Tagok >> Marklar155 >> 155 2,0 16V Sport >> Blog
- Típus:155 2,0 16V Sport
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:Bordó metál (by Ferlén)
S csak megy megy és megy. A mai napig februárban, az uccsó full tank óta 812km-t tettem meg. Ma végre tele is tankoltam 88L. Teháth az átlag fogyi 10,8l/100km. Szerintem ez kiváló! Mégis csak -10-15C fokok voltak mostanában, s ennek a felét itt Pesten tettem meg.
Persze azért a hónapban cserélnem kellett egy fényszóró izzót. Kontakt hibás a rendszám tábla világításom, s fogy az ablakmosó folyadékom is :) Ez borzalom:)))
Januárban csak ment-ment és ment...
1633km 167,3l benzinnel...
Baráti 10,24 es átlaggal. Főleg Budapesten. Nem rossz! :)
Koppp-kopp-koppp...
Ez csak megy, megy és megy...
:)))
Csak a benzint ne kéne megvenni :/
Nohh. Év végi szokásomhoz híven teletankoltam az autót.
Várakozásomhoz képest kicsit roszabb, de teljessen elfogadható átlag fogyasztást mértem. Ügye nem mellékes, hogy főleg Budapesten használtam az autót. S az évszak sem épp nyárias ;)
Szóval: 1841km/ 192,8L azaz 10,47L/100km
Azért ez nem is olyan vészes egy 200 000km-t futott 16 éves autótól :)
Szokásomhoz híven szombaton sem unatkoztam.
Átraktam a Temprába a B1bőr ülést is. Mégis csak így teljes a szett:) Kicseréltem még egy pár darab égőt. Feltoltam rá egy sérülés mentes Bh lámpát. Felraktam a tető antennát is fixen. De a Homasita mondjon le! Az univerzális antenna kábele max egy Ticoba elég. A csavar meg bele ért a belső világítás csokijába. A gyári emblémákat lenyestem (nem kell azt hirdetni, hogy 2,0 TS), s csak egy "155" felségjelzést kapott. Kapott egy MP3 as fejegységet. Ez kicsit kalandosra sikeredett, de tavaszig kitart (remélem) a nem szagszerű bekötés... ;) Ajtónyitogatás, lámpa próbálgatás közben kiderült, hogy mégsem olyan 100-as a benne lévő aksi. Így kénytelen voltam átrakni a "vésztartalék, próba" aksim is.
Épp két hete vettem az autót, napi használatban van azóta! Le is kopogtam, hogy a 16. évéhez képest milyen patent kis verda. A folyamatos használat közben, meg az állapot felmérésem alapján is tudom, hogy mire kell számítanom mostanában. A 2000 16V hibamentességében meg csak bízom, s gyúrok a vezérlés... cseréjének költségeire... :)
Szóval a már több,mint 1000km alatt semmi extra nem történt. Tegnap délutánig. Mentünk "anyóshoz" ebédre. Egyszer csak a jobb lábtérből elkezdett valami füstőlni. Olyasmi mikor a kipufogóra csöpög az olaj és bejön az utastérbe. "Puccos" öltözékemben nem akartam félre állni (ha nem muszáj) így még megtettünk 2km-t "rettegve". :) Motor hangján, nem volt hallható semmi. Visszajelző műszereken sem volt semmi jelzés. Kaja után hideg motornál megnéztem a folyadékokat, rendben. Kocsi alatt sem volt semmi nyom. Így 50% os eséllyel haza indultunk. Indulás után ABS visszajelző jelzett vissza. Újra indítás után megint. Utána megálltunk 1x, még s akkor is. Ma reggel meg semmi... Kis ribanc... :)))
Ma sem unatkoztam :)
-Átraktam a Temprából a sport csomagos első üléseket. A Temprába pedig a bőr első üléseket.
-Kicseréltem néhány izzót.
-Felraktam az új antennát.
-S a különböző bartel bizniszek végeredményeként, le lett fóliázva a hátsó szélvédő. A hátsó ajtók háromszög üvegei is. A nagy üveg majd külön, az elektromos ablakemelő beszerelésével egyben lesz átrakva...
Holnap rádió szerelés a terv. :)
Ma leróttam az államnak a "jussát" is. Befizettem a horror illetéket az occó autó után.
Meg kifizettem a forgalmit és a super fontos és értelmes törzskönyvért is áldoztam 15-16L nyi benzinre valót. :( Biztos ami biztos beállították a futóművet is.
200000km
Olaj-olajszűrő csere. Légszűrő cserének indult, de tisztítás lett. Sport betét szűrő van benne. Korához/ a futott kilóméterekhez képest, nincs is szétrohadva az alja. Kapott 2db bontott BOGE első gátlót. 2db új lengőkart/ kutya csontot. Balos kormány összekötő gömbfejet. Futómű állítás is lesz még az idén. Gyúrni kell a féktárcsák/ betétek cseréjére, a komplett kipufogóra. ABS van, de mintha nem működne :) Hátsó gátlók cseréje is illik. A nagy műtét a vezérlés és gyertyák... környékén várható.
Meg ügye a popó/ rozsda.
Az eltelt 10 nap és 700km megtétele alapján: Jó kis kocsi ez :)
Remélem így is marad, s meghazudtolja a 2,0 16V TS ekkel fentálló ellenérzéseim:)