Megérkezett az Alfa Giulia alapváltozata + VIDEÓ!

2016-03-01  Tedi
A Genfi Autókiállítás sajtónapján az Alfa Romeo bemutatta a Giulia alapváltozatát, amelyet áprilistól már rendelhető.
Hírek >> 2016  

Harald Wester, az Alfa Romeo vezérigazgatója a sajtótájékoztatón azt mondta, a QV verzióhoz képest vezetési élményben nem sokban különbözik majd az alapváltozat, az ugyanúgy hátsókerék-meghatást kapott, súlyelosztása 50-50 százalékos, légellenállási együtthajtója pedig 0,25 cV.

FRISSÍTÉS: rövid, összefoglaló videónk a Giuliáról és az Alfa Romeo többi újdonságáról



A Giuliák elől kettős keresztlengőkaros, hátul Alfa Multilink felfüggesztést kaptak, ennek is köszönhetően 0,96G-s oldalirányú gyorsulás érhető el velük.

 

A 2.2 literes, 180 lóerős dízelmotorral a Giulia súlya mindössze 1375 kilogramm, 100-as tempóra 6,9 másodperc alatt gyorsul, és a gyár ígérete szerint akár 4 literrel is beérheti. Az összes motor teljesen alumínium, elsőként a 2 literes, 200 lóerős benzinmotor, valamint a 150 és 180 lóerős dízelmotorok érhetők el, és év végéig a paletta kibővül a 2 literes benzines egység 280 lóerős változatával, valamint a dízel verzió 210 lóerővel is megjelenik.

Az Alfa háromféle Giuliát kínál majd: az alap Giuliát, a Giulia Supert és a Giulia QV-t. Ezekhez luxus, sport, és business csomag is választható. Minden verzióban elérhető lesz a Q2-es (bár Wester nem említette, de szerintünk fékezgetős) Q2-differenciálmű, az aktív felfüggesztés, az integrált fékrendszer, amely össze van kötve egy távtartóval, start&stop rendszerrel, folyamatos vészfék opcióval és adaptív sebességtartó automatikával. Kérhető lesz még holttérfigyelő, sávtartó, parkolóradarok előlre és hátulra, valamint tolatókamera is.

A beltérben a Giuliához képest nincs jelentős változás, az automata váltó esetében a Maseratiéhoz hasonló fülekkel is lehet váltani, a középkonzol pedig több féle színű betéttel is választható lesz. Az első tapasztalatunk, hogy meglepően jók az anyagok az autó belterében, de erről és a további személyes benyomásainkról videós riportjainkban számolunk majd be.

Az értékesítés áprilisban indul, az első példányokat a tulajdonosokhoz júniusban szállítják le. A Giulia áráról Harald Wester nem beszélt.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Liquid2025-09-18 22:56:35 // 40072
Amúgy én a 156 berlina-n szocializálódtam, szóval a 159 csomagtartója nagyon nagy volt (bár nekem nem volt benn mélynyomó meg ilyen úri huncutságok, ez lehet segített rajta)
A Stelvio-t ne is említsük...
Liquid2025-09-18 22:54:29 // 40071
a) a 159-et utáltad ezért mindegy mit csinált az nem volt jó, tudom érzékeny pont :)
b) azóta megtanultál pakolni :)
SD2025-09-18 22:23:17 // 40070
Nekem volt egy kombi passatom, na annak a csomagtartója három szívrohamnyi cuccot tudott elnyelni, ha még tetőboxxal nehezítetted.. Ezek után elmentünk lift nélküli apartmanba nyaralni.. és én felgordtam 52 fokban a gyerekágytól kisbiciklin át mindent ami belefért, és rájöttem hogy nem életcélom ebben meghalni, soha többé nem akarok olyan autót aminek nagyobb csomagtartója van mint amit kényelmesen fel tudok vinni bárhova boldogan:D