Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Blade2011-08-27 14:11:05 // 97167
Hajrá Ferrari!
Hajrá Senna!
:))
GT Ɨ|ѯ2011-08-27 14:01:16 // 97166
Jó szurkolást, hajrá Ferrari!:-)

esőőőőő...:-(
szasza(SW)2011-08-27 13:04:14 // 97165
Szeva Zsolesz!
Elvileg a linkemen nézheted azt is,ha oldalt az a műsorkiírás.Nézd meg!
Zsolesz2011-08-27 12:50:47 // 97164
Hali!
Az időmérőt lehet valahol nézni majd? Melózok és nincs tv :(
szasza(SW)2011-08-27 12:05:54 // 97163
Gondolom átépítés alatt mert száraz pályára készültek,de eddig nem úgy néz ki,hogy az lesz:)
szasza(SW)2011-08-27 12:04:43 // 97162
3. edzés vége:
Kompressz úr2011-08-27 12:01:51 // 97161
Hol vannak a Ferrarik?
szasza(SW)2011-08-27 11:05:43 // 97160
Megy a harmadik edzés,az első edzés linkemen nézhető.Szakad az eső!Alleluja!:)
Cro1662011-08-26 23:39:47 // 97159
szasza(SW)2011-08-26 15:33:08 // 97158
Második edzés végeredmény:

Az idők szárazon menték slicc gumival.
szasza(SW)2011-08-26 11:39:07 // 97156
Jól szurkoltam eső után ő lett a legjobb:)
szasza(SW)2011-08-26 11:36:38 // 97155
Első edzés végeredmény:

Sumi és Rosberg eső előtti idővel nyertek,a többiek eső után voltak a pályán.
szasza(SW)2011-08-26 10:20:24 // 97154
Drukkolok is nagyon!:))
Grando2011-08-26 10:19:19 // 97153
Ha így is marad, akkor Button öcsédet jó helyre várhatod. :)))
szasza(SW)2011-08-26 10:17:36 // 97152
Blade2011-08-25 07:16:00 // 97151
Na végre, ez az!:))
Grando2011-08-25 07:08:56 // 97150
Hmmm... Lehet, hogy mégis inkább hosszabb távra terveznek?
GT Ɨ|ѯ2011-08-25 06:53:41 // 97149
egy tizedik helyet max...:-)
Totti2011-08-25 00:06:53 // 97148
Na kíváncsi leszek mit tud mutatni egy használhatóbb autóban
Ferke2011-08-23 13:29:38 // 97146
Nah, már épp vártam Tőled, amint olvastam reggel:))))
szasza(SW)2011-08-22 22:56:47 // 97145
Alonso dicséri Buttont!Ezt be kellett raknom:)
Tommi2011-08-22 22:32:08 // 97144
Erről én is hallottam, hogy sima gázelvételre is brutálisat lassul :)
Xixo2011-08-18 00:00:56 // 97143
zolee1452011-08-17 23:19:36 // 97142
F1-ben mindez kiegészül még azzal, hogy nagyobb tempónál nagyobb a leszorító erő, vagyis mégnagyobb fékerő kellene a blokkoláshoz.

Ez már OFF, de ezért szoktam jót kacagni azon, amikor az iRacinget a legjobb szimulátornak titulálják, miközben pont ugyanakkora fékerő (értsd, a fék ugyanolyan %-ig történő lenyomása) szükséges a kerék blokkolásához 300-nál és 30-nál is.

On
Valamelyik futam előtt volt erről szó asszem, hogy elvileg az F1-es 300 körül a szárnyak miatt sima gázelvételre is 1G-vel lassul.:D Mondjuk gondolom nem Monzában, ahol a szárny szinte csak reklám felület.
Tommi2011-08-17 23:07:34 // 97141
"Ha csak simán autókázol akkor szép finoman fékezel, egyenletesen. Ha meg akarsz állni, de menet közben rájössz, hogy ez így kevés lesz akkor jobban beletaposol a végén"

Erre gondoltam, sima átlag szitura :)
zolee1452011-08-17 22:18:35 // 97140
Mondjuk az utcai dologgal nem értek egyet. Ha csak simán autókázol akkor szép finoman fékezel, egyenletesen. Ha meg akarsz állni, de menet közben rájössz, hogy ez így kevés lesz akkor jobban beletaposol a végén.:D
Ha viszont állatabbul akarsz menni akkor ugyanúgy megy a fékezés mint F1-ben. Legalábbis én nem szeretem érezni az abs-t (ráadásul hosszabb is a fékút ha az abs dolgozik annál, mintha te találod el a legjobb, de még blokkolás mentes fékezést). Amúgy nagyon egyszerű a történet: ha nyomsz egy satut 180-nál nem blokkol a kerék, mert oda a blokkoláshoz kevés a féked. Ha 50-nél satuzol akkor blokkol (na, mert ugye az abs közbeszól) mert oda már sok a fék. A gyárban meg ezzel játszadoznak, hogy az autó tömegéhez, legnagyobb sebességéhez, meg a gumijaihoz kitalálják a legjobb féket. Legjobb nem egyenlő a legerősebbel. Megfelelően erősnek kell lenni, de azért adagolhatónak is.
Tommi2011-08-16 22:28:57 // 97138
Arról nem is beszélve, hogy egy F1 autóban "fordítva" kell fékezni az utcaihoz képest :) Mert míg egy utcai autóban először lassan és kevésbé nyomod a féket, majd a vége felé taposol bele jobban, addig az F1-ben pont fordítva kell, először ráfekszel a fékre és lassan engeded fel.

