Íme a 2020-as Giulia és Stelvio árlista!

2020-01-22  Halesz
Végre megvannak 2020-as, modellfrissített Giulia és Stelvio magyarországi árai! Nézzük, mit tudnak az új autók!
Hírek >> 2020  

Végre beindult az Alfa Romeónál is az év, január 22-én megérkezett a 2020-as árlista! Lássuk, mennyibe kerülnek a 2020-as Giuliák és a Stelviók! 

Mindkét autónál újdonság a Driver Assistance Plus csomag, amely tartalmazza azokat a vezetéstámogató rendszereket, amelyeket a szaksajtó hiányolt a korábbi változatokból. Erről itt írtunk bővebben.

Driver Assistance Plus csomag: (410 ezer forint)
Automata távolsági fény 
Automatikusan sötétedő külső visszapillantó tükrök 
Aktív holttérfigyelő- rendszer 
Automatikusan sötétedő belső visszapillantótükör 
Éberségfigyelő asszisztens 
Táblafelismerő Rendszer 
Sávtartó asszisztens 

Driver Assistance Plus csomag: (750 ezer forint)
Automata távolsági fény 
Automatikusan sötétedő külső visszapillantó tükrök 
Aktív holttérfigyelő- rendszer 
Automatikusan sötétedő belső visszapillantótükör 
Éberségfigyelő asszisztens 
Táblafelismerő Rendszer 
Sávtartó asszisztens 
Közlekedési torlódás asszisztens 
Autópálya asszisztens 
Adaptív tempomat  
Intelligens tempomat 

GIULIA MY2020

A 2020-as MY újdonsága, hogy megjelent egy belépő szintű, 136 lóerős dízel Giulia is a kínálatban, ezzel pont 10 milllió forint alá lőve a legolcsóbb Giulia árát. Bruttó 9.915.000 forintról induló árával jó opció lehet majd céges autóflották részére. 

A 160 lóerős dízel Giulia (SUPER) ára 11.431.000 forintról 11.980.000 forintra emelkedett (549 ezer forinttal lett drágább), a 280 lóerős benzines VELOCE pedig 14.677.000 forintról 14.970.000 forintra (293 ezer forinttal kerül többe).

Ezek véleményünk szerint nem jelentős áremelések, hiszen ne felejtsük el, hogy alapból most már az összes Giulia (igen, a 136 lóerős is) megkapta a 8,8"-as, értintőképernyős Alfa Connect rendszert. Nincs már kisebb méretű kijelző, és korábban a nagyobb, 8,8-as rendszerért 875 ezer forintos felárat kellett fizetni. 

Viszont a telefontükrözés továbbra is feláras, 110.000 forint, mondjuk ez eddig is ennyibe került. (VELOCE és VELOCE TI esetén benne van az autó árában).

A rendszerhez kapcsolódó navigáció 325.000 forintba kerül, de aki használ telefontükrözést, az ezt biztonsan nem fogja belerendelni az autójába.

Ugyancsak alapáron kerül az autókba az úgynevezett ALFA CONNECTED szolgáltatás (My Assistant, My Remote, My Car) is.

Az opciós árlista tételei közül az izgalmasabb extrák árai nem változtak. Ezek közül szemezgetünk:

Tolatóradar: 160.000 forint
Nagyobb féktárcsák: 175.000 forint
Sebességváltó fülek: 99.000 forint
Adaptív tempomat: 385.000 forint
Sportfutómű: 370.000 forint
Elektromos dupla napfénytető: 550.000 forint

Giulia MY2020 alapárak:

GIULIA 136LE hátsókerék 8 seb. automata dízel 9.915.000

SUPER 160LE hátsókerék 8 seb. automata dízel 11.980.000

SUPER 190LE hátsókerék 8 seb. automata dízel 12.510.000

SUPER 200LE hátsókerék 8 seb. automata benzin 11.820.000

VELOCE 210LE Q4 összkerék 8 seb. automata dízel 14.500.000

VELOCE 280LE Q4 összkerék 8 seb. automata benzin 14.970.000

VELOCE TI 210LE Q4 összkerék 8 seb. automata dízel 16.840.000

VELOCE TI 280LE Q4 összkerék 8 seb. automata benzin 17.290.000

 

STELVIO MY2020

Érdekesség, hogy a Stelvio alapmodellje, a 160 lóerős, hátsókerekes dízel viszont csak 10 ezer forinttal lett drágább: 12.090.000 forintba kerül.

Az összkerekes, benzines, 200 lovas SUPER 210 ezer forinttal lett drágább, 13.990.000 forint lett (13.780.000 forint volt eddig).

Az összkerekes, 280 lóerős VELOCE árát az eddig B-TECH néven forgalmazott változattal tudjuk összehasonlítani, az 470 ezer forinttal lett drágább, 16.590.000 forintos áron rendelhető (eddig 16.120.000 forint volt).

Az extrák árai itt sem változtak, csak néhány érdekesebb:

Telefontükrözés: 100.000 forint
Alfa Dynamic Suspension" frekvencia szelektív lengéscsillapító: 150.000 forint
Adaptív tempomat: 390.000 forint
Elektromos dupla napfénytető: 490.000 forint
Sebességváltó fülek: 100.000 forint

Stelvio MY2020 alapárak:

STELVIO 160LE hátsókerék 8 seb. automata dízel 12.090.000

SUPER 200LE Q4 összkerék 8 seb. automata benzin 13.990.000

SUPER 190LE Q4 összkerék 8 seb. automata dízel 14.390.000

Ti 200LE Q4 összkerék 8 seb. automata benzin 15.590.000

Ti 190LE Q4 összkerék 8 seb. automata dízel 15.990.000

VELOCE 280LE Q4 összkerék 8 seb. automata benzin 16.590.000

VELOCE 210LE Q4 összkerék 8 seb. automata dízel 15.990.000

Sajnos egyelőre nem rendelhető sem a GTJunior Ocra, sem a 6C Villa d'Este Red fényezés az autókhoz, ezek a színek az év második felétől lesznek elérhetőek.

Az árlisták nem tartalmazzák a Quadrifoglio változatok árait, ezeket tavaszra várhatjuk majd.

Forrás: Olasz Autók Háza
Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-01-20 08:22:20 // 38263
Mátraszentistvánban a sípályán láttam egy Giuliát és egy Stelviot, szombaton:)))
Illetve a parkolóban:)
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-17 09:48:52 // 38262
Nem biztos hogy egyben van. Ha leveszed az akksi sarut, a komplett rendszert kiiktatod, nem valami kezes úgy. Az Abarth 500-nál pl több tíz oldalon keresztül megy a chat arról, hogy TC off-ban van e TTC :-)
Az, hogy az eLSD nem zár össze, az tévhit. Egy mechanikus difi 20-30%-ot zár (utcai), a fék alapú akár 100%-ot. Csak annyi fékerőt kell alkalmazni, hogy a lediferálást megszüntesse. A mechanikus kiszámíthatóan, gyorsan, de limitáltan működik. Az elektronikus egyre jobb az évek során, és nagy előnye az elektronikus vezérelhetőség. Pontosabban be tudsz avatkozni, még ha milliszekundumban mérten valamivel lassabban is (ma már ez se biztos). Ha jól van megcsinálva, az abs jeladók alapján pontosan annyi nyomatékot tudsz átirányítani, amennyi szükséges. Ma már nem kell megmosolyogni, hogy e-lsd.. az nem lsd, mert ott járunk, hogy van előnye az elektronikusnak, pontosabb, nem egy fix reakcióval segíti a kanyarodást, hanem számol és nyomaték vektoroz. Az A110-ben tudtommal tényleg nincs mechanikus pl. És érzésem szerint a Giulia elektronikus megoldása is tök jó.
SD2025-01-17 08:36:29 // 38261
Én is úgy tudom hogy egyben van a két rendszer ezért nem lehet csak az egyiket, vagy csak a másikat kiiktatni.

A QV kuplungokkal mókázik, ott nem a fék kopik hanem valami drágább:)))

A 2.0 nem tud összezárni csak átterhelni.

De van még ennek egy fizikája is, és emellé dolgozik a program.
Én úgy tapasztaltam lehúzott akkusaruval, hogy nyitott diffivel is simán előre indul meg az autó csúszós úton is. Ha kis sebességgel belevágod a kanyarba akkor pedig igen az egyik kerék ledifferál, és vonyít.

Nagyobb sebességnél éreztem én csak beleavatkozni a féket, mert ott már muszály megfogni az autót különben repülsz seggel az árokba.

Kis sebességnél azonnal a motorerőt veszi el mellette lehet ráfog a fékre is, de az nem érzékelehető.

De várjuk a super-racemódot:)