Blog
2016-04-22
vége
2016.04.01-én véget ért a GTV-s történetem. Nem lett tubi kántinyúd a motorszéthullás után, ami mégsem a vezérlés miatt volt, hanem talán alapvető konstrukciós baklövés volt a 2,4 TB. Az ötlet az enyém volt, a kivitelezés nem. Szép volt, jó volt; nagyon sok öröm, rengeteg élmény, sok keserűség és c Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Spider / GTV GTV V6 TB
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:argento
- Jellemzők:
2370 ccm, V6 - Extrák:
- Ross Racing kovácsolt dugattyúk
- 164 QV főtengely
- 164 QV hajtókarok
- Garrett T3/T4 57 trim .63 A/R turbó
- 370 ccm injektorok
- spéci kipufogószelepek
- FMIC
- nyitott kipufogórendszer
- HKS SSQV BOV
- TIAL 38mm wastegate
- VEMS
- E85
- 24V féknyergek elöl
- 305mm tárcsák elöl
- keményített gátlók
- ültetőrugók
- kisipari első toronymerevítő
- 20mm pogácsák
- naffelni+naggumi
- FK sportülés
- négy pontos öv
- OMP sportkormány
- sportszelet
- csoki a naciban, amikor indítózom
- meg amikor szembejön a szalagkorlát - Egyéb:
2010
1/4 mérföld
14,51@157 km/h
(0,8 bar, 5000 fölött torpanó motor)
2011
HRing
2:27.4s
(0,9 bar, 4000-től durván rángató motor, kemény gátlók, gyári rugók, csúszós gumi)
2012
HRing
Raccser tesó
2:22.9s
2:23.0s
és
Én
2:24.4s
2:24.8s
aztán vezérműszíj szakadás a célegyenesben.
2013
Erősen átalakult hajtás-pajtás. Tubi kántinyúd...