Itt van a Junior magyarországi árlistája!

2024-06-20  Alfa Amore
Már Magyarországon is rendelhető az Alfa Romeo Junior. A benzines alapmodell 10.990.000 millió forintottól indul!
Hírek >> 2024  

Nem egészen 11 millió forintról indul az Alfa Romeo Junior magyarországi árlistája. Nagyjából jól tippeltünk az új modellt bemutató videóinkban, amikor a hazai árakról beszéltünk. 

Az Alfa Romeo magyarországi forgalmazója, az F-Automobil Kft. június 20-án kiküldte a kereskedőknek a Junior árlistáját, így végre tudjuk, hogy milyen áron rendelhetünk Juniort. 

JUNIOR IBRIDA

A Junior mild hibrid motorral szerelt alapváltozatának (CORE) árát sikerül nagyon alacsonyan tartani, 10.990.000 forintról indul. Az 1,2 literes, változó geometriájú turbófeltöltős motort egy 48 Voltos akkumulátor segíti, 6 sebességes automataváltóval szerelik és egyelőre csak elsőkerék-hajtású változatban rendelhető. A SPECIALE felszereltséggel ugyanez a modell 11.790.000 forinttól indul.



JUNIOR ELETTRICA

De az igazán érdekes, hogy mennyibe kerül az első, teljesen elektromos Alfa Romeo Magyarországon. A Junior Elettrica 156 lóerős, elsőkerékhajtásos modellje 14.990.000 forinttól indul. Ebből a csúcsváltozat, a Veloce lesz, 240 lóerővel (szintén elsőkerék hajtással), és ennek az árát is bőven 20 millió alatt tudták tartani: egészen pontosan 18.490.000 forintról indul.

FRISSÍTÉS: időközben az Alfa Romeo váratlanul bejelentette, hogy találtak még pár lóerőt: a Veloce csúcsmodell 280 lóerős lesz, nyomatéka pedig 345 Nm.

A csúcsomodell gyártása viszont csak év végén kezdődik, így aki most rendel Velocét, az jövőre veheti majd át autóját.

Mivel a Junior is ugyanarra a platformra és hajtásra épül, mint a Fiat 600 és a Jeep Avenger, érdemes megnézni ezeknek a modelleknek a magyarországi árait. Az elektromos Fiat 600 13.990.000 forintról, az elektromos Jeep Avenger pedig 14.990.000 forintról indul (csakúgy, mint a Junior.)



JUNIOR EXTRÁK

Nagyon kevés olyan extra van, ami külön ikszelhető be az árlistán, gyakorlatilag csomagok közül kell választanunk.
De például az elektromos napfénytető 650.000 forintba kerül majd, a 18"-as felnik ára 370.000 forint. 

Az egyebek között táblafelismerő rendszert, első-hátsó radart és tolatókamerát, és a vezeték nélküli telefontöltőt tartalmazó TECH csomag 1.300.000 forintba kerül, a brutálisan menő Sabelt sportüléseket is tartalmazó SPORT csomag pedig 1.400.000 forintba kerül, de ezt az ülést két másik, sokkal drágább csomaggal is választhatjuk.

MILYEN GYORS A JUNIOR?

Az árlistából végre azt is megtudhattuk, amit eddig nem nagyon közölt még a gyártó, azaz azt, hogy hogyan gyorsul a Junior.

A 136 lóerős mild hibrid 8,9 mp alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. Végsebessége 206 km/óra. Súlya 1305 kg. 
A 156 lóerős elektromos 9 másodperc alatt éri el a 100-at. Végsebességét 150 km/órában maximálták. Súlya 1545 kg.
Az árlista szerint a 240 lóerős elektromos Junior 5,9 másodperc alatt van 100-on, végsebességét pedig 200 km/órában maximálták. Ennek a változatnak az össztömege 1560 kilogramm.

Ilyet sem írtunk még le soha Alfa Romeo kapcsán: az akkumulátorokra az Alfa Romeo 8 év / 160.000 km garanciát vállal.


Nézd meg a Juniort élőben! Június 29-én AlfaCityben lesz látható először Magyarországon a vadonatúj Alfa Romeo!

A teljes árlistát itt tudod letölteni!



 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Junior (Milano)

Az utolsó 3 hozzászólás:

carver2024-10-04 14:33:09 // 361
A Giuliát én sem váltanám le semmire, mert egyedül egy BMW ami vezetési élményben hasonlítható hozzá, de hát az meg BMW... De a második, szaladgálós autónál - nálam - sokkal többet nyom a latba a praktikum és a kényelem, és kevesebbet a vezetési élmény. Arra ott van a Giu. A Junior pedig arra amire nekünk kell nem praktikus. Továbbra is nagyon tetszik és biztos utána fognak fordulni az utcán, de annyira szűk a hátsó üléssor meg a csomagtartó, hogy az nekünk kevés lesz.

Persze lehet hogy a hibrid nagyobb lesz de kétlem.

Az Avenger nem prémium, de nem is állítja magáról viszont cserébe kívül belül vicces, friss, ötletes.

KIA-kba beültem, Sportage-tól felfelé nem éreztem óriási különbséget az Alfához képest (csak belső térről beszélek). Egy modern letisztult nagyképernyős belső tér,friss design sokat dob az érzeten (annak akit ez érdekel, és az érdeklődők mennyiségéből ítélve sokakat érdekelt), akkor is ha nem a legdrágább anyagok vannak mindenhol. Cserébe prémium térkihasználás van, hátul óriási hely van, még a Niro is nagyobb belül mint a Tonale. És azért szerintem az Alfa még mindig nem annyira prémium az anyaghasználatban, design-ban mint a németek, főleg mióta elkaszáltak egy csomó extrát. Az a kivitel ami nekem van a Giuliában szerintem megüti a prémiumot, de nem is lehet most megvenni... Nem kéne sok a mostani felszereltségi szintekhez sem, csak kicsit lazítani kéne a profitmaximalizálási nyomáson és betenni (meg visszatenni) pár olyan extrát, ami ma már elvárt a prémium szegmensben...

Sry ha túl szőrös szívű vagyok, de Imparato nagy dérrel dúrral bejelentette hogy az Alfa prémium autó lesz, az árát azonnal felvitte a prémium szegmensbe de nem látom hogy az autó is megérkezett volna oda. Persze a Stradale az ott van, de amit ma a szalonban meg tudsz venni az szerintem nincs közelebb a prémium kategóriához mint amennyire 2016-ban volt. Sőt.

Nagyon várom az új Stelviót meg Giuliát, remélem az minden aggályt eloszlat majd...
zümi1662024-09-30 17:52:46 // 360
Én majd 2 hét múlva fogom megnézni a Juniort Kecskeméten, kíváncsi leszek rá nagyon. Azt már így látatlanban ki merem jelenteni, hogy szerintem 2 felnőtt 2 gyerek, bevásárlás, nagyihoz utazgatás, ezt a szintet megtudja ugrani, a bicajos dologhoz nem tudok hozzászólni, de bizonyára 3 bicajt ráakasztani az más márkánál sem egyszerű. Esetünkben a Giulietta helyett nagyon eltudnám képzelni, melóba járni, meg az általad említett dolgokra ideális lenne.
Ami a Tonale-t illeti, kérdésedben a válasz, a futómű, a vezetési élmény, a precíz pontos irányíthatóság az a plussz, amivel többet tud a többinél, ezért kerül többe, meg persze az embléma, hisz az Alfa prémium kategória, a Kia, Jeep, Skoda, meg még amiket írtál nem azok.
A márkahűség megint egy másik kérdés, nálam szóba se jöhet más márka, nem érezném jól magam semmi másba. Az az êlmény amit ad az Alfa, a társaság, az intès/villantás, az összejövetelek, nekem megérik a felárat.
carver2024-09-28 15:34:57 // 359
megnéztem Fehérváron a Juniort, beültem benéztem mindenhova, nagyon rá akartam magam (meg a feleségemet) beszélni, de magamtól is lehúztam végül a listáról.

A legkisebbet még naponta hordjuk ide-oda, városi szaladgálás, néha nagyszülők oda-vissza 500 km, meg kutyás vagy bicajos kirándulások, az sem lenne baj, hogy ha már crossover/SUV 3 bicaj is felmenne rá.

Na erre nem csak így együtt, de részleteiben sem jó a Junior.

A sportülés nagyon dög, de nagyon nem praktikus, enni fogja a nadrágot meg a huzatot, hátul olyan szűk a hely hogy magam mögött (nem, nem nyújtott karral vezetek) csak a műanyag ülésborításban kialakított mélyedésbe fér be a térdem (183 cm vagyok), de miközben beszállok, odaverem a térdem akemény műanyagba. Az övvonal és a fekete belső miatt koporsó fíling van (tudom a magas övvonal általános önkényes divat most), a csomagtartó kicsi, és még lehajtva sem óriási, persze tudom a Jazz origami üléseit semmilyen más autó nem tudja.

Ha valaki 98%-ban egyedül/kettesben jár, max 2 emberre vásárol be, hitelkártyát visz csak nyaralásra, annak egy jópofa, stílusos kisautó lehet. Nekünk sajnos nem lesz jó második autónak. Itt jön a sok sok sírós smiley...

Az Avenger sokkal jobban bejött, de ha Budaörsön bemegy az ember a szomszéd kereskedőhöz akkor 1-2 millióért hasonló alig nagyobb, de beltérben 2 kategóriával több hellyel rendelkező, sokkal jobban felszerelt autót kap. Persze, semmit nem érzek az útból, de másodiknak vállalom, hogy közlekedő edényt keresünk, ha egy fokkal több egyénisége van mint egy Skodának vagy Suzukinak már jöhet.

Nagyon a koreaiknak áll a zászló, és rossz leírni, de amikor ott nézelődtem épp egy Stelviós cserélte az autóját Sorrentóra mert nem fért be a 3 gyerek...

Mielőtt bárki rákérdezne, persze hogy megnéztem a Tonale-t is, de 3-4 millával olcsóbban nagyobb belső térrel rendelkező, jó minőségű autót lehet kapni, köpjetek le, de nem látom be hogy a márkahűség miatt ennyvel többet kéne költenem (meg ha akarnék se tudnék)... Ha leszámítom a Scudettót, az Alfa emlémát, meg a futóművet, egyszerűen nem látom hogy mi az a többlet ami megérné a plusz 3-4 millát.