2011-05-31 20:58:52 // 96204
Oké, akkor a mindenkori sportfelügyelők sem ismerik a szabályokat., mivel Hami büntetést kapott. Szerintem akkor ez így tiszta. :)) Csak még akkor arra is világíts rá, hogy Massa hová kellett volna, hogy menjen, mivel jobb oldalán előtte Webber kanyarodott ugyan ott. És hát Hami bele is tolta a Ferrarit.
Selmak2011-05-31 20:45:35 // 96203
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zolee1452011-05-31 20:39:12 // 96201
A V8 Ausztrál széria, direkt nem hoztam fel amcsi szériát, mert ott mondjuk hárman is elfordulnak egymás mellett gond nélkül (roadon is).

Itt a különbség: az öldöklő harc szerinted nem működhet mivel drágák a kocsik. Erre mondom azt, hogy az öldöklő harc csak F1-es mentalitással jelent zúzást.
Ezt is írtam már: hibázni lehet, benne van a baleset. Az viszont nem mindegy, hogy alapból hogyan állok hozzá egy manőverhez. Vajon tudok-e úgy védekezni, hogy belül meghagyom az egy autónyi helyet, de az ilyen formán nagyobb külső íven kihasználom a jobb kigyorsítást? Vajon be tudok-e úgy menni a másik mellé, hogy belekalkulálom a tempómba azt, hogy a kijáraton még mellettem lesz a másik, és nem engedhetem ki a rázóra a kocsit?
Ha így gondolkodunk rögtön nem olyan egyértelmű előny az a belső ív.

Az meg eleve rossz hozzáállás, hogy drága az autó azért nem akarok versenyezni. Ilyan csak a hazai rali pályákon van, hogy bérelik a drága Evo-kat, a prológ előtt ott páváskodnak előtte, fotóztatják magukat, meg mindenféle csaj vonaglik a mocitetőn, aztán meg a gyorson csak röcögtetnek, mert jaj nehogy baja essen a gépnek.:D
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Ollah2011-05-31 11:33:33 // 96197
Műkedvelő amatőrként követem csak az F1 eseményeit, és leginkább csak a futamokat van időm megnézni.
Mondjuk ezt sok éve teszem. :).
Bármennyire is nem szimpatizálok Hamiltonnal, az ő agresszivitása és vérszomja példaértékű, és kifejezetten szórakoztató volt nézni most hétvégén is. Más ligában focizik, mint a többiek... (Nálam idén még mindig ő a vb esélyes.)
Esetleg Alonsot lehet vele egy lapon említeni, de ennyire elvetemült talán még ő sincs.

Mondom mindezt úgy, hogy a jelenlegi mezőnyből - a Toro Rosso-s vitézkedései óta - Vettelnek szorítok.
Gerion2011-05-31 09:31:45 // 96196
"Monacoban minden ív koszos. Mindegy."


A gyorsan porladó Pirellik miatt minden pályán minden ív koszos pár kör után.
Gerion2011-05-31 09:30:57 // 96195
Azt gondolom, az almát ne hasonlítsuk a körtéhez. Az F1 egy saját szabály- és szokásrendszerrel, hagyományokkal működő versenyág. Ha szigorúan vesszük, a DRS is egy természetellenes húzás, ami az üldözőt hozza komoly előnybe. Arról nem is beszélve, hogy az F1 kocsik lényegesen drágábbak, mint az átlag amerikai széria gépei, így itt még annyira sem engedhető meg anyagilag az öldöklő harc, mint odaát, mert a szezon felére a fél mezőny bedobná a törülközőt.

Az F1 ilyen, az idei versenyek pedig eddig kifejezetten szórakoztatók mindennel együtt.
Buksi2011-05-31 03:44:19 // 96194
Milyen duma? Miért, nem így van? :-)))
Ebben egyetértünk! ;-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak