Mutasd

>> Szerviz2013-11-24

Neki álltam már egy hete a cserének.Lecseréltem a jobb elsőt hátsót majd bal elsőt.Na ekkor megakadtam.A gyári kerékkulcs kinyílt mint a tubarózsa, a bal hátsón úgy rászorult 1db csavar.Majd jött egy crova fej ez is megadta magát.A második fej ami sok éles ,nem hat lapos leforgott.Na ez f@sza rakhattam vissza a másik hármat.Melóhelyen még kolléga felajánlotta a keresztkulcsát,de nem mozdult.Ezután jött másik kolléga akihez elmentem a műhelyükbe és egy speckó crova fejjel és egy bazi vascsővel fellazította a csavarokat ,majd finoman meghúzta még hazaérek ne essenek le.Vettem egy keresztkulcsot és végre lecseréltük a nagyobbik fiammal.Gecsa kereset fordulatszámmérő órát én meg jó állapotú kerékcsavarokat így cseréltünk és megoldódott mindkettőnk gondja:)