Fórum >> Típusok >> MiTo

AdiArsenal2015-05-02 07:16:13 // 5682
Akkor te elég érdekesen vezethetsz, nekem a Giuli T-jet 18-as kerekekkel eszik vegyesben 6,8 körül, pont egy literrel többet mint a MiTo, a legtöbb az autópályán jön ki és ezt írom úgy, hogy a MiTo-val mentem 10ezret a Giulival meg 6ezret. Ennyit számít a vezetési stílus. Az 1.3 jtd Grande Punto nálam városban 5-öt, vegyesben 4,5 alatt fogyaszt.
MiTo-val tudom hozni a gyári fogyi adatokat, Giulival nem
.......................2015-05-01 22:53:30 // 5681
Tisztán városi fogyi
a mitom 6,8liter gázolaj
Jan van Hofe2015-05-01 20:40:30 // 5680
:-D .Mivan itt mese délutan.? Vagy álmodoztok... Nekem a Mito varosban 8.8-10 között eszik àtlagban. Az 53 ezres atlag fogyasztasom 8.3. És ez nem pillanatnyi fogyasztas ,vagy vàgyálom.:-D ennyi nincs mit szepiteni rajta. Akar mennyire is probaltam varosban lehetetlen 8 ala menni, az mar fizikai fajdalmat okoz.Nekem pàlyan atlagban 130 kmh nal gps szerint 7.2 körül eszik hazautak alkalmaval és 90 kmh nal olyan 5-6 litert. Mindent osszevetve 8,3 as atlaggal nagyon megvagyok elegedve. Ami azt illeti a 1.9 jtd gt -m is megette varosban lazan a 9,5 litert ,ha nem figyeltem oda.Biztos vannak elteresek motortol es labmeretol fuggoen ,de azert ne tulozzunk mar gyerekek.!
.......................2015-05-01 13:24:17 // 5679
akkor én 99% ban autópályán nyomtam 155kmh val
ezért lett jtdm ,
az 5,5 böl megállt ugyanekkora tempóval
AdiArsenal2015-05-01 13:13:50 // 5678
De ez vezetési stílustól függ leginkább
AdiArsenal2015-05-01 13:12:40 // 5677
Nem benzin hajtja ;-) Amúgy 9 litert akkor eszik a t-jet ha kinyomják a szemét, anyám csak városban használja és 7 litert fogyaszt pedig ő azért pörgeti is, nálam 6,5 alat volt városban is. Pályán fogyaszt sokat mert 3000 fölött pörög.
.......................2015-05-01 13:03:20 // 5676
"hol lehet belekötni ilyet bárki bármelyik motorról tud ha akar...."

mondj egyetlen hibát az 1,6 jtdm röl ,és meghajolok elötted
.......................2015-05-01 12:50:31 // 5675
MITO futómü a toronycsapácsra érzékeny elöl
azt cserélni kell 2..3 évente
hátso kerékcsapágy is 2..3 évente tönkremegy,a 145 ös csapágya van benne hátul
a lengökarok szilentek bírják,nekem 6 évesen minden gyári
kormánymü bírja
szervo elektromos ,így nem gond az sem(bár volt már Amore tagnál is kontakthibás)
fékek faszák ,és nincs gond ott se
bár a téli sózás megteszi hatását
.......................2015-05-01 12:46:29 // 5674
napi 10 km ert járok be minden nap oda 10 vissza 10
söt egy félévig napi 2 km ert jártam TÈLEN a Brerával ,
és havonta volt egy 500 km er autópálya
semmi baja nem lett
gyml2015-05-01 11:15:32 // 5673
Nekem a Spider is 8,5-et fogyaszt vegyesben. Ha a MiTo sem enne többet akkor nekem oké lenne. Egyébként a 2,0 TS motor sem kimondottan ajánlott, de azzal még nem volt gondom. Viszont a futóműben megy az állandó szilent csere. Ha a MiTo erre nem kényes az már egy jó pont nálam.
William2015-05-01 11:10:42 // 5672
Napi 24km-ert megyek vele és ezt féltávon megállok dolgozni, szóval 12km majd megint 12km! Arra nem ajánlatod diesel! Nem?
.......................2015-05-01 10:57:09 // 5671
Anno mikor én vettem Mitot,
a GEORGE volt olyan kedves és megosztotta a tapasztalatait a vadiúj 155 lovas teszthétvégéje után
Ugyanilyen ellenállásba ütközött,mert a 9et fogyasztott benzinből,
Olvssatok vissza 2009 körül,
Mindenki lehurrogta ..
..az ő tapasztalataiból tanulva én úgy döntöttem nekem ez a fogyi sok..
William2015-05-01 10:24:30 // 5670
Akkor már van két benzinesre vevő!😉
gyml2015-05-01 08:03:04 // 5669
Én is mindenképp benzinest szeretnék és engem sem riaszt ell. A mai autóknál mindegy mit veszel, mindenképp benne van a pakliban hogy sokat költesz rá, mert a károsanyagkibocsátási harc miatt egyre bonyolultabbak. Sajnos ezt el kell fogadni. Egyébként a Multiair a működési elv alapján nagyon érdekes és ígéretes koncepció. :) A TCT meg baromi kényelmes ha úgy működik mint a DSG az Audiban. :)
William2015-04-30 23:29:27 // 5668
Hát én jövőre benzines MiTo-t szeretnék venni, engem nem riaszt meg egy ember véleménye! Lehet van sok igazság amit mond, de nem érdekel! Minden autónak vannak bajai! Szóval ha van valaki aki jövőben gondolkozik a kis MiTo-ját eladni az szóljon:)! Ja és srácok, mi egy csapatban evezünk, azért mert valaki mást szeret ne ugorjunk egymásnak, tök fölösleges!
.......................2015-04-30 22:22:24 // 5667
A Mito 1,6 jtdm be nem lehet belekötni
Tökéletes
pe-Ti2015-04-30 21:09:49 // 5666
Majd fog.....látod ez a Te bajod az egyik oldalt fikázod, keresed a hibáit (mellesleg gyakorlati tapasztalatod nulla) a másik oldalt magasztalod az egekbe....de ha Te így érzed magad jól akkor csináld.
Aki Mair motoros autót keres azt sikerült jól elriasztanod csak azért mert módszeresen keresed a hibáit hol lehet belekötni ilyet bárki bármelyik motorról tud ha akar....
.......................2015-04-30 20:56:39 // 5665
Tévedsz ,a jtdm mito nem szenved egyik általad említett problémától sem
pe-Ti2015-04-30 20:51:25 // 5664
Én pont lesz@rom nem sértődök meg.... A dízelnél meg majd cserélheted az EGR-t meg a részecskeszűrőt a kettőstömegűvel együtt na az lesz majd a kiadás én azon a pénzen 3 Mair modult veszek :-D
Akit meg kicsit is érdekel az autója az messzire elkerüli a márkaszervizeket és saját maga tölti bele az originál csomagolású Seléniát nem 30 ezrenként hanem max. a felénél..... én elhiszem a becsületes szervizes szaki meséjét aki a maradékot a csomagtartóba rakja csak éppen azt nem tudod mit löttyintett a motorodba....
.......................2015-04-30 20:21:48 // 5663
..nem is neked linkelem,

a kolléga nagyon okos és kérdezett vásárlás elött,

én meg segítek dönteni..

ezek a tények ,akárhogy is ezen megsértödik egy két multiair motoros tulaj
.......................2015-04-30 20:17:38 // 5662
tudom milyen a gázralépve gyorsulni dinamikban
van 320 Nm er em nekem is
5 literes fogyasztás mellett
pe-Ti2015-04-30 19:40:41 // 5661
Ciao!
Teljesen feleslegesen gerjeszted a feszkót ezzel a videó linkelgetéssel a multiair egy forradalmi újítás ezért vannak gyerekbetegségei (mint mindennek) mondom én ezt úgy, hogy ilyen motor van az enyémbe is! Én nem fosok mert az enyémbe 62 ezer van ha véletlenül tönkremegy majd kicseréltetem ha például felnire nem sajnálsz 2 kilót akkor erre sem fogsz vagy ne vegyél ilyen motoros autót! Cserébe sosem fogod megtudni, hogy milyen dynamic állásban a gázra lépni miközben a fogyid 7 liter marad :-D
A TCT más tészta de az ilyen váltókkal más gyártónál is van gond bőven lásd DSG.....
.......................2015-04-30 19:16:32 // 5660
aki olaszul szeret olvasni Multiair problémákat

http://forum.alfamitoclub.it/multiair/29492-sondaggio-quanti-avuto-problemi-il-multiair-49.html
.......................2015-04-30 19:14:32 // 5659
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mito/382494-multiair-failure-database.html

csak nem hazudik minden brit alfás

hibakódok:
P 1320 - Multiair
P0301 , P0303 , P0300 - misfires

cikkszám:
55236341
55249566
55257643


810.50 EUR
.......................2015-04-30 18:40:45 // 5658
no aztán belelátsz a motorba ,hogy ez a Multiair hibás lesz vagy sem?
lutri

ezért ajálnja mindenki a tutit ,hogy csakódásmentes vétel legyen
.......................2015-04-30 18:39:15 // 5657
íják a német linken többen hogy a TCT baszik sebeségbe rakni ,és vár 3 másodpercet,
és gyakan csinálja

szerinted az jó?
GEORGE2015-04-30 18:36:38 // 5656
De nem mindegyik MultiAir csinálja, mint ahogy nem mindegyik TS 16v lesz főtengelyes se.
GEORGE2015-04-30 18:35:58 // 5655
DE akkor máskor azt írd, hogy te félsz a TCT-től, ne azt, hogy nem jó.
.......................2015-04-30 18:33:13 // 5654
olvasd el a linkeken a problémákat

rángat ,3 henger megy ,hibakód ,vészüzem

ilyeneket csinál a Multiair hiba
.......................2015-04-30 18:29:52 // 5653
kikopik a dugattyú a Multiair modulban,
azt hittem egyértelmü a videókból

egyben cserélhetö
jimmi T nek már cseréltek gariban

az hogy egy motorhoz 50..60 ekm ernél hozzá kell nyúlni az szerintem gáz

a TCt röl meg egyszerüen félnék ,mint minden új fejlesztéstöl
GEORGE2015-04-30 18:24:54 // 5652
Könyörgöm, mond már, hogy mik a gondok!
GEORGE2015-04-30 18:24:16 // 5651
Hát nem igen látom, hogy mindenki hirdetné a multiAir MiTo-ját. . . . .de biztos igazad van és nem szabad megvenni.
GEORGE2015-04-30 18:22:45 // 5650
Sok a gond? Mesélj. Tényeket írjál és ne azt, hogy ez meg az mesélte. Azért mert egy-egy vacakol még nem mondanám általánosnak. Fényévekkel jobb a TCT mint a selespeed és azokból amelyikre odafigyeltek és időben minőségi olajat tettek bele ritkán volt gond


Ugyan úgy érdekelne a multiAir motorok gondjai is, mik a gondok vele?
.......................2015-04-30 18:22:08 // 5649
nem véletlelül a frissen behozott Mitok szinte mind Multiair ok
szabadul tölük mindenki akinek van
.......................2015-04-30 18:20:29 // 5648
a multiair gondok 60..80 e km ernél keletkeztek normál karbantartás mellett
ami 30e km olajcsere amit a gyár elöír

itt is volt már akinek tönkrement
200.300 ezer Ft csak az alkatrész
szóval félni kell
GEORGE2015-04-30 18:11:27 // 5647
Ez a két videó mit bizonyít? mennyit futott km-ben a motor mikor ez a hiba jelentkezett? Milyen olajt és milyen időközönként cseréltek benne? Hogy bánt a gazda a motorral? Hidegen már hajtotta?

Szerintem nem kell félni a multiAir-tól
.......................2015-04-30 15:51:39 // 5646
"nagyobb hullámokon viszont hintázik,a hátulja rosszabb úton kanyarban elpattog,arra költeni kell,"

mit kell költeni ra?
Somci2015-04-30 15:33:11 // 5645
Szia!

Nekem 1.4tb (155Le) van,én ezeket tapasztaltam:
- motor kellően erős és nyomatékos,de a fogyasztása 7-től felfelé van és nem igazán szereti a 95-öst,
- fék erős (nekem a 4 dugattyús van),de gyakran kell cserélni a tárcsákat-betéteket,
- olajat max 15 ezrenként kell cserélni és csak Selenia,
- futómű: kemény gátlók és lágy rugók,így üt minden porszemen,nagyobb hullámokon viszont hintázik,a hátulja rosszabb úton kanyarban elpattog,arra költeni kell,
- nagy az első túlnyúlása,mélygarázsba beálláskor könnyű odaverni,
- a hátsó kerékcsapágyak nem bírják a rossz utakat,ezek sem tartósak.

Nagyjából ennyi... Szeretnivaló jószág,megbízható,bár sokan kritizálják maci arcát,de azzal ne foglalkozz. Vegyetek egyet és imádni fogjátok!
.......................2015-04-30 15:01:25 // 5644
http://www.alfisti.net/alfa-forum/alfa-mito/104132-mito-tct-probleme.html
http://www.alfa-romeo-portal.de/arcommunity/sitemap/t-34941.html

sok a gond a TCT vel is
gyml2015-04-30 14:59:34 // 5643
A selespeednél talán az Alfa volt az első aki alkalmazta azt a technikát. A TCT-nél meg talán az utolsó. :) Bízom benne hogy egy-két Audit szétszedtek mielőtt megépítették a sajátjukat.
.......................2015-04-30 14:50:52 // 5642
a TCT vadi új fejlesztés ,valszeg még nem köhögte ki a gyenge pontját
mivel a TCT váltósok nemigen mentek még 150eKm ert

én biztos nem vennék,nagy a rizikója ,hogy elromlik és sok sok pénzbe kerül majd

ha automata és Alfa akkor Aisin ...
a selespeed is milyen jól indult ,aztán kell ám böven érteni hozzá ha járni is akarsz vele
(bár abban már ismertek a gyenge pontok)
gyml2015-04-30 14:44:27 // 5641
Elhiszem hogy finom, de akkor is váltani kell vele. :)
AdiArsenal2015-04-30 10:49:02 // 5640
Giuli váltója sokkal szarabb az biztos
.......................2015-04-30 10:29:45 // 5639
a Mito ba tök fölösleges automata ,mivel nöknek készült ezért könnyü a váltás
az M32 típusú váltók nagyon finoman akadásmentesen kapcsolhatók ,
(ami nem mondható el a 2010 utáni C635 ös váltóra)
AdiArsenal2015-04-30 06:11:01 // 5637
Én szívesen megmutatom, bár már nem az enyém, de talán megengedik :D
AdiArsenal2015-04-30 06:09:26 // 5636
T-Jet a király!!!
.......................2015-04-29 23:33:32 // 5634
https://youtu.be/MEn72TvOcK8
https://youtu.be/VpzdtqhLOYg

Csak úgy szaporodnak a videók
.......................2015-04-29 23:19:28 // 5633
A multiair motorban sok gond van pont a multiair modullal
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak