Blog
Tuner és Betonláb barátom ma átjöttek hozzám, így a segítségükkel végre nekiestünk egy komplett Ti belső átépítésének. Már hetek óta húzódik, de nélkülük nem volt lelkierőm belevágni. Ez úton is örök hála nekik!!!! Gyakorlatilak a műszerfal és az ajtókárpikok kivételével minden cserélve lett, aza Tovább »
A már szinte rendszeres hőség 20-án, max a tapadásnak kedvezett, minden más szempontból embertpróbáló volt. Csakúgy, mint az autók megmérettetése, de az idén sikerült jól szerepelni, és elnyerni az első helyet a kategóriában! :o) Tovább »
Megoszlanak a vélemények a 156 fékrendszerének hatékonyságát illetően, de szerintem azt a tény, hogy a 192 lovas v6 és a 115 lovas 1,9 jtd alatt azonos cuccok "harapnak", nem igényel komolyabb okfejtést. Választásom a 166v6 gyári nyereg/tárcsára esett, melynek 4 dugattyús Brembo nyergei és 310mm-es Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 3.0 V6 Q2
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Rosso 130 B/B
- Jellemzők:
Benzines, .. nem kattog, nem föstöl ;o) Emellett V6, szóval úgy is szól és megy, ahogy kinéz. - Extrák:
Interior:
Komplett faceliftes Ti belső, a sötétebb kártpitokkal együtt, motoros bőrülésekkel, állítható combtámasszal, Selespeed kormány. Valódi Carbon konzol és betétek, Hi-fi.
Exterior:
2005-ös félkasztni ;o), Llummar fólia, Alfa Zender szárny, Team Veloce küszöbspoilerek, Alfa GT 18" felnik és 17" selespeed felnik télire, Carbon kiegészítő elemek és tükörtalpak.
Tech. mod.:
3.0 V6 épített motor (átdolgozott, portolt hengerfej, bővített kipufogócsatornák, Catcam vezérmű tengelyek, nagyobb injektorok és Motorsprt benzinpumpa) Q2 Torsen Sperrdifi, GTA kuplungszett, BMC Carbon Dinamic Airbox, OMP toronymerevítők elöl-hátul, Brembo 4 dugattyús Fékek 310-es vágott tárcsákkal, Eibach progressív sportrugók, sárga KONI gátlók, egyedi leömlők és saválló 70-es Supersprint 3,2 V6 középcső és Supersprint GTA hátsódob, spec. 100 cellás fémkatalizátor. Motorépítés by Bauer Racing
Gumiabroncs garnitúrák:
225/40R18 Yokohama Parada Spec2
205/50R16 Yokohama A048 Semi-Slick
205/50R17 Nokian WR G2 téli szett
- Egyéb:
Mázlis fogás volt, kívül-belül szépen megkímélték, így én is nagyon odafigyelek rá. Folyamatosan próbálom finomítani, mikor milyen sikerrel. 5 hónapig kerestem a megfelelő egyedet, de megérte ;o)
Elkészült a véglegesnek száni konfiguráció, fékpadon online programozva mért adatok 260+ LE szívó üzemben