Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Mike.2006-04-19 09:36:34 // 7809
Jó , nem az mondom, hogy 22 csapat legyen 44 autóval, de a 22-24 autótól lehetne egy kicsit több. Mondjuk 30. :-)))
Whiteskull2006-04-19 08:59:25 // 7808
Na igen. Akkor lenne csak igazi tülekedés a rajtnál. :)))
Mike.2006-04-19 08:55:55 // 7807
Elvileg mindenki azért versenyzik, hogy nyerjen. :-)
Mike.2006-04-19 08:54:50 // 7806
Most olvastam, hogy 22 csapat adta le a nevezését a 2008-as évre, de csak 12 csapat indulhat. Nem értem, hogy miért limitálják ennyi csapatra. Szerintem jobb lenne a több autó.
Inner Circle2006-04-19 08:44:16 // 7805
MS a jövőről beszél. Angolul nem tudóknak és sietősöknek a lényeg zanzásítva: "Fasza lenne a Ferrarinál maradni, de mindenekelőtt nyerni akarok bazmeg!" "New Ferrari deal 'likely' - Schumacher ''I am so happy here'' 18/04/06 15:55 Ferrari's Michael Schumacher has refused to categorically deny that he might switch teams next year. The German, out of contract at the end of 2006, is - despite raging speculation about possible retirement or a sensational move to Renault - delaying any final decision about his future. But Schumacher has now told Britain's Times newspaper that a new deal at the Maranello based team, Ferrari, is 'very likely'. He said: ''There are obviously other options but at this stage, I won't consider them. Why should I? I am so happy here. I would have to have a very good reason to move to another team.'' Michael, who has previously mused about a '99 per cent likelihood of staying put, conceded that one such good reason might just be the 'c' word -- competitiveness. After winning only the six-car Grand Prix at Indianapolis last year, 2006 has kicked off with another run of three races without a win. But there's always the next race. And, ominously for Ferrari's rivals, the next race is at Imola -- a hotbed of Italian 'Tifosi' and usually suitable for the Bridgestone-clad team. Schumacher told his website: ''We want to win at Imola, and we want to play a more active part in the world championship fight. ''I do not think that it is too late, and I do not think that the (points) gap is too big to close.''"
Áki2006-04-18 00:37:55 // 7804
Így van..garázsban tartott,felújított karosszéríával,korához képest jó álapotban!:-)))
zolee1452006-04-18 00:35:45 // 7803
sok kilóméterrel, sokadik tulajdonostól, amúgy "eladásra kipofozva" :))))
Áki2006-04-18 00:33:01 // 7802
Igen ő már viseltes...sokat futott darab!:-))
zolee1452006-04-18 00:22:59 // 7801
azért ez a Gregor Bernadett elég lelakottnak tűnik... de ez már egy másik topic:)
Áki2006-04-18 00:05:41 // 7800
Hát ha lehet is őket inkább élőben látnám!;-)
zolee1452006-04-18 00:02:13 // 7799
ilyeneket is lehet papírból hajtogatni???:)
Áki2006-04-17 23:57:58 // 7798
Áki2006-04-17 23:53:11 // 7797
Áki2006-04-17 23:52:47 // 7796
Áki2006-04-17 23:51:59 // 7795
Csinálj papírból F1 Boxot!:D
Satti2006-04-17 13:30:02 // 7794
Most,hogy jobban belegondolok,nem is volna rossz,legalább ismét jókat csatáznának mint anno a forma1-ben.
Satti2006-04-17 13:28:21 // 7793
Azt nem hinném,valahogy nem illik hozzá,pedig a németek örülnének neki.
Inner Circle2006-04-16 22:06:08 // 7792
Vagy elmegy az öreg a DTM-be Mika mellé :-)
Satti2006-04-16 19:51:58 // 7791
Tudod,csak járt az agyam,viszont érdekes lenne.
Mike.2006-04-16 19:49:08 // 7790
Én nagyon csodálkoznék. Rengeteg itt a "ha". Egy visszavonulását tervezgető sportoló szerintem nem fog 19-re lapot kérni. Az nagyon rizikós. A másik, hogy ő már hozzászokott a mérnökeihez, embereihez. Egy teljes csapatváltást nem fog bevállani a Renault.
Satti2006-04-16 13:41:20 // 7789
Azért azon nem annyira csodálkoznék,ha MS elmenne a renaulthoz,hiszen az első két vb címét is Briattore mellett szerezte,ennek a csapatnak az elődjénél,talán innen lenne a legszebb a visszavonulás.Ne felejtsük el,Flavio nagy mágus,bármi lehet.
Inner Circle2006-04-16 12:40:33 // 7788
Igen, a határon autózott, de nem az első kicsúszása volt, kétszer-háromszor is lement már a pályáról, de akkor még vissza tudta hozni. Igazán nem várhatta hogy mindig szerencséje lesz.
Satti2006-04-16 12:39:02 // 7787
Azt Én sem hiszem,hogy Rossi elmenne a Redbullhoz,vagy a Ferrari vagy semmi,bár sztem jövőre még marad a motogp-ben,csak átmegy a Ducatihoz.A jövő évben még el tudom képzelni,hogy Kimi mellett marad Massa,és csak a köv.szezontól lesz esetleg másik csap.társa.
zolee1452006-04-16 12:24:13 // 7786
OFF de csak azért, hogy pontot raboljon a liláktól, és zárkózhasson a Loki!!!:)) ON
pb_2006-04-16 12:18:31 // 7785
Én az ausztrál versenyen másképp láttam, pont 1 rossz konfiggal igencsak a határon autózott, ezért következett be a kicsúszás, ami még sztem menthető dolog lett volna, az ausztrál kollégák nem hagynak 1 bombatölcsért a pálya szélén.
Wickey2006-04-16 12:17:53 // 7784
A rajongói nem kérdéses, hajrá Fradi! :-PPPPP
kando.2006-04-16 12:09:08 // 7783
reméljük.... :)
Inner Circle2006-04-16 12:08:23 // 7782
Szerintem Alonso, MS, Kimi (ez az objektív tipp, a rajongóit meg minek is mondanám :-) ).
Inner Circle2006-04-16 12:07:16 // 7781
És az, hogy Rossit a Red Bullhoz tolnák be? Ez a Ferrari szempontjából 100%-ig érthető, de Rossi megalázónak érezheti, nem? A másik meg, hogy MS a Ferrari szerint nem hozza ki a maximumot az autóból tavaly Hungaroring óta. Nem sok maradt meg bennem az azóta futott versenyekből, utánanéztem, tényleg nem alakított túl sokat az évad hátralevő részében, mondjuk az autója se volt valami nagy durranás. Idén meg talán a Ferrari úgy gondolja, hogy Bahreinben meg kellett volna vernie Alonsót, Sepangban még a csapattársa is jobb volt, Ausztráliában meg rossz gumit választott és még a falra is kente a gépet. Imolában valószínűleg győzelmet, de legalábbis dobogós helyet várnak tőle.
kando.2006-04-16 12:03:35 // 7780
inkább a cipész... :)
Satti2006-04-16 12:02:52 // 7779
1 hét múlva Imola,kíváncsi vagyok,otthon hogy szerepel a Ferrari,de remélem,hogy Kimi nyer.
Tom122006-04-16 11:58:07 // 7778
Kösz´a segítséget!;-)
GEORGE2006-04-16 11:42:24 // 7777
Semmi gond :-)
GEORGE2006-04-16 11:42:05 // 7776
Majd meglátjuk mikor eljön az ideje. addig úgyis csak az újságirok és magukra sokat adó elemzők "ugatnak" csak róla... -)) Vedd fel a fordulatot és akkor simán menni fog :-)
Satti2006-04-16 11:41:11 // 7775
Uhh ez véletlenül nagyra sikerült,bocsi.
Satti2006-04-16 11:40:29 // 7774
Arra azért kíváncsi leszek,hogy ki lesz Kimi mellett.iGEN IGEN NEM IS GYŐZŐK SZALADGÁLNI A TOPICOK KÖZÖTT:-)
GEORGE2006-04-16 11:36:23 // 7773
Hát az úr nevével is találkozni pár topicban :-)) Szerintem sefogja bevállalni MS!
Satti2006-04-16 11:03:30 // 7772
Ez lenne az álompáros,de sztem csak álom marad,túl szép lenne,meg sztem MS nem is fogja bevállalni.
Inner Circle2006-04-16 10:59:43 // 7771
Néhány ellenőrizetlen hír egy másik topikról. (Úgy tudom, a Turon Sanomat egy finn lap, ami már többször írt később igaznak bizonyuló pletykákat.) "Turon Sanomat szerint ez a helyzet: -Kimi jovore Ferrari -nak vezet -majus/junius kornyeken fogjak bejelenteni (tradicio alapjan Monaco!!) -a hirre vonatkozo megerositesek a Williams-esektol szarmaznak, akik a BS 1uttmukodes miatt eleg sokat megtudtak... -a felroppent pletykakkal ellentetben semmi olyan kitetel nincs a szerzodesben mint amirol hadovaltak nemreg (mik ezek pontosan?,) -mar a tavalyi szezon kezdete elott alairtak a szerzodest !!!! -atombiztos szerzodest irtak, csak emberrablokkal lehet Kimi-t elvinni :D -Schuey-nak mar tavaly elkellett volna dontenie h folytatja-e, ezert volt a korai Kimi szerzodtetes... -Schuey jelenleg teszteli magat , hogy megtudja-e verni Massa-t, es ha igen akkor nagyobb az esely a folytatasra... -Renault is megkereste Schuey-t h menjen hozzajuk, minimal esely mert eros fizetes megvonassal jarna -hivatalos hatarido nincs , de azt beszelik h junius 1. elott elkell dontenie Schuey-nak h marad vagy befejez, 4 futam van addig... -ha Rossi jon akkor a Ferrari szeretne elobb inkabb a Red Bullhoz iranyitani... -Auto Sprint szerint a csapaton belul is tobbekben felmerult a ketseg Schuey vezetesi technikajat illetoen,es az ujsag allitasa szerint a Hungaroringen hasznalta ki utoljara az auto minden teljesitmenyet Schuey, 9 futam, 9 honappal ezelott.... -ennek ellenere a vezetes Luca di tovabbra is teljesen kiall Schuey mellett, es annak orulnenek legjobban ha letrejon a Schuey / Kimi paros mert az hatalmas szenzacio lenne, uj szponzorok, tobb money stb stb"
Satti2006-04-15 20:31:38 // 7770
Kovalainen-nek idén ez a tanulóéve,jövőre Ő ül az egyik Renault-ba az biztos,korábban Briattore ilyesmit nyilatkozott,de ez elég nyilvánvaló is.
