Mutasd

>> Esemény2016-08-14

Sajnos sok időm nincs írogatni, de március óta pár ezer Km lement közösen a GTV-vel.
Ebből kb. 2600 Km -t egy Dubrovniki nyaralás fűszerezett.
Eddig tapasztalt hibák:
- nyaralás indulás napján megmakacsolta magát, nem indult csak tekert, akku csere megoldotta
- belső levegőkeringetés lamellája időnként beragad zárt állapotban, a várható munka miatt inkább nem használom
- hátsó lámpám beázott, ezáltal a csomagtartó is, jelenleg szilóval tervezem javítani, mivel megvan a felső oldalon a rés ahol bejuthat a víz
- kóros vibrációk előröl, jobb féltengely törődésre szorul, úgy néz ki mind a külső, mind a belső (köztes) csukló oda van
- alul a bölcsőnél található merevítő lemezt kiszedtem, a szilentek szakadtak ennek javítása folyamatban
- váltótartó bak cserélve lett, a régi nagyon puha volt
- rugalmas szívócső a fojtószelepház előtt szakadt, de a Power tape egyenlőre bírja, szerintem szilikon cső kerül oda
- időnlként 2000rpm körül valami zörög a motor környékén, én a benzingőz tartály szelepére gondolok, a Mareámban hasonló kelepelő hangja volt, pici gázpedál mozdításra elhalkul, amúgy szép hangja van a motornak
- fogyasztás szuper, város 10 körül, nyaralás 8 alatti
A mindennapokban is használtam, hát tényleg nem praktikus, óvatos parkolás, aggódó kockázat elemző parkolóhely kiválasztás, alig beférő laptop hátizsák+szerszámos táska...De a vezetés feledteti az előzőeket:)
Ja olaj fogyasztás mint kényes téma: 6000 Km után kb 4 dl ment bele a max szintig