Itt egy jó video a fékekről-fékezésről (Petronas Mercedes)
zolee1452011-08-16 21:34:01 // 97137
Volt jórégen egy F1-es könyvem, konkrétan a Prost - féle Williams Renault volt benne és abban írták. Most rákerestem, wikin 15-öt írnak...fejlődött a technika.:) Amúgy meg átlag autósnak mindegy lenne, mindenképpen kiesne a gyomrom a számon.:D

Asszem Salo mondta amikor a Toyota GT1-es kocsija után beült az F1-be, hogy tolta egyenesben, majd jött a kanyar, fékezett ahol érezte, és megállt majdnem a kanyar előtt...gyorsítania kellett még, hogy odaérjen.:)
Tommi2011-08-16 21:28:28 // 97136
Passz :) Tuti 10 méter alatt volt, mert emlékszem, hogy nagyon elcsodálkoztam akkor ezen. De ki tudja :) Próbáljuk ki :PPP
zolee1452011-08-16 18:55:52 // 97135
Én 18 méterről tudok.
Tommi2011-08-15 22:19:03 // 97134
Igen :) 100-ról álló helyzetre valami 8-9 méter alatt áll meg egy F1-es gép...

Egyszer valami angol autóversenyes újságban láttam egy Brembo reklámot, csak ennyi volt a szöveg: "320-100 in 2,5 sec" :))) Egyébként az a durva, hogy ha belegondolsz, súly/lóerő arányban egy superbike vagy MotoGP motor sem áll rosszul és mégis... :)

Pár éve a Petronas csinált hasonló rendezvényt a maláj pályán, nem tudom már melyik MotoGP és F1 csapattal. Előbbinek kb 2 perc kellett egy körhöz, utóbbinak valahol 1:30 körül... :)
Grando2011-08-15 22:10:46 // 97133
Ezek is nagy dolgok, ja. Egy érdekes videó egy OFF F1 - Superbike cseréről. A motoros szemszögéből az F1 autó lassulása az, ami hihetetlen. :)))
Tommi2011-08-15 21:58:27 // 97132
Parabolica, na :)
Tommi2011-08-15 21:58:10 // 97131
Szerintem nem a nulláról gyorsulás a nagy szám (bár az se semmi), hanem ahogy mondjuk 150-200-ról gyorsítanak, ugyanolyan lendülettel :) Na és persze a futómű, a tapadás meg a leszorítóerő... Tavaly mikor mentünk a monzai pályán, a Parabilicát kb 80-120 közötti tempóval tudták bevenni az Alfák (a felső határ a GTA-k és átalakított gépek természetesen), míg egy F1-es gép lazán 180-200 körül mennek ugyanitt.
Jorjie2011-08-15 21:52:37 // 97130
Az egész Forma-1 az :-)
Tommi2011-08-15 21:46:51 // 97129
"és a V8-as 6,3 másodpercig pörgött a fordulatszámhatáron, holott ilyenkor másodpercenként 100 fokkal nő a leömlő hőmérséklete"

WTF? :) Azért ez így elég kemény :)
Jorjie2011-08-15 21:27:55 // 97128
Nagyon jó kép :-D

Ezt meg csak úgy...
Selmak2011-08-14 20:37:33 // 97127
Csak a szokásos.
Tommi2011-08-14 20:08:20 // 97126
Xixo2011-08-08 23:58:04 // 97125
Ha voltak is reményeink még az idei évre, akkor azt sajnos elfelejthetjük, mert szeptembertől már 2012-re koncentrál a csapat... :(
mesa2011-08-08 22:28:13 // 97124
Joó Gábor sajnos ugyanannyit ért az F1-hez, mint a Palik Laci, csak nyomtatottban!

Valóban, (az új részeken) nem a megfelelő festéket használtak,amit jelzett az FIA és péntek éjjel 23-ra az egészet átfestették csúszásgátlós festékkel.

Csak erről újságíró barátunk már nem szerzett tudomást, utólag meg nyomja a szokásos "magyar ekéz magyart" stílust
Tommi2011-08-08 22:22:41 // 97123
Los Minidrivers - Hungaroring

A kigyulladó Renault-os jelenet aljas :)))
Tommi2011-08-04 21:28:36 // 97122
Ja, Massa sajtósát is elcsíptük reggel :)

Xixo2011-08-04 01:23:56 // 97121
Kár, hogy a közvetítésben ez nem jött le most se.
Évenként egy ilyen bénázás még vicces lenne, de hogy minden futamon nélkülöznünk kell a szakmaiság csíráját is... az bizony szomorú... :(

(Persze ettől magánemberként még lehetnek jó fejek.)
Tommi2011-08-04 00:45:44 // 97120
Szerintem szimplán csak elfáradtak vasárnapra :) Amúgy tök jófej volt a stáb :)
Buksi2011-08-03 16:19:36 // 97119
Érdekes, a futam előtt azt nyilatkozták, hogy csúszásgátló ferstékkel festettek!
Cro1662011-08-03 13:29:00 // 97118
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak