Az Olasz Autók Házánál már rendelhető a Giulia!

2016-08-24  Olasz Autók Háza
Az Olasz Autók Házában már rendelhető a Giulia! A 136 lóerős dízel alapára 8.890.000 forint, a 200 lóerős benzines pedig 10.510.000 forintról indul. Aki az Olasz Autók Házánál vásárol Giuliát, AlfaCity17 belépőt kap ajándékba!
Hírek >> 2016  

Megérkezetett az első Giulia bemutatóautó az Olasz Autók Házába, Budaörsre. Nézd meg, jelentkezz tesztvezetésre és próbáld ki!

Az autó lipari szürke színű, Super felszereltségű.

 Íme a Giulia letölthető árlistája.

Alfa Amore akció! Amennyiben az Olasz Autók Házánál rendeled meg a Giuliát, a személyre szabott kedvezmények mellett az Alfa Amore is ajándékkal kedveskedik: tiszteletjegyet adunk a jövő évi AlfaCity rendezvényre, Közép-Európa legnagyobb Alfa Romeo találkozójára.

 Az Alfa Amore Giulia-tesztje

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Olasz Autók Háza
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-11-13 15:19:29 // 40628
Én vettem még egy C-tek-et, egy otthon a garázsban kapcsolóval, csak ráakasztom az autóra infúziót mikor jónak látom:)

A másik az autóban hosszabbítóval, ha pl. cégnél leállítom és itt van egy-két hétig rárakom indulás előtt:)

Hiába ez az alfázás ilyen kis rongy, kis olaj, kis szerzámbázis, bigyókák:D:D:D
Csakazalfában viszek egy fél garázst sose sináltam semilyen autómban..

És teszem hozzá nem az autó hibája.. most is van bent egy télikerék a csomitartóban, mert a lefutott Pzero Corsa-kat nyúvasztom ha valamelyik megadná magát:D:D:D

Fejben dől el:D
SD2025-11-13 15:15:47 // 40627
Nekem terhelés nélkül egyáltalán nem merült az akksi, tartotta a feszt, de terhelésre úgy bezuhant hogy használhatatlanná vált.
Shadin2025-11-13 14:35:27 // 40626
Csak annyi még, hogy én is cseréltem aksit Exide-ra és utána játszottam a gyári akkuval amit sikerült kondicionálni. 2x futtottam neki, mindkét alkalommal egy mélykisütést végeztem, majd egy CTEK kondicionálást. Az első a fontosabb... X watt-tal lassan kimerítettem addig, amíg elérte a letörési feszültséget, majd még utána is egy kicsit. Miután eléri a kritikus értéket, gyakorlatilag képes 3-4 voltig aránylag gyorsan kimerülni. Amikor ezt elérte, indítottam rá a recond programot. Ezt követően a teljes töltést követő 3 hétben merült annyit h 85%-ot mutatott a teszter.


Ez volt a gyári állapota pár órával a töltés után:


Ami nem tűnik kevésnek, de a Degu már hisztizett rá. Indult az autó, de ablakfűtések kikapcsoltak, ahogy az S/S is.