Fórum >> Egyebek >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!

ALFA75td2008-06-29 15:48:58 // 2858
Igen a vasúttörténeti parkban van és 500 forint ellenében felszállhatsz rá és vezetheted virtuálisanmozdonyszimulátor
Zsolt1552008-06-29 15:45:10 // 2857
Akkor erről lemaradtam. :-(((
Zsolt1552008-06-29 15:44:26 // 2856
Itt a V63,001 psz, a 002, és a 003-as társaságában - 1996-ban - selejtezésekor.



Tudomásom szerint végül is a V63,001 psz. mozdony azonban egy 1998 áprilisi átminősítéssel lett védett, múzeumi jármű.
2000. év első félévében aztán, ha működőképessé nem is tették, de kívül-belül rendberakták, és így került, az akkor megynyílt Magyar Vasúttörténeti Parkba.
ALFA75td2008-06-29 12:43:34 // 2855

GANZ Hargita motorvonat Rákosi számára épült és 1990 ig kormányvonatként állt szolgálatban

A Hargita motorvonatot 1990 ben felváltotta az Ezüstnyíl vagy ahogy a köznyelvben elterjedt a Kádár vonat a sors fintora,hogy a névadó nem utazhatott rajta.Ez a szerelvény ma is a kormány szolgálatában áll de kihasználatlanság miatt bérelhető jó pénzért
ALFA75td2008-06-29 12:11:32 // 2854

A Ganz Mávag által gyártott leggyorsabb gőzmozdony a 242 sorozatú annyira óvják,hogy csak nagyon ritkán látható pl múzeumok éjszakája
ALFA75td2008-06-29 11:49:24 // 2853
A V63 001 nem védett jármű egyszerűen hanem ő a mozdonyszimulátor
Zsolt1552008-06-29 10:31:59 // 2852
Nekem is! :-((( :-)))
Zsolt1552008-06-29 10:30:48 // 2851
A Ganz-Mávag másik sikeres mozdonya, pedig az idén 50 éves M44 "Bobó", melyből közel ezer darab készült.





Egy rádió-távirányítású a GYSEV-nél.



Egy ex.HÉV-es, pedig a Szentendrei Közlekedési Múzeumban.
Zsolt1552008-06-29 10:14:22 // 2850
Sajnos igen, a V46 "Szöcske" volt az utolsó. Komáromban őt is láttam.

Zsolt1552008-06-29 10:09:52 // 2849
V63 001. még eredeti fényezéssel:



Jelenleg a Vasúttörténeti Múzeumban van, mint védett jármű. :-)))
GT Ɨ|ѯ2008-06-29 08:20:59 // 2848
életesveszélyesvoltnem?...:-)))
Attie2008-06-28 18:20:33 // 2847
Hihi ezek jó képek :)
Edyboy2008-06-28 17:34:04 // 2846
Szergej :-)
Edyboy2008-06-28 17:27:33 // 2844
Íme,a Gigant,a legerősebb Ganz-Mávag mozdony :-)
Edyboy2008-06-28 17:22:25 // 2843
Hát,igen a jó öreg Ganz-Mávag :-)
Itt egy kevéssé ismert példánya:

A MOL használja Almásfűzítőn :-)
Itt pedig az utoljára gyártott Ganz mozdony:
Edyboy2008-06-28 17:15:38 // 2842
Gratula!
Nekem akkor csak szovjet kerékpár jutott :-(
csocsi2008-06-28 15:35:30 // 2841
Ilyen oldalkocsis mocival már 30 éve motoroztam.
Zsolt1552008-06-28 07:24:07 // 2840
In memorian Ganz-Mávag.

45 éve az első, még az NSZK-ban gyártott, 44 éve, 1964. június 15.-én, pedig az első hazai gyártású V43-t - Szilit - adta át a Ganz a MÁV-nak. V43 1008-as pályaszámmal.

Zsolt1552008-06-28 07:04:04 // 2839
Nagyon szííííp! :-)))
Edyboy2008-06-27 22:22:10 // 2838
Bizony,minden régi dolog szép :-)
Van még Pannónia képem is :-)
Zsolt1552008-06-27 22:10:59 // 2837
Nagyon szép!!!

A munkahelyemen az egyik informatikusnak egy szépen felújjított "Cetkája" van. Azis szép.
Edyboy2008-06-27 22:07:57 // 2836
Kazes☻2008-06-27 22:05:32 // 2835
Szuper! :)))
Edyboy2008-06-27 22:00:59 // 2834
Bizony,bár ez már másik járgány,olasz és több,mint 70 éves :-)
Kazes☻2008-06-27 21:50:18 // 2833
Fa felnivel? :)))
Edyboy2008-06-27 21:47:21 // 2832
Edyboy2008-06-27 21:24:11 // 2831
In memoriam Ikarus:
Edyboy2008-06-27 21:22:35 // 2830
Erről van nekem is képem :-)

Zsolt1552008-06-27 19:22:13 // 2829
Ezt a sárgát???

GT Ɨ|ѯ2008-06-27 14:23:49 // 2828
Föckös2008-06-27 13:34:21 // 2827
és van neki egy Espadája is, amit a haverem Péter bőrözött, aki egyébként Alfás:-)))
Föckös2008-06-27 13:31:51 // 2826
aaaaahhhhh
GT Ɨ|ѯ2008-06-27 13:29:38 // 2825
mekkora már:-))))))))))))))))))))
Kau2008-06-27 13:23:51 // 2824
Régen. És ma :))

GT Ɨ|ѯ2008-06-26 20:51:08 // 2823
gondolom,az ára is:-))
Zsolt1552008-06-26 19:37:20 // 2822
Szerintem is! :-)))
GT Ɨ|ѯ2008-06-26 09:16:02 // 2821
perfetto:-)
Attie2008-06-26 09:02:29 // 2820
Hát én sem, de Giulia-ra tippelnék.
Zsolt1552008-06-26 07:33:09 // 2819
Amikor ott voltam egy MG sportkocsit restauráltak. Az alvázig le volt bontva. A gumi gyártójától külön az akkori gumikat rendelték meg hozzá!
Hihetetlenül szépen, és precízen dolgoznak. Sajnálom, hogy nincs nagyobb publicitásuk, mert megérdemelnék. :-)))
Xixo2008-06-26 02:49:08 // 2818
Ez a tökéletes autó!!!

Felkerült ő is az "akiket irigylek" listámra!!! :))))
Zsolt1552008-06-26 02:01:38 // 2817
Nem, csak nagyon jó barataim dolgoznak ott, és Ők mutatták meg nekem a műhelyt.
Tommi2008-06-26 01:54:43 // 2816
Bennfentes vagy? :)
Tommi2008-06-26 01:54:15 // 2815
Woww, nyálelválasztás megindult :)))
Zsolt1552008-06-26 01:54:05 // 2814
Külön emeleten állnak a veterán autók, és külön lifttel mennek le a garázsból. A restauráló műhely, pedig a pincében van.
Zsolt1552008-06-26 01:52:16 // 2813
Akkor segítek:

Egy Alfa GT Junior 1300-as van a birtokában. 2005 őszén vette meg, és az eredeti kárpit kivételével az autón teljes felújítást végezett.



Nagyon-nagyon szép! Szerintem! :-)))))))))
Tommi2008-06-26 01:47:07 // 2812
Abból van a zsé :) Mittomén... Van a Citroen szalon mellett egy restauráló műhelyük is, amit eleinte kicsiben, mellékesként kezdtek, de mára elég komollyá fejlődött és talán innen az indíttatás, hogy egy régi digó verdát hajtson :)
Tommi2008-06-26 01:46:02 // 2811
Ha már a Montreal szóba került, annak idején volt szerencsém testközelből is megnézni a Ferrari szalon műhelyében :) Egy nagy lapos izé az egész :)))))))))


Xixo2008-06-26 01:43:08 // 2810
Akkor miért citoent árul?? :)
Tommi2008-06-26 01:32:56 // 2809
Zsola!

A Citroen Pásztor tulaja - nevezetesen Pásztor Tamás vette meg azt a Montrealt, amit tavaly ott volt Esztergomban. A kocsi előtte Alessandro Lippié, a Ferrari szalon tulajáé volt :) Sőt, Ale 1972-es gyönyörűen restaurált Maserati Indyjét is Pásztor úr vette meg. Aki amúgy egy nemtommilyen veterán Alfával jár veteránversenyekre :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak