Sajna nem oldott meg mindent a kerékcsapágy csere, maradt még surrogó, zakatoló hang. Mivel a váltó olajcseréjekor a differenciálművekről elfeledkeztünk, illetve csak a művelet közben jutott eszünkbe, úgy volt hogy majd legközelebb. No ezt előrehoztam hátha javul a helyzet.
Ezenkívül a hátsó féltengelyek kaptak új zsírt, a porvédők hibátlanok.
A 2db elszakadt gumibak is ki lett cserélve. A gyári újak sajnos csak a fém konzolokkal együtt cserélhetők, pedig csavarral vannak a konzolra rögzítve. Csöri megnézte mennyi az annyi: 35.000. Úgy gondoltam inkább barkácsolok...
Levi valamilyen szilentből gyártott újakat.
Sajna úgy fest hogy még mindig nincs teljes javulás. Valszeg az első féltengelyeket is meg kell bontani. :(
Online tag
2
Vendég2
375
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport
- Virtuális Romeo
- Filmek