Jut eszembe... Csináltam egy hülyeséget a nyáron. Kockásra fékeztem az első két gummát, és ráz mint a fene (főleg 60-30 km/h közt).
Délelőtt elpucceroltam a kereket és egy tenyérnyi helyen 1 mm-el mélyebb a profil. Egyébként még így is 4 mm van vissza. Nálam ez még 1 de inkább 2 szezon.
Nem tudjátok, hogy létezik olyan technológia, hogy leforgácsolják (csiszolják, marják) a futófelületet a gödör szintjére?
Teherautó pótkocsiknál, versenyautóknál gyakran fordul ez elő szerintem.
Ha nincs ilyen eljárás, marad a jó öreg rotaschmirr. :)
droberto2016-01-23 14:38:35 // 4646
droberto2016-01-23 14:28:34 // 4645
A lényeg, hogy az ECU ne limpeljen.
droberto2016-01-23 14:27:58 // 4644
Nem emlékszem. Biztos adtak, de mindent nyélen hagytunk. :)
droberto2016-01-23 14:25:39 // 4643
3 db van. Gondolom karakterisztikát.
Tippem:
- rail,
- turbó nyomás
- és fordulatszám
Haveromnak rendeltem, de annyira nem mélyültem el benne.
Lassan neki is kijár egy új kullung szett. Mondtam, neki, hogy vegyünk vissza, de jó neki így. :)
Tudni kell használni.
A problem csak akkor jön ha konstans 1500-2000-nél odalépsz neki. Ha lejjebbről mész fel, nincs vele gond. :)
Tippem:
- rail,
- turbó nyomás
- és fordulatszám
Haveromnak rendeltem, de annyira nem mélyültem el benne.
Lassan neki is kijár egy új kullung szett. Mondtam, neki, hogy vegyünk vissza, de jó neki így. :)
Tudni kell használni.
A problem csak akkor jön ha konstans 1500-2000-nél odalépsz neki. Ha lejjebbről mész fel, nincs vele gond. :)
droberto2016-01-23 14:20:06 // 4642
Már többször akartam kérdezni...
Ti, hogy vagytok esti pályás reflektorhasználattal?
Én ha simán használom, ha nincs előttem senki, van középen háló és nem jön szembe busz vagy kamion...
Ti, hogy vagytok esti pályás reflektorhasználattal?
Én ha simán használom, ha nincs előttem senki, van középen háló és nem jön szembe busz vagy kamion...
droberto2016-01-23 14:17:39 // 4641
Tegnap vettem megyematricákat. Végre én is lecseréltem a kerekeket. :) Ezekkel a kiskerekkekel simán viszi a 220-230-at. :) Persze óra szerint. :) Ja és a sváboknál... :)
droberto2016-01-23 14:15:14 // 4640
Úgy látom ez már a Véda rencer. Ez nem teszi rá a képre a sebesség adatokat?
Minek az átmérője 16 cm?
Minek az átmérője 16 cm?
droberto2016-01-23 14:13:25 // 4639
Pontosabban már nem is Novitec, hanem Squadra Sportiva Powerjet 3. Az Alfa Fiat tuning divíziót kiszervezték a nagyok (Ferka, Lambo, Maser) közül. :(
Anyit viszont legalább még fejlesztettek, hogy a potik a doboz aljra kikerültek (Legalábbis a Powerrail V-nél mindenképpen).
Így néz ki a Tbi-k teljesítmény többlete:
159 / Spider / Brera 1.8 TBi: 242 bhp / 370 Nm.
Giulietta QV 235 bhp: 261 bhp / 380 Nm.
Giulietta QV 240 bhp: 270 bhp / 385 Nm.
Anyit viszont legalább még fejlesztettek, hogy a potik a doboz aljra kikerültek (Legalábbis a Powerrail V-nél mindenképpen).
Így néz ki a Tbi-k teljesítmény többlete:
159 / Spider / Brera 1.8 TBi: 242 bhp / 370 Nm.
