Fórum >> Egyebek >> Forma-1

mesa2006-03-17 11:26:58 // 6649
Jók a Ferkák! Massa ott tapad egy tizedre Alfonsón :))
Whiteskull2006-03-17 11:08:25 // 6648
Michael Schumacher 7. hely: Alapajában véve elégedett vagyok azzal, ahogyan alakultak a dolgok a szabadedzéseken. A tréning vége felé sikerült javítani az autó balanszán. Ha nem vesszük figyelembe a harmadik pilóták eredményeit - akik teljesen más munkát végeztek -szerintem teljesen egyértelmű a helyzet. Az utolsó etapomban, új gumikon lehettem volna gyorsabb is, de a harmadik szektor egyik kanyarjában sok idő veszítettem. A Bridgestone abroncsok konzisztenciája jónak tűnik, ami természetesen roppant fontos. Az ebben a szakaszban elért időeredmények nem mérvadóak, mert a hétvége előrehaladtával folyamatos javulás várható. Úgy gondolom versenyképesek vagyunk és akárcsak Bahreinben, Malajziában is harcba szállhatunk a pole poztícióért és a futamgyőzelemért. Felipe Massa 4. hely: Szerintem minden jól ment. Néhány hosszabb etap lebonyolításával a versenyen dolgoztunk. Az autó használt és új gumikon is kitűnően üzemelt, elégedett vagyok a versenytempómmal. A kvalifikáció számomra természetesen nehezebb lesz, mert meg kell fizetnem a motorcsere árát, de figyelembe véve a hosszabb etapokon mutatott tempónkat, szerintem vasárnap jó eséllyel pályázhatunk jó eredményekre.
Whiteskull2006-03-17 11:05:44 // 6647
Maláj Nagydíj – második szabadedzés: 01. - Davidson - Honda (M) 1:35.041 - 14 kör 02. - Wurz - Williams-Cosworth (B) 1:35.388 + 0.347 - 30 kör 03. - Alonso - Renault (M) 1:35.806 + 0.765 - 14 kör 04. - Massa - Ferrari (B) 1:35.924 + 0.883 - 22 kör 05. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:36.132 + 1.091 - 15 kör 06. - Fisichella - Renault (M) 1:36.182 + 1.141 - 14 kör 07. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:36.617 + 1.576 - 17 kör 08. - Button - Honda (M) 1:36.661 + 1.620 - 12 kör 09. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:37.045 + 2.004 - 9 kör 10. - Barrichello - Honda (M) 1:37.270 + 2.229 - 13 kör 11. - R.Schumacher - Toyota (B) 1:37.317 + 2.276 - 23 kör 12. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:37.418 + 2.377 - 7 kör 13. - Kubica - BMW-Sauber (M) 1:37.457 + 2.416 - 28 kör 14. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:37.463 + 2.422 - 12 kör 15. - Liuzzi - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:37.590 + 2.549 - 22 kör 16. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:37.603 + 2.562 - 8 kör 17. - Trulli - Toyota (B) 1:37.695 + 2.654 - 20 kör 18. - Jani - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:37.831 + 2.790 - 23 kör 19. - Speed - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:37.926 + 2.885 - 21 kör 20. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:38.081 + 3.040 - 5 kör 21. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:38.205 + 3.164 - 6 kör 22. - Mondini - MF1-Toyota (B) 1:38.256 + 3.215 - 20 kör 23. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:38.644 + 3.603 - 10 kör 24. - Albers - MF1-Toyota (B) 1:38.918 + 3.877 - 20 kör 25. - Doornbos - Red Bull-Ferrari (M) 1:39.105 + 4.064 - 28 kör 26. - Monteiro - MF1-Toyota (B) 1:39.416 + 4.375 - 20 kör 27. - Sato - Super Aguri-Honda (B) 1:41.549 + 6.508 - 22 kör 28. - Ide - Super Aguri-Honda (B) 1:43.164 + 8.123 - 16 kör
Grando2006-03-17 09:20:14 // 6646
Na, már haverkodnak ;)
Satti2006-03-16 20:18:29 // 6645
Az olyan híreket egyébként,amik kicsit furcsának hangzanak,mint az hogy Kimit a Renault-val is szóba hozták,vagy mint az hogy esetleg Alonso csapattársa lehetne,külföldi lapokra hivatkozva vagy az A5.hu-n,vagy az f1hirek.hu-n szoktam olvasni,isten ments,hogy ilyeneket magamtól kitaláljak.Az előbbi Rossi-s hír is innen való:)
Satti2006-03-16 20:13:58 // 6644
Most olvastam/nem Én találtam ki,ahogy ezt vki korábban megjegyezte/,hogy Valentino Rossi kihívta párbajra Alonsot,mivel múltkor a spanyol elég nagyképűen nyilatkozott arról,hogy Rossi nem sokat tudna mutatni az F1-ben.Ezért a Dottore azt ajánlotta,mérjék össze az erejüket,egy F1 géppel,WRC autóval,és egy motogp motorral,majd adják össze az elért időket,hogy ki a gyorsabb.Alonso elfogadta a kihívást.
Mike.2006-03-16 19:00:03 // 6643
Velem előfordult, hogy a futamon elaludtam.... a TV elött. :-DD
Shane2006-03-16 18:58:37 // 6642
Szerinted novemberben mindenhol hideg van? :D
Tommi2006-03-16 18:56:49 // 6641
Kimi Hakkinenhez hasonlóan a rajt előtt is simán elaludna, ő egészen más kategória, ha idegeskedésről van szó :) Aki nála nyugodtabb, az már halott :)))
Mike.2006-03-16 18:07:53 // 6640
Az is elég, hogy onnantól ismerem,...sőt, még sok is. :-)) Azért a kerékpár vagy a robogó ismerete nem sok előnyt jelent. :-D
mesa2006-03-16 15:18:48 // 6639
Mer' nagy nekije az arcocskája. :)) Érdekes, Kimi srác szopik évek óta, mégis tud uralkodni magán.
mesa2006-03-16 15:16:16 // 6638
Tul.képpen erre gondoltam, csak bazmeg és kuss nélkül ! :-)))
mesa2006-03-16 15:15:40 // 6637
"A Ferrari brazil pilótája, Felipe Massa miután a verseny korai szakaszában megpördült, a kilencedik helyen futott célba, ám a Ferrari mérnökei a futamot követően olyan komoly problémát észlettek erőforrásában, hogy a hétvégén megrendezésre kerülő sepangi megmérettetést egy új motorral várhatja – mely miatt ő is büntetésben részesül majd" f1hirek.hu
Inner Circle2006-03-16 14:57:51 // 6636
Úgy látom, Alonsót csak a Renault-s korszakában ismerted meg. Látott azért ő már mindenféle járművet azelőtt :)
Inner Circle2006-03-16 14:56:40 // 6635
"Eeehhh... Flavio... dere iz a kár in front of mí... vát mór dú áj hev tu dú???"
Ferke2006-03-16 14:51:26 // 6634
Tééleg, úgy megnézném egyszer, ha csak egy 10 helyes büntit kapna, mit csinálna! Valószínű, hogy feljebb jönne párat, de lerohadna a keze a sok integetéstől!:))) Vagy Briatóóre beszerelne egy integető műkezet, amely only a kék zászlók hiányát lenne hivatott jelezni, no meg a többi tehetségtelen marhának mutogatna, hogy "Féélre, rusnya népség, itt jön alonzóóóóó!!!!!!!" :))))
Ferke2006-03-16 14:45:38 // 6633
Tényleg hagyjátok már szegény alfonzót, lesz neki elég baja, amikor elbukja a VB címet, és észreveszi, hogy igazából van, aki fullszerencse nélkül is tud VB-t nyerni.:)))
Mike.2006-03-16 14:35:05 // 6632
Shumi azért élte túl mert ő egy profi, Alonsó meg azért bukik el mert a nagy arcával nem tud a motoron maradni. :-DD Bevállalta?? Ö kötözködött és most rábaszott. Remélem jó nagyot zakózik novemberben. Még az is meglehet, hogy majd a Renault vagy a Merci mögé bújva áll el a versenytől. : Akkor nem csak nagyarcú, de gyáva is lesz. Igaz, hogy akkor nem töri össze magát. :-)))
Inner Circle2006-03-16 14:20:18 // 6631
Végülis Mihály is túlélt néhány kört egy Ducatin... nem értem mit cikizitek Alonsót, egyértelműen hátrányos neki a kihívás és mégis elfogadta :-) Én se kedvelem amúgy a fejét, de teccik hogy bevállalta a szinte biztos vereséget. Csak azt nem értem, hogy mikor akarja ezt megcsinálni? Idény közben tuti nem engedi a Renault. Majd novemberben? Akkor vicces dolog motorozni :-)
kando.2006-03-16 14:19:15 // 6630
:-))) Ok, értem... ;-)
Inner Circle2006-03-16 14:18:19 // 6629
Gondoltam hogy te vágod a témát, de hátha egy bölcsész is olvassa a topikot és jól jön neki az új info :-)
Tedi2006-03-16 14:16:25 // 6628
Az első kanyar után akkorát taknyál majd, hogy öröm lesz nézni :)))) hülye kis pöcs :)
Inner Circle2006-03-16 14:10:20 // 6627
Talán nem kéne a nálad szemfülesebb és figyelmesebb kollegák által észlelteket egyből lekezelni, csak azért mert nem te vetted észre (mondjuk azt, hogy MS nem a kormányt tekergette, hanem mögötte valamit a műszerfalon, amit senki más nem tekergetett) :D én se vettem észre, de hihető forrásból hallottam (AtlasBB). Olyan is van, hogy csak a hátsó fék fog, de nem is erről van szó, hanem arról hogy nem kell teljesen megszűnnie a hátsó fékhatásnak ahhoz, hogy a fékegyensúly 300-nál felboruljon. A tényeknél maradva, bemutatnád nekem a forrást arról hogy a motorelektronikával volt gond? Lécci :-) Motort meg azért cseréltek, mert az első pitstop alkalmából 30mp-vel tovább állt hűtés nélkül egy helyben a bahraini hőségben Massa autója, mint tervezték.
kando.2006-03-16 14:09:11 // 6626
Értem akkor, melyik (milyen) leolvasási határra gondoltál.. :)) A többit nekem sem kell magyarázni, én is ezt tanultam, mértem én eleget... meg olvastunk el elég sok mutatós műszert.. :))))
Inner Circle2006-03-16 14:06:04 // 6625
Ne dumáljunk mellé; azt mondd el nekem, hogy a motor miért esik más elbírálás alá, mint egy kaszni. Ha azt mondod hogy "Mert a FIA aszondja, bazmeg, és kuss, azért!", az is teljesen jó válasz :-)
mesa2006-03-16 13:47:41 // 6624
nem igazán értem, hogy ha a Ferrari eladhatja valakinek az IDEI motorját, akkor a Honda miért nem indíthatja a saját fiókcsapatában a TAVALYI kasznit. Kissé ellentmondásosnak tűnik. Neked ! a Honda fiókcsapata használja a Honda motorját, mint ahogy a Red Bula a Ferrari motorját. Szerinted még ráadásként a kasztnit is használhatná a szuper Aguri ? Az lenne kissé ellentmondásos. ;)
mesa2006-03-16 13:44:38 // 6623
Ú, te mindent túlkombinálsz!!! :DD Ennyit az alfonsó is tekergeti a kormányt... Olyan meg nincs, hogy csak a hátsó fék fog. Ott a motorvezérléssel volt probléma. Nem véletlen cseréltek motort - hogy maradjunk a tényeknél.
Inner Circle2006-03-16 13:23:01 // 6622
Az más; a leolvasási pontosság az, hogy a műszer által mért értéket mennyire pontosan képes leolvasni a kezelő. A méréshatár pedig az, hogy mennyire alacsony/magas értékeket képes mérni a műszer. Utóbbival függ össze a leolvasási határ, amikor a mérés ugyan mutat értéket, de az valamilyen oknál fogva használhatatlan. Például a marihuána-fogyasztást vizsgáló teszten a mért értéket egy bizonyos szint alatt nem szabad figyelembe venni, mert olyan alacsony értéket ezerféle más tényező is okozhat.
Inner Circle2006-03-16 13:18:49 // 6621
Huhh, az már jó régen volt az F1-ben, amikor külön karosszéria-építő műhelyek voltak. Azonban más szériákban a mai napig így van, a műhelyek most is működnek: Dallara, Lola, Reynard, stb... Az F1-ben kőkemény szabály mondja ki, hogy "Minden csapatnak saját magának kell megépítenie az autóját." De hogy ez mit jelent valójában, az elég fogós kérdés... Ugye millió beszállító van, többek közt a benzintankokat is egyetlen cég gyártja (legalábbis a csapatok nagy részének). A fékek és a felnik is nagy cégektől származnak. Vagyis apróbb alkatrészeket mindenki szabadon vehet bárhonnan. Kasznit viszont nem, mert: - A Suzuki Aguri nem indulhat a tavalyi BAR kasznikkal, mert azokat egy másik csapat csinálta, és kénytelenek a régi Arrows-okat használni. Amiket szintén egy másik csapat csinált... igaz, az már nincs az F1-ben. - De a Toro Rosso használhatja a tavalyi Red Bull cuccokat, mert azt viszont egy külső cég csinálta. Az meg a magánügyük, hogy a Red Bull is tőlük vette. - Szóval a szabály lényege ezek szerint az, hogy csak a másik csapattól történő kasznibeszerzést tiltja? Mert motort, ugyebár, minden további nélkül vehetnek egymástól... Végső soron nem igazán értem, hogy ha a Ferrari eladhatja valakinek az IDEI motorját, akkor a Honda miért nem indíthatja a saját fiókcsapatában a TAVALYI kasznit. Kissé ellentmondásosnak tűnik.
kando.2006-03-16 13:16:14 // 6620
Ne keverjük kérem itt a fogalmakat... :))) A leolvasási határnak mi köze lenne a felbontáshoz ? Ráadásul nincs is olyan, hogy leolvasási határ... esetleg leolvasási pontosság :)
Inner Circle2006-03-16 13:10:29 // 6619
Dehogynem volt hőbörgés, az egész világ hetekig röhögött Alonsón :D
Inner Circle2006-03-16 13:09:28 // 6618
És a mérőeszköznek van egy leolvasási határa, például mázsálóval nehéz gyógyszert adagolni, ugye? :D
Inner Circle2006-03-16 12:56:31 // 6617
Prego... nem a szárny ALATTI elemről van szó, hanem a két szárnyelem KÖZÖTTI távtartóról. A szárny alatti elemnek nem sok értelme lenne, mert ugye ez az alsó elemet támasztaná meg, a felső elem attól még akadálytalanul lekonyulhatna, és a légellenállás főleg itt képződik. Nézz csak még fényképeket és látni fogod a kis összekötőket - na persze nem a Ferrarin :D (Új gyanús jel is van: szakértők szerint ha a hosszú egyenesben csökkenne a légellenállás, akkor felborulna az autó fékegyensúlya és utána kéne állítani. Nálunk figyelmesebb emberek észre is vették a belső kamera képéből, hogy Mihály szorgosan tekerget az egyenesben egy ismeretlen rendeltetésű kapcsolót, amit eddig nem csinált. Massa pedig a pálya leggyorsabb részén úgy dobta el a vasat, amit eddig még nem nagyon láthattunk; az autó hátulja megelőzte az elejét, mintha beragadt volna a hátsó tengely, de ugye nem ragadt be, mert utána gond nélkül továbbment. A felborult fékegyensúly éppen ide vezetne.) Mellesleg az a távtartó olyannyira hiányzik a Ferrariról, hogy azt suttogják, a FIA kötelezni fogja őket a beépítésére. Ezzel a vita el fog dőlni...
Inner Circle2006-03-16 12:50:48 // 6616
Az a baj veletek, hogy összekeveritek a tényekből leszűrt véleményt az érzelmekkel; el se tudjátok képzelni hogy valaki azért mond valamit, mert úgy tartja logikusnak, nem pedig azért mert olyan színű köd lebeg a szeme előtt :D Az "érdekes"-t meg nem "hülyeség" értelemben írtam, hanem a szokásos értelmében: figyelemreméltó, válaszra érdemes, ilyesmi. Tudod, ez olyan múlt századi, archaikus szófordulat :D
BadBoy2006-03-16 11:43:14 // 6615
A fikázás az egész Renault csapatban benne van, mert a télik tesztek alatt Fisichella is csipkelődött a Doktorral.
BadBoy2006-03-16 11:41:41 // 6614
Az igaz, ha a három versenyszám időeredményei meglesznek akkor nem nagyon biztos Alonso győzelme. Rossi ereiben biztos benzin folyik, mert mindegy neki hogy 2 vagy 4 kerék akkor is jó időt tud menni.
GEORGE2006-03-16 11:38:35 // 6613
Mondjuk Alonsotól mit lehet mást várni??? Lehet hogy valamennyire tud vezetni, de hogy egy nagyképű köcsög lett jó pár millióember szemében azt is tuti.....
mesa2006-03-16 11:29:35 // 6612
Alonso kezdte fikázni Rossit (IS). Csak hogy a tényeknél maradjunk!
GEORGE2006-03-16 11:29:01 // 6611
Alonso meg is érdemli ha elverik!!!
Mike.2006-03-16 11:27:50 // 6610
Rossi nagyon jó időket ment a rally gépekkel és az F1-es ideje sem volt olyan rossz. Azt nem mondom, hogy az F1 ben elverné, de nem is kapna csúnyán ki. Motoron meg verhetetlen. Alonso nem is bírna a gépen maradni.
mesa2006-03-16 11:23:24 // 6609
Egészen biztosan már dolgozik a magyarázatokon :)
GEORGE2006-03-16 11:23:22 // 6608
Azért ez a Rossi kiscsávó nem túl nagyarc?!?!? Persze az Alonso se ép kis arc csávó...
SKrisz2006-03-16 11:12:09 // 6607
Na végre! Remélem Rossi ad a képére rendesen... Persze ez Alonsonak tökminegy lesz, mert F1-ben úgyis leveri Rossi-t a többire meg majd jól megmondja, hogy az őt nem érdekli...
mesa2006-03-16 11:06:48 // 6606
Kösz. Csak mer' a reggeli élő közben mindig elalszom :)
pb_2006-03-16 11:00:11 // 6605
Adja.
mesa2006-03-16 10:57:19 // 6604
Rossi párbajra hívta nagyarcú Alfonsót Mennek F1, Rallye és MotoGP versenygépekkel, időre.
mesa2006-03-16 10:52:42 // 6603
Nem tudja valaki megmondani, hogy 'normál' adásidőben is adja-e a ReTekKlub a maláj cirkuszt, vagy csak élőben ?
Mike.2006-03-16 06:08:35 // 6602
Ezeket a híreket te megálmodod? Semmi valóság alapja sincs. Ezekről a hírekről pedig te mondtad pár hsz.-el ezelőtt. "az aktuális dolgok érdekesebbek sztem,mint pl.,hogy a hétvégén ki,mit tud majd nyújtani sepang-ban" ??? :-))
Mike.2006-03-16 06:03:53 // 6601
Kimi és Alonso egy csapatban?? Hol ? Mikor? :-O Hagyjuk már. Ez a teoria felér egy bulvárlap pletykáival. :-P
Xixo2006-03-16 02:28:57 // 6600
Már néhány éve megígérték neki, hogy élete végéig lesz a Ferrarinál állása! :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak