Blog
Teljes vezérléscsere: vezérműlánc,feszítők, vízpumpa. Szűrők cserélve: gázolajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, olajszűrő. Olajcsere DPF-és 5-30 Selenia. Résolajcsövek is el voltak repedve így azok is cserélve lettek. Kilóméteróra állása :197ezer. Tovább »
Olajcsere (Selénia 10W40) + szűrők. Jobb hátsó kerékcsapágy szintén cserés volt, mert már surrogott. Az elmúlt 2 hétben kidobálta az izzítás jelet, így biztos ami biztos mind a négy izzítógyertya is ki lett cserélve. Tovább »
Hátsó ablakfűtés megjavítva, eltört a kábel (típushiba). Illetve mivel a hátsó szélvédőmosóm se működött az utóbbi időben arra is ránézett párom. Itt szerencsére elöl egy cső volt kicsúszva, így ezt is könnyen orvosoltuk. A jó időnek köszönhetően ma megcsináltam a teljes tavaszi nagytakarítást is és Tovább »
Vásárláskor cserélve lett: Olaj (Selénia 10W40), szűrők (üzemanyag, olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő), jobb hátsó kerékcsapágy. Klímatisztítás. USB/ SD kártyás Yatour lejátszó lett bekötve. 2017. December: Ködlámpa beszerelés. Olajcsere: Selénia 10W40 + szűrők Tovább »
Autó adatlap
- Típus:MiTo 1.3 JTDm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Bianco Elegante
- Jellemzők:
2017. augusztus 10.-e óta van nálam,167.400 km-rel vettem. 95 Le, Euro 4-es. Napi munkába járásra használom (70km naponta). - Extrák:
16' gyári Alfa Romeo alufelni
Klíma
Hill holder
ESP
EBD
DNA kapcsoló
Bluetooth-os telefon kihangosító (Parrot)
Start Stop rendszer
Színezett féknyereg
Ködlámpa
Fűthető tükrök - Egyéb:
Egyszerűen imádom! :) <3