Nem lett Év autója a Giulietta

2010-11-29  Tedi
Az előzetes várakozásoknak megfelelően a Nissan elektromos autója nyerte az európai Év autója 2011 díjat, a Giulietta a második helyezést érte el.
Hírek >> 2010  

A Nissan Leaf mellett szólt, hogy a hétköznapokban is használható elektromos autó, s abban a korban, amikor a zöld technológiák minden figyelmet megkapnak, várható volt, hogy a Leaf nyeri el az elismerést.

A Giulietta végül a második helyen végzett 248 ponttal, 9 ponttal maradt el a győztes Leaftől. A további helyezettek:

Opel Meriva 244 pont
Ford C-Max 224 pont
Citroen C3/DS3 175 pont
Volvo S60/V60 145 pont
Dacia Duster 132 pont

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulietta

Az utolsó 3 hozzászólás:

Marcika2024-09-01 05:47:22 // 13260
Sziasztok!

Valaki csinált már fűtésállítómotor illetve belső levegőkeringtetés állítómotor cserét?
Van valakinek tapasztalata, aki le tudja írni nagyjából mit csinált és mivel járt?
Előre is köszi!
DrB2024-08-25 14:11:30 // 13259
Köszi neked is a hasznos infókat!
Zolibácsi2024-08-23 07:36:52 // 13258
Nekünk egy giulietta 2.0 170 volt , egy EGR -t kellet cserélném hiba miatt, az összes kopó alkatrész mellett. Nagyon szerettük. Nekem a sport ulesben zsibbadt a lábam.
Lecsereltuk 220 ezernél egy félig offos Fiat 500x 1.6 120 le-re
40 ezernél kuplung csere, gyári hibás, 70 ezer körül kapott egy chippet mert kevés volt a 120 ló. Amúgy ez is stabil konstrukció
Fogyasztás pontosan ugyan annyi mind a kettőnél.
Ha újra vennék akkor giulietta 2.0 170 le-re szavaznek a teljesítmény miatt. Ha a hasmagasság kell akkor 500x. Anyagok, beltér stb kb ugyan az a két autónál.