Tagok >> Marklar155 >> 155 2,0 16V Sport >> Blog
- Típus:155 2,0 16V Sport
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:Bordó metál (by Ferlén)
Mondom lemosom a szélvédőt. Húzom, húzom.... (a bajusz kapcsolót :) ), erre csak "pisil". ÁÁÁ. Úgy is mentem Érdre majd megnézem. Persze az Érdi emelkedőn elém jött egy mazsola. Refit nem látta, majd duda. Az meg nem szól... ÁÁÁ
Hamár bütykölés, akkor a mélynyomókat lefogató csavarokat is átcserélem hosszabbra. Szóval ez a két apró hiba + tervezett szerelés, vagy 3 órámba került.
Csavarok 25-30'. Duda, maszk le, saruk pucc. (összerakásnál megcsináltam, de hátha. Nem ez volt. Bizti/relé, nem persze, hogy a kormányt kellett levenni... A kis kapcsoló rugója fáradt meg egy picit. Spricni: motor megy, nyomás nincs. Szélvédő előtti műanyag le... Persze, hogy csak a 4. nyomást tartandó műanyag elosztó bizbaz volt a jó... :)
Ma megtörtént a klíma üzembe helyezése. Kapott olajat, s gázt. Nyomás próba is volt. Egyenlőre működik is :)
2 hónap után tele is tankoltam. Meg is lepődtem ámm.
3381Km / 272,9L =8,07
Ahogy én vezetek, ez kiváló! :)
A héten volt még egy majdnem kerek kmóra állásom is. :)
Valami B....i. Szerintem bringás elbaltázta a bal tükröm. Tükörlap kakukk. Most "szerezhetek" másikat. :)))
2012.07.24.
Az úgy volt, hogy Bandi megcsinálta a motort...
A kipuff viszont kifújt...
Nahh, majd én. Vettem sortömítést és az Y elé tömítést...
Elbaltáztam az egész délutánom. Az még OK, hogy a tököm leömlő nem jön le a klíma kompresszor konzoljától. Csak, úgy, hogy a faszán hozzáférhető B.felső tőcsavart is kiszedjük. De a sor tömítés meg úgy, ha az alu vízcsövet is leszednénk... F..szom. Maradt a régi. Elég volt az Y al is szívni. Persze, hogy beletört még a tőcsavar is...
2012.07.10.--->
Elérkezett az idő, hogy a motorral és a környékével is foglalkozzon valaki. Ezt a megtisztelő megbízatást András Bácsira bíztam. :)
Így elgurultunk Tatabányára, hogy jól meglepjem némi munkával...;)
-kézifék kötél csere
-új hátsó fékbetétek (tárcsa már volt)
-üzemanyag szűrő csere
-kuplung ellenőrzésnek indult, váltó olaj cserével. De egy váltó csere is lett belőle.
-vezérlés csere, vízpumpa, gyertyák amit kell/kellett...
-egy másik gólyaláb szett is befigyelt
Szegény Bandi azt hitte 2 nap alatt végez.... ;)))
Én meg karácsonyig vehetem a Legót... :)))
Csak megjegyezném, hogy az eltelt jó fél évben épp 11000km-t mentem az autóval. ;)
2012.06.28.
áááá
Soha ne hidd el a lakatosnak, hogy... ;)
Vasárnapból kedd lett, ma csütörtök van...
De már elkezdte. ;) Sajna másik kereszt tartót kellett vigyek, mert jobban megrogyott az a cucc, mint első blikkre látszott. :/ Pedig láttam, hogy mi történt és tényleg nem volt nagy a tempó...
Még jó, hogy tudtam "szerezni" egy másikat. ;-P
2012.06.21.
Nohh. Mivel ma volt az év leghosszabb napalja ezért is nekiálltunk, hogy megcsináljuk az elejét. Persze a lényeg, hogy Karcsi is ráért végre. ;)
másfél hónapja volt az a kis malőr, hogy haverom fia kiállás után megtolta a kerítést)
Szóval lökös és eleje le. Közben Karcsi még a Bh ajtót is beállította. Jött megvizslatni, hogy mi a pálya. "Sajna" úgy ítélte meg, hogy az első kereszt tartót egyszerűbb lecserélni, mint szépen vissza húzni. Így maradt vasárnapra is meló. Az az első kereszt tartó csere. (még nem tudja) klíma hűtő csere is. ;)
Ha már így jártam, akkor Érden bütyköltem még egy kicsit így is.
Kétoldalas ragasztóval megerősítettem a balos tükörlapom. S aplikáltam 2db számítógép hűtő ventilátort az erősítőmre is. Sajna nagy melegben, terheléskor le lekapcsolt... Ez majd kiderül.. :)
Kopp kopp.
Semmi extra. Megy-tankolok-megy-dob egy füstöt-megy-tankolok...
Hetente legalább 1x lemosom. Érzi a törődést!? :) Tegnap ki is porszívóztam, gumikat is leápoltam.
Na jó kiegyenlítő tartálynál valahol csöpög a lé. Majd megnézem.
Uccsó teletankal az átlag fogyi 9,4l . Ez baráti ;)
05.18.
Gyors volt a helyi fényező. S.O.S. ben péntek estére kész is lett. Még este 8h kor munka után fel is szúrtam. A másnapi 155 tali miatt volt fontos. (nehogymá fekete repedt lökösel menjek...) Sajna csak ideiglenesen, mert a nyúlványon is kell igazgatni egy picit...
05.17. csütörtök:
-Mára első féktárcsák és betétek cseréjét terveztem.
-Plusz kicsit cicergett a kipuff, így ott is mókoltam.
Persze, hogy egy bilincs fellazult.
Szóval az első tárcsák, betétek cseréje után még a kipufogón is igazítottam. Majd aki jól végezte a dolgát rámolásztam, bütyköltem a birodalmamban...
Baljós jel. Haverommal átszereltünk egy gólya lábat. Szétugrott a rugó összehúzó és jól térden vágta őt. + a Fiat 127 Panorámájának kiverte a balos fényszóróját is.
Anyázás káromkodás után tettünk vettünk tovább.
Megérkezett a fia. A Dedráján is volt némi csinálni való, így mondtam neki, hogy álljon ki az alfával. (ne koszoljam a kormányt...)
"Természetesen" mind2en elfelejtettük megemlíteni a srácnak, hogy féket javítottunk.
Így kitolat, előre, s bele a kerítésbe... "nem fog a fék, nem fog a fék..."
Lökös leugrott, karistolódott, 2-3 helyen megrepedt. Kereszt tartó elhajlott egy kicsit. Lökös tartó a klíma hűtőbe, ami el is vérzett. Tiszta olyan, mint a Predátor vére. :)
Szóval lett még egy kis munkám... :/
Olyan jó kedvem lett, hogy le sem fényképeztem :/