Tagok >> Fater (Norbi) >> Blog
2007.06.23-30. között volt a nászutunk Opatijában. Oda már közösen mentünk, mivel kedvesem megkapta az éves vízumot. Opatija egy tipikus fürdőváros a fiataloknak kevés szórakozási lehetőséggel - szerencsére a nagyobb szállodáknál élőzene van, ami kellemessé tette az estéket (Admiral Casino). A tengerpart/strand sziklás és betonos viszont nagyon tiszta.
Az autó 99,99%-ban csak kézzel van mosva (egyszer ment gépi mosóba, után lemostam kézzel, mert a ráragadt sarat csak 60%-ban távolította el a gépi tisztítás :(
Költségem az autósampon, néhányszor 50 Ft/mosás, szivacsok (üveg felületre ill festett felületre), ablak lehúzó.
Bátyámmal látogattunk el eme fő szentélybe csodálni az autókat és mint kiderült a hostess lányokat is. Élőben elsuhant mellettünk étterem keresés közben egy Ferrari F430-as szlovák rendszámmal, isteni hangja volt!
Aki a plitvicei tavakhoz megy, javaslom a 2. leghosszabb turista utat, de menjen el a legnagyobb vízeséshez is -plusz kb. 100m oda-vissza. Érdemes az egyik helyi szállodában este pihenni, majd egy egészséges mennyiségű reggeli után 1 üveg (magyar) ásványvízzel elindulni a nagy túrára. Mi kb. 5 órán keresztül tipegtünk kb. 11-12 km-t. A látvány nagyon megérte! Majd, ha a trónörökös nagyobb lesz (kb. 5 év múlva), akkor ismét elmegyünk oda.
2006. 06. 10-24 között voltunk Rovinjban és környékén, valamint meglátogattuk a plitvicei tavakat is. Ott történt meg az eljegyzése az asszonykának.
Én egyedül mentem le Rovinjba (mivel az asszonynak vízum kellene Magyarországba való belépéshez) a kedvesem ott várt a szállodában. Ő charter géppel érkezett meg Pulára Moszkvából. Az idő kíváló volt, nem volt nagy hőség és a tenger is nagyon kellemes hőfokú volt.
Kirándulást tettünk:Pulára és a strandolást a szomszédos kis faluban Vrsar-ban oldottuk meg. Nagy tórát tettünk a plitvicei tavakhoz ld. a kövektkező blogot.
2006.
Egy kisebb koccanás következtében a sportos homogén megjelenés kialakításra került a festett hűtőmaszk személyében és lecserélésre került a repedt első lökhárító is (festéssel együtt). A repedt lökös a koccanás következtében kilyukasztotta a hűtőm egyik sarkát -cserélni kellett azt is. Egy elektromos kontakt hiba miatt besült a hűtőventillátor motorja, így az egész egység (kompletten, hűtőventillátorral együtt) egy 156-os alfáról került az autómba.
Nyaralás előtt a kocsira került a kresz által előírt H -betű is.
Az eljegyzésem alkalmából (Horvátország) a kedvesemtől ajándékba kaptam egy Garfieldhez hasonló macsekot a kocsi védelmére :)
A köves felverődéseket eltüntettem a látóteremből egy szélvédőcserével.
A budapesti tűzijáték megfigyelésén felül, elmentünk Kiskunlacházára nézelődni. A kategória besorolási szabályok miatt nem lett volna semmi esély még egy győzelemre sem, ezért nem indultam el a versenyen. A szervezők meghívták még a Maserati klubbot is... :))
George barátom kötelező felhívására az alfa megvétele után 2 hónappal elmentünk az alfa magyarországi Mekkájába Esztergomba. Lenyűgözött a sok járgány és jól éreztük magunkat. Felkerült a kígyó és a C oszlopra az ALFA ROMEO felírat.
Hazafelé úton egy utasom lazázott és kiült a hátsó ablakba - fotózni és integetni...
2005.
A vásárlást követően az esztergomi találkozón felkerültek az oldalsó irányjelzők fölé a kígyók és a kocsi "C" oszlopára az alfa romeo feliratok.
Enyhe "tuningot" kapott az autó, 4 felújított Speedline alufelni személyében új Pirelli P5000 gumikkal nyárra és télre egy fűthető ülőpárna személyében.
Zenei lehetőségek - motorhangja mellett - egy JVC cd-s rádió került beszerelésre
Télvíz idején már bírtam azt ki - majdnem 1 évig -, hogy hetente 6 órát buszozzam Veszprém és Paks között (145 km - Balatonfüredre is ment a busz - és 3 óra...) és megvettem egy autósújság hirdetése után. Álmaim autója , klasszikusan szögletes, sportos limuzin, hatalmas csomagtartóval.
Kissé befürödtem vele, annak ellenére, hogy átnézettem az autót sok mindent szinte azonnal cseréltetni kellett: zsebbe nyúlós volt az azonnali féktárcsák és betétek cseréje mind a négy kerékre. Mivel ismeretlen volt az előélete, így alapból cserélni kellett a motorolajat.