A nagy AlfaCity videóválogatás

2022-08-17  Alfa Amore
Elkészült az idei AlfaCity hivatalos aftermovie-ja. Sőt, kigyűjtöttük a többi AlfaCity-s videót is Nektek, hogy ne kelljen keresgélni. A cikk folyamatosan frissül!
Hírek >> 2022  

Fogadjátok szeretettel AlfaCity hivatalos aftermovie-ját! Ilyen volt a 2022-es rendezvényünk, amelyen 1350 Alfa Romeo és több mint 3500 ember vett részt.

AlfaCity fő támogatója idén a CarNet Csoport volt. Videós csatornájuk, a CarNet Ride is forgatott a rendezvényen, íme a kisfilm:

Az Alfa Amore YouTube-csatornájára folyamatosan kerülnek fel AlfaCity színpadi eseményei. Iratkozz fel csatornánkra, hogy ne maradj le a következő videókról! 

AlfaCity pénteki napjának megnyitója és beszélgetés a 15. AlfaCityről, valamint a 18 éves Alfa Amoréról:

Az Alfa Romeo Tonale bemutatása és leleplezése:

A Melbourne Coffee Tour és a specialty kávézás: 

 Alfa Romeo Montreal bemutató a színpadon! Elmeséljük a típus történetét is!

Idén 50 éves az Alfetta! Bemutató és típustörténelem:

Az Alfa Romeo Sprint Zagato (SZ) igazi ritkaság, Magyarországon mindössze két darab van belőle. Mindkettő ott járt AlfaCityben és részletesen bemutattuk az autót. 

 A szombati nap megnyitója Rákóczi Ferenccel:

 Sokáig mi sem tudtuk, de bizony karbontechnikusként dolgozik egy magyar srác a Sauber Engineeringnél. Milyen az Alfa Romeo Forma-1-es csapatánál dolgozni? Mindent megkérdeztünk Lakatos Tibortól.

AlfaCity vendége volt Csikós Zsolt (speedzone.hu), aki elhozta a rendezvényre friss szerzeményét, a közel 60 éves Alfa Romeo Giulia Sprint GT-jét. Mesélt arról, hogyan indult nála a veteránozás, de a Tonalét is megszakértette.

Ha még nem unod AlfaCity-t, kígyűjtöttük más videós csatornák összefoglalóit és élményvideóit is!

Fekete Norbert párjával már harmadik éve mindig csinál videót AlfaCityről. Íme az idei élménybeszámolójuk:



Pop Leonardo is forgatott idén AlfaCityben:

Szűk Csaba AlfaCity élményei:

Az Olasz Percek külön videót készített a pénteki és a szombati napról is:



Lemes István Krisztián sportlövő, a magyar paralimpia válogatott tagja. Kerekesszékkel él, és imádja az autókat. AlfaCityben is ott volt:

Bálint András videója - sok drónfelvétellel!

A Dunaújváros Televízió is mindkét nap forgatott AlfaCityben!





Ha Te is készítettél videót, és szeretnéd, hogy felkerüljön ebbe a válogatásba, írj nekünk üzenetet!

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
AlfaCity

Az utolsó 3 hozzászólás:

tdemeter2022-08-29 11:26:00 // 44981
Ha Te nem találod fel magad ezen a rendezvényen, akkor szerintem Veled van a baj.
Igen, lehet ezt is mondani, én nem állítom, hogy a legjobb party arc vagyok. Aznap 3 órát álltam sorban és nem számítottam rá. Közben lemaradtam programokról, amelyek amúgy érdekeltek volna.Ez az apróság el is ronthattaa kedvemet.
Persze mondhatod, hogy miért nem jöttem pénteken vagy reggel 5-kor, mert akkor megúszhattam volna ezt, de ez nem volt nálam realitás...

Szerintem ha azt szeretnéd eldönteni, hogy akkor a rendezvény sikereres volt-e, elég ha megnézed a pozitív és a negatív visszhangok arányát.
Én biztos vagyok benne, hogy a többségnek pozitív élmény volt. Tehát ne érts félre, az, hogy erre a rendezvényre igény van, hogy mennyire látszik, hogy dolgoztatok vele az elvitathatatlan.
Ettől függetlenül szerintem azzal egyet kell, hogy érts velem, hogy ez a rendezvény már régen nem arról szólt, amiért egykor embereket csődítettetek össze az esztergomi dóm parkolójába. Én ott sajnos sohasem voltam, de pl Komáromban többször is. Ezeken a rendezvényeken nekem még jobban megvolt ez a parkoló hangulat, ami most hiányzott.
Szerintem hiányzott belőle az a community hangulat. Bármilyen fura is, de szerintem pl a Drive-In még ha kicsi is volt pont ezektől működött. Mert ott bevontátok magát a résztvevőket (főzés) és mert azzal, hogy moziba invitáltatok mindenkit, úgy mindenki egy kis közös dolgot csinálhatott szeretett autójában. Ezek azok az apróságok amitől egy rajongói rendezvény működik.

Nem hiszem, hogy ne lehetne egy olyan rendezvényt kreálni, ahol a rajongókat és a szponzorokat ne lehetne értelmesen összehozni. Azt is gondolom, hogy a sokak által vágyott típusok szerinti parkoltatást is meg lehetne próbálni egyszer. Én pl azt csinálnám, hogy az online jegyvásárlásnál bekérném, hogy milyen típussal jön az illető és ha csak a felét is adjátok el online, de az ott kapott statisztika alapján már lehetne releváns képet kapni a várható arányokról típusokra lebontva. Ha pl az jön ki, hogy 17% jön 147-essel, akkor ez az arány a parkolók felosztásakor is releváns infót adna. Kis szigeteket alakítanék ki ezeknek és hajrá. Ha mégsem jönne jól ki, akkor mi történne? Semmi, akkor majd parkolunk a többiek mellé mint eddig is.
Én viszont még ennél is tovább mennék. Úgy parkoltatnék mindenkit, hogy a parkoló autók megkerülhetetlen részei lennének magának a rendezvénynek. Típus szerint. Nem csinálnék pl tunning autóknak vagy veterán autóknak külön részt, hanem ezeket a többi közé tenném, és azt a feladatot adnám, hogy ezeket meg kell keresni mindenkinek.(mondjuk megjelölném őket egy sárga matricával,de azt sem árulnám el, hogy hány ilyen autó van pontosan. Külöböző feladatokat adnék a résztvevőknek amelyeket a résztvevőkkel közösen kellene csinálni és ezzel nyerhetnének. Csinálnék olyan versenyt is, hogy mondjuk a legszebb résztvevő autó, ezet a címet bárki kaphatná aki részt vett a rendezvényen. Ha valamiért 1-1 autó ezekből relevánssá válna, akkor azt mindig kihívnám a szinpad elé.
Ezzel az apróságokkal biztosan a parkolóban folyna az élet. Ugyanígy betenném az összes szponzort is ezek közé, szigetként. Ettől nekik nem lenne rosszabb, hisz mindenki átfolyna rajtuk is.
Mindezt előre lerajzolnám, a szimpadot pedig központi helyre tenném, ami mindenhonnét látható,hallható lenne. Az ötlet, hogy bárki felmehet és beszélhet az autójáról érdekes, de szerintem mi Magyarok ehhez elég szégyenlősek vagyunk (én biztosan).
Hagynék továbbá szabad területet az autók között/mellett is, hogy aki akar az ott lazulhasson.
Ugyanígy szerveznék aznapra közös autózást is, aki akar mehet. Olyan helyre szervezném ahol le lehet nyomni egy 30-40 km-es túra autózást, szigorúan a szabályok betartása mellett.
Merthát ez az egész nekem erről szól. A Communityről, a gyönyörű autókról és a menésről. Menni, vezetni, élvezni minden pillanatát.
Végül hagy mutassam meg nagyrabecsült Davide Cironi féle Driving Experience Day nevű rendezvényét, amire én magam is elmennék ha lenne ilyen újra.
Itt egy bazi nagy parkolóban gyülnek össze minden márka szerelmese ahol kb mindenki mindenkiét stírölheti majd elmennek közösen autózni. Jól látszik rajta, hogy nem kell sokminden a boldogsághoz, csak autók meg rajongók.
Kócosw2022-08-27 08:05:07 // 44980
abszolút osztom,de ezt írtam privátban is már Halesznak,hogy köszönjük a befektetett munkat,meg hogy az észrevételek építő jellegűek 😊😁
Kau2022-08-26 20:12:41 // 44979
Köszönjük a háttér információkat!
Én személy szerint sajnálom a zenei rész elhagyását, mert mi mindig megnéztük őket.
A tavalyi Janklovitsot is sajnáljuk, hogy védettségi kártya hiányában nem láthattuk, mert a család kedvence. Showder klub/Comedy central rajongóként nem sok új poént hallottam Musimbétől sem, de persze élőben látni azért más. :)
Azzal én is egyetértek, hogy fölösleges a legdrágább előadókat elhívni. De a falunapok is tele vannak "olcsóbb" mégis jó fellépőkkel.
Akinek túl hangos a színpadi program, az álljon hátrébb! Senki nem kényszeríti oda! Viszont akit érdekel, az meg nem hallja a korlátozott hely miatt. Ráadásul ahogy a színpad is írva volt, az ott történtekből semmit nem is láttál! Ezzel tényleg elkényeztettetek korábban és engedjétek meg, hogy ezt szóvá tegyük, mert ez visszalépés és nem értettük, hogy miért?
De nem győzöm leírni, hogy köszönjük a munkátokat és értékeljük a belefektetett időt és energiát! A negatívumok pedig mindig nagyobb visszhangot kapnak, mint a dicséretek.
Tudjuk mi is, hogy nem lehet mindenkinek megfelelni ;)