Végre az Alfa Amore is kipróbálhatta a Stelvio Q-t. Sok tesztben bemutatták már ezt az autót, így újat mondani biztosan nem tudtunk róla, de alfás szemmel és füllel próbáltuk kiélvezi az együtt töltött rövid hétvége minden percét.
A Stelvio csúcsváltozatával autózva mindenki útban van. Minden utad egy lehetséges szabálysértés. Az autós forgatagba sem tudsz belesimulni, mert nemcsak a kinézete, hanem a hangja is feltűnő. Vannak más márkáknak is hasonlóan erős SUV-jai, viszont egy ilyen Stelvióra már csak azért is felfigyelnek, mert nem áll belőle minden sarkon hat darab. Ha szeretnél különbözni, és birtokolni akarod az Alfa Romeo 110 éves történelmének abszolút csúcsmodelljét, amelyben ráadásul egy Ferrari-eredetű V6-os, biturbó motor dobog, akkor adj egy esélyt ennek az autónak. Hajtsd meg, és éld át azt a vezetési élményt, amely a mai autók közül már csak nagyon kevésben van meg úgy igazán.
Ez az autó nem arról szól, hogy a vezetéstámogatási rendszereket kapcsolgatod, és azzal dicsekszel a haveroknak, hogy az autód magától ki tud állni a garázsból vagy beparkol helyetted. Ezt az autót Neked kell vezetned, Neked kell gázd adni, Neked kell fékezni, Neked kell kiélvezni.
A Stelvio Q-ban ugyanaz az 510 lóerős motor van, mint a Giulia csúcsváltozatában, csak itt összkerékhajtással párosítva. Alapból egyébként ez hátul hajt, de amint kell egy kis tapadás előre, megkapod és akár 50-50 százalékban is segít abban, hogy maximálisan kiélvezd a kevenc kanyarjaidat. Mert ha egy ilyen autód van, akkor a hosszú országúti szakoszokon kívül alig várod majd a szerpentíneket.
Nézd meg videónkat, és ha van kedved, mondd el a véleményed az autóról a YouTube-csatornánkon!