zolee1452006-06-03 15:10:38 // 11255
amit én írtam az sem arról szól;)
Tommi2006-06-03 15:05:08 // 11254
Renault-om van nem egyenlő Renault drukker vagyok :)
zolee1452006-06-03 15:04:01 // 11253
tehát hajrá Alonso= Megane Sport?:))) Ilyen ajánlattal tényleg nem tud partiban lenni a FAM
GT Ɨ|ѯ2006-06-03 15:01:25 // 11252
Vagy meg is tart6tta vona..:-)))a 47-est..
Tommi2006-06-03 14:59:14 // 11251
Mert azt nem annyiért kapott volna :)
zolee1452006-06-03 14:57:34 // 11250
wégé monnyon le!!!!! Mé' nem cseréli el 147GTA-ra?:)
zolee1452006-06-03 14:56:34 // 11249
aki az F1 szimulátort szereti rossz ember nem lehet:)
Tommi2006-06-03 14:56:17 // 11248
Jaja, egy tök szerény srác, nem az az "énvagyokasztárússágírókommentárnagyarc" :) Néha most is szoktam vele beszélni.
Azt mondta, azért cserélte le a 147-esét, mert "visszautasíthatatlan ajánlatot" kapott egy turbós Mégane-ra (Mégane RS vagy hogy híjják asszem) és azért cserélt.
GT Ɨ|ѯ2006-06-03 14:52:33 // 11247
Ez igaz!:-))
De már neemm::-))))
Pedig nemrosszgyerek volt:-))
GT Ɨ|ѯ2006-06-03 14:51:25 // 11246
Is burn...:-))
Ez annyira telitalálat:-))
A precíz technikaaa:-))
Tommi2006-06-03 14:50:50 // 11245
Boxtaktikától és tankolástól függetlenül wégé jó gyerek, évekig Alfája volt és szorgalmasan el is járt talikra :)
Tommi2006-06-03 14:49:09 // 11244
Júúúúúúúúúj, ez nagyon köcsög dolog volt :)))))))))))))))))))))))
GT Ɨ|ѯ2006-06-03 14:44:51 // 11243
Nembaj apááám,szakértő!!És lassan olyan a közvetítés nélküle,mint a Dallas Bobby Ewing nélkül...-)))
Whiteskull2006-06-02 22:39:52 // 11242
Ém inkább az üveg tartalmáért lennék oda. Nem a cimkéért. :))))
mesa2006-06-02 22:38:32 // 11241
Patent. Főleg a címke az üvegen :))
Inner Circle2006-06-02 22:25:51 // 11240
Inner Circle2006-06-02 21:21:05 // 11239
Köszönöm, jó látni hogy valaki gondolkozik és építő hozzászólásokat tesz.
zolee1452006-06-02 17:30:21 // 11238
Először is nem hiszem hogy van értelme egy következtetésről bebizonyítani bármit is.
De:
az túlzás, hogy soha nem talált el semmit, mert egy köridőből ki lehet következtetni, hogy kb mennyi üzemanyag van a kocsiban. Az edzések alatt kb kiderül, hogy kinek mi a legjobb ideje, és azt is lehet tudni, hogy egy kör megtételéhez mennyi üzemanyag kell. A pálya karakterisztikájából az is kikövetkeztethető, hogy egy körre elegendő üzemanyag mennyit ront a köridőn. Innentől egy egyszerű szorzás az egész, és elég biztosan ki lehet találni, hogy hány körre tankolt valaki, tehát hány kiállással megy. Ha az összes kört elosztjuk a kiállások számával akkor kijön, hogy egy-egy szakasz hány kör. Utána kicsit pontosabb számolással az is behatárolható, hogy egyenlő részekre van-e osztva, vagy "eltolt" taktika van. A Mclarennél pl mindig eltolt taktika van, de ott arról van szó, hogy konkrétan eltolják mindig a taktikát...:)))))))
Persze mindez csak következtetés, tehát inkább tájékoztató jellegű infók voltak, de ahogy visszaemlékszem elég sokszor beletrafált.