Giulietta QV 235 bhp: 261 bhp / 380 Nm.
Giulietta QV 240 bhp: 270 bhp / 385 Nm.
droberto2016-01-23 14:08:13 // 4638
Hát erre én is kíváncsi leszek! :)
droberto2016-01-19 21:47:39 // 4637
:)
Ha a hideg verdával beállsz a meleg kuckóba, egyből lecspódik rajta a levegőben levő pára. (Hűtőböl kivett üdítősdoboz) Az üregekből csavarni lehet a vizet, a kristályosodott síkosságmentesítő pedig felzabizza a fémet. :)
Ha a hideg verdával beállsz a meleg kuckóba, egyből lecspódik rajta a levegőben levő pára. (Hűtőböl kivett üdítősdoboz) Az üregekből csavarni lehet a vizet, a kristályosodott síkosságmentesítő pedig felzabizza a fémet. :)
droberto2016-01-19 21:13:02 // 4636
A fűtött garázs sokkal többet árt a kaszninak, mint amennyit használ a motornak. Ilyenkor korrózió hihetetlen méreteket ölt.
A legjobb egy jól szellőző fűtetlen száraz garázs. :)
A legjobb egy jól szellőző fűtetlen száraz garázs. :)
droberto2016-01-16 18:50:46 // 4635
...de én nem tudtam egyedül kiszedni.
(mára én is elfáradtam)
(mára én is elfáradtam)
droberto2016-01-16 18:42:50 // 4634
Akkor most toljál rá egy páleszt. (Most, hogy mondom én is gurítok egy Irsait :))
Nem csoda, hogy fáj a derekad. Kemény fickó vagy. Pont úgy csináltad, ahogy én is írtam a blogomban.
"2. A kormány betolása, megemelése.
3. Fejtámasz kivétele.
4. Ülésmagasság, és ülésdőlés minimumra állítása.
5. Háttámla előre döntése.
6. Ülés előrehúzása.
14. Ülés hátratolása addig, míg az alsó és felső sínpár, fedésbe nem kerül. Így a legkönnyebb az ülést kiemelni."
Nem csoda, hogy fáj a derekad. Kemény fickó vagy. Pont úgy csináltad, ahogy én is írtam a blogomban.
"2. A kormány betolása, megemelése.
3. Fejtámasz kivétele.
4. Ülésmagasság, és ülésdőlés minimumra állítása.
5. Háttámla előre döntése.
6. Ülés előrehúzása.
14. Ülés hátratolása addig, míg az alsó és felső sínpár, fedésbe nem kerül. Így a legkönnyebb az ülést kiemelni."
droberto2016-01-16 17:47:35 // 4633
..kié..
Szóval ki jön rá a rejtélyre...
Szóval ki jön rá a rejtélyre...
droberto2016-01-16 17:38:42 // 4632
Kíváncsi vagyok ki lesz a nyeremény. :)
Könnyebb a fl ti ülés mint a régi?
Egyedül emelted ki? Ha igen kíváncsi vagyok a technikádra. :) Nekem nem megy.
Könnyebb a fl ti ülés mint a régi?
Egyedül emelted ki? Ha igen kíváncsi vagyok a technikádra. :) Nekem nem megy.
droberto2016-01-14 21:24:31 // 4631
Mit nem adnék egy zsenge jobb1 ülőlapszivacsért. :)))
droberto2016-01-13 22:57:22 // 4630
Ez szerintem nem rutin kérdés. Nézd csak meg a blogomat. ☺
droberto2016-01-13 22:50:11 // 4629
3 lököst leszedek míg1 haspáncélt aknáról. :)
droberto2016-01-13 22:45:50 // 4628
A Holland vagy Belga közösségi oldalon (amit korábban küldtem neked), van egy poszt, hogy hogyan lehet másként felrakni.
Én is gyártottam magamnak egyedi tartót, hogy eltünjön a stekker. Ezt láthatod a hsz.-aim közt.
