Mutasd

>> Egyéb2014-11-27

Terveim szerint az első havazás előtt szerettem volna lepedőt húzni a QV-re, de nem így alakult. Szeptember közepe óta van nálam az autó, 2500 km-ert mentem vele bő két hónap alatt és az utóbbi két hétben kaptam kétszer motor control system failure hibát. Ha már Csörgő szervizben voltam, akkor ránéztünk komputerrel is, amiből a hibakódot is kiolvastuk, P0621 - generátor vezérlő lámpa. Hiba megoldására felmerülő lehetőség, generátor csere. Így a 18”-os 8c design felni még távolabb került tőlünk, de így legalább most jobban tetszik a QV gyári felni. : ) Hibára vannak találgatásaink, 4 éves a verda, 3 évet állt, esetleg vizet kapott alulról, de utólag már mindegy. Öröm az ürömben, hogy a motornak és az autónak szerencsére nincs semmi baja, iszonyatosan megy és nagyon jó vezetni. Természetesen az autóval gond nélkül lehet közlekedni, mivel a hiba nem állandóan áll fenn, de amíg a generátor nem lesz cserélve így nem akarom használni még hibamentesen sem. Csörivel így is beszéltük meg, tavasszal viszem hozzá a QV-t, generátor cserére és egy komplett alvázmosásra. Minimum három hónap pihi. : ) Gépet csak a por miatt takartam le, nem biztos, hogy úgy, ahogyan a nagykönyvben meg van írva. :)
Viszont két hónap és 2500 km megtétele utáni tapasztalatok:
Lehet 7,6-os átlagfogyasztást produkálni, mikor a hat hónapos kislányommal vagyok, egyébként nem. Ha kihasználom a QV teljesítményét, akkor bizony 10-11 l/100-ra jövök ki. Sebességet nem igazán lehet benne érezni és ez nagyon csalóka. Autópályán nehéz vele nem 180al menni, könnyedén éri el és haladja meg. Kanyarodni nagyon jó vele, négy dugattyús brembo fékek határozottak, az autó nagyon egyben van, ami biztonságos érzetet ad vezetés közben. A vételt nem bántam meg.

Km: 11853