Inner Circle2006-04-15 20:23:51 // 7769
"Azért azt még mindig nem értem, hogy az "A"-t, meg az "E"-t hogy lehet felcserélni." Án sam ártam, nam tudom, e laghelvényebb fogelmem sincs.
Tom122006-04-14 13:31:41 // 7768
Nálam is.:-) Azért azt még mindig nem értem, hogy az "A"-t, meg az "E"-t hogy lehet felcserélni. /nem rólad van szó/ Velem már többször előfordult, meg másnál is észrevettem. Ennek valami "pszichológiai" magyarázata lehet, de majd a majomkísérletekből valamit le lehet szűrni...:-) Na, jó tényleg nem offolok tovább...:-)
zolee1452006-04-14 13:28:08 // 7767
ha csak úgy nem:) mellesleg meglepődtem, hogy a finn gyerek nem kapott versenyzői állást idénre. Nehogy úgy járjon mint Davidson. Bele lehet ám szürkülni a tesztpilótaságba.
Inner Circle2006-04-14 13:19:37 // 7766
Mondjuk ma ő nem tesztel? :) Van helyette Kova, elég jó helyen...
zolee1452006-04-14 13:16:55 // 7765
Montoya mit keres ott ennyire elöl??? Eddig tizensokadik volt... De hova tünt Fernando Alonsóóóóóó?????
Inner Circle2006-04-14 13:13:35 // 7764
Mostan ez a helyzet itten, illetve nem is itten hanem Katalóniában: Pos. Driver Team Time Lap Gap km/h Laps 1 Heikki Kovalainen (M) Renault M 1'13.926 30 - 225.3 34 2 Giancarlo Fisichella (M) Renault M 1'14.302 22 +0.376 224.2 43 3 Michael Schumacher (B) Ferrari B 1'14.734 18 +0.808 222.9 42 4 Kimi Raikkonen (M) McLaren M 1'14.835 15 +0.909 222.6 27 5 Juan Pablo Montoya (M) McLaren M 1'14.878 11 +0.952 222.5 21 6 Rubens Barrichello (M) Honda M 1'15.018 34 +1.092 222.0 45 7 Jenson Button (M) Honda M 1'15.042 18 +1.116 222.0 61 8 Felipe Massa (B) Ferrari B 1'15.239 31 +1.313 221.4 32 9 Jacques Villeneuve (M) BMW Sauber M 1'15.321 13 +1.395 221.1 17 10 Mark Webber (B) Williams B 1'15.338 3 +1.412 221.1 8 11 Jarno Trulli (B) Toyota B 1'15.387 30 +1.461 221.0 38 12 Robert Kubica (M) BMW Sauber M 1'15.791 21 +1.865 219.8 23 13 Ralf Schumacher (B) Toyota B 1'16.286 23 +2.360 218.4 30 14 Alex Wurz (B) Williams B 1'16.472 15 +2.546 217.8 16 15 Takuma Sato (B) Super Aguri B 1'19.512 10 +5.586 209.5 13
Inner Circle2006-04-14 13:06:56 // 7763
Nálunk is, hogy a titkárnő könnyebben be tudja gépelni a cégformánkat :D Persze mostantól a törvényváltozás miatt zRt-t kell gépelnie... ugyan a Z is ott van az R és a T mellett, de pont a rossz oldalon. Ebben a világban minden el van cseszve :D
Inner Circle2006-04-14 13:05:12 // 7762
Ez az a történet, hogy "Hát-tal nem kezdünk mondatot, csak szemből?" :D
mesa2006-04-14 12:57:28 // 7761
sajtó. Nálam ugyanis a t és az r egymás mellett szerepel a billentyűzeten ...
mesa2006-04-14 12:55:26 // 7760
Mi IC-vel legalább nevettünk egy jót. ;) Értelmezési gyakorlatok helyett egészséges az efféle cselekedet is...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak