USA: kilométeres a várólista a Giuliára

2016-11-29  Tedi
Ha már Los Angelesben voltunk, kíváncsiságból betértünk egy Fiat/Alfa Romeo kereskedésbe, ahol megtudtuk: kilométeres a várólistájuk a Giuliára.
Hírek >> 2016  

Az úgy volt, hogy álltunk a dugóban, és a GPS szerint nem messze tőlünk volt egy Alfa Romeo kereskedés Santa Monicában. Végül is időnk volt, szóval elgurultunk, hogy megnézzük, milyen egy újonnan felhúzott amerikai dealer.

Az első meglepetés az udvaron fogadott minket, ugyanis a nálunk még szalonban alig-alig látható Fiat 124-es, illetve egyelőre nem látható Abarth 124-esek sorakoztak a flaszteron a halomnyi 500-as mellett. Itt jegyeznénk meg, hogy furcsa módon az USA-ban a legújabb 500-asok is még ráncfelvarrás előttiek. Amúgy Kaliforniában eszméletlenül népszerű az 500-as elektromos változata, 100 darabból kb. 75-öt elektromotorral választanak.

 

A bejáratnál várt ránk (pedig nem szóltunk oda, hogy megyünk) Cameron Morgan, aki egyébként Fiat specialista, de képben van arról, hogy mi zajlik náluk. A szalonban egy grafitszürke 4C állt, a Giuliák még nem érkeztek meg. Morgan elmondása szerint hetek óta várnak az autókra,  amiket már behajóztak Baltimore-ba, de valami miatt elhúzódik a szállítmány szétszórása.

- Kár - mondta Cameron, mert kilométeres a várólista a Giuliára, a QV-re és a normál modellre is. Elmondása szerint az Alfa Romeo fanatikusok mellett Audi és BMW-tulajdonosok is szép számmal keresték fel őket az autó után érdeklődve és számos szerződést írtak már alá a Giuliákra. Azzal tudják megnyerni a vásárlókat, hogy az autó minőségben a német prémiumokhoz közel van és végre valami friss, unikális modell kerül az amerikai piacra.

 

Azt mindenki tudja, hogy a világ minden pontján lehet magyarral találkozni, ez most velünk is megesett, legalább is részben. A kereskedésben ugyanis dolgozik egy magyar srác, "Charlie", aki éppen nem volt ott, mivel elég késő volt már. Itt jegyzem meg, hogy az Államokban a kereskedések általában este 8-ig nyitva vannak.

Az Alfa Romeoval foglalkozó szalonrész egyébként nagyon igényesen volt berendezve, bárszékek, magas asztalok, és olasz formaterv uralkodott, így a környezet is felnőtt a Giuliához.

A Giulia QV és a Stelvio amerikai premierjéről szóló videónk:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Vermacy2017-02-24 10:11:38 // 2986
Tocke2017-02-23 12:02:01 // 2985
Egyetértek veled, úgy gondolom, hogy az Alfa Romeo marketingje lehetne sokkal jobb, egy jól eltalált reklámmal sokkal több potenciális vásárlót lehetne a szalonokba csábítani.
CseBali2017-02-22 13:03:37 // 2984
...egy kis adalék Jaguár, illetve SUV témában:
a melóhelyemen több ezer új autót tárolunk, vannak Jaguárok is (nem a magyar piacra)
Jelenleg 119 darabos a készlet ebből 75db az F-PACE - ami 63%-a az össz mennyiségnek!
...ebből is egyértelműen látszik, hogy mennyire a SUV felé mozdul a piac egy olyan márka esetében is, aki szintén nem rég lépett a SUV piacra...