Mutasd

>> Szerviz2015-06-22

Elért a vég. Átfújt a tömítés alatt a motor. Hengerfejek síkolva, új hidrotőkék, mert a hűtőből felhordott valami mocskot az olaj, és persze hogy miért ne szorulnának meg a tőkék amik amúgy jól működtek. Ja és cserélhetek olajat is. kb 500 km volt az olajban.
Elvileg ma összeáll a vas :-) legalábbis remélem.
Eddig 32000 huf + olaj és szűrő

 
>> Szerviz2015-05-07

Lassan de egyre biztosabban kezd kirajzolódni hogy mitől dadog az alapjáratom.
Mintha néha kihagyna egy gyújtás vagy mifene. Hát kiderült nem a gyúszi hagy ki hanem a befecskendezők vezérlése rakoncátlankodik. Bár lassan lehet hogy bocsánatos bűne így hogy egyre inkább közeledünk a 300000 megtett kilométerhez.

Valahol itt a széncsík elejénél cicereg az alapjárat.

 
>> Esemény2014-07-17

Levizsgázott a gépem!!!
Ezek szerint nem volt hiábavaló az a sok munka. Kb. 4 nap alatt összeállt a gép.
Durván másfél négyzetméter lemez ment bele, de most legalább nincs kirohadva az autó alulról.
Öröm és bódottá vala :-)))
Hétfőn indulunk nyaralni. Asszem pont időben lett készen. (Már megint)

>> Szerviz2014-04-18

Megindult a kalapácsos meló.
Már nem esek ki a kocsiból, de még rengeteg dolog van rajta hogy levizsgázzon.

 
>> Egyéb2013-01-22

Kicsit megkésve, de azért jelentkezem. Még mindig semmi, bár a futómű cuccaim szépen lassan sokasodnak. Vannak már felújított piros Konik hátra, és vacsi új szilentek. Keresek előre is piros Konikat, de egyenlőre még nem találtam semmit, ezért lehet hogy ha menthető a gyári, akkor azokat is elviszem a Lindorhoz hogy csinálja meg olyanra mint ha a konikat betekerném keményre. Ha van valami, majd jelentkezem.

 
>> Egyéb2012-08-24

Jé mintha csak az 1.7-est látnám :-)
Első olajcsere meg volt. Gondoltam hogy akkor majd elhalkulnak a hidrotőkék, de sajna nem. Bár annyit elértem hogy hidegen nem szól csak ha bemelegszik a motor.
Nemsokára nekiesek és kap egy felujított futóművet hátra. A többit csak szépen lassan.