Blog
Nem emelt ki teljesen a kinyomócsapágy, ezért vittem Csörihez a kicsikémet. A teljes munkák: kinyomócsapágy, kuplungszerkezet (már ez is kopott volt), főtengely szimering, balansztengely szimering cseréje. Km-óra állása: 200300 km. Tovább »
2012. március 11. Lecseréltem elkopott Pirelli PZero Nero (215/45R17) gumijaimat. Most Goodyear Eagle F1 Asymmetric (225/45R17) gumikat rakattam fel. Meg voltam elégedve a Pirellikkel, de most jó áron tudtam beszerezni az F1-et, így most kipróbálom ezeket. (136.000._Ft) Közben kiderült, hogy gö Tovább »
Jobb később, mint soha, így én is elkezdtem lejegyezni az autóm szervizelését. Tehát: 2011. november 17-én mentem Csörihöz. Műszaki vizsgára kellett elkészíteni a járgányt. 1, Olajcsere Selénia Racing 2. Vez. módosító cseréje (kb.:130000 km-t ment a régi és még nem volt erős hangja) 3. Az össz Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Grigio Africa met (grafitszürke)
- Jellemzők:
Olasz importból származik. 2002-ben vettem egy kőszegi autókereskedőtől (63 e. km), megkímélt állapotban.
- Extrák:
Az érzés! :)))
- Egyéb:
2007 tavaszán kerültek fel a 17-es Ti felnik 215/45 R17-es Pirelli PZero Nero papucsokkal.
Következő projekt: ültetés gátlócserével.
Csöri ügyeli a műszaki állapotot a várpalotai szervizben remekül! :)