156 3.0 V6 Q2 - főkép

Blog

2009-08-13
Ti belső átépítés

Tuner és Betonláb barátom ma átjöttek hozzám, így a segítségükkel végre nekiestünk egy komplett Ti belső átépítésének. Már hetek óta húzódik, de nélkülük nem volt lelkierőm belevágni. Ez úton is örök hála nekik!!!! Gyakorlatilak a műszerfal és az ajtókárpikok kivételével minden cserélve lett, aza Tovább »

2008-08-20
Alfa gyorsulási verseny Kalocsa

A már szinte rendszeres hőség 20-án, max a tapadásnak kedvezett, minden más szempontból embertpróbáló volt. Csakúgy, mint az autók megmérettetése, de az idén sikerült jól szerepelni, és elnyerni az első helyet a kategóriában! :o) Tovább »

2008-03-03
BREMBO féktuning

Megoszlanak a vélemények a 156 fékrendszerének hatékonyságát illetően, de szerintem azt a tény, hogy a 192 lovas v6 és a 115 lovas 1,9 jtd alatt azonos cuccok "harapnak", nem igényel komolyabb okfejtést. Választásom a 166v6 gyári nyereg/tárcsára esett, melynek 4 dugattyús Brembo nyergei és 310mm-es Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 3.0 V6 Q2
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1999
  • Színe:Rosso 130 B/B
  • Jellemzők:
    Benzines, .. nem kattog, nem föstöl ;o) Emellett V6, szóval úgy is szól és megy, ahogy kinéz.
  • Extrák:
    Interior:
    Komplett faceliftes Ti belső, a sötétebb kártpitokkal együtt, motoros bőrülésekkel, állítható combtámasszal, Selespeed kormány. Valódi Carbon konzol és betétek, Hi-fi.

    Exterior:
    2005-ös félkasztni ;o), Llummar fólia, Alfa Zender szárny, Team Veloce küszöbspoilerek, Alfa GT 18" felnik és 17" selespeed felnik télire, Carbon kiegészítő elemek és tükörtalpak.

    Tech. mod.:
    3.0 V6 épített motor (átdolgozott, portolt hengerfej, bővített kipufogócsatornák, Catcam vezérmű tengelyek, nagyobb injektorok és Motorsprt benzinpumpa) Q2 Torsen Sperrdifi, GTA kuplungszett, BMC Carbon Dinamic Airbox, OMP toronymerevítők elöl-hátul, Brembo 4 dugattyús Fékek 310-es vágott tárcsákkal, Eibach progressív sportrugók, sárga KONI gátlók, egyedi leömlők és saválló 70-es Supersprint 3,2 V6 középcső és Supersprint GTA hátsódob, spec. 100 cellás fémkatalizátor. Motorépítés by Bauer Racing

    Gumiabroncs garnitúrák:
    225/40R18 Yokohama Parada Spec2
    205/50R16 Yokohama A048 Semi-Slick
    205/50R17 Nokian WR G2 téli szett
  • Egyéb:
    Mázlis fogás volt, kívül-belül szépen megkímélték, így én is nagyon odafigyelek rá. Folyamatosan próbálom finomítani, mikor milyen sikerrel. 5 hónapig kerestem a megfelelő egyedet, de megérte ;o)

    Elkészült a véglegesnek száni konfiguráció, fékpadon online programozva mért adatok 260+ LE szívó üzemben

Fotóalbum