Ráadásul azt sem szabad elfelejteni, hogy WG szimulátoros gyerek, és nem is rossz, és bármilyen furcsán hangzik elég jól lemodellezték az F1-et a komolyabb szimulátorokban.
mesa2006-06-02 16:59:53 // 11237
Nem. Részemről ez már túlságosan magas értelmi szintet feltételező esemény. Rád hagyom a bizonyítási kényszert!
Bizonyítsd be, hogy az amiről semmit nem tud, tudományosan állapította meg (bármiféle logikai levezetést alkalmazva) , és nem a szerencsés véletlenek egybeeséséből adódóan találta el a helyeshez közeli állapotot!
Van rá egy hétvégéd!
Inner Circle2006-06-02 16:56:50 // 11236
Kifejthetnéd bővebben, hogy miért tartod áltudományosnak, valamint hogy mi lett volna a tudományos megközelítés?
mesa2006-06-02 16:42:46 // 11235
Ha bármelyiket el is találta, az csak és kizárólag a véletlen, vagy az időközben megváltoztatott stratégia, és nem az áltudományos fejtegetése miatt volt.
Inner Circle2006-06-02 16:14:14 // 11234
Hát ha úgy gondolod, hogy az összes autó kiállását eltalálta, olyan valszeg kevés volt, de a fontos szereplőkben nem nagyon tévedett. Kivéve persze az olyan eset, mint Rosbergé a múltkor. De arra azóta sem jöttünk rá, hogy mi a francért jött ki R. mégeccer tankolni; nem lehetett másra gondolni, mint hogy 1x áll ki.
mesa2006-06-02 16:11:40 // 11233
Én nem emléxem olyanra, hogy eltalált volna. Pedig nem hagytam ki egyetlen futamot sem. :))
Inner Circle2006-06-02 15:52:51 // 11232
Erős szó ez a "soha", bár mondani könnyű...
mesa2006-06-02 15:47:59 // 11231
Aki soha nem találta el még a tankolási stratégiát ...
zolee1452006-06-02 15:12:07 // 11230
tökugyanúgy néznek ki...:)))
GT Ɨ|ѯ2006-06-02 15:10:12 // 11229
Nebasss....:-)))
Signor Weber Gaaaaaaaabboooorrrr!:-))))
zolee1452006-06-02 15:07:23 // 11228
István "KOKO" Kovács?:)))
GT Ɨ|ѯ2006-06-02 15:03:21 // 11227
mesa2006-06-02 14:54:52 // 11226
Igen. Leginkább úgy lehetne sansza, ha megnyeri a futamokat, de kettős győzelemmel, Massávala nyakán. Akkor -4 pontokkal a 6. futam után beérné Alfonsót.
De belegondolva ez eléggé kivitelezhetetlen... Főleg,hogy Massa azért nem Alfonsó vagy Schumacher kvalitású, ahoyg eddig láttuk.
Ezt a VB-t max elbukni tudja Alfonsó, elvenni SZVSZ lehetetlen.
Xixo2006-06-02 14:54:18 // 11225
És??? Ne törődj a fikagépekkel!!! :-))))
Olyan nyugi van itt, tiszta uncsi ez a topic...
zolee1452006-06-02 14:35:59 // 11224
naja, az első futamon is pont annyi pontot osztanak ki mint az utolsón, tehát minden futam számít, és tény, hogy Alonsó most lépéselőnyben van, de továbbra sem látom olyan drámaian a helyzetet, még akár Kiminek is van esélye. Az is igaz amit MS mond, hogy ő egyedül ehhez kevés, ha a többiek nem rabolnak pontot (leginkább Massa) akkor hiába minden igyekezete.
mesa2006-06-02 14:29:38 // 11223
Sokba fog MS-nek kerülni a régebbi falhoz csapás...
mesa2006-06-02 14:28:24 // 11222
100% egyetértés.
Inner Circle2006-06-02 14:26:30 // 11221
Nem sok minden változott, hiszen eddig is sanszos volt neki a győzelem. Hosszú stintet nem is ment a teszten, csak egy gyors kört, abban pedig eddig is jó volt; attól hogy a leggyorsabb köre még egypár tizeddel gyorsabb lesz, nem borul fel az eddigi helyzet. Most kicsit jobb sansszal futhat tovább Alonso után, de a VB-t már sokkal inkább az fogja eldönteni, hogy a Renault megbotlik-e akárcsak egyszer is.
GEORGE2006-06-02 13:35:37 // 11220
Na jó de ha ideírom akkor megint nekem esnek, hogy GEORGE megint elvakult vagy, stb, stb :-)
mesa2006-06-02 13:32:45 // 11219
Ill. attól függ, milyen nemzetiségű a stewardok többsége ! :D
Xixo2006-06-02 13:29:57 // 11218
Ha nem esik akkor se!!!! :-)))))))))
GEORGE2006-06-02 13:28:24 // 11217
Ha esni fog nem kérdéses ki lesz az első.....
mesa2006-06-02 13:20:41 // 11214
Fastest man on the track : Michael Schumacher.
Silverstone gyors pálya. Tehát sanszos a Ferrarinak (vagy inkább csak Schumnachernek) a győzelem.
Főleg ha ilyen xar idő marad.
Ellenvélemény ?
Vikk752006-06-02 12:26:06 // 11213
Igen, ha életbe lép a fordulatszámkorlátozás, akkor valószínűleg a midlen is a Ferrari, Rönyő, Mekiláren szinten lesz és nem lesznek lekörözések.
zolee1452006-06-02 12:21:13 // 11212
26 autó már indult futamon, nem egyszer, és sztem nem volt sok. A szabályok meg elvileg arra vannak, hogy ne lekörözés legyen sok, hanem előzés (pl a fordulatszám korlátozás)
Vikk752006-06-02 12:15:14 // 11211
Viccen kívűl: élvezhetetlen lenne sztem a verseny a sok lekörözés miatt.
Vikk752006-06-02 12:11:30 // 11210
Sztem 28-30 autó már túl sok lenne...és ez nekem is fáj nem csak mózlinak...tudod, zavarja a szememet :DDD
zolee1452006-06-02 12:02:29 // 11209
OFF
ha jönne egy gazdag orosz üzletember (ejtsd: maffiafőnök) és pénzt nyomna a vasasba akkor sem tudna nagyot alkotni, ezért nem a vasast veszik meg az ilyenek hanem a Chelsea-t:)))
amúgy tényleg sok csapat kéne. az utolsó 3-4 csapatnál mindig lenne egy kis cserélődés, mert lenne aki be akarna jutni, és lenne aki ráunna az utolsó helyekre. A fordulatszám szabályozás meg azért lenne jó, mert előbb-utóbb belátnák, hogy nincs értelme milliókat költeni arra, hogy 19000 helyett 19200-at forogjon a gépe, ha egy futamgyőzelem után úgyis kap egy -300 fordulatos büntit. Igaz, hogy akkor fejlesztenének mást.:)))
mesa2006-06-02 11:44:04 // 11208
Én azt mondom, ha a Püspökladány nem tudja az NB1 elvárásait megütni, akkor nincs ott helye, induljon helyette mondjuk a Vasas ( :-D )
Akkor pedig nem fog találkozni semmiképp egy Real Madriddal.
A Vasasnak sem sok esélye lenne a Real ellen, de ha hirtelen valaki fantáziát látna benne és nyomna oda pénzt, amiből jó képességű labdarúgókat összevásárolnának, akkor akár oda-vissza megverheti akár a Realt is.
De ha 'szeretetből', kivételezésből még mindig a Püspökladány lenne az NB1-ben, akkor valószínűleg soha nem találkozna egy olyan csapattal a real Madrid ami oda-vissza megveri...
És akkor a Reálosok ellazulhatnának, mert tudnák, a Püspökladány ellen a tartalékcsapat is bármikor pályára léphet.
Inner Circle2006-06-02 11:27:09 // 11207
Döntsd el, hogy mi mellett érvelsz: hogy a Püspökladány, ha jó, akkor kiállhat a Real ellen; vagy hogy esélye sincsen. Mert most a kettőt kevered, egyszer az egyiket állítva, másszor a másikat.
mesa2006-06-02 11:01:40 // 11206
Fastest man on the track : MS
Lazán átléptétek a Sith új barcelónai pályacsúcsát...
most akkor a teszten hogyan csalt az FIA a Ferrari javára ? :)))
Online tag
0
Vendég0
770
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth