A középkonzolon lévő vakkapcsoló igencsak szúrta a szemem..... Beszereztem hát egy olyan konzolrészt (ajtókijelző-vészvillogó-ködlámpa-óra), melyben benne volt a kapcsoló. Ezt a nyákig szétbontva, majd a vakkapcsolót kiapplikálva máris megvolt a neheze. ( Vigyázz, mert a középkonzolnál a ventilátor kapcsoló mögött is van egy csavar! Tanuljatok, okuljatok, én úgy eltörtem a felfogató fület, mint a pinty.) Mivel természetesen a vezetékköteg a hátsó részig megvan, már csak egy relé, egy biztosíték volt az akadály az utastérben. Hátul a csomagtérajtóban a zárhoz be kellett építeni a gyári elektromágnest ami a zárszerkezetet mozgatja, és a hátsó vezetékköteg cseréjével a csatlakozók is a helyükre kerültek. És lám: gombnyomásra nyílik a hátsó ajtó. Mégiscsak elegánsabb, mint az ülés melletti kart mozgatni....
1
389
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8