Én is gyártottam magamnak egyedi tartót, hogy eltünjön a stekker. Ezt láthatod a hsz.-aim közt.
droberto2016-01-13 21:50:36 // 4627
Vértesszőlősön a CBA üzletsorán van egy ilyen kulcsos spíler.
droberto2016-01-13 21:39:36 // 4626
Legalább úgy mentél a mosóba, hogy a fejed tetején volt a haspáncél? :)
droberto2016-01-12 21:18:56 // 4625
Elég a két első ajtó vezérlőt cserélni.
droberto2016-01-12 21:12:32 // 4624
A helyedben nem tenném. Fúrni faragni kell és installátorok fütyülnek a korrozióvédelemre. :(
droberto2016-01-12 21:10:29 // 4623
Sajnos nálam most ez volt néhányszor. Le is esett a kő a szívemről amikor ki tudtam puccerolni és le tudtam ápolni a bőrt..
droberto2016-01-12 21:08:45 // 4622
Tudsz ám élni, te fiú. :)
Grat.
A bevonatolási tanácsomat jól fontold meg. Most a legegyszerűbb. :)
Grat.
A bevonatolási tanácsomat jól fontold meg. Most a legegyszerűbb. :)
droberto2016-01-12 21:07:33 // 4621
Lehet, hogy problémás alakatrész, de alapvetően a mai 59-esek ha átlagosan ha 20k km/évvel számolsz, 2-3k km futásteljesítménynél tartanak.
Tudom, hogy te többször írtad itt ezt a hibát, de azért tömeges váltóhibáról nem beszélhetünk a Cartársaink körében.
Szerintem, ha kímélik és 100-200k km-enként le van dobva az olaj sokat számít.
Tudom, hogy te többször írtad itt ezt a hibát, de azért tömeges váltóhibáról nem beszélhetünk a Cartársaink körében.
Szerintem, ha kímélik és 100-200k km-enként le van dobva az olaj sokat számít.
droberto2016-01-12 21:03:29 // 4620
Ha jól emlékszem voltak problémáid a hajtáslánccal a kezdetekben (kuplung, kettőstömegű). Feltételezhetően nem szépen használta az előző gazdija.
Egyébként sok múlik a használaton. Elég pl. annyi, hogy a user a váltókaron pihenteti a kezét... Így pl. hamar kikopnak a csuklók a rudazaton...
Egyébként sok múlik a használaton. Elég pl. annyi, hogy a user a váltókaron pihenteti a kezét... Így pl. hamar kikopnak a csuklók a rudazaton...
droberto2016-01-12 07:39:05 // 4619
Persze ezt modtad, de vajon miért?
Elhasználódott/megcsappant olaj? Sok hideg üzem? Durva váltókar kezelés? Nem megfelelő kuplung használat?
Elhasználódott/megcsappant olaj? Sok hideg üzem? Durva váltókar kezelés? Nem megfelelő kuplung használat?
droberto2016-01-11 23:02:29 // 4618
Szuper! Akkor most újra falhatod a km-eket. :)
Azért kíváncs lennék, hogy mi csökkenti a váltó élettartamát...
Azért kíváncs lennék, hogy mi csökkenti a váltó élettartamát...
droberto2016-01-11 21:39:01 // 4617
Nyugi, küszöbön a Giu 510 jóféle maranellói lovacskával! :)))
droberto2016-01-11 21:37:18 // 4616
Akkor most megbüntiznek a nagyfék miatt? :)))
droberto2016-01-10 21:59:45 // 4615
Miért adod el? Mi a terved? Egyébként szép példány, jó áron.
droberto2016-01-10 21:53:23 // 4614
Az nagyon sok lenne. :)
Anno számolgattam és 45 kg a súlycsökkentés.
Anno számolgattam és 45 kg a súlycsökkentés.
droberto2016-01-10 19:02:49 // 4613
A Navos verdáknak más az antennája. Ezeknél a talpban van a GPS antenna.
droberto2016-01-10 19:01:33 // 4612
Mert az újak már navigálnak is a Dashboard kijelzőjét használva.
droberto2016-01-10 18:59:02 // 4611
Ebben az esetben akkor ez Blue & Me & Nav. :)
droberto2016-01-10 18:57:06 // 4610
A nagy kék elvileg balról jön a kormány felől (ezt nem találom), a két pici közül azt gondolom, hogy az egyik az USB aljzat, a másik pedig a csillárban levő mic csatlakozója.
droberto2016-01-10 18:53:28 // 4609
droberto2016-01-10 18:07:36 // 4608
Ha nekiállsz, és megtalálod a kábelt, hogy honnan jön akkor légy szíves fényképezd le. Köszi!
droberto2016-01-10 17:59:57 // 4607
droberto2016-01-10 17:48:36 // 4606
Nálam van a Yani, dobozkája. Az Install még várat magára, mert nem látom a dobozra menő kábel köteget a középkonzol mögött. Elvieleg ott kell lennie, mert Hi kivitel. Szétszedni, pedig még nem volt kedvem....
droberto2016-01-10 17:45:03 // 4605
Van. A hátsó üléstámla más. A Berlina általában nem dönthető, így a szélei egyben (rajta) vannak a támlán.
droberto2016-01-08 09:43:15 // 4604
droberto2016-01-01 04:17:39 // 4603
Hát akkor Cartársak! Nagyon Boldog 2016-os Esztendőt. Legalább olyat, mint a tavalyi.
droberto2015-12-25 09:52:25 // 4602
Kellemes Karácsonyt Minden Alfás Barátnak! :)
droberto2015-12-23 00:35:41 // 4601
Az EGR DPF nem barátok. Egymás ellen dolgoznak.
Ezt a hibát könnyen kizárhatod. Lekötöd az Egért azt használod úgy egy darabig.
Ezt a hibát könnyen kizárhatod. Lekötöd az Egért azt használod úgy egy darabig.
droberto2015-12-23 00:33:50 // 4600
No-no. A témának én ágyaztam meg. :)
Ma én is megjártam a Fővárost. Nekem sose kéne ettől jobb autó. :)
De ami a legjobban hiányzik, hogy végre ihassunk együtt pálinkát. :))) Miko' lesz má' ilyen?
Ma én is megjártam a Fővárost. Nekem sose kéne ettől jobb autó. :)
De ami a legjobban hiányzik, hogy végre ihassunk együtt pálinkát. :))) Miko' lesz má' ilyen?
droberto2015-12-23 00:20:41 // 4599
Ma Magyarországon 10-ből nyolc eladott autó dízel. A használtpiacon pedig 9. Ezekkel autóznak, így ehhez kell az alkatrész.
droberto2015-12-23 00:13:43 // 4598
Azért ez a benyóra is igaz. Kb. az összes közvetlen befecskendezős benzin motor egy szopóág a lerakódásaival. Gondolj csak a Princre meg a többire. A vékony kis vez. láncokról meg ne is beszéljünk. Egyébként a benyósokban is van Egérke... :)
És most ne értsd félre alapvetően én is benzingőz párti vagyok, de egyenlőre a dízel az ésszerű választás akinek a hatékonyság a fontos.
És most ne értsd félre alapvetően én is benzingőz párti vagyok, de egyenlőre a dízel az ésszerű választás akinek a hatékonyság a fontos.
droberto2015-12-22 01:02:14 // 4597
Ezt a 20k alatt inkább benzin legendát én ledönteném. Én csak 7-10k km-t megyek és nekem optimális. A JTDm könycseppekkel megy és bazi jó technika, a Novitec-kel kapar is redesen :) és az 59-nél a benzines még drágább is. Úgyhogy nagy átlagban ül a mondás, de a kivétel meg erősíti a szabályt. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
494
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Zenebutik
- 155
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV