Itt vannak a 2023-as Giulia és Stelvio reklámfilmjei

2023-03-09  Alfa Amore
Megérkeztek a 2023-as modellév új reklámfilmjei. Végre piros Alfákat látunk újra a reklámokban, de azért van, ami nem tetszik.
Hírek >> 2023  

Az érzelmekre próbál hatni, illetve pont azt szeretné megmagyarázni a két új reklámfilm, hogy az Alfa Romeo az érzelmekre hat.

A 30 másodperces spotok látványosra sikerültek, az Alfák izgalmas útvonalakon haladnak, miközben egy remek olasz dal szól, de az angol narrátor hangja olyan monoton, hogy teljesen megöli az élményt. A női hang felhívja a figyelmet arra, hogy az ember érrendszere 100 ezer kilométer hosszú, majd hozzáteszi: "Hagyjuk, hogy az új érzelmek végigáramoljanak rajta!"

Reméljük, hogy az olasz változat narrátora nagyobb beleéléssel dolgozott - sajnos az olasz piacra készült spotok még nem kerültek fel a netre.

Addig is itt vannak az angol verziók. Írjátok meg kommentben, hogy Nektek hogy tetszenek!

Giulia:

 Stelvio: 

 

A 2023-as modellek már a hazai kereskedésekben is rendelhetőek, a Giulia 20.400.000 forinttól, míg a Stelvio 21.700.000 forinttól indul. A videókban is látható etna piros, háromrétetű gyöngyházfényezés felára 1.490.000 forint.

Olvasd el az árakról szóló cikkünket!

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 14:32:18 // 37965
Akkor ezekszerint normális XD Hogy villog e bármi, fogalmam sincs egyik autónál sem. A Chili az pörög mint a bolond, simán hagyja kanyarban is a tapadásvesztést is nagy gázzal, aztán elég csak lelépni a gázról és dobja a seggét. Forog pörgő kerekekkel 5-6e-ig, simán, és vidáman, mintha ez így teljesen normális dolog lenne. Szóval prakitukan ASR not present XD
Nyilván rwd-nél más a rizikó, azért sokkal könnyebb eldobni. A Giulia az nem tud kipörögni különösebben.
RomeoOne2024-12-02 13:56:38 // 37964
A Bravo villogtatja az ESP-t, ha pörög a kerék, de beavatkozás annyira nem érződik, csak villog a sebességmérőben a piktogram.
Lehet a Giulia is, de annak nem merek a műszerfalára nézni, ha már tapadáshatár közeli állapotban van, az nem bocsátja meg a bámészkodást akció közben :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 13:01:06 // 37963
Amúgy a Giuliettánál nem kéne a kipörgésgátlónak dolgozni? Hogy lehet az, hogy hármasban pörgő kerékkel gyorsít masodperceken keresztül, miközben lelkesen csúszkál az orra jobbra-balra? 😄 Az esp-t már éreztem dolgozni pár éve hóban, de a kipörgésgátló az valahogy mintha nem lenne. Kanyarban orrtolást is kiharcoltam nála, ott is egyértelműen beavatkozott ív külső első keréken fékkel, ropogott is a talpam alatt. Ha viszont gázzal veszít tapadást, szarik rája.. Mondjuk nem baj 😁