Nem kell megveszni ezektől a célszerszámoktól! Mint mondtam bármilyen tiszta műanyag feszítőszerszám jó hozzá!
Ha ragaszkodsz a szerszámhoz akkor vegyél ilyet:

Patent-, műanyag- és díszléc ki és leszedő műanyag szerszámkészlet:
KS Tools 911 8120
Ár: 6.410,-Ft
Ennyit fizetsz és ők már küldik is! :)
És ezt később másra is tudod használni!
Így kell pedig:


Köszi, de gyárit szeretnék! :)
Szívósor? Be tudnak kokszolódni a kis műanyag ajtók. Főleg a 2006 előttieknél, bár látom, hogy a tied 9-es....
Szerintem ott is úgy van, mint hátul! 4 db fém patentet kell kiakasztani. Nem veszélyes történet. Keress valami tiszta, műanyag feszítőszerszámot. Ja. Annyi még, hogy a stekker biztosítófüle belül van hátul, meglehetősen ostobán!
Ez majd segít! A hátsó lámpa kapcsoló nem működött...
Lassan mindened meglessz... :))

A tetőléc mennyit tett rá a fogyasztásodra egyébként? Mérhető egyáltalán?
Köszönöm szépen! Természetesen van! Enélkül szóba sem jöhetett volna! Tudom sajnos...
Köszi! Akkor már nem is a 80K Ft! :) Nagyon szép lesz a vasad!
Hmmm!
Imádom az ilyen üzleteket! :)
Köszi! Mentem a linket! ~10%-kklal olcsóbb a Thule mint itthon a legolcsóbb...
Köszi!
Milyen horgod van? Van vágás a lökhárítón? Most fogok egy excenteres
Bosal 034-103 venni használtan!
Na neee...! Most nem mondod, hogy megelőztél! Ilyenre vadászom! Szabad tudni, hogy hol sikerült hozzájutni és mennyiért? Nekem egy 80K-s árat igértek bizonytalan határidőre. Ez egy kissé arcpirító!
Hogy tudod felrakni?
A videót érdemes megnézni! Ijesztő dolgok vannak benne! No ezért vagyok én az ADAC-vel így. Ki a fenének jutna eszébe drótszamár szállítókkal falnak menni, meg jávorszarvast kikerülni! Ezek azért elég objektív dogok. Ebben verhetetlen a németek. Alaposak és tesztelnek.
Egyébként tesszik az Uebler P31 nekem is! Csak itthon nem lehet kapni!
Olasz elme, precíz német kezek.... Megfogtad az Isten lábát! :)
Nálunk ugyanígy! :) Azzal a különbséggel, hogy engem meg sem kér, mert tudja, hogy úgysem találnám meg! :)))
Neked is mindenről a közlekedés jut csak eszedbe! :)))
Szakmai ártalom... :)
Nekem a biztonságom fontosabb mint a munkahelyteremtés!
Egyébként meg nem szeretem a Hankookot. Kizsigerelik az embereket a kis sárgaszeműek! Az üzletből csak ők, meg a bal oldaliak járnak jól... OFF
Van igazság abban amit mondasz, de főként ez az autókra igaz. Egy gumiabroncsot azért nehezebb szubjektíven tesztelni. Bár a németek nemzeti termékeik védelme érdekében mindenre képesek!
Egyszer rendeltem tőlük egy munkámhoz egy előgyártmányt, amit nyilvánvalóan elb...tak. Egyértelmű volt hogy selejt, mert a funkcionális mérete tűrésmezőn kívül volt. Az istenért sem ismerték el, hogy hibáztak. Tetézve a bajt olyan jegyzőkönyvet küldtek, hogy a hajam az égnek állt. Maguk mellé állították a nagy Germanischer Lloyd független minőség ellenőrző szervezetet, és aláíratták velük a jegyzőkönyvet. Ekkor mondtam nekik, hogy OK, de mi akkor meg nem fizetjük ki. Erre ők visszakérték a gyártmányt, és nagy sunnyogva kijavították. Borzalmas energiákat kellet beleölni, hogy megállapodásra jussunk velük. Borzalmas egoista népség! Tisztelet a kivételnek!
Mondd meg neki jól! :)))
Amíg mi nem lépcsőshátúzzuk a Berlináját, addig ő csak ne kombizzon itten...! :)
Tudom, ezeken rajta vagyok!
Az
ADAC tesztek nálam alapművek. :)
Az a baj, hogy ők eddig csak 14-17" közt tesztelnek!
Érdekes...
Nekem a téli után a
Bridgesone Potenza RE050A jóval zajosabbnak tűnik. Újonnan is!
Nekem a Continental Sport Contact3-ak piszkálják még a fantáziámat! Ezek is jönnek első szereléssel! Kéne egy 19"-os teszt!
Gumik:
Az előző verdámon (14") elsőre Pirelli P6000 volt, fényes (síkos) aszfalton katasztrófális volt. Állandóan dolgozott az ABS. Esőben viszon alázott! Nem sokkal fogott rosszabbul mint szárazon! Ezt komolyan modom! Kátyú miatt váltottam (14") Nokian NRHi-re, ami klasszisokkal jobban tapadt szárazon, minden útfelületen. Esőben viszont nem hozta a P6000 szintjét. Főleg ahogy kopott... Ismét kátyú miatt váltottam (15") Continental PremiumContact 2.-re, ami olyat mutatott nekem tapadásban, amellyel guminál nem találkoztam.
Az 59-en megvételkor 6 mm-es Pirelli Sottozerok voltak. Szárazon átlagosak voltak, viszont esőben katasztrófálisan teljesítettek. Úgy csúszott mint havas úton. Amikor egyszer ~45-nél egy nagyobb rádiuszú vizes aszfaltos úton kitört a segge, azonnal levetettem őket és megvettem rá a tesztgyőztes
Continental Contiwinter Contact TS830-at.
Hankookba még kiváló gumiról nem hallottam...
Hmm! Akkor FL-kor változtattak valamit!
Nyugtat...
Ja, a Welly-n is jó! :)
Egy újabb típushiba...? :)
Bassz... Ezt most minek kellet észrevenned?!? :) Nekem mindkét oldalon ronda!

Most már engem is idegesít... GRRR!
Majd ránézek a hátsóajtó tömítésre, hogy helyén van-e rendesen...
A németekre gondolsz...?
Ott is téma, a menj amennyivel tudsz rendszer megszüntetése! Jobbára a károsanyag kibocsájtás miatt!
Ajajj!
Szorul a hurok...
Ezért sem lesz lassan értelme a 150-200 Le feletti vasaknak...
Itt szoktak lenni meg a bontókban. Sok bontó itt is hirdet.
Miért Pirellit vettél? Találtál tesztet 19"-ban?
Kíváncsian várjuk tapasztalataid! Én 16"-ról átállva csak a design-t tudom felállítani, ami mellette szól. Te ha jól emlékszem 18"-ról váltasz fel... Ott nem lesz drasztikus eltérés.
Nekem az Alfa is prémium.
Akkor csak én nem vagyok ilyen szkeptikus...
Abban egyetértünk, hogy egy Alfának Alfának kéne maradnia! Prémiumnak! A Fiat meg legyen tömegautó!
Azonban a "parasztvakító" dolgokra szükség van, szerintem. Szeretem a Hillholder-t, meg a parkoló radart is!
Jövőre jönnie kell a Guiliának. Bízzunk benne, csak felejtenék el a Guilietta lámpáit.
Kérdés a kategória. Közép, nagy vagy e kettő között.
Itt van tessék! Megy ez gyorsan... :)
Nem tudom elfogultság-e, de véleményem szerint a Brera/Spider páros az elmúlt 20-30 év kategóriájának legszebbje...
Azt azért hozzá kell tenni, hogy a J Astra a valaha gyártott legszebb Astra, szerintem. És lehet, hogy nem csak az Astrák közül szép. Bár valljuk be az Insignia sem kifejezetten ronda. Bár nem az olasz mércével mérve.
Ezekről sajna nem a Guilietta tehet. Viszont merészebbnek kellet volna lennie. Ez tény. Az elsó lámpa nem klappol valahogy... Nálam itt több a MiTo. A lámpái ütnek!
És most szerintem mi is bevallhatjuk, ha nem került volna a Brera orr és lámpák az 59-re, akkor most ez sem lenne ilyen őrjítő. Csak egyszerűen szép lenne. Profilból és farból sokszor úgy érzem, nem sokkal több az 56-nál. Sőt..
Csapjatok agyon...
Tegnap láttam Pécsett egy 2008-as FL-es SW ti-t. 2,4-es volt bézs...
Asszem MAB-os rendszámos vagy MA valami.
Nem ismeritek?
Nálad csak kétszáz felett! :-o
Mond neki, hogy azt nézegesse ami előtte van! :)))
Jajj, mit is beszélek... ? Mindjárt jön Gui-s topicból és jól leszúr... :)))
A 6-oson nem bántottam. Se a trafik-, se a vízhőmérséklet miatt! Hetényig volt az ereszd el a hajamat...
A te asszonyod is ilyen integetős?!? :))
Jóval komolyabban! Kár, hogy ezt kell mondanom, de egy Mito szebb SZVSZ. Több benne a fantázia.
Valaki esetleg erről véleményt (elvileg gyári):


18-at kérnek érte!
Az előző vasamban ilyen volt. Fogott mint állat, cserébe elől egy évet bírt! Utána Jurid váltotta, amit 7 év alatt nem tudtam elkoptatni (pedig dolgoztam rajta). Egy lehelletnyivel fogott rosszabbul mint a Ferodo.
Az a baj, hogy kéne tudni pontos típusokat, mivel többféle is lehet.
Az érdekes! Az egyik ok ez volt, hogy 59 lett at 56-ból. Nem akartam kiszorulni a városokból!
Hát igen a Mutiair jó kis dolog! A fogyasztáson viszont az sem segít! :)
A beltér az 59-ben belsőségesebb! Nekem bejön a bunkerfeeling! Az egyik autós újságíró mondta egyszer: a 159 beltere egy szűk intim környezet. Találó megfogalmazás!
A műszerfal szerintem vagány! Ebben talán nem is festett, hanem szálcsiszolt alumínium volt. Ami tulajdonképpen nincs is messze a mienktől! Bár van olyan 59 amiben műanyag!
Az én utasom egyaránt kényelmesnek titulálta a hátsó sort! :) Hátul lábtérben a Gui-t jobbnak éreztem!
A 156 1,9 MJET tudja az EURO 4-et?
Nekem szumma-szummárum tetszett, néhány apróságtól eltekintve (Guilietta Topic 5311 HSZ.)!
A szosza cartárs megtalálta:
Ezzel mentem!
Miért akartál Guiliettát és miért 59-et vettél? Korszerűbb a Gui (5 év van köztük) és futóműben is ott van, kisebbnek sem mondhatni belül...
A Spider Zsír! :)
Van valakinek kutyahálós kalaptartó rolója? Hova kell azt pontosan beakasztani?

Hmmm...
Ezt én anno az 1,6 és a 2,0 JTDm-re hallottam.
Az 1,9-et felvitték 2,0-re alá pedig berakták az 1,6-ot!
Azt gondolom erre van kereslet, meg hát ugye downsize-ing.
Igazából meg nem is nagyon van mibe nagy motort tenni... Jelenlegi a zászlóshasjónk! egy C szegmensű Guiletta. :(
Mentem tegnap egy QV-vel és ha nem is szedte fel az aszfaltot, azért szedte a lábait. Szerintem az is 1,6-os dízel, vagy az 1,4 benzines motorral az bőven elegendő.
A kérdés itt ugye az: Hova az Alfa feeling?
Hát ezt kérem meg elvitte a recesszió, az EURO normatívák (és a gyorshajtáscsekkek). :) Legalábbis egyenlőre...
Én megértelek! Nem értem viszont, hogy a 2,4-nek miért más a motorolaj specifikációja, mint az 1,9-nek és a 2,0-nek. A négyhengereseké ugye SAE 5W-30 a az öthengereseké meg 5W-40. Az emelt melegviszkozitással még talán nem is lenne baj, de az eltérő minősítéssel viszont annál inkább. A négyhengereseké
FIAT 9.55535-S1 az ötösé pedig N2. Az ACEA B4 nem való részecskeszűrős autóba, mert a SAPS tartalma magas, ami legyilkolja a DPF-et.
A szóban forgó diesel konstrukciók szerkezetileg hasonlók. Talán a magasabb hőtermelés miatt ajánlják a más specifikációt... Így feláldozták a DPF-et a tribológia oltárán!
És még tetézi a bajt az is, hogy a FL-es használatiban sem javították ki:

Valószínűleg van(nak) olyan dolog(ok) az öthengeresekkel ami nem került nyílvánosság elé. Tartok tőle, hogy ennek, ezeknek köze lehet, ahhoz levették a kínálatról is. VSZ nem tudták EURO V-ösíteni...
Vagy nem is akarták... Lehet nem vitték úgy és nem lett volna gazdaságos. Mindenesetre nagy kár érte! Jó lenne, ha lenne még nagymotoros JTD! A 3,0 sorhat útópia volt! Sajnos! Mondjuk ehhez kellet volna egy piacképes nagyautó...
Pontosítok: Nem vitattam, hanem meglepőnek tartanám!
És a félreértések elkerülése végett, itt nem egy koromtól már megfojtott szűrőre gondolok!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.