Blog
2008 március havában teljesen tele lett a hocipom az eddigi VM84 A motorommal. Sikeresen szereztem a haver apósától egy 155-os VM-et ami már elektronikusan vezérelt!Hurrá! Nem lesz tobb idegeskedes, hogy telen beindul-e vagy sem. Hát Jani barátommal nekiálltunk, kibontottuk a 155-osbol a motort (kar Tovább »
Sikeresen megfogattam az elso henger dugoját. Rá kellett jonnom, hogy a hutom el van dugulva, ugyhogy a ventillator csak 100 -nál kapcsol :-( megette a fene. Huvelyt nem tudok szerezni, ugyhog csak dugot csereltem. Kapott uj hfejpakolasokat meg ha mar itt voltam becsiszoltam a szelepeket is. Megmara Tovább »
Nya. Holgyeim és Uraim! Ma fáradságos 12 és fél órás munkával lecseréltem a 164-esem kulso boritomuanyagjait, lokháritostul mindenestul. Na netudjátok meg, hogy mi az. Senkinek sem kivánom a sok berohadt csavart amit vagy le kellett furni vagy le kellett fexelni. Ja a poén amiért ezt írom: tegnap fé Tovább »
Autó adatlap
- Típus:164 2,5 TD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1989
- Színe:piros (jelenleg)
- Jellemzők:
rozsda, karcolások, kopogó motor (1 éven belul 2 kisgenerál) :-) - Extrák:
mukodeskeptelen klima, osszevissza dolgozo elektromos légterelobillentyuk, recsego muanyagok, osszevissza mukodo (vagy eppen nemmukodo) muszerfal - Egyéb:
végre lefényeztem azt az egy nyomorult muanyagot amit a multkor kihagytam, jobb lett de nem az igazi. nincs zseton lakatosra meg festore egyebkent meg ha leallitanam a kocsit harom hetre azzal, hogy megyek fenyezni a zasszony kinyirna :-)